Hoi, Hier geen fut om alles door te lezen..zag alleen dat Hannah nog in ZH ligt.. Hier vandaag weer naar de VK geweest..voor de laatste keer.. Ik moet morgen naar het ZH omdat meneer niet goed ligt. Ben benieuwd wat ze in ZH gaan doen. Ik wil geen draaipoging aangezien de kans kleine is dat hij dan zo blijft liggen. Het zit er dus dik in dat hij eerder gehaald wordt...
hoezo is de kans klein dat hij zo blijft liggen? Bij een collega van me lukte het wel en bleef ze ook zo liggen alleen daarna kreeg ze volop voorweeen en zette he hiet door en uiteindelijk is ze ingeleid met 38 weken.
pfff hier ook grijze haren hoor, gelukkig zit er nu weer een kleurtje overheen, met dank aan de kapper.... Nou ik ga aan de pastaaaa (niks aan tussen de middag warm eten..bleeeeeech, maar ja...) tot later
ik zou ook geen draaipoging laten doen hoor. Zitten genoeg risico's aan vast, en niet zelden blijf het kindje toch niet liggen of moet het met spoed gehaald worden.. Nee dan maar een stuitbevalling of een keizersnede maar aan mijn lijf geen versie ... 1 van de meiden van de zws gym heeft een dwarsligger, kleine is gedraaid... ze had het gevoel aangereden te zijn door een vrachtwagen! 2 dagen later op controle lag het kindje weer andersom... dus tsja Bovendien moet je er neit aan denken dat de navelstreng om het nekje komt of iets ander engs.. het is neit voor niks dat ze het onder monitorbewaking doen brrrr
mariska hoe voel je je verder? behalve dat het natuurlijk k*t is dat de kleine niet goed ligt, gaat het verder allemaal wel?
Ja ik denk dat ik ook hulp van de kapper moet gaan inschakelen Vind het wel vroeg hoor net 27 en al grijze haren Gelukkig ben ik blond maar mij vallen ze wel op
ik ga lekker een croissantje met kaas eten en wat dingen op marktplaats zetten xx tot vanmiddag/vanavond
Ik voel me goed Anastasia..Ik merk alleen dat ik andere klachten heb als jullie Ik heb geen last van blauwe ribben, geen last van maagzuur.. Ik heb last van een blauwe doos en van het feit dat de kleine tegen mijn longen aan zit en dat is erg vervelend als je van jezelf al astma hebt. Verder barst ik van de energie sinds 2 weken eigelijk. Hier ook 1 die nog maar ff snel een afspraak gaat maken bij de kapper..zo kan ik met een lekkere korte kop de bevalling in..
Hoi Meiden, had vanmorgen een gelukje, heb een lodger bunker fuchsia weten te bemachtigen via mp. Had ook al geboden op een andere advertentie, heb die maar weer afgezegd. Want als ik moet kiezen tussen hazelnutt of fuchsia, dan weet ik wel welke kleur ik wil. ook een leuk 12 inch fietsje voor tessa op de kop getikt, en dan die tummy tub met standaard. Was toch nog 60 euro kwijt voor de bunker, want ze zijn vrij zeldzaam op mp. Maar goed het scheelt 30 euro met nieuw, is toch weer meegenomen. Verder is hier alles goed , word alleen gek van de pijn aan mijn heupen. Gisteren had ik fysio, en ik gaf aan het gevoel te hebben soms gewoon echt een kruk nodig te hebben, mocht dat dus absoluut niet doen, worden je spieren nog slapper worden etc, en uiteindelijk nog meer pijn etc. Maar ja heb echt het gevoel dat ik soms gewoon niet kan lopen en mijn been optillen, geen kracht en een verschrikkelijke pijn . Nou tot zover even dit ego bericht, moet tessa naar bed brengen enverschonen en kim moet weer naar school, hoop straks nog even wat te kunnen reageren op iedereen. Wat is het trouwens heerlijk weer, lekker zo het zonnetje, alhoewel het nog wel wat warmer mag wat mij betrefd, maar ja liever droog, zon en wat koud dan grijs en maartse buien! Groetjes Evelien
Hier juist wel wat energie vandaag, heb me er zelfs toe kunnen zetten alleen naar wat winkels te gaan, dus gaat helemaal goed. Heb alleen weer last van maagzuur, zal wel weer door het fruit komen wat ik heb gegeten. Zo vervelend...
zo ik ben lekker schoon en gladjes. ik dacht laat ik eens een poging tot scheren doen, viel reuze mee.. hihi. hebben jullie eigenlijk jullie eigen merk scheermesjes of delen jullie met jullie man / vriend. ukkie, baten bij jou rennies ook niet ? @evelien, ik wil ook een bunker maar ik vind hem te duur en we hebben ook een voeten zak voor in de winter. en vriendlief vind het dan zonde geld. wel leuk dat je dingen via mp koopt al vertrouw ik het op de een of andere manier niet altijd.
blauwe doos? of alleen het gevoel? Ik heb ook zo'n gevoel net of het gekneusd is..beetje vergelijkbaar met zadelpijn.
Mijn eigen mesjes van Venus, werken perfect. Mijn man heeft scheerapparaat en om daarmee in bad te gaan zal ik maar niet proberen..
hihihii dolphin dat lijkt me niet echt een goed idee haha... dan heeft de beeb voor altijd stekeltjes
Ben ik even naar de vk, zijn er zo weer 4 pagina's bijgeschreven. Wow! Bij vk was weer prima. Bloeddruk 110/70. Kindje is nu al zo'n 3 kilo, dus wat dat betreft hoop ik niet dat ie nog 3 weken blijft zitten! 2e is meestal wat zwaarder dan de eerste, toch? Eerste was 3460 gram, dus hopelijk is deze niet veel zwaarder hoor. Er zat een stagiaire bij en we hebben het even over de bevalling gehad. Als ik een uur om de 3/4 minuten weeen heb, mag ik bellen. Maar de vk die ik bij de eerste bevalling had, zat er ook en die zei dat ik ook eerder mag bellen. De eerste ging nl. zo snel, toen zij kwam had ik al volledige ontsluiting. De hele bevalling heeft nog geen 3,5 uur geduurd! Afijn, sinds gister dus verlof en sindsdien voel ik me eigenlijk helemaal geweldig. Heb opeens zoveel energie! dolphin/witte reus: haha, scheerapparaat in bad zou ik ook maar niet proberen. Ik heb ook eigen mesjes hoor. Maar van die weggooimesjes, weet niet eens welk merk. Evelien69: maar even rustig aan doen als je zoveel pijn hebt aan je heupen. Wel aan jezelf denken. Mariska72: blauwe doos? vervelend en ook als de kleine tegen je longen aanzit. Bij mij zit ie, als ie rechts ligt, tegen mijn ribben. Das ook vervelend. Nu ligt ie gelukkig ff rechts. Sterkte. Ik ga donderdag ook even naar de kapper. Lig ik er netjes gekleurd bij in het kraambed he. Anastasia: was je croissantje met kaas lekker? Ik heb 2 boterhammetjes met kaas en augurk gegeten. Ook lekker! Lafo: Lekker met de hond naar buiten geweest? het is ook zulk lekker weer! Kom zometeen wel weer kijken!
ben je zo'n fruit gek? ik heb dat echt met vlagen zo kan ik dus een hele week geen fruit eten. maar zo kan ik dus ook in een dag tijd een netje mandarijnen op peuzelen. en de dag erna een hele meloen... oh jammer dat het regent.... Heb gister eindelijk eens voedingsbh's gekocht.. bij de hunkermoller waren 3 halen 2 betalen .
Nou ben op zich niet zo'n fruit gek, zeker niet omdat ik het altijd daarna op m'n bord krijg. Maagzuur! Beetje jammer... had ik voor de zwangerschap ook al hoor. Moet ook nog op zoek naar voedingsbh's, maar wat voor maat moet ik nou nemen... ? Iemand enig idee? Normaal heb ik 75C.