He Evelien, nee hij klopt niet. WIJ zijn 34 wkn en 1 dag hoor! Balen dat je even doorgestuurd moest worden naar het zh. Maar gelukkig tot nu toe alles goed. Houden zo! Wat een geweldig nieuws van Hannah.gefeliciteerd. Hopelijk kun je thuis nog even lekker bijkomen in je eigen omgeving. Gina, echt erg van je papa zeg. We moeten blij zijn met iedere dag dat ze bij ons zijn. Meiden met 37 weken: GEFELICITEERD! Dit is echt DE mijlpaal. Ongelofelijk. Ik vind het nu wel erg spannend worden, niet echt voor mij, maar meer voor jullie, het kan nu elk moment beginnen! Deentje, mmmmmm heerlijk zo lang slapen. Je verdiend het hoor, maar ik ben een beetje jaloers. Jvtje, super fijn om iets van je te horen. Wat een verhaal zeg! Je hebt het erg druk gehad, en echt schattig jouw mannetje. Die van mij begint ook al. Dat KDV ken ik toevallig. Mijn vriendin brengt daar de kleine ook altijd heen en is mega tevreden. Een goeie keus dus! Fiona, hahahahaha ik zie jou nu helemaal voor me. Wil je straks ook even een beeld vormen als je je make over hebt gehad, anders krijg ik dit beeld nooit meer weg, hihi . Mariska, kan me goed voorstellen dat je slecht geslapen hebt. Het is ook niet niks om te weten wanneer je gaat bevallen. Het is inderdaad niet heel erg vroeg, maar wel al over bijna 2 weken, dus gaat snel meid! Lafo, haha ik had al verwacht dat je met zo'n dikke buik op de pufles zou zitten. Maar was het wel lekker? Ice, jij ook al een lekkage? Hier ook al 2 nachten elkaar. Maar ik denk dat het gewoon afscheiding is. Want ik hoorde op de pufles dat de laatste weken de afscheiding een stuk wateriger kan worden. Vannacht weer mega veel wakker geweest, maar vanmorgen wel lekker blijven liggen. Dat scheelt! Het weertje is hier ook heerlijk. Vanmiddag kunnen we eindelijk het nijntje dekentje en lakentjes ophalen. Het aankleedkussen is er nog steeds niet, hopelijk volgende week. Dus ik heb afgesproken om samen met mijn schoonmoeder op de fiets te gaan vanmiddag. Ik ben benieuwd of dat nog lukt! Met Patricia trouwens alles goed. Vanmiddag heeft ze de groeiecho, ik ben benieuwd. Succes meid! X Neia
goede morgen, wat goed dat Hannah naar huis mag. meiden met een weekje erbij GEFELICITEERD moest stiekem wel glimlachen dat we alweer 37 weken zijn en gewoon thuis mogen bevallen. hebben jullie dat ook dat jullie bepaalde mensen niet meer aardig vinden, en er ook liever niet heen gaan? ik heb dat met mijn schoonmoeder. zucht... altijd moet ze alles beter weten, meent echt dat ik niets weet en nergens verstand van heb. grrrrrr kan ik zo kwaad om worden. soms komen ze ook onverwachts op bezoek, terwijl ik veel liever met mijn vriend alleen thuis ben. is heel aardig van dr gister heeft ze geholpen met afwassen, maar ze verbouwt mijn hele keuken door alles anders neer te zetten. pff ben blij als ik hormonenloos ben hihihi
evelien wat een schrik dat je doorgewezen werd hopelijk is de bloeduitslag goed will suc6 meid met je echo laat je het ons wel ff weten witte reus stja hormonsters ik heb volgens mij aan iedereen zowat een hekel gekregen me mannetje zeg dat ik de duivel ben sinds ik zwanger ben ! nouja zeg! dat valt echt wel mee hoor , ahum okay mischien heeft die een beetje gelijk hopelijk wordt ik weer me oude ik na me bevalling ik irriteer me ook rot aan alles en iedereen om de kleinste dingen kan ik woedend worden weet niet zo was ik nooit maar het zijn toch echt de hormonsters hoor niea ! haha ja alles is weer lekker glad ben netjes aangekleed alleen me haar nog doen dat is als een ragebol in een knot op me hoofd gebonden maar heb zo lang haar het is ook zon klus elke keer zo hier de slaapkamer opgeruimd het beddegoed hangt lekker buiten te luchten en heb lekker een dweiltje gedaan op de vloer ruikt weer heerlijk me woonkamer stofgezogen alleen nog de badkamer en de wc en het kan weer er tegen aan alleen ben ik de enigste maar ik zie overal vlekken! op de tegels op me deuren echt overal! wordt er niet goed van!
@Evelien..doe je niet te gek.. @Neia..op de fiets..nou ik probeer het niet eens meer Hier net naar de kapper geweest... Lekker kort en rood..verf pakt alleen niet zo makkelijk als anders..rot hormonen ook Vanmiddag even lekker van het zonnetje genieten..
Wat super dat Hannah naar huis mag! En nu maar hopen dat haar bloeddruk eindelijk een beetje stabiel blijft, zodat ze nog even lekker kan genieten van de laatste weekjes. Dat heeft ze wel verdiend! Hihi, als dat uitkomt en mijn voorgevoel blijkt ook te kloppen (heb al sinds het begin van de zwangerschap de 24ste in m'n hoofd...) dan zijn we niet alleen tegelijk uitgerekend, maar komen die kleintjes ook nog daadwerkelijk op dezelfde dag Anoesj, nee, die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien hier. @Gina: Nog even een echo krijgen is nooit verkeerd Helaas heeft mijn vk geen eigen echo apparaat, dus als er nog een echo gemaakt zou worden, is dat echt om een medische reden. Ik denk dat ik dan toch maar af zie van nog een echo @Anna: hoog is zo'n bed dan ineens hè! Ik moet met m'n korte lijf gewoon moeite doen om in bed te komen nu... Hier gelukkig ook nog niet er uitgestuiterd. Grootste nadeel van die klossen vind ik, dat ik nou niet meer fatsoenlijk bij de spullen op/in m'n nachtkastje kan! Ik moet zeggen dat ik die 37 weken nu minder onwerkelijk vind dan dat ik het vorige week vond om te bedenken dat het nog maar 1 weekje was tot de 37 weken... Nu is het meer het gevoel van "Ukkie, je mag vanaf nu komen en we willen je ook héél graag héél snel vasthouden, maar wacht toch nog maar even, want we zijn nog niet helemaal klaar!" (en mama moet natuurlijk volgende week dinsdag nog wel naar Delft kunnen ) @eerlijkbeertje: Ook weer goedgekeurd dus Ringen zijn hier ook al een paar weken geleden afgedaan uit voorzorg. 's Nachts omdraaien gaat hier gelukkig de laatste tijd wel weer redelijk. Maar heb ook een tijd gehad dat ik echt wakker werd van de pijn (nogal heftige steken in m'n lies) als ik me in m'n slaap had proberen om te draaien. Nu zijn m'n heupen af en toe wel wat gevoeliger dan normaal en m'n bekken ook wel, maar ook niet altijd en bij lange na niet zo pijnlijk als toen ik nog last had van m'n liezen! @mariska: kan me voorstellen dat je zo'n nieuws ook even moet verwerken ja. Nu maar hopen dat de kleine niet eigenwijs gaat zijn door zich eerder aan te kondigen. @Lady Ice Shirr: Leuk, zo'n fotosessie! En die kleintjes willen inderdaad nog niet echt blijven zitten enzo hè! Wij hebben een paar jaar terug een fotosessie gedaan met ons halfzusje en halfbroertje erbij, voor m'n vader z'n verjaardag. Maar ja, halfzusje was toen ook nog geen 2, dus die vond het helemaal niets om zo'n tijd stil te moeten zitten! Uiteindelijk is het wel gelukt, maar het ging niet helemaal van harte @Lafo: Ja, is zeker een oud autootje. Maar rijdt nog prima en daar gaat het om hè Is letterlijk van een oud vrouwtje geweest Ja, mindere dagen heeft iedereen denk ik nu wel. Al valt het de laatste tijd wel weer mee gelukkig. Paar weken terug had ik meer last van mindere dagen! Mijn man kijkt me gelukkig nog niet apatisch aan, maar hij heeft ook in weken niet meer aangedrongen op sex, terwijl hij daar normaal gesproken toch erg goed in is... @evelien: hopelijk is alles goed met je bloed! Vervelend, al dat vocht vasthouden Hier komt schoonmams volgende week nog een dagje langs om te helpen met poetsen. Dan is ook alles echt klaar voor de kleine! @neia: Ja, we hebben sowieso gekeken naar KDV's waarbij we bij voorbaat al het idee hadden dat we ons kindje daar met een gerust hart naar toe zouden brengen! @witte reus: ik heb dat met m'n moeder, maar dat heeft hier (helaas) niets te maken met hormonen... Irritant is dat hè? Als ze dan alles anders neer gaan zetten dan dat jij wilt. Daar kan ik ook zo slecht tegen! Gelukkig vragen de mensen hier normaal gesproken wel van 'waar moet dit' en 'waar moet dat'. Of ze zetten schone vaat bijv. op de eettafel, zodat m'n man en ik dat zelf op kunnen ruimen. Ik heb me laatst wel geërgerd aan een actie van schoonmams. Ze is een schat van een mens hoor en ze komt ook al de hele zwangerschap af en toe helpen met poetsen enzo, daar ben ik haar ook erg dankbaar voor. Maar nou heeft ze de laatste keer álles wat op de salontafel lag en op een stapeltje naast de bank op elkaar geflikkerd onder het motto "dat kan je dan nog even uitzoeken". Maar het meeste wat op de salontafel lag wás nou juist al uitgezocht! En lag ook met een reden op de salontafel... *zucht* kan ik het nu dus weer opnieuw uitzoeken (en ik zit nu dus ook al 2 weken ofzo tegen die berg aan te kijken en krijg mezelf ook maar niet ertoe aangezet om er dan toch eens aan te beginnen )
Nou, daar ben je niet de enige in hoor... Van nesteldrang is hier nog weinig sprake, maar ik zie wel alleen nog maar zwarte deuren (terwijl ze gebroken wit horen te zijn)! En op de tegels in de douche zie ik ook ineens allemaal vlekken die ik nog nooit eerder gezien heb. En stof op m'n glazen deuren en.... Als nou ook nog eens die nesteldrang boven zou komen drijven, zou ik mezelf tenminste nog een trap onder de kont geven om er dan ook daadwerkelijk iets aan te doen Nou ja, van het weekend is manlief er weer om me te schoppen (hij is in elk geval wel al aardig aan het nestelen, dus dat komt wel goed ) en volgende week komt schoonmams ook nog een dagje langs. Dus die vlekken gaan nog wel weg
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - 1e kindje - meisje 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr Hoogezand - zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m 5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - zh + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m 12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje 13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m 13 mei: MamavanSamia Breda 2e kindje jongetje 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 18 mei: Sannieee 1e kindje -meisje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv - 1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje zh + fv - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 10 apr: moedergans 11 apr: Katje81 14 apr: Onsukkie 14 apr: Daphne 14 apr: Anastasia 15 apr: Jvtje 15 apr: Daam 15 apr: Lafo 16 apr: Neia 17 apr: KatSas 21 apr: Daphne 5 mei: Daphne Agenda Echo 10 apr: moedergans Agenda Pretechos - Aantal (aankomende) moeders: 40 Jongen: 12 Meisje: 11 Onbekend: 17 Tweeling: 0 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 Buddyzoekers Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in
Jeetje wat gaat dat snel zeg... de 1e lichting 37 weken. Ik ben heel benieuwd wie de eerste mei-moeder gaat worden hier!
Ook grappig .. de 15e moeten we met 3 van de 5 (of 6, als Patricia toch mee kan) dames eerst nog even naar de VK/gyn
ik ben ook erg benieuwd wie er als eerste gaat bevallen zo te lezen denk ik masriska maar ja het is een gokje dan....begint nu wel te kriebelen.mag van mij ook wel zover zijn wil wel van mijn grote buik af...........maar ja kan nog wel maximaal 9 wkn duren of minimaal 5 we zullen zien.ik ga zio in de tuin zitten en kom er eerst ook niet weer weg.... enne hannah echt super tof dat je naar huis mag!
Wat duurt het voor ons dan nog lang he, haha. Dat heb je als je aan het einde van de maand uitgerekend bent helaas...
Ja idd het is erg druk dan ik moet 's ochtends om 09.00 uur de vk zegt weet je het zeker je hebt lekker verlof zou het later in de middag doen, ik zeg nee heb een hele belangrijke afspraak
ik ga alvast voor een geboortebord op pad en geboortebedankjes hoef ik daar ook niet meer aant te denken
Witte reus, hahaha die hoormonsters. Verschrikkelijk. Ik heb er niet in extreme mate last van, maar ik irriteer me wel snel. Verschrikkelijk als ze alles op een andere plaats gaan zetten. Hoe moeilijk is het nou om iets op te pakken en ook weer op dezelfde plaats terug te zetten?! Fiona, dan hou je je haren toch lekker in een knot. Als iemand dat niet mooi vindt dan moeten ze er maar niet naar kijken, haha. mariska, haha ja ik ga het gewoon maar proberen, hopen dat het nog lukt. Heerlijk weer een nieuwe coupe, jij bent er klaar voor. Jvtje, hier dringt mijn mannetje ook niet aan op sex gelukkig. Pfff dat meen je niet, moet je alles weer opnieuw uitzoeken. Mega irritant! Wel fijn dat ze volgende week weer komt poetsen. Hier komen ook allebei de toekomstige oma's dinsdag in huis om te poetsen. Volgens mij hebben de oma's nog meer nesteldrang als ons. Eerlijkbeertje, genietze in de tuin! Hier is het zonnetje weg. ga ik ook een keer fietsen hoor...... Ik ben bang dat de kleine hier is omgedraaid. Gisteravond voelde ik me helemaal onwel worden en voelde ik allemaal gedraai. Zover ik kan voelen ligt het ruggetje in ieder geval aan de andere kant. Maar ik ben ook bang dat het koppie is gedraaid, want het leek wel alsof ik de hik vanmorgen bovenin voelde. Ik hoop het echt niet. Volgende week woensdag op controle, nog even afwachten dus. X Neia
Neia you've got mail Zo net heerlijk buiten gelopen met de hond, wat een weertje, heb m'n dikke winterjas uitgetrokken die ben ik sowieso zat dus.... Ik krijg toch ook wel een beetje last van nesteldrang, heb m'n kabeltje gevonden van m'n fotocamera jippie ga gelijk ff foto's maken en in m'n album zetten Nou ik ga weer verder met nestelen Oh ja gister die kijkers gehad met die puber die mag beslissen, wederom erg positief ze nemen morgen contact op........ pfffff zou het nu eindelijk na bijna 1,5 jaar ik durf bijna niet meer te hopen........
Fiona, veel plezier met uitzoeken! Lafo, hier ook de winterjas zat, maar ik wil niet ziek worden, dus ik doe hem zo toch maar even aan. Ik ben benieuwd naar je fotootjes. Ik ben ervan door, mijn fiets wacht buiten, haha. Als het niet lukt en ik ergens op straat lig dan laat ik het mijn buddy's wel weten, hihi. X Neia
Zo Tamara is weer netjes schoon hihi, kan ik nog ff bylezen, en dan ga ik voor de 2e dag een poging doen in de tuin te eten De aanhouder wint, toch @Fiona: haha ja die pomp zou ik maar wel voor der kopen ja hihi @Omdraaien snachts: pfffff praat me er niet van, dat is dus echt géén pretje Zo gauw ik op mn rug lig, kryg ik e toch een last van de onderbuik, dan draai ik maar snel verder op de andere zy.... @natte onderbroeken: Ben bly dat ik niet de enige ben. Zat me vd week net te bedenken dat t nu een stuk minder is, nu ik van die inlegkruisjes in heb, maar dat neem ik terug Fyn is trouwens anders, vind t echt bleeeeeegh @Fiona: ach look on the bright side: beter slecht getrimt, dan een ontplofte mol @Evelien: oh balen meis dat je door moest naar t ZH, dat is nooit leuk...Hoop dat je bloed goed is! En dat vocht en tintelen vind ik ook 3x nix Maar goed, nog ff volhouden hè! @neia: oh dat had ik nog niet gehoord/ gelezen. Wel fyn dat je t ff zegt, dan hoef ik me ook geen zorgen te maken En ga je fietsen vanmiddag? petje af hoor! dat heb ik al een paar weken niet gedaan haha. Was ook nooit zo fanatieke fietser hoor @Wittereus; nee dat heb ikniet echt eigenlyk. wel dat ik nog meer een hekel heb aan mensen die ik al niet mocht haha, dan irriteer ik me mateloos @Fiona: en niet alleen met lang haar hoor. dat van my is niet eens zo super lang, en ben altyd al vet lang bezig met de styltang. de laatste dagen doe ik er steeds een bult mousse in en maak ik lekker wilde krullen, bevalt ook wel goed eigenlyk.... @mariska: ik gebruik altyd kleurspoeling (voor dat donkere) maar moet zeggen dat de kleur net zo goed pakt als voor dat ik zwanger was. @Jvtje: ja dat is wel toevallig haha. Ben benieuwd En die steken in de liezen, die heb ik ook steeds. BTW zyn er hier meer mensen die regelmatig van voelen "knakken" onderin de buik/in de lies/ of waar t dan ook is?? Vind t zo vreemd.... @De lyst: zie er idd een hoop mensen opstaan die hier nie meer komen.... @geboortebedankjes: wie doen er dat nog meer?? ik heb nie zoveel zin eigenlyk om nog zoiets te gaan doen, maar vind t ook wel weer heel leuk. Pffffffff. @neia: hoop dat ie niet gedraaid is meid!!Ik voel idd de hik altyd onderin. @Lafo: ik hoop het zo voor je, dat t huis eindelyk verkocht is! *duim, duim, duim* Nou ik ga lunchen, en dan theeleuten by een dinnetje.... laterssss!!