lafo, hier ook gewoon weer de pil, moet er wel eerst voor naar een vrouwenkliniek. beetje ouderwets, vind je niet. maar goed ik weet nog dat ik bij Amy, zolang ik borstvoeding gaf, er ook geen behoefte aan had. anastasia, borstvoeding wil niet zeggen dat je beschermt bent. mijn oude buurvrouw dacht dat ook maar was na 2,5 maanden zwanger van de tweede. bed op klossen hoeft hier niet. denk niet eens dat ze weten wat klossen zijn. strak blauwe lucht? hier sneeuwt het en moet zeggen dat ik de sneeuw goed zat ben. ook hier is tijd voor de lente, dit lijkt nergens op.
goede morgen lady's. zo he ff een aantal pagina's bij mogen lezen. eens kijken wat ik heb kunnen onthouden. Ice, je hebt echt een lieve schoonmams ( niet dat de rest dat niet heeft of wel hihih ) ik kan het momenteel beter vinden met mijn eigen mams mijn schoonmams doet net alsof ik 16 ben af en toe en nergens verstand van heb. ukkie, ja dat heb ik ook.. ook zo'n vol gevoel in de buik. en soms is ie zo druk in de weer dat ik denk dat die via de buik eruit wil hihihi. friendly, gelukkig is alles goed. en nu idd volop genieten. daphne, heb je wel een beetje bij kunnen tanken, 2 daagjes zonder Sam? over de pil ed. daar zijn we nog niet helemaal uit. ik heb in 1 jaar tijd 4 verschillende pillen gekregen. ben in 1 jaar tijd 5 kilo aangekomen. ik reageerde op iedere pil steeds anders. bij de ene kreeg ik geen zin in sex, bij de andere kei emotioneel, en ga zo maar door. en met comdoom vonden we allebei geen succes maar ik denk dat als ik geen bv meer geef ik naar de doktor ga en weer wil proberen aan de pil te gaan. lafo, gewoon doen wat je denkt dat het beste is.. ik word echt happy van het zonnetje.... alleen de temp mag wel iets hoger .
gelukkig gaat het beter met Hannah, hopelijk gaat het zo goed dat ze naar huis mag over een paar daagjes. meiden met een weekje erbij gefeliciteerd.. @bed op klossen, ik heb er 8 gehaald want ons bed heeft in het midden ook steun nodig. en we gaan die er zaterdag onder zetten, als dat past want dat is nog niet eens zeker. dan draaien we meteen het matras om en doe ik t matras beschermer erom
Ben erachter wat er vandaag zo andres is aan ukkie (vanacht ook al last van). Hij is omgedraaid, ruggetje ligt nu rechts. Voel het duidelijk nu hij(weer eens) de hik heeft. Schouders liggen rechts onderin, daar voel ik de hik het duidelijkst, dus die voetjes zitten heel ergens anders te trappen vandaag. Raar gevoel joh!
Hmmm wou vanmorgen lekker lang uitslapen, wordt ik wakker, dus ik denk, goh wat heb ik heeeeeerlyk lang geslapen....Kyk ik op de klok, is t pas 8uur Nog wel tot 9u blyven liggen, maar ik was zo klaarwakker, dat ik maar opgestaan ben. Wel lekker relaxed ochtendje al, zit nog steeds in mn ochtendjas De laatste dagen weer leuke nieuwe aankopen gedaan (babyfoon, boxkleed, luieremmer), ze staan op mn blog.... Zo eerst maar es ff bylezen voor ik mezelf naar de douche schop @ fiona: hihi ja merk wel dat ik t forum ook echt mis als ik een paar dagen geen tyd heb maar ik ben er weer haha, moet vandaag van mezelf verplicht rustig aan doen, de laatste 2 dagen weer te druk geweest.... Hier heeft mannetje eigenlyk nie zoveel met t forum, als ik wat vertel, dan leeft ie wel mee, maar t maakt em nie zoveel uit of ik hier nou veel of weinig zit. Gek hè dat gevoel, en nu ik t elke x uitspreek, hoor ik van iedereen, ja ik denk ook dat beebje eerder geboren wordt. Maikel weet t niet, schoonmams en tante zeggen 29 april. Zelf heb ik nog geen datum in gedachten, maar denk zelfs nog wel eerder dan 29 april Maar ik blyf by de mei-mama's hoor @neia: lief dat je me gemist hebt hihi. Maar was idd gewoon erg druk. Dus vandaag verplichte rustdag LOL. Bruiloft was klein, maar erg gezelli! (t hele verhaal staat op blz 1440, hoef ik t nie nog een x te typen haha) Mn banner gaat idd errug snel, morgen 37 weken! Dé grens der grenzen Hoef nie zoveel meer hoor, nog klein stukje vd kaartjes, dat ga ik vandaag doen, nog een paar spullen in de vluchttas, en nog wat papierwerk uittypen. Dat was t eigenlyk wel. Oja, als ik iemand spreek die nyntjes heeft, en ze kwyt wilt, dan zal ik aan je denken! En nee, schoonmams vind t geloof ik erg leuk om dingen voor ons te doen en voor de kleine Weet nie wie jvtjes buddy is, heeft ze er wel 1? @Miriam: Knuff!! Graag gedaan hoor! @Gina: lekker verlof!! Genieten! @Fiona: das minder meid. Doe t maar rustig aan! @Neia & Evelien: van harte met jullie 34 weken!! @Dolphin: en jy natuurlyk met je 36 weken!! @Daphne; fyn wat van je te horen! En nu maar hopen dat de bloeddruk stabiel blyft! @Friendly: dat is goed nieuws meis!! Lekker genieten nu! @Bed op klossen: hier al een paar weken, enne bevalt goed haha. @Lafo: zag t al dat je em naar t ZH had gestuurd, vandaag is de daar sowiezo nog, dus dan krygt ze em wel... Ik ga gewoon weer aan de pil, als ik klaar ben met de bv. En in de tussentyd? geen flauw id, maar wil niet gelyk al weer zwanger zyn hihi. @2e kind: hier ooit wel, maar echt pas over een paar jaar. ga eerst lekker genieten van deze uk, en ben nog jong genoeg. @lekker weertje: hier ook mooi blauw. Dat wordt strax relaxed lunchen in de tuin hoop ik.... Zo nu ga ik echt douchen, anders wordt het wel een hele late lunch in de tuin hihi. Tot strax!! Fyne dag iedereen!
ukkie, dat is inderdaad een gek gevoel, en met de hik kun je het het beste voelen. deze kleine spruit ligt meestal rechts maar dan ook echt helemaal aan het einde rechts zeg maar.. maar hij / zij vind het ook leuk om een keer links te liggen soms ligt zijn rug ook wel eens in het midden dat is echt een misselijk gevoel. heeft jullie ukkie vaak de hik? onze niet vaak maar wel lang. soms wel 20 minuten..
Oh soms heb ik echt het idee dat ie meer wel de hik heeft dan niet. Is ook overdreven hoor, maar hij heeft het echt vaak! Gisteren lag ie trouwens in eens in het middag, zag er niet uit, had een hele bult over de gehele hoogte van m'n buik, geen gezicht. Normaal ligt ie met z'n rug links, dan zitten z'n voetjes in m'n rechterzij, maar als ie met z'n rug rechts ligt zitten z'n voetjes bovenin m'n buik. Dus een flink verschil, voelt echt raar.
ik vind het wel leuk dat je nu echt goed kunt voelen hoe ze liggen. al haal ik wel eens de beentjes en kontje door een
als ik over zijn ruggetje aai is het goed, maar zodra ik aan zijn beentjes kom dan is het trappen geblazen..
Kontje is ook nog zo klein... die weet ik ook niet altijd te vinden hoor. Wel het ruggetje en weet ook altijd hoe om die ligt.
ik voel altijd hoe hij/ zij ligt. en dan voelt mijn vriend echt mega voorzichtig want hij is bang om de kleine pijn te doen.. * how sweet *
beginnen jullie ook vocht vast te houden? ik krijg mijn ring bijna niet meer af .... die normaal echt losjes zat.
Hier weer terug van de thuiszorgwinkel, klossen was geen probleem heb er 4 en een po en een ruggesteun, is heerlijk in bed om te zitten/lezen maar het is ook erg handig met borstvoeding... dus vanavond alles maar eens omhoog zetten. Verder ben je met voleldige borstvoeding wel beschermd, het risico dat je zwanger wordt is geloof ik 4%.. nou als dat ene zaadje toch aankomt so be it Maar denk dat het condooms wordt Hier is het ook heerlijk weer! lekker hoor. Ga zo naar mijn vriendin op de thee dag meiden tot strakjes En Hannah wat een goed nieuws heerlijk, ze zal zich ook wel een stuk beter voelen met die medicijnen.. Misschien dat ze toch nog even heerlijk kan gaan genieten de laatste weekjes!
Zekers ouderwets Will maar gelukkig kennen ze daar weer geen klossen, ik vind het allemaal wel een gedoe! Volgens mij ligt beebje altijd hetzelfde links beentjes en rechts ruggetje, ik voel duidelijk voeten of armen en iets hards dat zal wel haar rug zijn of haar kont dat weet ik niet precies en hik heeft de kleine volgens mij nog nooit gehad of ik voel het niet. Witte reus vocht vasthouden valt wel mee nog, gelukkig bevallen we niet hartje zomer Zo ik ga even m'n viooltjes redden in de tun aangezien m'n hond een bot zit te begraven midden in m'n bloemperk
Haha, de mijne wordt altijd boos als ik in m'n buik aan het porren ben om te voelen waar die ligt. Dan zegt ie: straks prik je in een oog! Hahaha.
Ring heb ik uit voorzorg een paar weken geleden maar vast af gedaan, had geen zin in zagen, maar moet zeggen dat het nog meevalt. Heb alleen 's avonds dat m'n sokken in m'n benen staan, maar dan ook echt alle randjes en naadjes. Dus m'n voeten zwellen wel al wat op.
ik ga maar eens een poging doen om me aan te kleden. zit al 2 dagen in mijn huispak. en dan ga ik de ramen wassen.. word echt tijd, maar iedere keer als ik de ramen heb gewassen gaat het regen tegen de ramen aan. dus duimen dat het mooi weer blijft. tot straks