Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik denk nog steeds dat de eerste mei mama Hannah zal zijn. omdat ik denk dat ze bij 37 weken ingeleid zal worden ivm de bloeddruk.. al hoop ik dat natuurlijk niet... dat is namelijk al over iets meer dan een week !
    En dan...
    pfff Will misschien?
    geen idee... heb het idee dat mijn baby geen haast zal hebben..

Nou eindleijk aangekleed hier, ga zo even naar de apotheek potjes halen om urine op te vangen voor de volgende keer bij de vk.
    En dan thee drinken bij een collega van de zwangerschapsgym

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Onsukkie, je kunt beter zittend strijken als je zwanger bent. Ik weet het het is niet fijn maar wel aan te raden, ivm bekken en spataderen en zwaardere belasting voor je lichaam.

Ik gooi de rompertjes altijd gewoon in de wasmachine op 40 graden en in de droger. Het ene merk drogertje krimpt meer dan het andere, is gewoon afwachten.
    Bij Tessa bijvoorbeeld was ik niet zo tevreden over de hema rompertjes, de drukknoopjes lieten al heel erg snel los, sommigen al bij de eerste keer dragen. Heb ze nu toch wel weer gekocht, die gewerkten, vond ze nl erg leuk, hoop dat de knoopjes nu beter blijven zitten!

Groetjes Evelien

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Heb net via mp een tummy tub met gietijzeren standaard, is wel leuk voor de meiden dacht ik! Voor maar 17 euri.

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Anastasia, zullen we een polletje maken, iedereen maakt een top 3, hihi!

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @evelien, wij hebben goedkoop een badje inclu standaard kunnen kopen waar ook een tummy tyb op past. en uiteraard wilde ik die er ook bij hebben. ben eens benieuwd hoe ik en de beeb dat vinden. heb er gemengde verhalen over gehoord.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dat is eigenlijk wel leuk :)

mijn top 3

1.hanna
    2.will
    3. Jvtje

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Daam, als nog gefeliciteerd met je 33, 3 weken, en vandaag met je 33, 4 weken :) Wil je graag wat aandacht geven.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fiona, je boft maar dat je tot je 36 wk door mag, heb dat nog niet eerder gehoord ! Heb je straks wat langer vrij als de kleinen meid er is!

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Mijn top 3 : 1 Hannah,
    2 patricia K
    3 Anastasia

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik ga even Tessa verschonen, en haar naar de psz brengen, be right back!

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    PINK RULES THE WORLD!

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik ga me aankleden ik moet om 14.00 bij de vk zijn.

Tot straks.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Succes, ik mag volgende week maandag weer, en krijg dan instructies over wanneer ik moet bellen enzo.

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemiddag meiden!

Begin met de buddynieuws!

Hannah haar medicijnen worden opgehoogd omdat de bloeddruk nog niet genoeg is gezakt. Verder gaat ze bezoek krijgen van een dermatoloog in verband met haar jeuk. Verder is het weer afwachten maar het ziet er nog nie echt naar uit dat ze weer naar huis mag.

Einde buddynieuws.

Hiedr verder een leuk maar druk weekend gehad. Omngevlogen en ben er vandaag ook een beetje moe nog van.... heb dus ook een rustdagje.

Afgelopen donderdag is de vader van een vriendin van onbs overleden. Heel sneu hij was nog maar 60 en zij is 30 weken zwanger.. :-s Kan al wel janken als ik er aan denk. Morgenochtend moeten we op begrafenis :(

Vanavond hebben we een voorlichtingsavpnd op de vk praktijk en morgenavond is de partnerles van de yoga! Daar heb ik wel zin in! Lijkt me wel lachen met al die mannen! Gelukkig doen ook alle 9 mannen mee!

Verder heb ik een vraagje: Kan het zijn dat je vruchtwater verliest zonder dat je een slijmprop bv bent kwijtgeraakt? Heb sinds een paar dagen af en toe een nat gevoel tussen mn benen en das transparant :-s sorry voor details :-s verder enorm veel harde buiken en veel oefenweeen. en ook die worden steeds sterker alleen zijn ze enorm onregelmatig! dus echt oefenen!

ik ga ff een matrasbeschermer halen bij de leen bakker! Thanx voor de tip!

xxx Anna

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Anna dat kan, mijn vliezen zijn zoals je weet 2 keer voortijdig gebroken, heb nooit een slijmprop gezien. Sommigen zien hun slijmprop nooit, sommoge gyn's ontkennen zelfs het bestaan van de slijmprop!
    Maar als jij echt denkt dat het vruchtwater is niet wachten en even contact opnemen met de vk, je mag er maar 24 uur mee rondlopen! Als het loos alarm is weet je ook waar je aan toe bent!
    Vrucht water is geurloosof het ruikt wat zoetig!

Balen van Hannah, hoop dat ze er ook gauw vanaf is.

Bedankt voor het adres, nog

Wat erg voor je vriendin, heel erg emotineel vooral als je ook nog zwanger bent.

16. mijn top 3:

1: will
    2: hannah
    3: patriciaK

net ff heerlijk emt arjen naar de speeltuin geweest! voel me gelijk een stuk beter! ga zo dat andere gordijn maar is strijken:( heb ik dat teminste gedaan!

voor hannaha Ik hoop dat een hogere dosering de bloedruk snel naar beneden gooit!

slijmprop heb ik bij arjen wel gehad.. ook wel iets van een week voor de bevalling ofzo... dacht toen echt dat t ging gebeuren.. maar helaas moest nog een week wachten !

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hello ben net wakker heb heerlijk gelegen op de bank werd wakker van me bekken ! zo he had het wel ff nodig denk ik die paar uurtjes slaap gelukkig morgen weer vrij

18. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Nou ik zie mezelf ook wel in de top 3 verschijnen hoor.

Ben vandaag 36 weken en ons kindje ligt al een heel eind ingedaald. Kan geen kwaad volgens de vk, maar met mijn bekken gaat het er niet op vooruit. ;) Ben net zo'n oud omaatje van 82 jaar die al kreukelend door het huis heen gaat.

Maar volgens onze familie historie zal ik 6 dagen later bevallen dan de uitgerekende datum. Maar zelf blijf ik volhouden nog in april. Dus ben benieuwd. Hi... Dan is het net als mama wel een Ram.

Voor de rest alles goed hier. We zullen bevallen in het kraamhotel in Tilburg. Lekker relaxed en geen zooitje thuis. We zullen dat 4 dagen blijven is de planning. Dan kan papa nog gaan werken en daarna zijn vakantie opnemen.

Balen dat het bij Hannah niet zo goed verloopt. Ik hoop dat de bloeddruk toch nog zal zakken en dat ze misschien eindelijk eens verlost wordt van de elendige jeuk.
    Ik heb zelf helemaal geen last van jeuk. Wel gehad rond om de 24ste week, maar daarna eigenlijk niet meer.

Degene die al verlof hebben: vervelen jullie je ook zo erg :( Ik heb rij weinig energie en verveel me te pletter. Van de computer krijg ik vreselijke pijn in mijn hoofd, dat terwijl ik voor de zwangerschap nog nooit geen pijn in mijn hoofd heb gehad. rara...

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie tust me het bestaat net als me konijn die naar een konijnenkliniek gaat en dan op een verwarmd waterbedje zijn tijd daar doorbrengt hahahaaha het moet idd niet gekker worden !

anaS. ja vindt het ook zon vaag gedoe maar ik ga als ik niks hoor van de week toch ff met haar praten ondank ze er meer niet is als wel wil ik wel ff weten hoe ze het nou had gepland, wacht eerst nog ff het telefoontje van uvw af kijken wat die zegt want ik kan het zo redden tot 35 weken week 36 valt net in die week van koningendag dat is op woensdag dus die maandag en dinsdag had ik vrij gevraagd dus dan is die vrijdag ervoor me oficele laatste werkdag dan ben ik ook precies 36 weken zwanger zal het wel ff zien komt wel goed

anna je moet toch echt ff je vk bellen hoor! als je kindje niet is ingedaal moet je opzeker ff bellen!doen hoor je weet het nooit

mijn top 3
    1.hannah
    2.anna
    3.will

hoop nartuurlijk gewoon na de 37 weken grens voor allemaal

20. hier ligt t kindje soms heeel erg laag.. dan lijtk t echt of ie er zo uitfloept haha.. en dan draait ie zich weer ofzo en dan ligt ie weer heel erg hoog.. kan nog alle kanten op dus!

pff net t andere gordijn gestreken! wat een klote werk...
    hebben jullie dat ooka sl je lang staat je heel draaierig word? isschien mijn hb nog steeds te laag... ondanks de ijzer tebaletten.?

Deel Deze Pagina