hoi! @ Deentje: mmmm balen als je al een uur aan het strijken bent en het lijkt nog nergens op...pfff, strijken is al niet mijn hobby! @ Neia: ja alles is duur gewoon, maar goed het komt allemaal wel goed gelukkig. En nee Mamain reageert niet op mijn sms, ik wacht vandaag nog ff af en anders mail ik morgen wel ff nog. Jij hebt alles gewassen en gestreken lees ik, goed zeg! En gezellig dat je met je broer naar je mams gaat! ow mijn mannetje is al terug, gaan we lekker tim ophalen!
Deentje, heerlijk dat je lekker even naar buiten bent geweest. Dat zal Arjen ook wel lekker hebben gevonden. Nog langs je moeder geweest? Wel erg gezellig dat ze nu zo dichtbij woont. Ja baby kleertjes ga ik ook strijken hoor. Maarja, is gelukkig niet zoveel werk als die blousen van mijn man. Ja dat draaierige gevoel ken ik ook hoor, en ik zie af en toe ook opeens sterretjes. ik denk echt dat jij teveel doet op een dag. iets rustiger aan, mag wel hoor. Anna, wat erg zeg van de vader van je vriendin. Zal wel erg emotioneel worden morgen. Ik heb vanmorgen nog aan je gedacht, en ik hoopte al dat je vandaag wat van je zou laten horen. Ik denk niet dat het vruchtwater is, maar ik zou echt wel voor de zekerheid even bellen hoor. Je weet het maar nooit! Balen dat de bloeddruk van hannah niet snel genoeg daalt. Ik ben benieuwd of ze het al over inleiden gaan hebben. Heb je enig idee of het kindje wel goed is gegroeid? Fiona, lekker dat je opgeknapt bent van je dutje. Masoled, hihi jij ook al zo'n oud wijf? Bij mij gaat het lopen ook echt niet meer lekker. Vervelen? Nee echt niet, ik heb het nog veel te druk overal mee. Dus jij hebt alles klaar? Witte reus, hoe was het bij de vk? Evelien, oe ik heb ook veel rompertjes van de Hema, ik ben benieuwd hoelang ze het vol houden. Net terug van mijn moeder. Lekker gekletst met mijn broer. En we zijn nog naar het dorp geweest; de halve kruidvat en hema weer leeggekocht. Morgen ga ik even met mams naar de stad, ze wil weer eens zo graag iets voor de kleine kopen. En dan kunnen we dar lekker lunchen. X Neia
hey meiden, pff ik ben kapot. bij de vk was mijn hb te laag moet nu ijzer tabletten gaan slikken misschien dat ik me daarom ook minder fit voel. ik moest nog naar de stad. kreeg spontaan harde buiken, ik moet eigenlijk afwassen maar daar ben ik te moe voor.' even een vraagje hoe doen jullie dat dadelijk als de kleine er is. en jullie weten niet of het een jongen of meisje word met het geboorte bord. verven jullie twee borden met de naam? of hebben jullie stickers? zo ja waar hebben jullie die gekocht?
Dat is lekker goedkoop ja! Super leuk ook voor de meiden. Anastasia, lekker bijgekletst met collega? Katsas, ja bedspullen en luiers zijn klaar. Maar alle kleine babypakjes en rompertjes moeten nog hoor. Maar ik heb nog even de tijd. Mijn top 3: 1. Hannah 2. PatriciaK 3. Dolphin X Neia
Zo, heb maar eens floradix gekocht, m'n ijzer was niet heel hoog en heb het idee dat de draaierigheid en vermoeidheid soms daar vandaan komen. Ik schrijf het weer makkelijk toe aan m'n psyche, maar wellicht is het wel 'gewoon' ijzer. Ik moet zeggen, vind het niet eens heel smerig.
Het was me het dagje wel... pff wat een gehaast! Om kwart over 12 had ik afspraak bij gyn, en daarvoor zijn we even naar Cuijk geweest, hebben boodschappen gedaan en mijn man wilde naar de Aktion, maar dat viel beetje tegen. En om kwart voor 12 weer de auto in om naar het ziekenhuis te gaan. Kwam ik daar aan, zag ik al op het bord staan 30min uitloop, maar dat was nog erg beschaafd, want de uitloop was uiteindelijk 1,5 uur! Nou mijn bloeddruk is idd aan het stijgen en mijn hartslag aan het dalen, en die combinatie is niet zo handig. Dus ook hier de medicijnen opgehoogd (kan nog 1 stapje tot aan de max). Deze dame is nog niet ingedaald, blijft wel netjes met hoofdje beneden liggen. En volgende week weer terug. Toen naar huis, normaal zou Sam al om 13 uur op bed liggen en ik kwam dus pas om iets voor half 3 thuis en ze is dan echt wel kapot! Moest om half 4 bij consultatiebureau zijn (dacht ik). Sam op bed gelegd, ondertussen nog snel gestofzuigd, en toen kwam mijn schoonma (daar slaapt Sam vanavond). Nog net 1 kopje thee kunnen drinken en Sam wakker gemaakt en naar het consultatiebureau... Blijkt de afspraak pas volgende week te zijn (en is niet het enige wat er volgende week is en ik er van overtuigd ben dat het vandaag zou zijn)... Maar gelukkig was er iemand niet komen opdagen dus mocht Sam in de plaats (pfff, anders had ik volgende week weer zo'n haast dag gehad). Sam heeft zich goed gedragen tijdens de prikjes, heel even gehuild, maar een lange vinger maakte veel goed Nu kan ze vanavond wat ziekjes worden, en dan tussen 8 en 12 dagen vanaf nu (dus vandaag kwam wel veel beter uit, anders had ze ziek kunnen zijn op het moment dat ik 37 weken zwanger zou zijn, en dat is niet handig). En nu is Sam met oma mee, daar blijft ze slapen want oma past morgen op zodat ik naar het sollicitatiegesprek kan. (En schoonma is net bijna 4 weken met vakantie geweest, dus die snakte naar een dagje Sam, en ik naar een dagje rust.. maar nu is het wel weer heel stil in de hut ) Anna, het kan ook urine verlies zijn. En als je het niet vertrouwd altijd even vk/gyn bellen! Onsukkie, 750 euro voor een konijn vind ik stiekem ook best wel een hoop geld. Heb wel paar keer met katten gesukkeld maar kwam nooit boven de 400 euro (in totaal over een aantal afspraken). Hannah, ik hoop dat verhoging van de bloeddrukverlagers helpt! En ik vermoed toch wel dat ze gaan rekken tot de 37 weken, en misschien wel iets langer. Ze proberen de baby echt zo lang mogelijk te laten zitten (tot het moment dat of de mama of de baby echt niet meer langer kan, maar na de 34 weken nemen ze al minder risico dat weet ik wel, maar daarvoor doen ze er bijna alles voor om te laten zitten). Wittereus, heb geen geboorte bord, en wil misschien een sticker doen. Heb op internet al wel gezien dat je soms zowel de meiden als jongens versie voor de prijs van 1 kan krijgen (of te wel, je betaald er altijd voor 2) Babykleertjes strijken... hmm alleen in het begin gedaan hahaha. En hier gaan tegenwoordig alleen de rompertjes en spijkerbroekjes de droger in. Daarvoor ging niets van kleding van Sam in de droger. En ik was alles op 30graden. Ik heb ook veel rompertjes van de HEMA, en hier geen klachten over. Heb wel bij Sam haar eerste rompertje meteen kapotgekregen (was van de Prenatal). En nu heb je af en toe gewoon pech met shirtje of zo waar de knoopjes van loslaten. Ik kan geen top3 maken, er staan te veel dames op de nominatie om "snel" te bevallen hihihi. Neia, ik hoop ook snel uit de knoop te raken, maar dan heb ik hulp nodig van mijn man (ben in dit geval iets te afhankelijk van hem ) xx
Ik heb nog niet zoveel voor een konijn uitgegeven hoor, maar de honden hebben we dat soort bedragn wel al gekost, maar ja, die zijn ook een stuk groter en hebben dus van alles meer nodig!
Goedemiddag! Ik snap de humor van een poll wel maar vind het een beetje lullig tegenover de mensen die het in dit geval betreft. Zoals Hannah ligt in het ziekenhuis en het gaat niet lekker met dr ... Patricia is nog maar 33 weken en de beebie is ws te klein.... en Will waar het allemaal niet lekker mee loopt en die het al heel spannend heeft gehad........ Misschien ligt het aan mij en of aan mn hormonen maar ik denk dat als ik in de schoenen van deze dames had gestaan ik het niet zo grappig had gevonden. Maar dit dus vooral om de amstandigheden van de dames in kwestie..... Denk dat iedereen in ieder geval het liefste door loopt / of zou lopen tot 37 weken! Dit is niet bedoeld om lullig te zijn maar wilde gewoon mn gedachten er over kwijt.....
Anna, ik snap je helemaal hoor, had er achteraf ook al niet zo'n jofel gevoel meer over. We bedoelen met zijn allen natuurlijk wel vanaf 37 weken hoor. Maar het heeft iets wrang, dus sorry dat ik het idee geopperd heb, was even met bevalkoorts besmet. Hebben jullie ook zo'n moeilijke verbinding met de zwangerschapspagina? Kom er heel moeilijk op iedere keer vanmiddag. Groetjes Evelien
ik had echt heel veel geschreven en ben alles kwijt.. ik heb dus ook problemen met de pagina... ik heb geen zin om weer te beginnen hahahah.. sorry! Daphne, op welke site heb jij die stickers gezien? Kus
Die bevalkoorts heb ik ook net zo goed! Maar dan idd net als jij opp een leuke manier en niet over de dames waar het niet zo lekker mee gaat! Af en toe heb ik ook ruzie met de pagina.... irritant , ben nl niet zo'n geduldig typje! Heb hier de vk nog niet gebeld. dacht vraag haar vanavond wel even..... Bedankt in elk geval allemaal voor het meedenken!
zo meiden heb net heerlijk gegeten bij de gele M jammie had echt geen zin en puf om te koken morgen weer een dag ff bijlezen hoor
Het is misschien ook wel een beetje geboren vanuit het idee dat je juist die meiden die het zo moeilijk hebben het gunt dat ze niet tot 40 weken hoeven te wachten, maar wel de 37 weken halen. In iedergeval doet iedereen wel eens wat ondoordachts waarbij hij later denkt "was dit wel"handig en verstandig? Ik denk wel dat iedereen erg met elkaar meeleeft hier en dat het een beetje onhandig ( een beetje dom, aldus maxima) was en niet heel slecht bedoelt! Oh ja je ziet de vk vanavond nog, dat scheelt, ben je in vertrouwde handen! Hoop dat het nog geen vruchtwater is. Succes vanavond!
ja ik snap het ook wel maar idd zoals ik al erbij zei pas vanaf week 37! maar goed ben blij dat je het vanje af heb kunnen schrijven anna , o goed dat je vanavond naar de vk moet kan je het haar gelijk vertellen , zo beep is lekker actief hier alleen bukte ik net naar me schoenen lijkt net of er iets in em lies prikt een armpje ofzo? niea gezellig hoor zon dagje met je broer en je moeder ik heb alleen de rompertjes gewassen en gestreken doe het waarschijnelijk ook maar deze eerste keer en dan is het ach een rompertje wie ziet dat nou? haha
Weet ook echt wel dat het niet slecht bedoelt was! Wel fijn dat je het zo goed begrijpt! Snap je idee van het ze gunnen ook heel goed! Ik ben beniueuwd naar de voorlichting vanavond! Thanx voor het p[lezier wensen!
neia ja ben ook ff langs me meoder gelopen! indd. erg gezellig zo dichtbij! en dan met het zonnetje erbij! heerlijk wandelen! arjen vond het ook zeker leuk in de speeltuin.. was haast niet meer mee te krijgen daar vandaan. de hele tijd wou die van de glijbaan haha. ja misschien moet ik het ook indd. wat rustiger aan gaan doen.. maar heb graag alles klaar! dan hoef ik niks meer te doen alleen nog de babykamer inrichten en kleertjes wassen en strijken maar dat vind ik leuk om te doen Zo te lezen word je lekker verwend door je meoder! haha leuk is dat... Witte reus denk ook indd. dat je je daarom zo slap en niet fit voelt.. iks lik ze nu ruim een week en moet zeggen voel me toch een stuk beter! heb nog af en toe wel die slapheid en duizeligheid maar niet emer zo erg gelukkig! onsukie heb ik ook hoor als ik me slap en draaierig voel denk ik gelijk aan een paniekaanval! Daphne jeetje 1,5 uur wachten is toch wel heeel erg lang! ik weet dat t lang kan duren bij de gyn.. maar dat slaat wel alles! hopelijk gaat je bloeddruk nu snel wat zakken! wat een grote meid al! en indd. een koekje doet wonderen! dan vergeten ze alles haha! wel geluk dat je alsnog terrecht kon! arjen zijn kleertjes doe ik altijd in de droger! opzich merk ik wel dat ie dan snel uit zijn truitjes enzo groeit.. maarja... meestal zijn ze dan toch al zo vies dat ie ze niet meer draagt anna was niet lullig bedoelt hoor tegenover die meiden! t is natuurlijkw el de bedoeling op tijd te bevallen en een gezond kindje vast te mogen houden!
hier ook zw. pagina heel traag.... Gina frustrerend he als je net een heel evrhaal getypt hebt tegenwoordig als ik een lang verhaal typ kopieer ik hem eerst ff voor ik hem verzend! fiona lekker hoor die gele M ben er al lang niet meer geweest! ik heb een blik erwtensoep opengetrokken had ook geen zin om te koken
Hoi! Hier vanmiddag ook problemen gehad met de pag, daarom geen reacties meer van mijn kant. Geloof dat ie het nu weer doet, tenminste daar lijkt het op. Was echt heerlijk weer vanmiddag, heb lekker een eind gelopen en boodschapjes gedaan. Daarna thee gedronken en toen in het zonnetje in slaap gevallen. Was pas na vijven weer wakker. Lekker stampot gegeten en vanavond nog weg, dus maar goed dat ik nog wat geslapen heb. Kreeg nog een mailtje van een fotograaf dat ik een gratis zwangerschapsreportage mag laten maken . Hoef dan alleen maar de kosten van de foto's te betalen die ik wil hebben. De reportage is voor niks. Leuk he. Niet dat ik het heb op foto's, en helemaal niet voor veel geld, maar het is natuurlijk wel een blijvende herinnering. Zal morgen na de controle-echo beslissen of ik het ga doen. Strijken: ehhh, ik ga alles strijken. Wassen, buiten drogen en dan strijken. Heb geloof ik in totaal 5 machines gesorteerd goed (1 witte van 60, 2 lichte van 40 en 2 donkere) dus doe het machine voor machine en dan valt het wel mee. Ben het strijken wel gewend, dus dit extra vind ik niet zo erg.
Wow, lees net dat de eerste JULI-mama al bevallen is van haar tweeling, met 27 week. De kleintjes doen het redelijk. Pff, wat ben ik blij dat wij die fase allemaal voorbij zijn zeg...
jeetje een behoorlijke vroeggeboorte zeg bij de juli mama's ! Ik ben blij dat wij die risicovolle weken voorbij zijn.. dat doet me ook denken aan de top 3 die we gemaakt hadden, benhet eens met evelien dat het helemaal niet lullig of flauw oid bedoeld was... Zag mijn eigen naam ook in de top 3 bij iemand op 3! geen seconde daar lullig of gek over gedacht. Feit is namelijk dat de 1en al bijna 37 weken zijn Hier overigens geen gekrompen babyrompertjes, heb alles op 40 graden gewassen en in de droger gedaan.