ja onsukkie balen idd en ice je hebt geschitterd met je afwezigheid hoor! misde je wel al... echt waar! anna bedankt voor het doorgeven ben blij dat ze het kaartje heeft gehad , me mannetje snapt me niet zo voor wie is die dan , ja iemand die jij niet kent, ja maar wie dan , ik zeg van het forum, hij zegt ken je die dan , ik zeg nee niet persoonlijk en eigelijk toch ook weer wel, hij keek me aan en zei niks en schudde toen met zijn hoofd, maar heeft wel het kaartje voor me op de post gedaan zoals ik dat vroeg , me mannetje vond voor de zwschap dat ik al veel op het forum was en veel ermee bezig was toen dacht die nu is ze zwaner nu zal het wel minder worden nou NOT! zit nu lekker met jullie te kletsen en hij vroeg als het kindje is geboren zit je dan ook nog op dat forum? ik zo JA! hij snapt het niet zo erg denk ik dat ik zo met "vreemde"kan praten of persoonlijke dingen maar dan vertel ik iets van 1 van jullie en dan leeft die wel weer mee meer mannen die hun vrouwen niet snappen? zo ga me bedje opzoeken moet morgen een ochtendje werken en dan weer snel richting bedje heerlijk deze week alleen 3x in de ochtend werken en dan verder niks geen zwgym geen vk en geen fysjo lekker hellemaal niks meiden die naar partnerles met puffen gingen heel veel suc6 je zou die koppies van die mannen moeten zien als ze net binnen zijn! hahaha
oja anaS. super lief wiegje! en ice ik had ook deze week zon gevoel dat alles nu af gemaakt wordt dat de kleine meid wel eens eerder zou kunnen komen , hoop gewoon op eind mei maar omdat ik zo aant nestelen was kreeg ik zon gevoel
Heeeeeeeeeeeeee, ik had je al gemist. Maar had ook eigenlijk gehoopt dat je gewoon een druk weekend had gehad. Volgens mij is jvtje ook al een tijdje niet meer geweest. Zometeen even op onderzoek uit gaan. Hoe was de bruiloft? Jouw banner gaat inderdaad erg snel. Wat moet je allemaal nog doen? Lafo, pffffff die hufters op je werk blijven bezig. Eigenlijk heb je nu zwangerschapsverlof, maarja. ik zou zeker wel gaan als de advocaat dit aanraadt, want tot nu toe heb je alleen maar meegewerkt. maar waarschijnlijk kun je nu ook wel zeggen dat dat niet goed is voor je bloeddruk e.d. Ik ben benieuwd wat de advocaat zegt. Katsas, ahhhhhh wat lief van Tim. Maar je bent echt wel een goeie mama hoor! Je doet het super goed, en af en toe wat rust en een dutje heb je echt wel nodig hoor! X Neia
Hihi heb ik al gedaan. Ik heb al best veel nijntjes, maar er zijn er 26 . Dus de bruna kan nog flink verdienen op mij. Gelukkig laten ze Hannah niet doorlopen tot de 42 weken. Maar hopelijk kan ze straks nog even thuis genieten. Hoe was de partneravond? Wel lekker na zo'n zware dag. Deentje, ja ik heb ook constant problemen met het op de site komen. Gelukkig gaat alles goed met jou! X Neia
Ice, gelukkig heb je het boxkleed nu alsnog! Wat lief van je schoonmams zeg. kan zij ook weer iets leuks doen voor de kleine, zal ze vast niet erg vinden. Leuk zeg dat die vrienden van jullie ook een kleine krijgen! Onsukkie, dat klinkt een beetje als een buikgriep meid. Bah, hopelijk ben je er snel vanaf. Fiona, haha wel begrijpelijk jouw man hoor. Mijn mannetjes is het ook wel gewend, want ik schrijf al 2 jaar mee op een topic over mk's. En daar zijn we ook echt een hecht groepje. Nu moet hij ook helemaal wennen aan jullie namen, maar is wel leuk. Hij leeft ook wel mee. Vanmiddag met mijn moeder in de stad was erg gezellig. We hebben zelfs nog even buiten in het zonnetje gezeten, was heerlijk. Ik heb nog een leuk pyamatje gekregen. En ze heeft al die kegelset van Nijntje gekocht voor sinterklaas. Ze begint nu al! We krijgen ook de nijntje klok van mijn ouders. Maar die konden we nergens vinden in de winkel. Nu maar even op internet zoeken. X Neia
Even gecheckt; Jvtje heeft vrijdag voor het laatst gepost en was zaterdag nog online. Hopelijk laat ze snel iets van zich horen. Wie is Jvtje's buddy? X Neia
dames bedankt en neia gaat me op de hoogte houden hoor dat heb ik haar verplicht hihi voor die nu nog gekeken hebben lief van je, en die de site mooi vonden helemaal lief. voor de gene die niet durft te kijken begrijpelijk niet schuldig voelen genieten van je eigen geluk liefs miriam ik mocht toch bij de mei mama's horen knuf
meiden ik ga ook weer slapen. Jvtje's buddy weet ik eigenlijk niet wie dat is, weet ook niet waar de lijst is gebleven... Miriam xx en allemaal bedankt voor de wieg/ledikant opmerkingen ben er zelf ook erg blij mee. zo leuk dat alles nu een beetje af geraakt!
Goeiemorgen meiden! Ik heb eindelijk verlof hahahaahahaha! @Lafo, we zijn wezen eten bij Don Gomez, errug lekker hoor! Zeker een aanrader! Zit op de nieuwe langedijk! @Anna, jeetje wel heftig zo'n begravenis zeg.. ik kan me goed inleven in je vriendin. Mijn vader is al drie keer geopereerd aan zn hart, nieuwe aorta kleppen en bypassen en in het begin van mn zwangerschap ontdekten ze ook nog eens een aneurysma.. ik was ook echt bang dat hij het niet mee zou maken,.. hier leven we met hem bij de dag! Zet het lekker van je af! @Friendly, jeetje meid.. kan me voorstellen dat je bezorgd bent! Heel veel succes vandaag! @Miriam, bedankt voor je bericht! Heel lief dat je aan ons denkt! De site is idd heel mooi! Lijkt me vreselijk wat je door moet staan en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en er ook voor jullie een mooi gezond kleintje mag komen! Heel veel sterkte! @Lafo, best apart dat ze dat nu nog met je willen bespreken hoor, bedoel je verlof is al ingegaan en dat hadden ze al geregeld moeten hebben toch... ik hoop dat je toch kunt komen hahaha..! Ik ga hier lekker ff op de bank hangen en dan naar de markt met mn vader en mag vanmiddag naar de vk. Mannetje gaat eindelijk weer eens mee, dus dat is lekker! Hij werkt dichtbij nu dus kan me vergezellen! Doeii xx
morgun meiden pff heb zo slecht geslapen me keel doet ook zon zeer pfff mannetje was er ook niet zo blij mee maar goed kan er ook niks aan doen ga nu naar me werk hopelijk overleef ik dat en ga dan meteen richting me bedje toe sorry voor dit ego berichtje
Miriam, tuurlijk hoor je bij de mei-mama's. Je hebt een prachtige dochter gekregen! En zij is heel trots op haar mama. Anastasia, heerlijk he, dat het allemaal afraakt. En voordat je het weet ligt daar zo'n ukkie in. Gina/buddy, wat erg zeg van je vader. Hier leven we ook met de dag, hij is 2 jaar geleden al opgegeven, maar hij is er nog steeds. Ik had nooit kunnen dromen dat hij ons kindje nog zou kunnen zien. Maar nu.............hoop houden. Yoehoe verlof, heerlijk meid! Veel plezier bij de vk vanmiddag. Fiona, balen van je keelpijn. Die paar uurtjes overleef je echt meid, en dan nog maar 6 x toch? Sterkte! Hier weer bijna niet geslapen vannacht. Dan straks maar weer een dutje doen, kan niet anders. Zometeen ga ik theeleuten bij een vriendinnetje van de basisschool die ik al heel lang niet heb gezien. Ik heb er wel zin in. En daarna rij ik gelijk door naar het werk. Vandaag zou eigenlijk mijn laatste werkdag zijn, dus ik ga even iets lekkers brengen, en ook mijn officiele ziekmelding versturen (dat vergeten ze anders toch :x ). Fijne dag meiden! X Neia
@Neia, Geeft toch weer een beetje iets bijzonders eraan he.. dat ze het nog mogen meemaken! Met mijn vader gaat het verder goed hoor, kan alles en is niet ziek. maar operatie (die er aan zit te komen, maar dat kan nog wel twee jaar duren hoor, want zo'n aneurysma dat duurt ff voor het erg genoeg is dat ze de risico van operatie aandurven) zal lastig worden ivm slecht hart.. Succes vandaag op je werk! @Fiona, ach meid toch.. kop op nog maar ff!
Goedemorgen dames! Vinden jullie jullie ukkie ook zo groot worden. Heb echt het idee dat ie langzaam klem komt te zitten in m'n buik.
Dames goedemorgen! Gefeli met de 34 en de 36 weken! Klinkt goed heej! Partnerles was erg leuk! @Gina en Neia: Jeeh meiden, das wel heftig met jullie papa's. Mijn vader heeft het drie jaar geledenaan zn hart gehad. Hij heeft toen een drie dubbele bypass operatie ondergaan en was daarna onderkoeld en had veel te veel bloed verloren! Nu gaat het gelukkig goed met hem maar hij heeft echt op het randje gelegen! Begrijp dus erg goed hoe jullie je voelen! Elke dag voelt als een extraatje! Geniet ervan dat ze nog bij jullie zijn! xxx
Overmorgen ook alwaar 35 weekjes! Maar ik en vriendlief denken niet dat het 40 weken word, maar dat horen we morgen verder wel bij de gyneacoloog!
Eerst hier maar een teken van leven, ik kan al een paar dagen amper hier op de site komen. Kan soms nog net 1 pagina lezen en dan word ik er al weer afgegooid grrrrr! Dus reageren is al helemaal moeilijk. Mijn medicijnen zijn dus verhoogd gisteren, omdat mijn bloeddruk aan het stijgen is. Verder gaat het wel oké. Sam is 2 nachtjes uit logeren geweest, dat is wel even lekker geweest. Even geen rekening houden met een kind dat wakker kan worden midden in de nacht (en dan moet je net zien dat je MOET plassen hihihi). Sam komt niet zo heel erg laat vandaag weer thuis, heb haar ook wel gemist hoor! Dus sorry voor het ego berichtje, als het me lukt om langer dan 1 pagina hier te blijven probeer ik te reageren. xx
Hoihoi! Ff kort berichtje... Bij de gyn was alles prima, kindje volgt gewoon zijn eigen curve. Niks aan de hand dus. Weegt nu ong 4 pond, dus komt uit op een 6,5 / 7 ponder volgens de gyn, die overigens hoopt me niet weer terug te zien. Ik was het helemaal met hem eens Nu dus lekker de laatste weekjes uitzitten en genieten Liefs Friendly
Ja daphne de pagina heeft inderdaad zo zijn kuren, heb er ook veel last van gehad... soms had ik net wat getikt en dan alles weg ... grrr Fijn dat je even 2 dagen hebt kunnen uitrusten en nu weer genieten van Sam en straks van de baby! Friendly fijn dat alles goed was bij de gyn! Heeft iemand van jullie zijn bed al op klossen gezet?