Het blijft vast mooi weer, heb ze ook gisteravond nog gelapt (mocht ze niet lappen waar m'n man niet bij was, hij was bang dat ik van de trap zou storten ofzo, zucht). Nu zijn hier weer 2 kereltjes van de gasservice, zijn de leidingen aan het vervangen in de kruipruimte. BLEHHH! Echt irritant gewoon.
Goedemorgen allemaal! kan eindelijk weer op de site joeppie! ga ff terug lezen en rageren vanaf pagina 1430.. dus zal er wel ff mee bezig zijn soow de eerste juli mama al! dat is vroeg... hopelijk gaat alles goed! onsukkie haha ja das schrikken ineens een glazenwasser voor je raam! kan ik me nog goed herinneren toen ik net van arjen bevallen was.. stond er ook ineens zo'n kerel voor t raam! fiona hoop dat je je snel wat beter voelt.. misschien is de kleine aan het indalen... friendly dat is toch even schrikken! hopelijk valt t allemaal mee.. en is er niks aan de hand! niet te druk om maken meid! katsas ideaal zo'n moeder die voor je strijkt haha helaas heeft mijn moeder een nog grotere hekel aan strijken dan ik! witte reus 17 graden..... heerlijk! kan niet wachten! anastasia indd. makkelijk je kleren die je niet meer draagt op marktplaats te zetten.. doe ik ook altijd.. t ruimt op en je verdient er wat mee lafo wat klote dat je een paneikaanval hebt gehad! is echt geen pretje! hopelijk blijft t bij die ene! sjaandiaan.. misschien ligt je kleintje heel hoog.. je flink uitrekken wil vaak nog wel is helpen! gelukkig nog geen mei mama bevalen! mariska kan jou kleintje zelf niet meer draaien dan? arjen draaide ook uit zichzelf nog met 40 weken lafo misschien komt t gewoon door de hormonen die grijze haren! en gaan ze straks gewoon weer weg na de bevalling... als je hormen weer normaal zijn! witte reus hie reen eigen merk scheermesjes! de wilkinson.. met zo'n blok eraan.. gaat echt supersnel en makkelijk.. ik vanmorgen ook een poging gedaan.. maar vergeet de helft haha... echt loos als je je eige doos niet meer kan zien! haha alleen een hele dikke pens! zoow heb tot pagina 1436 bijgezelen.. ga straks weer veder! moet met mijn mannetjes mee.... wel lekker weer om naar buiten te gaan trouwens ben er laterzz weer!
Ja klote he Deentje zo'n paniekaanval hopelijk blijft het bij deze hoe is het met jou en het afbouwen van je medicijnen?
zo meiden ben er weer heb de rotzooi opgeruimd met manlief voor de deur pfff en het zonnetje schijnt zoo heerlijk ga ff bijlezen
Aaaaaaah ukkie heeft hier nu ook de hik. Arme meis hihi. Buiten lunchen was me toch iets te frisjes af, er moeten nog een paar graadjes by op! @De hik: hier valt t wel mee, denk zo'n 5/6 x in de week. Soms heel lang niet, en soms 2x op een dag. @Wittereus: haha ik zit ook altyd aan alle kanten te drukken, en dan zeg ik tegen Maikel, moet je es voelen, en dan is ie ook super voorzichtig haha. Ow de ring had ik een poos terug al uit voorzorg afgedaan, die hangt nu aan mn bola bal... @Anastacia: veel plezier met thee leuten @lafo: zo ligt die van ons ook meestal, als ze de hik heeft, is t ook altyd rechtsonderin. Grappig hè. Lunchen id tuin was toch een beetje frisjes @Vocht vasthouden: hier vooral in de vingers (warm en tintelen) en in de voeten (savonds pyn in voeten en benen). Laatst kon ik wel zo een witte handafdruk op mn bil maken hihi. Kan ik in ieder geval wel zeggen dat die dikke kont van t vocht komt @Deentje; jy moest dus ook al flink bylezen, ik gisteren vanaf 1419 Ben gelukkig weer by haha. Veel plezier in t zonnetje! @Fiona; lekker hè dat zonnetje. Kryg je opeens veel energy van! Nou dat was em weer, ik ga ff wat aan de buurvrouw vragen en dan lekker scrappen
hannah wat een goed nieuws meid hoi will gelukkig gaat alles goed met de uk en jouw was ze nou al weer gegroeid je had toch onderlaastst een echo? friendly wat een goed nieuws ook bij jouw gelukkig maar je haalt je de raarste dingen in je hoofd alleen maar goed nieuws vandaag mooi zo! ice idd zonnetje zorgt ervoor dat je zin in dingen krijg te doen maar voel me nu zo belabberd dat ik ff ga liggen op de bank pffff trouwens ik heb nog nooit de hik gevoeld?... onsukkie de kraamzorg heeft mij nog niet gebeld jouw wel al?
fiona, ben je weer wat opgeknapt? vorige week had ik die echo en was de kleine 300 gr. gegroeid, morgen dus weer kijken. vocht vast houden, heel maf in 1 been, die is veel dikker. net als onsukkie had ik de ringen al af gedaan. anastasia, ik dacht dat het veel meer risico was, 4% valt idd erg mee. had mijn buurvrouw niet echt mazzel ofwel is maar hoe je het bekijkt.
Nee, maar heb ze even gemaild, want onze huistelefoon doet het (tijdelijk) niet, dus als ze daarheen bellen wordt het ook niets. Dus heb even gemaild dat ze m'n mobiel moeten hebben. Komt vast wel goed dan. Dacht dat ze zouden komen rond week 34, dus ik verwacht eigenlijk wel binnenkort wat te horen!
oh jeetje, ik lees net dat de tweeling is overleden... er is een speciaal topic over aan gemaakt.. wat erg! heb echt een brok in mijn keel.
Ik las het ook net, zo oneerlijk... ze waren toch wel 27+. Maar blijkbaar niet sterk genoeg. Vreselijk, het zal je overkomen...
Ohh wat erg meiden ja ik weet ook nooit wat ik daarop moet zeggen, daar zijn ook geen woorden voor....onbeschrijvelijk Nou en ik was juist zo vrolijk met dit mooie weer. Ice hier was het lekker in de tuin, zelfs te warm Kreeg echt al vlekken in m'n gezicht van de zon toen ben ik er snel weer uitgegaan. Iemand nog suggesties wat we vanavond moeten gaan eten?
ik vind het idd goed vertoeven buiten. het is woensdag dus voor ons frietjes dag anders had ik lekker speklappen met rode kool gemaakt.. dus dat eten we morgen
@Fiona: de hik voelt net als byv kleine trapjes, alleen dan heel regelmatig. Hoop dat je je snel wat beter voelt! @Wittereus; ooooh wat erg Pfff daar moet je idd echt ff van slikken.....En hmmm lekker frietjes, zeg dat nou niet @Lafo: ja nu wordt t hier ook al wat warmer, maar ja, nu heb ik de lunch al op Moet zo nog wel ff naar de winkel, dus kan mooi zonder jas of de zomerjas aan Hier schaft de pot worst, aardappels en wat voor groenten weet ik nog niet... Nou ik ben ff naar de winkel, toedeloe!
hoi! @ anna: en? hoe was de partnerles? @ Ice: leuk juist zo'n soort bruiloft, zo zie je maar dat je zonder geld toch een eind kan komen voor een leuke dag. Vrienden van me zijn vorig jaar gepartnerd en hielden er verder helemaal niks van, alleen met de getuigen en dan daarna met hun gezin en de getuigen inderdaad heel de dag de sauna in. Gelukkig had ik mazzel getuige te zijn, dus ik mocht lekker mee! Wat leuk dat ze ook een kleintje verwachten! Ideaal trouwens zo'n handige schoonmama! @ fiona: mijn mannetje moet er soms wel erg om lachen, maar hij snapt het wel geloof ik dat ik veel aan het forum heb. Ik zei ook al, het is gewoon lekker om gewoon heerlijk te mutsen over je zwangerschap en alles erom heen. Scheelt voor hem ook weer, hoeft hij het niet allemaal aan te horen..hihihi @ Neia: thanks...lieve woorden, soms ben ik gewoon zo moe maar ja wil ook niet dat tim te kort komt gewoon. @ Evelien en Neia: feli met de 34 weken! @ Dolphin: feli met 36 weken, sjonge gaat echt hard! @ onsukkie: ik ben al bont en blauw van ukkepuk in mijn buik, hij heeft duidelijk minder ruimte maar trapt nog vrolijk. @ Daphne: mmmm heerlijk bijgekomen dus ff? Lekker he! @ friendly: hee wat fijn dat alles weer goed was! Nog paar weekjes! @ Lafo: tim is nog moe en wat hangerig, hangt heel erg aan mama, maar is stukken beter te pas dan gisteren gelukkig. @ will: hoop zo dat je echo morgen goed is! Succes! @ Lafo: ik denk dat ik een spiraaltje laat zetten, mijn man laat zich helpen, maar goed we moeten nog ff kijken wanneer en hoe en wat. En spiraaltje lijkt me makkelijk gewoon, met een beetje mazzel word ik dan ook niet meer ongesteld, ideaal! Als ik hierna nog zwanger zou willen worden zou ik kiezen voor condooms. Maar wij willen het hier bij laten dus dan is spiraal en daarna sterilisatie van mijn man de beste optie voor ons. @ ICe over Hannah: wauwwwwwwwwwwwwwww, dat is nog eens goed nieuws! Nou maar hopen dat de bloeddruk inderdaad goed blijft en ze lekker naar huis mag! ** gaat hier een klein mannetje voor de tiende keer weer terug in bed leggen ** @ Ice: tuulk blijf je bij de mei mama's daar hoor je bij toch!Zelf denk ik ook in april te bevallen, maar ik blijf gewoon hier! hier is Tim inmiddels echt overstuur, slapen word dus vandaag blijkbaar niks en dat is rot...voor hem maar ook voor mij, want ik wilde wel een uurtje plat, maar hij is het er duidelijk niet mee eens, huilen, schreeuwen en roepen...zucht, nog vijf minuten volhouden voor ik er heen ga..wie weet..... Duim voor me!
zucht, ik ga maar tanden poetsen en mijn schoenen aantrekken...en dan maar met tim naar de brievenbus lopen zo, slapen word duidelijk niks meer.... ** voelt zich nu ff heel zielig **
Katsas ik duim voor je Pfff mijn hart gaat ook uit naar patat, lekker makkelijk ook zeker als ik niet weet wat we moeten gaan eten......waarom heb ik bijna iedere dag dit dilemma. Ik zou wel een kok in dienst willen hebben of net als m'n nicht een man als kok, ook handig Ik ga net als Ice zo ook maar eens naar de winkel.
Nou ik ben wel even bijgekomen... maar is maar voor ff... want voel me zo rot! Ben zo bang dat mijn man weg gaat, gaat het eindelijk met een zwangerschap lekker, dan vind diegene waarvoor je het allemaal doet dat het zo niet langer kan en dat hij het niet meer wilt. En er met anderen over praten? Ik weet het niet, het doet gewoon zo vreselijk veel pijn! Echt als ik dit had geweten was ik nooit zwanger geworden, ik heb niet voor kinderen gekozen om het alleen te moeten doorstaan.
Oh duimen heeft niet geholpen zo te lezen Dat lijkt me later ook wel een goede oplossing dat mannetje ff z'n zaakje weg laat halen, maar dat zit er niet in, heb dat idee weleens geopperd maar hij denk dat ie er impotent van gaat worden
Oef meid dit is zware kost zeg wist niet dat het zo ernstig was allemaal. Angst is niet goed meid zeker niet in deze toestand, ja wat moet ik hierop zeggen ik ken je problemen niet en van een afstand raad geven vind ik altijd erg moeilijk......sterkte in ieder geval