Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jeetje mina een tweeling die is geboren veelste vroeg 900 gram de ene en de andere weet ik niet maar wat een nare dingen zijn daar aan de hand hopelijk zijn het vechtertjes en komen ze er goed uit allebei ,
    stja wij zijn idd voor dit soort akelige dingen voorbehouden gelukkig maar

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    900 gram bij 27 weken en een tweeling is helemaal zo gek niet... (Sam woog 1218gram bij 30 weken).
    En zwaar, dat wordt het zeker voor de ouders!

Hier kom ik bijna niet op zw. pagina.

Ik weet niet meer op welke site het was, maar was in ieder geval aan het zoeken op geboorte stickers en spanddoeken

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay ja maar het klinkt zo klein! maar als je het zo zeg is het idd niet te licht voor 26 weken
    vandaar dat het hier zo rustig is niemand komt erbijna op denk ik , hier nergens last van

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
  5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden daar ben ik weer eens, ff bijlezen allemaal.

Hoop dat iedereen de beentjes nog steeds bij elkaar heeft en hopelijk wat beter nieuws voor Hannah.

Gister kinderverjaardag gehad en 's avonds uit eten geweest met vrienden, die kwamen nog voor onze verjaardag.
    Nog leuke kado's gehad namelijk 3 boeken, eentje over alle manieren van inbakeren, eentje die heet opvoeden voor dummies :) net iets voor ons ;) en de derde het boek van die supernanny Jo nogwat keek ik ook altijd op tv dus heb een hoop te lezen de komende tijd!

Vandaag naar m'n moeder geweest en gelijk weer eens naar m'n oma, ach die schat is zo dement aan het worden zo zielig vooral nu ik zo emo ben, kan niks hebben :cry:
    En toen kwam er nog een vriendin op visite bij m'n moeder met haar kleine vent van 1,5 nou ja klein hij heeft al maatje 104 :confused:

En nu net terug van de voorlichtingsavond van de kraamzorg maar was niet erg byzonder, ten eerste waren ze niet voorbereid op zoveel mensen in een kleine ruimte en ben al lichtelijk claustofobisch dus zat al niet op m'n gemak dus zijn weer snel weggegaan toen ze het eenmaal over bv gingen hebben, want daar heb ik al een aantal voorlichtingen over gehad.

Pffff dus eindelijk thuis, ben moe hoop niet dat jullie teveel hebben gekletst ;)

Plaats dit alvast!

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @ schoenen/kleding aandoen
    Laarzen draag ik al een tijd niet meer en op sneakers loop ik ook altijd eigenlijk al :) Maar het ging meer om het aantrekken idd ;) Broek aantrekken is inderdaad lastig, daar ga ik ook bij zitten!

Vandaag iets te veel hooi op m'n vork genomen. Werd gelijk gestraft door m'n lijf met rugpijn. Eenmaal thuis gelijk op bed gaan liggen. Daarna ging het stukke beter.

Ook nog naar zwangerschapsfit geweest. Meegereden met een van de andere meiden, volgende week haal ik haar op. Wie weet groeit er nog een leuk contact uit voort als de kleintjes geboren zijn :)

@1e mei-mama: ik hoop dat het nog even duurt...des te langer in de buik des te beter zeggen ze toch?

Nog niet alles gelezen, maar zie tot mijn schrik dat het al 22 uur is geweest. Ga snel afsluiten en naar bed! Tot de volgende keer

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Neia fijn dat je ouders weer terug zijn van vakantie, dat is nel gegaan :D
    Mijn schoonouders gaan zaterdag weer voor twee weken naar Spanje, hoop niet dat ze in die tussentijd komt :(

@ Daam wat een drukte zeg allemaal, maar gefeliciteerd met je dochter haar zwemdiploma :D
    En wees blij met zo'n afgerichte zindelijke hond, anders had je weer kunnen dweilen :confused:

@ Dolphin ik heb wel eens steken in m'n liezen tijdens het omdraaien, net als je heel hard lacht of niest zo'n zelfde gevoel.
    Wil nog wel even wachten met het zeiltje, het schijnt zo vreselijk te liggen en ik slaap al zo slecht :(
    Ik hoorde ook dat je wat moet verzinnen voor je auto, maar ik ruil gewoon om met die van m'n man met leren bekleding dan hebben we dat probleem ook niet de laatste paar weken.

@ Annastacia vista heb ik er nu ook op zitten maar die beveiligingsnivo is zo hoog veel hoger als bij xp, zou niet weten wat je eigenlijk moet doen :(

@ Will ik zeg nog steeds weleens hij ipv zij en ik weet het al 14 weken dat het een meisjje word dus :)

@ Deentje ik vind die quizen ook leuk, kijk het sowieso als ik thuis ben altijd :D
    Nog gefeliciteerd met je broertje :D
    Oh ja hier ook een paar druppels die ik er echt uit moet persen als ik naar de wc moet :(

@ Evelien zo meid jij hebt een boel gekocht, lekker hoor :D
    En die burger dat is een big tasty met bacon, die eet m'n man ook altijd ;)
    Ik ben vandaag ook nog ff langs de mac geweest voor een mac Flurry, had er zo'n trek in :)

@ Gina welk restaurant ben je geweest, hoorde van m'n moeder dat er idd een hele goede zit, wil daar ook wel eens een keertje gaan eten :D

@ Hannah's man wat lief dat berichtje en ja ik hoop dat jullie snel te horen krijgen wanneer het allemaal gaat plaats vinden, ik snap dat het geen ideale situatie is, ga het kaartje gelijk maar eens opsturen :)

@ Katsas leef je nog na zo'n drukke dag ;)

Ach ik kan ook een takkeheks zijn om zo de bewoordingen van Anastacia te gebruiken ;) , heb alleen heel veel last van gehad de eerste 3 a 4 maanden daarna is het minder geworden (volgens mijn man)

@ Patriciak wat fijn om wat van je te horen, hou de beentjes bij elkaar, nog eventjes ;)

@ Fiona ik snap dat je alles er voor over hebt voor je dieren, zou ik ook doen anders moeten mensen er niet aan beginnen!

@ Anna wat erg van je vriendin, aan zo iets moet je niet denken zeg.
    Sterkte ermee!

@ Witte reus hoeveel was je hb ?

@ Daphne hoe hoog is je bloeddruk?

Zo heheheehehehehehhe alles bijgelezen, dat heb je als je twee dagen niet online bent geweest, je wordt gewoon gedwongen om iedere dag te komen ;)

Morgen maar een lekker rustig dagje van maken, heb een beetje last avn hoofdpijn.

En jeetje nu al een juli tweeling ach jee ik leef met de ouders mee, is niet niks denk ik :(

Nou meiden welterusten en tot morgen!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja 34 weken vandaag :whistle:

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

Hier ook al wakker en schrik van Jag op de tv! Gelukkig komt de vk praktijkhierna dus das wel leuk! En Jag is niet echt vervelend om naar te kijken hihi (lees een enorm lekker ding ;) )

Gisteravond de voorlichting op de vkpraktijk gehad. Was gezellig maar weinig nieuws onder de zon!

Ga me nu even in de kleren hijsen. om 10 uur moeten we richting de begrafenis. Pffffffffff....... echt wel heftig!

@Lafo gefeli met je 34 weken!

greets Anna

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
  11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen dames, staat de glazenwasser boven voor het raam vanmorgen. Schrok me dood. Maar goed, heeft die eikel de ramen op de benedenverdieping niet gedaan. Wat heb ik daar nou aan?

Die waren juist het smerigst!
    Verdorie, moet ik alsnog op een trap.

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dat doen ze toch ook niet onsukkie? Volgens mij gaan ze met hun ladder alle bovenverdiepingen af..

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi meiden nou de verkoudheid slaat goed door voel me echt ellendig , heb ook een lichte mestruatiepijn in me onderbuik niet lekker dus hopelijk hoort het erbij
    pfff ook me onderrug doet niet lekker mee waarom ben ik nou verkouden! hoop dat het snel wat afzakt
    sorry voor me geklaag maar ik voel me gewoon niet top :(

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anna veel sterkte vandaag op die begravenins is nooit leuk

lafo gefeli met je 34 weken alweer

dolpin ff die beentje nog bij elkaar hoor! haha

onsukkie dat schiet ook niet echt op hier gelijkvloers dus slaapkamerraam zit paraktisch naar de woonkamer raam ze doen alleen die van de woonkamer terwijl die van de slaapkamer veel handiger was geweest of gewoon alle 2 tegelijk , je kan het net zo goed zelf doen hier

zo meiden ga ff kijken of er iets van bevallen op sbs 6 is

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee hoor, je betaald hier gewoon, en ze doen boven en beneden, mits je dat wilt. Als je alleen boven wilt, doen ze alleen boven en betaal je minder (maar in verhouding meer).

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He balen zeg, ben ook niet helemaal in orde. Erg slabberig, zie ook overal tegenop om te gaan doen, maar sommige dingen moeten echt die buitenshuis zijn...

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja klote he! ik heb ook totaal geen fut heb me net gedoucht en me haren gedaan en zit hier nu in me huispak en zag allerlei klussen , de vuilnisbak stonk volgens me man maar ik ben snotverkouden dus ik rook niks loopt die weer te zeiken ben blij dat die naar zijn klanten toe is , en ik zag dat me muren van de badkamer ook wel eens een lap mogen krijgen en me slaapkamer is ook een stofnest maar heb er gewoon geen kracht voor overal zie ik vlekken maar er is hier niet tegenop te werken zucht!

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ fiona, als ik 2 weken voor lig op schema is er niks aan de hand, dan ben ik dus al 38 weken. :confused:

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen!
    Er wordt lekker gekletst hier. Nu heb ik ook wat meer tijd. Jesse is naar de opvang, dus mijn eerste echte verlofdag is aangebroken! Kom nu al tijd tekort! Ben gordijnen aan het wassen, dus ben bang dat ik nu opeens last krijg van nesteldrang!
    En trouwens... 1,5 jaar en al maatje 104 :confused:
    Jesse is 17 maanden (dus bijna 1,5) en die heeft als ie geluk heeft maatje 80 van broek! bovenkleding begin ik nu wel in maatje 92 aan te doen, maar is nog wat groot, dus meestal nog 86.

Fiona23: even lekker rustig aan doen. verkouden kun je je zo beroerd van voelen he.

Onsukkie: mijn man wast altijd de ramen beneden. Niet elke week hoor, maar wel regelmatig. Dus hier ook alleen de glazenwasser voor de bovenverdieping.

Anna: sterkte op de begrafenis, zijn niet echt leuke dingen om te doen.

Lafo: 34 weken! JIPPIE! ben je nog aan het werk of ben je al lekker thuis?

Ik ga me zo maar klaarmaken, want moet om half 12 bij de verloskundige zijn. Hoop dat de baby nog even blijf zitten, want even wat tijd voor mezelf vind ik heerlijk. Grappig, want bij de eerste kon de bevalling me niet snel genoeg komen!

tot later!
    Liefs
    LIS

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hmm, dan ga ik m'n man de ladder maar op sturen, maar ie de ladder eerst bij m'n ouders gaan halen, haha. Doe ik het binnen wel, zou ik hem zo gek krijgen?

Deel Deze Pagina