o lees net ergens dat in deze week zijn hartje gaat kloppen zoo cool! o en hij krijgt wings zeg maar flappers wat zijn voetjes en handjes moeten worden zo onwerkelijk dat dat allemaal vanbinnen gebeurt en merk er niks van , bijna niks
ik ben er blij van dat de meeste het weten verbergen kan nu toch niet meer damz heb steken in mn borst niet lekker
ja hoor ik lul de paginas wel ff vol iedereen is druk en ik zit als een verslaafde waus hier op het forum driftig te tiken
danjo ja ik wou het in de 1ste instantie ook meteen vertellen lijkt me super maar me mannetje wou wachten dus vandaar
Ja je moet samen die keus maken dus doen jullie goed... En hier natuurlijk al een mk gehad en lang bezig we haden net de stap genomen naar het zh te gaan hebben we ook gedaan dus jah dan is het anders he
ehhh lafo, misselijk :-k . Bij Amy vreselijk, 4 maanden lang de hele dag door en bij Daisy had ik een bacterie opgelopen en liep van onder en boven leeg weet niet of je dat mee moet rekenen. wel als het in jouw voordeel is natuurlijk. heb ik ergens overheen gelezen? O,ja ik zag dat jullie je allemaal officieel hadden voorgesteld. nog iemand die iets van mij moet weten?
Lafo wil altijd alles weten will OH JAH EN ZE IS MET EEN ONDERZOEK BEZIG HAHA..Daarom vraag ze het allemaal
hee iedereen, ik ben ook mei-mama. ik wil graag weten of jullie ook buikkrampjes hebben (gehad) en ik voel t voornamelijk rechts. zou t kunnen dat de baby rechts is ingenesteld? of moet dat in t midden? ik voel me echt beetje moe en misselijk, pijnlijke borsten. groetjes van sjaan
hoi hoi krampjes is heel normaal meid niet druk om maken Anna nee gewone speculaasjes maar heb vandaag vanav een vreet avond niet leuk ,,heb tegen mannetje gezegd dat ik niks meer mag hebben straks nog een stukje fruit
krampjes en steekjes zijn normaal, maakt niet uit waar en heeft niks met innestelen te maken. het zijn je banden vandaag van mijn aller beste vriend gehoord hahaha
jij maakt het wel weer hel luxe ik denk aan alleen een stukje fruit nee jij weer meteen ijs,slagroom erbij klinkt goed hoor maar ik sla ff over anders groei ik dicht