Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    dolphin dat zou wat zijn zeg de 1e mei baby bij jou :)
    hihi je lag idd vorige keer 2 weken voor op schema zei je, maar gaat je vk hier ook van uit ?

Verder alles wel gelezen maar even geen puf meer om te reageren...
    vanmiddag naar de vk voor co,.

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja dolpin dat is ook zo! wie weet!

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoi meiden

Nou, heb de echo gehad en kleine is nog verder uit elkaar gaan lopen. Hoofdje loopt nu 2,5 week voor op het buikje. Hoofd loopt een dikke week voor op schema en buik loopt anderhalve week achter. Conclusie: morgen naar de gyn om te kijken of de kleine wel genoeg voeding krijgt via de navelstreng, of dat het genetisch gewoon een groter hoofd heeft. Verder gaan ze de hele groei natuurlijk nakijken. Maar goed, volgens de vk hoeven we ons nergens zorgen om maken, omdat alle afmetingen wel binnen de grenzen zijn. Maar goed, vind het toch wel spannend.

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen lady's

lekker geslapen?
    ik viel pas inslaap toen het licht werd...

@Anna veel sterkte vandaag!
    @34 weken... gefeliciteerd. :)
    @ukkie, hadden ze het verkeerd begrepen dan? ik zou het gewoon vragen of ze alsnog de rest doen.

ik moet ook dringend de ramen wassen maar iedere keer als ik dat doe, begint het te regenen en heb ik ze voor niets gedaan...

hier schijnt weer lekker de zon, bij jullie ook ?

Gr WR

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Dat gaan ze morgen dus bekijken in het ziekenhuis en waarschijnlijk wordt mijn datum ook aangepast. Ze hadden in het begin 2 weken eraf gehaald, want ik was uitgerekend voor Koninginnedag en toen werd het ineens 7 mei, dus ik schommel rond april/mei.. :D

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

friendly hoop toch dat de kleine goed groeit! ik duim voor je blijft spannend als ik het zo lees maar als hun zeggen dat het binnen de grenzen valt moet je jezelf niet al te druk maken hoor! wie weet trekt het allemaal bij

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    friendly kan me voorstellen dat je het spannend vind, zou ik ook vinden en logisch ook..
    wat is de verklaring van de vk dan? behalve dat het binnen de curves ligt?
    Dat de kleine te weinig voeding krijgt? dat lijkt mij toch niet dan zou ze namelijk toch helemaal achter gaan lopen op schema?
    Nou we houden je in de gaten, en zijn benieuwd

Hoe is het in je nieuwe huisje?

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    De kleine groeit in elk geval wel, maar de groeicurve mag eigenlijk niet verder uit elkaar gaan lopen en dat doet het dus wel. Gelukkig kunnen we morgen gelijk terecht, dus we zullen niet heel lang in spanning hoeven zittten. Zou alleen heel erg balen als we nu ineens onder gyn controle komen en mn thuisbevalling bij voorbaat in het water valt.... maar goed, de kleine moet het goed hebben, das het belangrijkste.

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Huis bevalt prima, behalve dan dat we nog steeds geen internet en telefoon hebben. Moeten nog best veel kleine dingetjes gebeuren, maar er begint doorzicht te komen in wat we nog moeten doen.
    De verklaring van de vk is: of het hoofdje is genetisch bepaald groter, dat gebeurt veel vaker. (Kan natuurlijk, al vind ik dat beide familiekanten geen grote hoofden hebben...) de andere verklaring is iets wat zelden voorkomt en wat haar ook niet logisch lijkt, nl dat de kleine iets te weinig voeding krijgt en doordat lichamen best slim zijn besparen ze dat op de vetreserves in de buik die dan dus achter gaat lopen, zodat de hersenen geen groeiachterstand krijgen. (vind dit zelf logischer omdat met de 23 weken echo alles nog voor lag op schema... maar goed, we horen morgen wel wat de gyn erover te zeggen heeft)

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oei friendly morgen is idd een spannende dag voor jullie! ik denk dat je je onbewust toch iets meer zorgen maakt of niet ?

@dolphin, ja dat heb ik ook gehad. eerst meende ze 1 mei toen 9 mei en nu weer 1 mei. en de vk zei ook hou 1 mei maar aan. ik mag in april niet bevallen want dan hebben ze het te druk ;) hihihi

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou, aangezien ik vannacht al slecht geslapen had, denk ik idd dat het vannacht nog wel veel beroerder zal worden. Maar goed, ik heb zelf niks in de hand. Ben wel blij dat ze bij de gyn veel betere apparatuur hebben en dat we dan in elk geval weten waar we staan en hoe het zou kunnen.

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    dan heb je in ieder geval meer zekerheid he..
    of?

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ja precies. Niet dat we er dan wat aan kunnen veranderen, maar goed. Ach, komen we ook eens in een nieuw ziekenhuis (laten we het vanaf nu maar van de positieve kant gaan bekijken!) :D

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    niet april?, dan zou ik dat expres doen.. ;) :)

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hahaha nou liever niet, want vanaf 20 april hebben we zo goed als iedere dag een verjaardag. iedereen nodigd ons uit en ik zeg maar ja.. helemaal niet bij nadenkend dat de kleine spruit misschien al komt dan.. ik vind 9 mei wel een leuke datum hihihi

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    he das minder, kan me voorstellen dat je het wel een beetje spannend vind!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is hier heeeeeeeeeeeerlijk weer, de glazenwassers waren al weg toen ik er achter kwam.

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ukkie, dat is idd balen.. dan maar manlief, lief aankijken hihihi..
    zal zo eens kijken of het weer zo blijft. vind het iig wel lekker om elke morgen wakker te worden en te zien dat het zonnetje schijnt.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja heerlijk he, daar kan ik wel aan wennen. Achterdeur lekker open, genieten!

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja ik heb gekeken en via www.weer.nl zegt men dat het volgende week wel eens 17 graden kan worden :) ...

Deel Deze Pagina