http://lafemmebonita.com/cgi-bin/index.cgi en scrol dan iets naar beneden dan zie je new tickers! en dan staat daarboven die ticker check out our new bla bla en dan divelopticker en die tick je aan en dan ben je er
Nee weet het Danjo m'n kiwi's liggen nog in m'n tas Moet er gewoon tijd voor vrijmaken op m'n werk, zit nu me turkse pizza op te eten en het smaakt me eigenlijk nie zo terwijl ik me er wel op had verheugd Hier een loopneus vanwege de katten van m'n vriendin (was daar net even op bezoek en ben allergisch voor ze)
heb je nou al gekeken op die link lafo? zo eng is ie eigenlijk niet maar het is gewoon .....ja weet ik niet, spannend misschien
@ Will nee doe ik niet hoor, ik ben alleen thuis, is donker hier, geen hond nog (of is het iets heel lulligs) @ Ja Danjo niks is meer geheim
Meiden ik heb het koud, ik ga zo ff douchen ben ook een beetje moe (valt niet mee he weer eens een dagje werken ) ga me mentaal voorbereiden op dozen vouwen en ik wip hier straks nog ff langs
als ik nu eroverdenk was het iets heel knulligs. even aan Amy vragen,,,,,jette bra, leuk voor juf maandag. Oke, als ze die reactie geeft kijk dan maar niet arme juf
Oh ja een laatste vraagje ff voor m'n onderzoek Will jij moeder van twee dochters, was je toen misselijk? Hele belangrijke info voor mij
heee hallo, oja, die link. eigenlijk moest ik ook helemaal niet schrikken net zoals danjo....ik schrik eigenlijk nooit echt snel, wel prettig. ik vond het dan ook best wel nep?! maar wel grappig. verder heb ik vanavond lekker een quiche gemaakt met broccoli, gorgonzola en cashewnoten! jammie, ging er wel in! zit nu alleen bomvol, want ik had vanmiddag ook al wat spekulaas op,.....lees: iets teveel spekulaas maar het was wél lekker! ga zo lekker naar boven met een grote mok thee, lekker in mijn voorverwarmde bedje liggen! had het vandaag zooo koud, heb me electrische dekentje maar weer opgesnort! gina: hoe was je echo? nou, heb nu wat raars, als ik de dubbele punt in wil drukken krijg ik een heel ander teken en het vraagteken zit onder de plus- min knop? wie o wie weet raad? alle knoppen van de tekens zijn dus anders? lafo: succes met inpakken het weekend! ik mag het weekend weer werken.... masoled: gefeliciteerd met je mannetje en veel plezier met vertellen! meiden kga weer! doeiiii mutsie!
Heej dames! Wat al weer een hoop geklets! Vind het met regelmaat jammer dat k full time werk haha! @Will: wat heerlijk voor jullie zeg! Geniet er lekker van! @mutsie79: ik had ook vandaag ineens die steekjes maar k luister naar Will en hoopp ook dat t de banden en dergelijke zijn! Gebeurd natuurlijk nogal wat! @ de nieuwe dames: welkom en gefeli! Liefs Anna
ben ik nu zo blind dat ik die youtubelink helemaal niet zie? iemand die me even de weg wil wijzen naar de link?
Oei aantal paginas terug al Gina moet er over een uur wezen heb dr net nog ff gesprken ze komt of vanav laat nog even anders morgen ochtend
zo ga ff een pizza opwarmen las net dat iemand pizza at en daar krijg ik nu ok zin in heb 2 huispakken in het zwart gekocht voor de komende tijd een M voor nu en een L voor later ja we wilen het tot min. 23 okt geheim houden voor onze ouders en op die dag komen ze ook terug van vakantie dus als ik dan me intake heb gehad bij de VK kan ik nooit meer me mond houden en die huispakken zitten zo lekker als ik uit me werk kom trek ik er gelijk 1 aan want me buik is te dik aant worden voor me spijkerbroeken en zwart is ene kleur die niet opvalt ben zo benieuwd hoe lang is het verborgen kan houden vindt het ook wel leuk hoor zo geheim met ons mee dragen schept een mooie band tussen ons ik heb wel vandaag meer steekjes hier en daar mischien me banden?