ik zou het gewoon aan de verkoopster vragen. daar zijn ze toch voor. dadelijk passen ze niet en kun je ze terug brengen. normaal heeft een bh sluiting drie slotjes. die van de hunkermoller hebben er 4. dat vond ik ook wel handig.
Hoiiiiiiiii Nou mannetje is naar zijn werk en de pasta is achter de kiezen, ik heb niet zoveel gegeten, vind dat echt niks tussen de middag..bleech. @ Lafo: erg he grijze haren, pfff, maar ja...er zijn ergere dingen hoor. Ik zie dat jij gaat wandelen met de hond, dus pijama uit Ik kom er net achter dat ik vanmiddag ook nog naar de winkel moet, dus ik moet me ergens vandaag ook nog in de kleren hijsen, maar nog ff niet..hihihi @ Anastasia: mmmm croissantje met kaas, mjammie! @ Evelien: wat goed zeg dat je een fuchsia lodger bunker hebt kunnen bemachtigen! En inderdaad 30 euro scheelt weer genoeg he! @ witte reus: mijn man gebruikt geen scheermesjes, nergens voor..grijnsssssss, hij doet alles met scheerapparaat of tondeuse, is allergisch voor mesjes, dus ik heb mijn eigen ja. @ Lady Íce Shirr: wauw, snelle eerste bevalling jij dus, ja alle kans dat de tweede dan nog sneller is, dus ik zou zeker niet te lang wachten met bellen! Spannend hoor, wel fijn dat alles bij de vk weer goed was! mmmm, ik lees over fruit...dat is hier op mandarijntjes en blikfruit na op...straks in de supermarkt nog maar ff lekker aardbeien en meloen scoren...mjammie!
Voordat Erwin net naar zijn werk ging nog hele discussie hier gehad...zucht. Wij hebben eigenlijk het weekend van 25 april nog een familieweekend, het hele weekend met ongeveer 40 man in een kampeerboerderij weg. Maar dat is in Ommen, dus op een uur rijden ongeveer. Ik heb dus zoiets van: we zien wel, als ik nog niet ben bevallen kunnen we in ieder geval wel even een dagje gaan, slapen gaat dan waarschijnlijk daar niet lukken, bedden te laag en ja als dan de weeen beginnen en je moet eerst alles weer inpakken is ook niet echt handig. Maar mijn mannetje wil gewoon niet, die vind het risico te groot... Zucht... Het is ook gewoon zo leuk voor tim als we mee zouden kunnen...maar ja, ik laat het maar ff bezinken, wie weet ben ik voor de tijd gewoon bevallen en dan is het helemaal geen issue meer.
katsass ik snap je situatie. en het is een beetje dubbel ik persoonlijk zou als je je dan op dat moment goed voelt, wel gaan. moet je dan voor alles thuis blijven met het idee : stel dat...... ik zou gewoon die dag afwachten hoe je je voelt.
Nou ja dat vind ik dus ook, dan kan je wel overal voor thuisblijven, dat schiet niet op. Mijn man maakt zich zorgen omdat ik natuurlijk medium risk ben en dus in het ziekenhuis moet bevallen, maar ja...
over die voedings bh. ik ben toen ik 20 weken zwanger was naar hunkermuller gegaan en gezegd dat ik het belachelijk vond om een speciale bh te kopen van 50 euro. dus heb ze een maat groter gepakt. past erg goed.. maar nu wilde ik dat dus ook met een voedings bh doen van livera.. in dezelfde maat en die paste dus niet. kon ik weer terug naar de stad. mag ik vragen waarom passen lastig word?
hihih wij hebben echt een leuke kat. ik laat die via de achter deur eruit.. en na een paar uurtjes gaat ze net zo lang bij de voordeur zitten totdat ikhaar binnen laat.. ziet echt leuk uit...
Anastasia: succes bij de vk! Nog gauw ff voor ik ff weg ben... Buddynieuws: niks ernstigs aan de hand gelukkig met mamain, ze heeft wel erg veel hoofdpijn en dergelijke en daarom geen energie voor het forum. Verder gelukkig dus niks bijzonders, ik kreeg net een mail
hoi hoi! ff snel een berichtje.. nu het ff lukt.. probeer er de hele dag al op te komen.. maar de site heeft er echt moeite mee iritant! hopelijk gaat ie vandaga nog goed werken zodat ik ff alles bij kan lezen!