lafo, door te voelen denk ik en de buik op te meten, mijn gewicht enzo alles bij elkaar denk ik... maar het blijft altijd een schatting. Had gehoopt dat de kleine misschien ook wel eerder zou komen nu ze volledig ingedaald is, maar helaas dat schijnt niet zo te zijn...
Dank je wel sorry heb nooit op je site durven te kijken maar hoorde van de meiden hier dat het een mooie site was geworden. Heel veel moed natuurlijk voor nodig geweest om dit berichtje te plaatsen dat begrijp ik. In ieder geval heel veel sterkte nog de komende tijd.
haha ik heb het ledikantje niet opgemaakt volgens de richtlijnen lafo, want ze gaat eerst in de wieg.. de wieg klopt wel als t goed is. je maakt het kort op, dus het lakentje enzo is 1/3 van het bedje aan de onderkant...
Laat je weten hoe het was en hoe Neia-man het vond? Wij hebben 21 april partnerles. @anastacia; leuk om nieuwe foto's te zien Fijn om te lezen dat het goed gaat met Mamain en dat het met Hannah beter gaat. Ook de controles bij de vk's zijn goed, wat ik gelezen heb. Ik ga vrijdag naar VK weer, mannetje gaat mee Zou eerst alleen middag vrijnemen, maar heeft de hele dag vrij kunnen krijgen. Lekker weer eens saampjes heen
Anna bedankt voor de update over Hannah echt goed nieuws, gooi gelijk haar kaart op de bus anders is ze straks alweer thuis En gelukkig dat je ff je gedachten kan verzetten is niet niks na zo'n heftige dag, sterkte ! Gelukkig ook niks ernstigs met mamain aan de hand Zo ik ga nu ff de brief posten. Oh ja meiden van de Delft date er zit een kans in dat ik niet mee kan aangezien ik een brief van m'n werk gekregen heb en ze willen dat ik as dinsdag op gesprek kom met personeelszaken en m'n bazin. Mijn man wil niet dat ik ga aangezien het voor mij weer een hoop stress is maar ik weet niet wat de advocaat hier van gaat zeggen wat nou juridisch het beste is. Eigenlijk ook bezopen dat ik dit allemaal hoog zwanger nog moet regelen, is ook niet normaal. Ben ook bang dat ik mezelf niet kan beheersen in dat gesprek dus er moet wel iemand mee gaan of de advocaat of mijn man. Maar dat laatste is ook niet zo'n goede optie aangezien mijn man ook snel driftig kan worden..... Wordt vervolgd....
zoiezo lijkt het me geen goed idee om dat gesprek hoogzwanger aan te gaan. het is idd een hoop stress en dat is neit goed voor de baby. Blijkt maar weer dat je werkgever alleen denkt aan zichzelf, dat er zonder overleg even een datum wordt geprikt! Alleen al daarom zou ik de afspraak verzetten, zoiets plannen ze maar lekker in overleg.
hey miriam, ik ken je dan wel niet maar heb toch even op je site gekeken, kreeg er een brok van in mijn keel. hoop dat je alles een plaatsje kunt geven. zal wel een dubbel gevoel zijn nu. veel sterkte iig.
wat fijn dat alles goed was bij de vk. bibi wil toch zeggen dat de baby in de bekken is ingedaald of niet ? want wat wil bbbi zeggen? @lafo. ik zou echt voor jezelf kiezen en er niet heen gaan. zo heb je nog de nodige stres.. en wie weet de slapeloze nachten
overigens kun je bij de prenatal een boekje halen veilig slapen, dat is gratis en daar staat in uitgelegd hoe je moet opmaken.. en dan deze regels bedje opmaken - Maak het bedje zo op dat het kindje met zijn voetjes vrij dicht bij het voeteinde ligt en het beddengoed tot zijn/haar schouder reikt (kort opmaken). Op deze manier kan het kindje nooit helemaal onder het beddengoed komen, maar blijft zijn/haar hoofdje vrij. - Vouw het beddengoed dat te groot is (bijvoorbeeld door het kort opmaken) onder het matras door. Sla het beddengoed nooit dubbel, het wordt dan twee keer zo warm. - Gebruik van een babyslaapzak maakt het gebruik van beddengoed veelal overbodig. - Gebruik geen dekbedhoes om een deken, omdat de warmte-isolatie daardoor aanmerkelijk groter wordt. - Een zeiltje gebruiken is niet nodig. Wil je dit toch, leg het dan niet onder het hoofdje van het kindje. Ander plastic materiaal (bijv. een plastic slabbetje) hoort niet in een kinderbedje thuis. Je kind kan zich hieraan 'vastzuigen'. - Gebruik geen schapenvacht. Het kindje kan er met zijn gezicht in komen en een schapenvacht is bovendien erg warm. - Gebruik geen hoofdbeschermer in het ledikant.
@ witte reus op de pagina stel je vraag aan de verloskundige is het wel goed uitgelegd wat de afkortingen betekenen onder het kopje uitleg zwangerschapskaart Cbbbi betekent Caput bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = hoofdje bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
Mijn hart gaat ook meer uit naar dat lekkere stuk appeltaart dan die kop van m'n bazin en ja dat mijn werkgever alleen denkt aan hun eigen situatie wist ik wel ja wordt alleen maar weer bevestigd. Ik laat jullie het morgen wel weten dan zou de advocaat me terugbellen wat nou het beste is om te doen. En bedankt voor de tips voor het wiegje ik ben zo'n doos met overal zo laat mee beginnen maar ja that's me
maakt echt niet uit of je wiegje opgemaakt is of niet, als je voglende week bevalt bij wijze van spreken en je hebt wel alles in huis dan maakt de kraamzorg echt dat bedje wel op. rustig aan, adem in en uit het komt echt wel goed!
en Lafo, appeltaart of niet.. als de jurist vind dat het gesprek doorgang moet vinden.. dan nog zou ik zelf een dag uitkiezen... en niet zoals nu dat het maar even op die dag moet! anders hebben ze helemaal het idee dat ze alels maar met je kunnen doen!
Hoiiiiiii Nou dat uurtje slapen zijn er dus twee geworden maar wel ergggg lekker en ook erg nodig trouwens. Nu net terug van het supermarkt en aan het wachten tot mijn mams tim zo thuis brengt. @ Anna over Hannah: wat fijn dat de bloeddruk nu dus toch iets gezakt is! Nou maar hopen dat dat doorzet! @ Anna: pfff knap van je dinnetje, het is ook wel erg fijn en mooi om te doen, heb het zelf bij mijn vaders overlijden ook kunnen en mogen doen en ja..het is het laatste wat je kan doen. Wel knap dat ze dat met 30 weken zwangerschap ook nog kan! Hoe is het met jou verder nu? Heel emotioneel denk ik of niet? @ Anatasia: echt goede berichten van de vk. En 6 pond word een keurig klein kindje inderdaad! Fijn dat alles zo lekker gaat! En al helemaal ingedaald, dus startklaar @ Lafo: ik heb de eierkoek uiteindelijk ook niet gekocht, want de boterkoek keek me ook aan en ja..beiden kopen werd me wat te gortig. Hier bedje nog niet opgemaakt voor beeb....ben dat aanstaand weekend van plan ,dan maak ik mijn eigen bedje ook maar eens met matrashoes e.d. eromheen op...zucht. @ Anastasia: hee wat leuk opgemaakt en wat staat het dan schattig he! @ Miriam: kanjer ben je dat je ons nog succes komt wensen. Hardstikke lief! Ik las op je dagboek dat je alweer behoorlijk aan het werken bent, knap hoor. Veel sterkte nog met alles! @ Lafo: als je man ook snel driftig wordt, zou ik hem zeker niet meenemen naar dat gesprek, als je gaat moet je overigens zeker niet alleen gaan! Dus wel iemand meenemen, maar dan iemand die rustig blijft, je advocaat is dan eigenlijk gewoon het beste. eigenlijk is niet gaan ivm je gezondheid nog veeeeeeeeeeeel beter. ZO ik mis mijn mannetje nu toch wel hoor, hij schijnt slecht te pas te zijn. Had mijn mama nog gesproken en hij had heel kort geslapen tussen de middag, was overstuur wakker geworden en wilde alleen nog maar naar mama toe. Zielig he Voel me nu wel beetje ontaarde moeder ook..zucht... Straks maar extra dikke knuffel dan.
Zo meiden ik laat het allemaal maar even bezinken, ik ga nog even stofzuigen met het zonnetje in huis zie je echt alles Tot morgen maar weer xxx