Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

ik ga de tv aanzetten en op mijn kleine man wachten

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ga ook nog even rommelen, moet vanavond nog weg tot een uurtje of 2400! pfff oppassen..
    heb er echt geen zin in!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kreeg net nog ff visite tussendoor lag zo lekker te slapen op de bank ben goed ziek ondertussen sta nu wat simpels in elkaar te wokken hopelijk is het te eten?..

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mirjam dankje wel lieverd!

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    hey ladies :D
    Ik dacht, kom ook weer es keyken ;)
    ben al vanaf zaterdag niet geweest, maar ben gewoon druk druk druk.
    Alles gaat goed hoor, op de pyn in de bekken en de krampjes en steken in de onderbuik na, maar ik heb de laatste tyd zo sterk t gevoel dat onze kleine damen wel es te vroeg zou kunnen komen, dat ik opeens echt héél veel haast heb met alles tiptop in orde maken :)
    En gisteren gingen goede vrienden van ons trouwen, dus daar was ik ook nog druk mee.....
    Zo nu eerst ff bylezen! (Hmmm moet eigenlyk vanaf 1419, maar geloof niet dat ik ze allemaal doe hihi....)

6. hoi hoi weer ff een ego berichtje van mij...

ik kan echt niet op de site komen.. t is mij nu weer heel ff gelukt!
    maargoed ik wou ff zeggen dat alles goed gaat :) en als hij het weer doet zal ik ff reageren... en als er wat is sms ik mijn buddy's wel ;)

7. KatSas

KatSas Bekend lid

Hee ice, ik vroeg me inderdaad net af hoe het met je is en ook met jvtje trouwens. Jullie zijn toch meestal wel trouwe bezoeksters. Ik ben zo aso dat ik echt wel eens niet kom, hihihi, hoewel dat ook al beter gaat.
    Wat leuk een trouwen! Zag ze er mooi uit en was het een leuk feest?
    En wanneer denk je dat je meiske komt?

@ Deentje: fijn dat alles ok is meis!

ik ga wachten tot de oven klaar is en mijn broodje erin kan. Tim net in bed geschoven, hij is echt slecht te pas...ik heb hem in een lekker warm badje gestopt, maar hij was er nog niet uit of hij heeft me helemaal ondergepoept met diarree.gatsieeeeeeeeeeeeeeeeee. Nou ja het water zat nog in bad dus na een beetje poetswerk zo weer ff in badje gedaan, ik mezelf opgeknapt en nieuwe poging. Nu ligt meneer met een boekje in bed en volgens mij (schat ik in) slaaptie nu ook al

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Jvtje en Fiona: Namens Hannah bedankt voor jullie kaartjes!

@Neia: Ze hebben het gehad met hannah over inleiden maar dat stellen ze idd zo lang mogelijk uit. Dus als het echt met de kleine nie gaat of met hannah heel erg slecht zou gaan. Gelukkig lijkt het weer de goede kant op te gaan nu en zullen ze dat niet zomaar overwegen! Duidelijk is wel dat ze haar niet laten lopen tot 42 weken.

@Katsas: Ik heb gelukkig aardig met mannetje de gedachten kunnen verzetten vanmiddag. Het was een bijzonder emotionele dag idd.....Juist omdat ik ook zwanger ben voel ik zo met haar mee...... hetlijkt me vreselijk omnooit je eerste kind aan je vader te laten zien... Als ik daar aan denk kan ik zo weer janken..... :(

Hier straks ook partnerles van de yoga...wel ff lekker na zo'n dag...... ff lekker luchtig en weer ff bezig met jezelf!

@Lafo: Net wat Anastacia zegt , Ik zou ook de afspraak zowiezo verzetten naar een moment datmij goed zou uitkomen! Ze konden van mij de rambam krijgen! lelijke apekoppen! :)

xxx Anna

9. KatSas

KatSas Bekend lid

Anna: fijn dat je je zinnen ff hebt kunnen verzetten..en ja het is vreselijk als je de geboorte van je kindje niet met je vader kan delen, zeker als je (zoals ik) een goede band met je vader had. Maar nu loslaten hoor! want jij hebt je papa nog en lekker naar pufles gaan nu, genieten en loslaten! Je hebt genoeg aan jezelf en je eigen zwangerschap!

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Ice, ben je al op pagina 1420? ;)

Je klinkt alsofje ook druk aan het nestelen bent! Lekker straks alles aan de kant!

Soms ben je gewoon ff zo druk dat je zo een paar dagen nie op het forum bent.... heb ik hier ook! Maakt nix uit, het is toch geen verplichting? :)

@Mirriam: Ik heb vreselijk veel respect voor de manier waarop je ons hier succes en sterkte wenst, en met ons meeleeft. Het zal ongelofelijk veelmoeite hebben gekost! Voor jou hoop ik dat je ook snel een mooi gezond beebietje in je armen zal hebben!

liefs

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Idd wanneer je relatie met je vader heel erg goed is is het nog veel moeilijker! Dat loslaten komt wel goed.... Ik zei al tegen anna man dat het vreemd is dat het leven ook gewoon weer verder gaat......
    Heb veel zin in de partner les... lijkt me wel lachen! alle mannen van alle 9 dames komen mee dus de opkomst is goed!

:D

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Neia en Jvtje Jullie moeten naar de bruna om kaartjes te kopen! Krijg je bij 5 kaarten een gratis nijntje'! :)

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Iedereen met een week erby: van harte meiden! wat schiet het al op hè!!
    @Boxkleed: uiteindelyk toch nog naar Arnhem gereden voor dat boxkleed, hadden ze em niet :mad: grrrrrrr. Wel geslaagd voor een leuk eerste pakje (licht en donker rose) voor in t ziekenhuis, vond t leuker om iets samen uit te zoeken. T boxkleed uiteindelyk maar via internet besteld zondag, en vandaag was ie er al :-D En hy is zooooooo gaaf!!
    @Hormonenbui van zaterdag: was gelukkig savonds weer over hihi. Bedankt voor jullie opbeurende woorden! T zal ook idd wel heel herkenbaar zyn geweest voor iedereen ;)
    En ja Fiona, die zon helpt ook wel mee om me heerlyk te voelen hihi.
    @lafo: oja zou haar thuis adress nog ff sturen hè. Sorry helemaal vergeten, heb je em inmiddels al?
    @Krampen tydens t omdraaien: hier ook hoor, oh yeah, vry pynlyk :(
    Ik voel ook steeds wat knakken ofzo, wat zou dat dan kunnen zyn? ook al ik een onverwachtse beweging maak...
    @Will: zal em ff sturen als je em nog nie hebt.
    @babyshoppen: hier ook helemaal verslaafd aan rose! Dat kryg je als je weet dat t een meisje is haha, en ik hield sowiezo al wel van lekker knalrose :)
    @vluchtkoffer: hier ook zo goed als ingepakt! Ook de enveloppen klaar, de text voor t kaartje (eindelyk:rolleyes:) en de laatste dingen gekocht-> byv zo'n luieremmer van tommie tippee. Maar ben voor myn gevoel nog niet klaar, dus ga vrolyk verder hihi.
    @mannetje van hannah: bedankt voor de update!!
    @nachtelyke toiletbezoekjes: hier ook 1, soms 2x per nacht. Dus valt mee. Wel afgelopen week 2 nachten gehad dat ik slecht heb geslapen, maar ach, dat hoort er allemaal by denk ik dan maar....
    @patriciaK: fyn dat alles weer rustig is daarbinnen! Nog ff de beentjes over elkaar ;)
    @Poll/ top3: laten we maar gewoon hopen dat voor de dames die het nu al moeilyk hebben beebje tot 37 weken blyft zitten!
    @Anna: hier ook transparante lekkage!! Heb ik eindelyk inlegkruisjes gekocht nu, is t weer een stuk minder..... En eerst was t heel slymerig, dus echt afscheiding, maar de laatste tyd was t soms ook heel dun waterig...Snap er nix van :( Hoe was t by de VK?
    @July mama: wow!! dat is wel heel erg vroeg! Hoop dat de ukkies t snel goed doen!
    @Friendly: ben benieuwd wat je morgen te horen krygt! ga voor goed nieuws duimen meis!
    @Scheermesjes: hier echt wel een eigen haha, heb zo'n venus geval.
    @Buddynieuws hannah: heb niet meer te melden dan Anna al heeft gedaan, gewoon blyven duimen voor nog meer goed nieuws :D
    @Voedingsbeha: heb er nu 2, 1 van de H&M met die stippeltjes, en 1 zo'n witte van die hema (met zo'n kiek-gat hihi, vind mannetje ook heel leuk :)) Die van de Bonprixx zien er ook goed uit. Ik heb ze gewoon gekocht in de maat die ik nu heb, omdat ik ze nu al aan heb. Miss dat ik van de boxprixx dan maar in 75E moet bestellen? heb normaal 75C....
    @Miriam: dank je wel voor je berichtje, erg lief en knap van je! kan me voorstellen dat je de moed niet had hier eerst een berichtje te plaatsen, iedereen hier denkt nog veel aan je! je site ziet er prachtig uit! Heel veel sterkte, de komende tyd zal nog wel erg moeilyk worden!
    **Zo ik ben weer bygelezen tot blz 1440, heb toch nog alle blz gelezen hihi**
    @katsas: nou soms schitter ik ook wel es door afwezigheid hoor haha, maar de laatste tyd was ik hier idd wel elke dag te vinden ;) Trouwen was leuk, ze wilden gewoon trouwen en hadden eigen de financiele middelen niet zo voor een feest enzo, dus zyn wel met veel vrienden by hun in t gemeentehuis geweest, had haar vader een lekker dagje in de sauna geregeld, en savonds zyn wel met alle vrienden als verassing uit eten geweest. Ze waren allebei in t paars met zwart, knap stel hoor :D En ze hadden ook nog een leuk nieuwtje: zy krygen eind oktober een kleine :D Zo leuk hihi.
    Ik heb echt geen flauw id wanneer uk zich aan gaat dienen, mn gevoel zegt alleen dát ze eerder komt, maar wanneer? Maikel gaat in ieder geval vanaf vlg week do met eigen auto naar t werk, dus dan mag ze van my ;)
    @Anna; sterker nog, heb alles al bygelezen :) En ja, echt enorme nesteldrang, OMG wordt zo moe van mezelf. Zelfs de zolder moet en zal ik nog helemaal uitgezocht hebben hihi.
    En nee, gelukkig is t forum geen verplichting, die hebben we al zat. En als er iets aan de hand zou zyn, dan horen ze dat meteen van jou ;) echt wel fyn eigenlyk, 2 buddy's :)
    Kan me voorstellen dat t een moeilyke dag was zeg!
    Veel plezier met de partnerles :D is altyd lachen hihi. Hier geen partnerles meer, dan ben ik hoop ik al bevallen :)

Zo nu ga ik lekker naar beneden tv kyken, ben vandaag weer de hele dag in de weer geweest, en ben nu echt wel moe. Dus hoop dat er wat leuks op tv is, ga lekker mn joggingbroek aantrekken, en watermeloen eten :)
    Oja schoonmams was er vandaag, zyn ff naar de markt geweest. ik wilde toch zo'n lime klamboe met een rose bloemetjes rand? maar die ik gezien had was 138 eurie, vond ik lichtelyk overdreven, dus nu heb ik een lime klamboe, en leuke stof erby gekocht, en dan schoonmams zoiets voor my maken. don't ya just LOVE her :D
    Tot morgen iedereen!!

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat lief zeg! Hartstikke mooi.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bedankt voor je berichtje, wat moet het moeilijk zijn voor jullie.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    bibi = beweeglijk in bekken ingang
    bbbi = beweeglijk boven bekken ingang

Dacht ik tenminste.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, ben niet in orde hoor. Gisteravond al een tijdje op de plee gezeten met dia en maagzuur, vanmiddag moest ik aan de rennies, en nu heb ik het weer... zei al tegen m'n man: of ik heb teveel gegeten of dit duurt nog 7 weken.

Ja, je moet de realiteit onder ogen zien toch?
    Blehhh!

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    balen onsukkie, hopen maar dat je er snel weer vanaf bent ;)

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo heb al me fruit op jammie

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja was leuk. Maar mannetje heeft niet echt iets nieuws geleerd. Ik vertel altijd wat we hebben gedaan en besproken. En dit was eigenlijk een beetje een samenvatting. Maar wel leuk om ook de andere mannen te zien.

Super leuk dat je mannetje vrijdag vrij heeft. Heerlijk een dagje samen.
    Nog even volhouden met werken meid.

Anastasia, super dat alles goed was bij de vk. Dus jullie uk wordt in ieder geval niet zo'n dikzak als die van ons, haha ;) .
    Maar gelukkig ligt ze al helemaal goed.

Lafo, ja hier helemaal hetzelfde, ik wist ook echt niet hoe ik het wiegje op moest maken. Niet alleen het lakentje e.d., maar ook de bekleding. Gelukkig is het gelukt. Hebben jullie ook bekleding?
    Balen dat je schoonouders nog 2 weken op vakantie gaan. Duimen dat de kleine niet eerder komt dan.

X Neia

Deel Deze Pagina