Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik vond op de een of andere manier 33 weken verder weg klinken als 34 weken.. gek he..

oeh nog 4 weken en je mag thuis bevallen :)

heb alle enveloppe geschreven.. en nu heb ik het gevoel alsof ik iemand vergeten ben.. * zucht *

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Hey meiden

hier ben ik weer
    het gaat ondertussen allemaal een stuk beter..
    Moet a.s. donderdag voor een groei echo en dan weten we meerover hoe en wat er gaat gebeuren
    ..
    En ik zag net ergens staan of ze de weeen hadden gestopt .. maar nee dat hebben ze niet gedaan

en ik hoop inderdaad dat die kleine nog ff blijft zitten want anders is het mooi kl*te om het zo maar te zeggen..

Ben wel super moe na dit weekend maar ja is niet zo gek ook denk ik ..

En ik heb gelukkig nu 3 buddy`s die ik lekker kan smsen als het weer gebeurd ( wat ik niet hoop )
    En die kunnen jullie dan weer op de hoogte houden

Nou meiden ik ga weer ff slapen en ik spreek jullie snel weer

Een hele dikke kus

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    vanaf donderdag mogen de eerste meiden hier al thuisbevallen volgens mij... dan zijn ze 37 weken... pff dat is dan ineens erg vlot...
    mag zelf vanaf as zaterdag thuis bevallen....

hier ook alle enveloppen geschreven ...

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    weet je wat ik zo gek vind, wat maakt die ene dag nou uit? ik snap het wel want zo krijg je van ja die ene dag... dat worden 2 dagen ed. maar toch vind het zo gek. stel woensdag krijg ik weeen en moet ik naar het zh en donderdag krijg ik weeen en mag ik thuis blijven..

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben meer dood als levend terug van me werk waren er nog 2 collegas niet ook erg lekker begin dus not! het is me dag vandaag niet! sorry voor het geklaag maar ben het ff zat

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je thuis bent.

nu lekker ff in de zon op de bank gaan liggen. :)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo alles bijgelezen onsukkie ik voel me hetzelfde vandaag futloos en nu is me mannetjeskonijn ook niet lekker hij had heerlijk diaree en is futloos als het maar niet weer zijn darmen zijn grrrrrr kijk het nog ff aan en anders vanavond richting de konijnenkliniek kan het er ook ff niet bijhebben 3de keer al dit jaar en elke keer kost het ons klauwen vol geld dat konijn kost ongelogen nu 720 euro ! maar je houd van zon beesie dus dan maakt het oom niet uit op zon moment
    ik irriteer me ook dood aan me vent die overal een antwoord op wil als ik iets vraag van waaromdan en hoezo dan! aaah doe gewoon iets als ik je wat vraag nou ga maar wat verzinnen mischien fleur ik ervan op

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja ik was all me babykleertjes op 40 graden lichte was extra kort programma maar ik vindt die rompertjes wel erg krimpen ze zijn zo mini! meer mensen dit of kan ik gewoon echt niet wassen?

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lastig is dat met konijnen, als die iets met hun darmen hebben, dan kun je je knip inderdaad wel vast trekken.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als het straks poepvlekken in zitten wil je wel op 60 wassen denk ik. Ik was wit gewoon op 60 en gekleurd gewoon op 40 net als de rest van m'n wasgoed.

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @ fiona, ik heb ze gewassen op 30 graden en 1000 centrifugeren. en ik heb ze een beetje uitgetrokken toen ik ze op deed hangen.. ik kan niet zeggen dat ik vind dat ze gekrompen zijn.

oh de vrouw van het gastouder buro belde net, en zaterdag hebben we een kenninsmakings gesprek.

12. allemaal een beetje een midnere dag vandaag zo te lezen :(

ik ga straks indd. ff naar buiten! en frisse neus zal me wel goed doen! denk dat ik even met arjen naar de speeltuin loop! heb ik hem al zo lang beloofd maar t komt er telkens niet van!
    en dan nog ff koffie bij me meoder ofzo.. wel grappig die woont nu aan t eind van de straat!

de eerste al weer bijna 37 weken! gaat echt supersnel! kan nu echt neit lang meer duren vor de eerste mei babay geboren word! ik ben wel erg nieuwschierig wie de eerste gaat worden..

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie heb zon ehbo medcijnen ding voor konijnen moeten kopen daar gelijk twv 125 euries! en onderlaatst werd me schoonmoeders konijn ook niet lekker en toen heb ik die een soort antibiotica toegediend en omdat ze niet wou eten en ook geen keutels los liet heb ik haar dwangvoer gegeven en laxeermiddel en ze was de volgende dag weer als nieuw! dus dat scheelde weer een rit naar de dierenarts ze doen precies hetzelfde daar dus die ehbo kit is wel heel handig ga hem vanmiddag maar ff daarvan wat geven kijken of die wat opknapt ervan weet namelijk niet of die wel eet ja of nee kijk het nog ff aan , en ze kunnen goed rekenen hoor maar mijn konijnen wordt ook altijd op zondag avond laat ziek in het weekend dus het lijkt wel of die het uitzoekt haha

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus, hihi jij ook al de prenatal leeggekocht!
    Wat leuk dat de tuin mooi is geworden. Heb je goed gepland met dit lekkere weer. :D

Patricia, fijn om iets van je te horen.
    gelukkig geen weeen meer gehad enzo, dus komt vast goed meid.
    Spannend dat je donderdag de echo hebt, ik ben benieuwd wat eruit komt.
    Rust goed uit meid.

Anastasia, jaaaaaaaaaa wat gaat de tijd snel zeg. :confused:
    De eerste kunnen nu elk moment komen. Spannend!

Fiona, ah bah dat is inderdaad geen fijn begin.
    Vanmiddag lekker uitrusten meid.

Dan duik ik nu toch maar een keer de douche in.

X Neia

15. babaykleertjes wassen! leuk!
    gaan jullie ze ook allemaal strijken? vind het er persoonlijk wel mooier uit zien als alles gestreken is! maar ik haat strijken!

vriend heeft vandaag t laminaat in de babykamer geled! en luxaflex opgehangen! t begint al ergens op te lijken! vandaag of morgen gaan we behangen! en dan mag ik ook beginnen met inrichten! leuk leuk leuk! kan niet wachten :):)

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    dat is wel balen van je konijn fiona, hopelijk kun je hem zelf beter maken... scheelt toch een hoop centjes.

17. dat is echt een nadeel van beesten ja! ze kosten eigenlijk niks amara als ze wat mankeren kun je echt je portomonee trekken! hopelijk valt t mee fiona! 720 euro al aan 1 konijn! das wel heel veel geld zeg! maarja denk dat elke dierenliefhebber er wel veel geld aan uitgeeft om hun huisdier te redden.. en daar word dan best misbruik van gemaakt met die belachelijke prijzen!

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    niet alleen bij de dierenarts vind ik hoor, ook gewoon medicijnen sommige zijn zo duur dan vraag ik me af of dat wel echt nodig is.

de kleine spruit heeft wel 3 keer per dag de hik en dan ook echt wel 20 minuten.. kan geen kwaad he.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een ehbo medicijnen kit? Nog nooit van gehoord...

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben wel al gedeeltelijk wezen strijken, maar ik krijg nogal dikke voeten als ik lang sta, dus het gaat in etappes en schiet dus niet op, haha.

Deel Deze Pagina