Goedemorgen! Daar was ik dan weer, ik heb nog heel wat bij te lezen denk ik zo, want gisteren ging ik natuurlijk tussendoor mijn kleine man ophalen en daarna niet weer geweest. Tim is nu naar oma, erg eigenlijk maar ja...dinsdag is haar oppasdag en ze wilde wel graag en is ook wel lekker, want erwin gaat straks aan het werk, dus dan heb ik vanmiddag de keet ff voor mezelf, heerlijk ff paar uurtjes slaap inhalen denk ik! Ok ff kijken waar ik gebleven was... @ witte reus: wat leuk een nieuwe tuinset! Daar kan je dan inderdaad helemaal blij van worden! Nou maar hopen op heerlijke lange zomeravonden! @ Patricia: wat fijn dat het wat beter gaat zeg! Niet gek inderdaad dat je moe bent zeg! Alvast veel succes voor donderdag! @ fiona: mmmm je mag best klagen na zo'n dagje hoor, dat is gewoon een rotdag dan. Ik hoop dat het met je konijn meevalt allemaal, kan je er nog net ff niet bijhebben zoiets dan. Ow ja ik was alles op 30 graden, als het niet vies is dan he, behalve de hydrofiele luiers dan natuurlijk. Maar na eerste keer wassen krimpen de meeste dingen ff hoor. @ witte reus: ik ben benieuwd hoe het gesprek met het gastouderburo gaat. Komt vast goed. Ik heb pas de bevestiging dat ons nieuwe wondertje nu toch vanaf september al geplaatst kan worden! Gelukkig maar! ( zou eerst december worden ) @ Deentje: ja schiet echt op he, voor je het weet zijn de eerste beebjes geboren. Van mij mag Hannah eerst, maar ik wil wel gelijk daarna..grijnsssssssss, vind ik niet vervelend. en ow ja, mijn mams heeft voor mij gestreken hihihihi @ Anna: jeetje wat een rotnieuws, pfff veel te jong 60, hoewel als je vader overlijdt is het gewoon natuurlijk altijd heel erg verdrietig. Bah gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Ik hoop dat het een beetje gaat vanmorgen, veel sterkte alsnog! En als je denkt dat je al vruchtwater verliest dan moet je je vk bellen hoor! Ik merk zelf dat ik mijn bekkenbodem niet meer zo onder controle heb helaas..dus ik verlies ook vocht, maar geen vruchtwater. @ Anna: bedankt voor je buddynieuws over Hannah, balen dat ze niet naar huis mag maar had het wel verwacht eigenlijk. @ Masoled: ben benieuwd of je kindje zich aan jullie traditie houdt of dat jouw voorgevoel klopt. Spannend is het wel! Die hoofdpijn komt van de hormonen he, balen is dat, veel drinken is dan het enige wat je eraan kan doen. @ witte reus: ik hoop dat je door de ijzertabletten weer wat meer energie krijgt! ik hoef over het geboortebord gelukkig niet na te denken, dat word altijd door de vrienden en/of de buurt gedaan. Altijd wel weer spannend wat voor tekst er dan op het spandoek komt natuurlijk @ Daphe: mmmm, wat balen dat het allemaal zo uitliep zeg bij de gyn. Hoe hoog was je bloeddruk nu dan? Ik begrijp dat je meer medicatie hebt gekregen om het onder controle te houden. Nou maar hopen dat dat voldoende is. Op het eind mag je bloeddruk geloof ik ook iets hoger worden of niet? Sam de prikjes dus gehad, altijd zielig he! Nou ja nu is ze dan wel voorlopig klaar of niet? Tim hoeft geloof ik pas weer alstie drie is. @ Evelien: ik snap je gedachte over de top 3 heel goed, het is meer het gunnen dat iemand mag bevallen dan dat het vervelend bedoeld is. Ik wil wel in je top drie hoor, grijnssssssss, ik wil vanaf volgende week wel! @ friendly: wat leuk een reportage! Vaak zijn dan die foto's alleen zo duur, dat is dan jammer, maar wel een ergggg leuk idee! ze doen het toch heel anders dan je zelf kan. Mijn mannetje heeft als hobby fotografie, dus die is er op zich wel erg handig in, maar toch heel anders als een professioneel iemand. @ Lafo: nog gefeliciteerd met je 34 weken! @ Lady Ice shirr: succes bij de vk! @ Friendly: kan me goed voorstellen dat je dat heel spannend vind, maar hopen dat de gyn. je morgen kan gerust stellen. Tim had ook een vrij groot hoofd, maar dat zit ook in onzer beide families wel, dus ik verwacht dat ons nieuwe wonder ook een groot hoofd zal hebben. Misschien is het bij jou ook wel zoiets? Ik hoop het voor je, ik duim hoor! @ witte reus: een vriendinnetje van me heeft 19 april voorspelt, dat heeft ze namenlijk al vanaf het begin in haar hoofd en volgens haar voelt ze dat soort dingen aan, dus ik ben benieuwd! Zo...ben ik weer bij. Ga zo voor mijn mannetje pasta koken want die heeft weer eens late dienst, moet dus om half twee weg naar zijn werk. Lekker pasta, lekker makkelijk. Verder had ik gisteren een slecht dagje, heel veel last van harde buiken en erg veel pijn in mijn muts. Pfff echtniet fijn, maar ja, je doet er niks aan he. Vandaag lekker pijamadagje...hihihi, denk dat ik me gewoon niet ga aankleden vandaag..whahahaha
ja he, vond ik ook al..hihihi, vandaag hoef ik eens echt heerlijk nikssssssss, dus nu nog mijn nesteldrang in bedwang houden en dan komt het helemaal goed!
erg he dat je eigenlijk altijd wel iets te doen hebt ik heb echt een beddengoed tik, ik zou echt elke dag ons bed kunnen verschonene, ik heb ook een stuk of 8 beddenovertrekken.
Daphne hoe is het met sam na de prikjes? is ze nog ziek geworden? En hoe staat het met je bleoddruk nu? En ja ja lekker weer, dat is ook de bedoeling want 15 april met het Delft uitje willen we wel in de zon op het terras zitten natuurlijk met appeltaart hihihi friendly dat internet en telefoon dat gaat lekker he bij jullie pffffff Heel veel succes morgen, kom je het wel laten weten hoe en wat! Ik ga zo eens wat spullen die ik niet meer gebruik van de zwangerschap op marktplaats zetten, wie weet verdien ik dan nog eens wat Heb zoveel positiekleding die ik amper heb gedragen en ook niet mooi vind, wie weet wat een ander daarmee kan.! Heb gisteren een linnen broek verkocht en 3 buikbanden is toch gunstig want het ruimt mijn kast weer op!
Goedemiddag! Pff lees dat er meer meiden geen puf hebben vandaag nou hier nog eentje, zit nog in m'n badjas en pyama, ben ook net pas wakker en voel me ook ellendig Maar ik moet echt zo gaan aankleden, ik heb een hond die naar buiten moet, misschien voel ik me dan weer wat fitter. Gisteravond een paniekaanval gehad dus misschien daar nog een beetje last van.......heb ook harde buiken en ze is erg druk. De laatste paar dagen voelde ik haar wel maar was ze niet zo druk. @ Lady ice Shirr ik geniet al een tijdje van m'n rust thuis @ Dolphin jij hebt er al zin in begrijp ik nou wij moeten nog maar even wachten allemaal.
Ik heb met de kleine afgesproken dat als het mooi weer is en de bloemetjes bloeien buiten dat hij mag komen, dus wie weet..
Oef Friendly begrijp dat je het spannend vind, zou ik ook vinden. Nou ik duim voor je dat het allemaal mee valt (is toch binnen de grenzen dus dat zeggen ze niet voor niks) @ Anastacia ik wil ook mooi weer volgende week, zou wat zijn de eerste echte mooie dag van het jaar en wij zitten lekker op het terras in Delft aan onze appeltaart jammieeeeee @ Katsas we maken er gewoon allemaal een pyama dag van vandaag @ Witte reus hier schijnt de zon en af en toe een wolkje ik weet niet of het koud is, ik denk van wel. Je wilt je tuinset natuurlijk gaan gebruiken
hoor ik de hele tijd al kabaal buiten, denk ik nog lijkt de glazenwasser wel... want die komen altijd in zon hangbakje... denk ik nog nee dat kan niet want ik heb geen aankondiging zien hangen.. kijk ik om, hangt de glazenwasser mijn ramen te zemen, ... ben ik ff blij dat ik net aangekleed ben hahahahaaha
Leuk volgende week al vind het wel leuk om een paar gezichten bij de namen te leren kennen! Wie weet houden we er nog leuke vriendschappen aan over, aan dat zwanger zijn hihihi
hee meiden, hier ook al bijna 34 weken. en ik heb echt last van een soort druk op de longen of ribben. hebben jullie daar ook last van? alsof de baby er op drukt. verder is wel alles goed, bloeddruk enzo. misschjien zijn het kwaaltjes van de laatste loodjes... is er al een baby geboren van het mei-forum? groetjes sjaan
Wie houdt ook al weer die lijst bij van de mei mama's ik weet t effies niet meer JV-tje en ..? Misschien kunnen we m op de meimama hyves zetten zodat we hier niet hoeven te zoeken? daar kan toch niemand er verder bij?
Goed plan Anastasia, dan zetten we daar ook gewoon alleen diegene op die ook echt nog online zijn enzo, misschien?
Ja dat is zeker leuk een gezicht achter de nickname Alhoewel ik sommige al op hyves heb gezien dus helemaal een verassing is het niet. Mijn hyves foto is trouwens van bijna een jaar geleden, toen nog met lang haar en krullen en nu kort haar en alle krullen zijn weg, dat heb je met hormonen heb zelfs al m'n eerste grijze haren ontdekt
Ja er staan er nog heel veel op die zich hier niet meer melden die kunnen toch gewoon van de lijst af!