volgens mij heb ik even een dip dagje... ach ja die dagen horen er ook bij. eerst vond ik mijn schoonmoeder een schat van een mens ( nu nog soms hoor ) maar er is in het verleden best veel gebeurt waardoor ik dat nu een stuk minder vind. hoop stiekem dat het aan de hormonen ligt. hoe doen jullie dat straks met de naam op het geboorte bord? ik heb dat al eens gevraagd maar ben helaas de antw vergeten. hmmm fietsen lijkt me ook wel wat. alleen ligt mijn fiets ergens onder het puin aangezien we de tuin aant verbouwen waren.. @ baby gedraaid... soms heb ik dat gevoel ook dat de kleine gedraaid is.. maar dan kom ik bij de vk en die zegt dat er niets aan de hand is. maar stel dat ie gedraaid is dat is natuurlijk niet zo leuk. kun je ook niet rustig op bed gaan liggen en voelen hoe ie ligt?
@lafo... al 1.5 jaar dan heb je de hoop toch wel een beetje op gegeven! nou wij hebben 1 jaar ons appartement te koop gehad staan. eerste paar kijkers iedere keer het huis goed poetsen en alles spik en span. en op een gegeven moment boeide het me niet. wel alles opgeruimd maar niet zo spik en span. ik zal voor je duimen, kweet wel hoe ik altijd in spanning zat te wachten op een belletje van de makelaar..
@Lafo: haha, ja, ik heb de afspraak ook om 9 uur staan Maar goed, hier gaat mannetje altijd mee en die moet daarna gewoon naar het werk, dus wij hebben alleen al daarom de afspraak altijd vroeg staan! Ik duim voor je dat je morgen eindelijk eens goed nieuws krijgt over je huis! @fiona: succes! Geboortebedankjes doen we hier niet aan, maar het geboortebord hebben we wel al geregeld. Die kan ik zelfs al gaan ophalen! Alleen heeft die man deze week geen tijd meer Dus heb nu afgesproken dat we volgende week vrijdag het bord (nee, de borden, want we krijgen zowel de jongens- als de meisjesvariant mee!) gaan ophalen! @neia: ja, ik ben benieuwd of m'n stiefmoeder volgende week ook meekomt. Dat is echt een poetsfiemel! M'n eigen moeder verwacht ik verder niets van. Die was gister bij het weggaan al aan het bedenken dat ze toch op z'n vroegst pas rond koninginnedag weer tijd heeft om een keertje langs te komen eventueel (ze heeft elke woensdag en in de weekenden vrij, maar goed...) En als ze er al is, is ze wel de laatste persoon die zal aanbieden om even mee te helpen in de huishouding! Hopelijk is je kleintje niet helemaal gedraaid! Dattie maar netjes z'n hoofdje naar beneden houdt hoor! Hier draait de kleine ook nog alle kanten op, maar voor zover ik het kan voelen, blijft 'ie wel netjes met z'n hoofdje in m'n bekken zitten. Dus het enige wat dan verandert is hoe z'n ruggetje ligt! Op het moment ligt z'n rug meestal midden in m'n buik. Terwijl hij(/zij) tot zo'n 2 weken terug meestal juist tegen m'n rechterzij (en soms m'n linkerzij) aan lag! Ik kan alleen niet voelen of de kleine nu met z'n rug of met z'n buik naar m'n buikwand toegedraaid ligt. Daarvoor zit de placenta toch echt in de weg. @Ice: ik heb wel een tijdje gehad dat ik met omdraaien in bed af en toe wat geknak had ter hoogte van m'n lies. Maar ik kon dan ook heel goed voelen waar het vandaan kwam: ik voelde dan echt m'n heupkop in de heupkom draaien Niet echt een prettig gevoel, kan ik je zeggen! Gelukkig heb ik daar eigenlijk geen last meer van gehad, sinds ik naar de fysio ben geweest voor de pijn in m'n lies!
@witte reus: ik heb zowel de meisjesnaam als de jongensnaam doorgegeven aan degene bij wie ik het geboortebord huurt. Hij maakt dan dus voor beide een naambordje, dat je dan weer met klittenband op het geboortebord kunt bevestigen Ik heb trouwens (eindelijk...) een reactie van de Rabobank hoor! Pfff, het is mis gegaan omdat het rekeningnummer van mijn man gekoppeld is aan zíjn krediet. Dus als er vanaf zijn rekening geld gestort wordt op de rekening van de Rabobank, wordt dat automatisch van zijn krediet afgeboekt. Want stel je voor, dat we nog even controleren of het betalingskenmerk wel overeen komt! Hoe moet ik in vredesnaam weten dat er zo'n automatische koppeling is?!?! Ik wil verdorie gewoon van elke rekening m'n betalingen kunnen doen, zonder dit soort onzin! Maar goed, ze zouden het nu allemaal recht gezet hebben.
Ik ga plakletters halen, gewoon in het zwart denk ik. En als het geboren is plakken we de juiste naam er gewoon op. Dat is wel zo makkelijk, stel je voor dat het toch stiekem een jongetje is.
Anders even je man laten luiteren? De mijn kan met z'n blote oor op m'n buik het hartje horen, maar alleen als hij ongeveer tussen de schouderbladen luistert. Dat is bij mij dus meestal links onderin mijn buik en heel soms rechst onderin als ukkie andersom ligt. Elders in de buik hoort hij niets. Dus wellicht alsj e man alleen bovenin het hartje hoort weet je zeker dat ie omgdraaid is.
Ik ben nu weer bezig met de vluchttas maar wat moet daar een hoop in zeg lijkt wel een hele voilksverhuizing Hebben jullie alles er al in zitten dus toilettas etc ook? Of pakken jullie dat op het laatste moment en doe je er nu in wat je er alvast in kan stoppen. Kijk pantoffels ik heb maar 1 paar pantoffels die ga ik er nu niet in doen alvast......snap je..... Pfffff wat een gedoe allemaal ik ben ook zoveel dingen kwijt, als je de beeb wilt aangeven moet je ook je trouwboekje mee nemen nou als ik nou eens wist waar het was :x @ Neia dat kabeltje was niet de juiste helaas dus moet weer verder zoeken Fiets ze met dit mooie weer, ik waag me niet meer op de fiets hoor dus respect! @ Witte reus bedankt voor het duimen ja ik woon niet meer in die flat dus geen last van opruimen iedere keer alleen wel dubbele lasten en dat is echt klote Jullie na een jaar ook lang he, ik hoorde net op het journaal dat mensen heel afwachtend zijn met huizen kopen, ja dat heb ik gemerkt @ Ice jij ook bedankt voor het duimen @ Jvtje wat lief dat je man altijd mee gaat naar de vk, de mijne af en toe Nou ik ga weer verder met inpakken, ik krijg het toch opeens op m'n heupen
Fiona, klinkt idd erg aantrekkelijk Lafo/Eerlijkbeertje, trouwring ook hier al af, en andere hand was geen optie, want die vingers zijn nog dikker. Zweet/natte broekjes. Mijn man heeft er een naam voor ZweetPIEEEEEEP (we hebben ook nog wel fijne tijden hoor) En de eerste dames op 37 weken, ik moet nog 2 weken wachten, dan ben ik daar ook. En verwacht wel dat ik dat ga halen! Maar de eerste ukkies van ons zullen er dus wel aankomen! (miriam, nogmaals ook ik ben Danique niet vergeten hoor!) Hannah, lekkere timing.. heb ik net gisteren de kaart op de bus gedaan (Maar wel fijn dat je thuis bent hoor!) Seks, hier ook nog wel, maar wel wat minder. Maar de laatste dagen werkt mijn lichaam weer mee. Had een paar weken dat het gewoon pijn deed, en dan hoeft het niet zo nodig van mij. Maar nu wel weer hoor... (Oke, klinkt gek als je in mijn situatie zit, maar die behoeftes zijn er gelukkig nog wel) Lafo, ik pak toillettas pas op laatste moment, want gebruik mijn tandenborstel dagelijk (en wil wel de elektrische mee hebben, hoezo verwend whahahaha) Neia, hier gewoon lekker zonnetje, ik ga zo de deur openzetten. heb frisse lucht nodig, heb het benauwd (dichte neus). Net nog even naar Uden geweest daar zit een leuke babyzaak waar ze ook de kinderwagen verkopen die wij hebben. En ik ga waarschijnlijk toch een duowagen halen, van het merk van onze huidige wagen, want dan kan de reiswieg erop en het autostoeltje ook. En heb wel veel positieve verhalen over deze duowagen gehoord. (is van Jane) Ik moet alleen nog wel even regelen dat ik een kleine bijdrage van mijn ouders krijg hhihiihihi (ipv kraamcadeautje vind ik dit wel handiger) Nou ik ga ook de wc denk ik eventjes doen (kost me toch maar 5min). En heeel misschien de badkamer. O ja, het sollicitatiegesprek van dinsdag.. het was lichtelijk lachverwekkend. Ik had een gesprek met twee vrouwen, de ene was manager callcenter en de andere zou mijn assistent worden. Die manager callcenter had mijn cv gevonden op werk.nl Nou wist ze dus niet wat mijn hoogste opleiding was (staat er gewoon op maar ja....) daarnaast konden ze me amper uitleggen wat de functie inhield. Ik vroeg op een gegeven moment iets en toen reageerde ze wel heel erg fel, "blijf van mijn werk af" zoiets dergelijks. En ik heb zoiets van als we samen werken dan moet je wel samen werken en niet zo extreem in hokjes denken. Nee... ik denk niet dat het iets wordt. Maar ja, morgen weer een kans! (en daar heb ik ook iets meer zin in). Nou tot later maar weer xx
@ukkie, waar haal je die plak letters dan? ben al bij een paar hobby winkels geweest maar die hadden niets ...
Ja Daphne ik pak sommige dingen later wel in, tsjongejonge heb m'n dag vandaag niet, ten eerste ik moet alles opruimen vandaag maar ik maak juist alleen maar meer zooi. Ik had nog een aantal verhuisdozen staan die eerst maar uitgepakt maar dat zijn allemaal dingen wat ik niet weet wat ik ermee aan moet (eigenlijk weggooien) maar dan zit de vuilnisbak weer vol en ik moet er nog een week mee doen (dat is ook zo'n ergernis die vuilnisbak, we moeten twee weken met die bak doen en heel vaak redden we het nu al niet laat staan als je straks een kindje hebt met luiers en wat dacht je zomers gaat lekker stinken zeg ) Zo wat een geklaag sorry hoor en dat kabeltje kan ik nog steeds niet vinden net als m'n trouwboekje en was ook nog op zoek naar allle benodigdheden van m'n tom tom die wil ik aan m'n ouders geven aangezien ik nu een ingebouwde navigatie heb maar je raad het wel dat kan ik ook niet vinden. Mijn man heeft de neiging om tegenwoordig alles te laten verslonzen dus ook de administratie, maak ik een kastje open zie ik allerlei papierwerk wat allang opgeborgen had moeten worden.....mag ik nog even doorgaan :x :x :x Wil ik m'n wieg in elkaar zetten mis ik weer schroefjes.... Oh ja op baby's eerste pakje zat een vlek en nog een vervelende ook van stuifmeel van een bosje bloemen...........nou kijken of ik dat eruit krijg Bel ik net m'n man op om dit allemaal uit te leggen en dat hij echt maar eens een dagje vrij moet nemen om samen met mij wat dingen te regelen / zoeken (ik loop de hele dag die klote trappen op van beneden dan weer naar zolder, daar weer zoeken op m'n hurken kom niet meer overeind ) maar hij ziet geloof ik de noodzaak er niet van in en zegt doodleuk als je vliezen niet gebroken zijn dan ga ik nu weer ff verder, ik heb het druk, nou ik heb het ook druk hoor Nou dit zullen wel hormonen zijn maar ik ben het nu echt allemaal zo zat. Sorry voor m'n geklaag maar jullie zijn de enige die me misschien begrijpen......
zo net wakker heerlijk 2 uurtjes weer bijgeslapen ben wel weer ff een zombie hiervoor nog ff de stad in geweest met mannetje heb in een half uuur een sausijs op een hema rookworst en een beker ijs met slagroom en een koek! hahaha me mannetje zat me aant te kijken oja een ontzettend lief rompertje bijj de prenental gekocht hard rose met spaghettibandjes en een silverlintje erdoor heen geregen en rouches op de kont! so cute! dus ice! heb je die ook al? zo 1 mag niet aan de collectie ontbreken
zowe lafo dat moet je echt niet tegen een zwangere vrouw zeggen met nesteldrang! hahaa hier dus geen van beide aan toe gekomen geen bedanktjes en geen bord morgen ga ik echt actie ondernemen ga naar de winkel toerijden met bedankjes wil naar een bakker die een traart gaat maken voor de kleine en ga nog ff op zoek naar een netjes in het wit ofzo die ik in de badkamer kan ophangen om de wasspulletjes in op te bergen als ik haar aant wassen ben
ben ik weer... lekker rustig aan gedaan, vandaag thee gedronken bij mijn schoonmoeder op het werk. Daarna snel in het tuincentrum wat gekocht en daarna naar mijn eigen ouders geweest op de thee. Vervolgens nog in het winkelscentrum rondgestruind en nu weer heerlijk thuis! Heb alles even snel doorgelezen, maar weet even niet meer wat nou bij wie hoorde... pfff erg hoor Geboortebedankjes doen wij neit aan, en een bord heeft geen zin want we wonen in een apartement. natte broekjes, hier ook een natte zooi... denk wel eens zal ik incontinent worden ofzo Mijn boomhut heeft lekker geslapen, maar wel wennen als je snachts je bed in/uit moet.
Nee idd Fiona don't mess with a pregnant woman Maar dat merkt hij wel als hij thuis komt Wij eten vandaag trouwens gebakken aardappels, snijbonen en kippenpootjes met appelmoes natuurlijk en komkommersalade, ik heb honger
@Lafo: de vluchttas moet hier ook nog ingepakt worden Heb wel al de lijst klaar liggen met wat er allemaal in moet en ook al wel wat dingen verzameld die nu op baby's kamer liggen en zo de tas inkunnen, maar echt het inpakken moet dus nog steeds gebeuren... Maar ik vind het ook wel lastig hoor! Net wat je zegt, van die dingen als pantoffels of een ochtendjas, ja, daar heb ik er ook maar eentje van. Beetje onhandig om dat nu al in te pakken! De toilettas is gelukkig een minder groot probleem. Ik moet alleen nog even een nieuwe tandenborstel halen, maar voor de rest kan ik die zo inpakken! Dat spul heb ik gelukkig altijd wel op voorraad liggen Ik heb hier een paar weken terug een grotere vuilnisbak aangevraagd. We hadden er altijd 1tje van 140 liter, maar de gemeente geeft ook bakken van 240 liter uit. We hadden altijd genoeg aan die van 140 liter, maar ja, met die kleine dalijk, gaat dat niet meer genoeg zijn! Dus ik ben wel blij dat we hier ook voor een grotere bak kunnen kiezen, anders zou het hier ook wel behelpen worden. Vervelend hoor, als je niets terug kan vinden, en je op wilt ruimen maar steeds tegen meer zooi aanloopt En dan ook nog zo'n reactie van je man. Kun je er dan precies bijhebben! Ik loop op het moment ook constant tegen het probleem aan dat ik niet meer weet waar ik m'n spullen moet laten. En er ligt hier nog genoeg wat niet weggegooid moet worden Manlief laat het ook allemaal heeeel fijn voor mij liggen, omdat hij van mening is dat ik beter op kan ruimen dan hem (en ik vraag me telkens weer af hoezo dan, want veel meer dan een plekje in een willekeurige kast zoeken doe ik ook niet...) @daphne: begint al goed dan, zo'n gesprek, als een manager al niet kan vinden wat je hoogste opleiding is. Geeft veel vertrouwen in zo'n bedrijf En als ze dan ook meteen in hokjes gaan denken... Zijn ze soms bang dat je beter bent dan hun, wat hun hun baan kost? (Nou ja, dat zegt toch vooral wat over hun!) Morgen dus weer een sollicitatie? Succes ermee!
o lafo dat klinkt lekker man! stuur ff wat deze kant op hier wordt het karbo met aardappel en rode kool bleeehh!
ook lekker anastasia! Liep laatst langs een pannenkoekenrestaurant en daar stond groot op een bord dat ze poffertjes met roomijs & chocoladesaus hadden... ik moest me enigzins bedwingen om niet meteen naar binnen te rennen (gelukkig kon m'n man me tegenhouden en waren we al op weg naar een ander etentje ) Hier gaat de frietketel vanavond aan. M'n man zit de hele dag in Delft en gaat daarna ook uiteten met die groep, dus dat zal wel een latertje worden! En kookheld als ik ben.... (en heb ook al geen zin in kant-en-klaar maaltijden )
@ Jvtje wat fijn dat je een grotere vuilnisbak kan aanvragen, ik vind het echt zo waardeloos. Wij hebben dan ook zo'n grote maar moet er wel twee weken mee doen, zo verplichten ze je om je afval te scheiden Bij ons vorige huis daar hadden ze het echt goed geregeld, stond er gewoon een grote container bij de kelders en je kon er alles in dumpen, geweldig. Ik heb het huis nog steeds dus soms denk ik weleens zal ik wat vuilniszakken meenemen maar dat doe je dan toch niet. Hmmmm jij dus ook al dat probleem met niks terug kunnen vinden, nou ik ben gelukkig niet de enige dan En ja verder dan de lijst bovenop m'n tas ben ik ook niet gekomen dus we zijn even ver Ben net wel even naar de winkel gegaan om flesvoeding in huis te halen, je weet maar nooit of het gaat lukken met de bv. En in de blije doos zaten gelukkig al luiers en doekjes geloof ik maar dat moet ik ook nog ff checken. En druivensuiker gehaald, mag je dat trouwens "onbeperkt" eten of maar eentje per dag ofzo? Ik vind het wel lekker eigenlijk En voor mijn "lieve" man een aantal Marsjes voor de zekerheid, heeft hij ook wat te knabbelen Zo ik ga nog even op m'n bed liggen, heb iets te veel gedaan vandaag merk ik dus ga ff DS'en want mannetje zal wel weer laat thuis komen Fiona je mag mee eten hoor dan schop ik m'n vent wel ff de deur uit dan hebben wij genoeg Ben hem toch even zat