Buddynieuws: Hannah haar bloeddruk (onderdruk) was vanmorgen rond de 90. Dit betekend dat de verhoging van de medicijnen begint te helpen. Morgen mag ze voorzichtig uit bed. Af en toe wat lopen..... Wellicht dat als het goed blijft gaan en de bloeddruk goed blijft dat ze evt weer naar huis zou mogen! Goed nieuws dus! Einde buddynieuws. Wij zijn naar de begrafenis geweest. Was wel heftig. Vriendinnetje is 30 weken zwanger en heeft zelfs nog een persoonlijke noot voor haar vader opgedragen Erg emo! Wij gaan nu ff de stad in om de gedachten even te verzetten! Anastacia succes bij de VK! Katsas, weltrusten xxx anna
Ja hier ook moeite met het opkomen van de site en het plaatsen van berichtjes. Sinds gisteravond al. Eindelijk goed buddynieuws. Gelukkig niks ernstigs met Mamain, en bij Hannah gaat het nu ook eindelijk beter. Anna, nog niks gehoord over inleiden? Pff lijkt me echt verschrikkelijk zo'n begrafenis. Inderdaad even je zinnen verzetten meid. Anastasia, succes bij de vk! Katsas, trusten. Ik duik ook mijn bedje in. Net terug van de stad met mijn mama. En we hebben nog lekker even in het zonnetje gezeten. vanavond partneravond op de pufles, spannend dus! X Neia
anna lijkt me ook zo zielig als je metzon dikke buik bij je vaders begravenins staat brrr moet er niet aan denken hier alles soorten fruit liggen aardbeien bananen en meloen maar in niks zin hebben ! heb een broodje kipfilet weggewerkt ga zo meteen wat roerbakken en dan om een uur of 7 toch maar aant fruit anders rot het weg oja ook nog perssinaas. dus morgenmiddag maar verse jus maken is alles weer op ooo ik haat het om verkouden te zijn heb er ook al lekkere keelpijn bij gekregen grrr
hier weer terug van de verloskundige en alles was goed. Bloeddruk was 131/81 urine: spoortje eiwit maar voorm ij dus niets bijzonders en de baby ligt volledig ingedaald en vast in het bekken! ze schat dat het een kleine baby word. Nou dat hoop ik dan ook maar zo rond de 6 a 6,5 pond. iig ligt het kindje goed op schema.
Leuk Evelien dat je zoveel dingen op de kop tikt via marktplaats net als Witte Reus durf ik het niet aan Regen hier schijnt gelukkig heel de dag de zon Lady Ice Shirr wow mooie bloeddruk en dat is al een mooi gewicht hoor, de eerste binnen 3,5 uur daar teken ik voor, hoe heb je dat voor elkaar gekregen Deentje thanks voor je mailtje, ik ga het weer proberen
MMMMMMM Katsas wat een lekker idee van die eierkoek, alleen ik kom net terug va de winkel helaas, heb alleen maar het broodnodide meegenomen voor de spaghetti vanavond alleen nu heb ik spijt :x Heb net een banaantje opgegeten ook lekker daar niet van maar die aardbeien met slagroom daar kan die banaan niet tegen op. Voedingsbh ook weer zoiets die had ik al een keertje gekocht bij de Hema maar die liggen ergens maar waar? Heb net eindelijk de wieg een beetje uitgepakt (familiewieg) ja ik weet dat ik laat ben maar zolang ze er nog niet is ben ik op tijd Alleen snap ik er de ballen van hoe ik die wieg moet opmaken, er zitten allerlei dingen bij maar hoe wat waar dat is de vraag, ik ga zo maar even m'n schoonzus bellen voor tips. Hoe hebben jullie de wieg opgemaakt?
ik heb de wieg als volgt opgemaakt... bedzeiltje 1/3 van de wieg ( dus alleen aan de onderkant) toen een hoeslaken en daarop een laken en deken. Het gaat er vooral om dat het er leuk uitziet want de kraamverzorgende maakt het toch wel opnieuw op als het niet goed is
Heey dames ik wou jullie voor de komende tijd heel veel toi toi wensen eerst met het verlof nog even lekker niks doen en de laatste voorbereiding en dan de bevalling en het geschenk ernaar waar je naar blijft kijken. heb soms nog meegelezen maar posten was te confronterend maar zit al zo lang dat ik toch nog iets wil zeggen dus vond nu wel een goed moment. dames toi toi speciaal voor neia natuurlijk en anastasia en fiona meiden ik denk aan jullie liefs miriam
Anastacia wat fijn dat je weer door de keuring bent en hoe weet je dat ze een klein beebje is? Ik ben ook nieuwsgierig hoe zwaar ze is ! Katsas welterusten en moeilijke keuze van je uitje, ik snap jou en je man wel maar uiteindelijk moet jij je prettig voelen. Neia veel plezier op de partneravond
Grappig om te lezen hoe mensen in hun pyjama nog zitten en relaxted kunnen doen. Zou ik dat volgende week ook doen? Deze week in elk geval nog de wekker vroeg, morgen en donderdag nog werken.
Ja dat is waar bedankt, ik moet nog wat dingen kopen, morgen maar ff snel naar de hema want die spullen zitten er niet bij.
lieve miriam, wat lief dat je even komt buurten, we hadden het van de week nog over jou en Danique! Misschien heb je dat gelezen? kan me indenken dat het confronterend is, wij nu met verlof en jij weer aan het werk... terwijl jij nu ook verlof had moeten hebben. We zijn jullie iniedergeval niet vergeten xx