Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fijn dat alles in orde is!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen!

Zo wat zijn we rustig allemaal :confused:

@ Deentje ik heb ook moeite om op de site te komen, word er afgeflikkerd iedere keer, voornamelijk als ik een heel verhaal wil typen :x , maar alles gaat goed zo te lezen, dat is het voornaamste :D

@ Anna ja thanks meid het zijn ook lelijke apekoppen (gister nog zitten eten, die zijn erg lekker ;) )
    Hoe was de partnerles ?

@ Katsas hoe gaat het nu met Tim?

Zo ik ben voor mijn doen echt uit m'n bed gevallen, dat is mooi dan kan ik weer wat gaan rommelen in huis :D

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Ice wow leuk een trouwerij, vind ik echt een van de leukste dingen om mee te maken mede omdat ik zelf 4 jaar geleden getrouwd ben dan kijk je anders tegen zo'n dag aan, je weet hoe het voelt zeg maar :D
    Maar ik heb haar kaartje al gestuurd naar het zh, had nog hoop dat ze wat eerder naar huis mocht maar ik denk neem de gok wel dat ze nog in het zh ligt
    Ja je hebt echt een lieve schoonmoeder :D

@ Neia ja ik heb ook bekleding en heb gelukkig een foto van m'n schoonzus hoe het eruit moet zien, nu alleen nog naar de Hema om alle benodigde spullen om het op te maken kopen en dan aan haar vriend vragen of ze het wiegje even willen vastzetten, want er zaten ook weer allerlei schroefjes bij en wij zijn hier niet zo handig ;)
    Partnerles was dus wel leuk, ja was bij mij vorige week ook een herhaling van wat we allemaal gehad hebben, vandaag de een na laatste les :D

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @friendly: Wat fijn meid dat het allemaal zo goed was! Kan je weer lekker gerust gaan verder genieten!

@Daphne: Lekker even wat tijd voor jezelf gehad dus! Ik vind zwanger zijn zonder kindje erbij te hebben lopen al heftig dus kan me voorstellen dat je het even nodig had! Hoop dat je bloeddruk verder zo goed blijft!

@Anastacia: Ik wilde vandaag even langs de thuiszorg winkel om te kijken of ik de klossen mee zou krijgen .... Vind het wel fijn om weer geregeld te hebben! Heb jijje bed alop klossen?

@Lafo: Nou en of die apekoppen lekker zijn hihi!

@Onsukkie: Hier ook een steeds vollere buik! Niet dat de buik qua cm erg groeit maar gewoon een echt vol gevoel!

5. will

will Niet meer actief

hier ook even een teken van leven, ook eigenlijk veel te druk met van alles en niets en soms ook gewoon helemaal geen zin. ik lees wel mee maar als ik dan wil reageren dan weet ik het even niet meer.

hier gaat het allemaal prima. morgen weer voor de echo, spannend. aan mijn buik te zien zal het wel goed zitten. ook hier weer last van maagzuur, het zijn echt de laatste loodjes.

is het verder met iedereen goed? op de griepjes na dan.

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Gina thanks meid voor de tip, ga zeker snel een bezoekje brengen aan dat restaurant, lijkt me lekker :D
    Heb de laatste tijd toch meer honger :confused:

En ja wat betreft mijn werk meiden pffff het is zo moeilijk sta echt in twee strijd met m'n gevoel en rationeel, we wachten gewoon de advocaat af idd.

Miriam dikke knuf en bedankt voor je begrip dat je hebt voor mensen die niet durven te kijken op je site zoals ik :cry:

Ja waar is Jvtje meiden? Misschien kan ze niet online komen, ik weet ook niet wie haar buddy is....... :(

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ anastacia, mijn bed staat al 2 weken op kratten.. Kijk eerst even wat voor poten je onder je bed hebt staan, want klossen zijn echt heel smal en daar paste ons bed ook niet op.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona nog maar even meid, zet 'm op het eind is in zicht :D

Nou wat een hoop droevige verhalen over jullie vaders meiden maar gelukkig allemaal nog in leven.
    Pfff moet er niet aan denken allemaal, met mijn schoonmoeder gaat het redelijk ze zijn op zoek geweest in Duitsland voor alternatieve geneeswijzen, ja je gaat alles aanpakken maar net als Neia haar vader weten ze niet hoe lang ze heeft misschien wel jaren maar kan ook maanden zijn, kijk beter wordt ze niet maar zoals het nu gaat is het draaglijk.

Gina wat is dat voor soort operatie van je vader?

Friendly wat fijn dat alles goed is meid :D

Will gelukkig gaat het met jou ook goed, spannend weer morgen maar dat zit wel snor als ik je zo hoor over je kilo's ;)

Anastacia die klossen staat nog op mijn to do lijstje ;)

Meiden met een weekje erbij gefeliciteerd we kruipen naar de eindstreep ;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vraagje meiden jullie al enig idee welke anticonceptie jullie hierna gaan gebruiken, of denken jullie daar nog niet aan ;)

Hiervoor was ik aan de pil maar ben dat ding zo zat en aangezien ik straks bv wil geven kan dat toch niet :(

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    de minipil mag wel, misschien dat ik daar ook overstap. Condoom is niet echt veilig voor mijn gevoel en een spiraaltje zie ik al helemaal niet zitten.

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja daar heb ik ook wat over gelezen alleen wat mij weer niet aanstaat is dat je het op een vast tijdstip moet innemen en laat ik daar nou net geen typ voor zijn ( ik vergat vroeger nog weleens een pilletje :( )

Maar je moet wat he zonder ac is net Russisch roulette al zeggen ze wel dat als je bv geeft dat je verminderd vruchtbaar ben , maar toch vertrouw ik dat niet zo.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, dat bedoel ik ook, tis net of ukkie al aan alle kanten klem ligt zo nu en dan.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nog even doorzetten moeten we allemaal. Het wordt nu gewoon wat zwaarder... maar leuk wat van je te horen!

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik heb denk ik ook niet gelijk zin als ik bevallen ben, maar voor daarna is het zeker even uitkijken. De verloskundige zal daar later ook op terugkomen, dus dan kan je met haar ook alles bespreken.

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee zeker de eerste tijd na de bevalling is het echt een no go area ;) :)

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha lafo.. 1 iemand tegelijk.. moet je man maar op zijn beurt wachten.. ;)
    Als je 's nachts elke keer eruit moet om de kleine te voeden, dan heb je denk ik daar ook geen tijd en zin voor..

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ga straks even naar de thuiszorgwinkel en kijken of ik ze meekrijg ! Dan kan ik ze vanavond met mannetje onder het bed zetten.

en anticonceptie, behalve dat ik niet moet denken aan sex na de bevalling, en zeker de eerste tijd met borstvoeding je ebschermd bent denk ik er nog niet over na. Zoiezo wil ik graag een 2e.. :)
    Dus ... ws ga ik niet meer aan de pil, maar zoekt manlief het maar uit met rubbertjes haha

Nou meiden ik ga weer even allerlei nuttigs doen :)

Will fijn weer wat te lezen, en inmiddels 35 weken :) heerlijk! Fijn dat de kleine toch goed lijkt te groeien!

Deentje als er iets is & dat geld natuurlijk ook voor Daphne dan sms-en we gewoon als buddy's ja toch!

En waar JVtje is geen idee, misschien genieten van haar verlof :)
    Misschien dat iemand die lijst kan opzoeken?

xx

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anastacia jij wil al snel een tweede zo te lezen :D

Nou heb hier al hele discussies over gehad maar man wil er echt maar eentje.
    Ik ben zelf enig kind misschien daarom idealiseer ik een groter gezin, ach het is afwachten allemaal moet ook maar lukken natuurlijk.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trouwens een strak blauwe hemel hier :D

Lijkt wel zomer alleen de temperatuur denk ik niet.

20. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    **BUDDYNIEUWS**
    Goed nieuws!
    Had net een sms van Hannah, de bloeddruk was vanmorgen 85! De artsen zyn dus erg tevreden!
    Vandaag mag ze lekker gaan wandelen, en dan gaan ze kyken wat er met de bloeddruk gebeurd.
    Als ie morgen nog zo is, en de bloeduitslagen zyn goed, dan mag ze naar huis!
    Het duimen heeft geholpen :D:D:D

**EINDE BUDDYNIEUWS**

Deel Deze Pagina