Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, sorry je zal wel boos op me worden, maar ik heb net zoooooooo hard moeten lachen om al jouw klote dingen. :)
    Niet omdat ik je uitlach hoor, het is gewoon balen dat alles dan in 1 keer niet lukt. Maar meer over hoe je het schrijft.
    Maar ik heb wel met je te doen hoor. ;)
    Fijn zulke mannen :evil: :evil: :evil: . haha volgende keer gewoon zeggen dat je net je vliezen voelt breken, haha.

Witte reus, mijn mannetje gaat de naam erop schilderen, dus dat kan pas na de geboorte.

Fiona, morgen dus verder op zoek. Wij doen geen geboortebedankjes. Waar zat jij dan aan te denken.

Daphne, gelukkig is het zonnetje hier ook terug gekomen. 8)
    Raar zeg zo'n sollicitatiegesprek. Voor wat voor functie is het morgen? Ik zal voor je duimen dat het iets wordt.

Anastasia, mmmm poffertjes, dat heb ik al lang niet meer op.
    Klinkt trouwens als een heerlijk dagje.

Jvtje, hier gaat ook de frietpan aan, mmmm ik heb er zin in!

Onsukkie, bedankt voor je geweldige tip!
    Ik kan namelijk echt niet voelen waar het koppie ligt. Maar ik heb nog zo'n angelsound, dus daar ga ik vanavond gewoon het hartje mee zoeken. Dan weet ik ook waar hij ligt.

Hier heb ik ook echt een hutkoffer staan, zit echt helemaal vol. natuurlijk moeten de laatste dingen er nog in. En alle babyspullen nog, want die moet ik nog strijken. Volgende week ga ik daarmee verder.

Eindelijk hebben we de nijntje spullen opgehaald hoor. Morgen even kijken hoe het staat, ik heb geen puf meer. Nu hopelijk volgende week het aankleedkussen nog en dan is de babykamer echt helemaal klaar.
    Het fietsen ging eigenlijk wel goed, wel lekker zo in het zonnetje. Alleen mijn zitvlak deed pijn, en nu helemaal. Maar ik ben trots op mezelf! :D
    De rest van de middag bij mijn schoonmoeder geweest, want mijn schoonzus kwam ook nog langs, en zat niet lekker in haar vel. Dus even haar opgebeurd. Nu ben ik net pas thuis.
    Frietjes here i come!

X Neia

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Veel plezier vanavond bij de vk!

Ice, nog gelukt om in het zonnetje te zitten?
    Ik ben benieuwd of het nu hikjes waren die ik voelde. Ik ga vanavond even controleren!

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, wat belachelijk van je moeder zeg.
    Ik ben benieuwd of ze straks ook geen tijd heeft als de kleine eerder komt. Dan moet je gewoon zeggen: oh ik dacht dat je tot aan koninginnedag helemaal vol zat. :evil:
    Fijn die rabobank, nu maar hopen dat het snel wordt teruggedraaid.

Smakelijk meiden!

X Neia

4. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Hier terug moeten gaan naar de gyneacoloog!
    Kleintje is eindelijk gedraaid!
    Maar zit wel boven het gemiddelde , ipv 2,5kg weegt die al een dikke 2,6kg, de oorzaak dus van mijn pijn bij elke zit en lighouding!

5. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    oh ja wat eten we vanavond patatjes had mijn mannnetje zin in en dan moet ik zeker nee zeggen daar tegen :rolleyes: :) dus gaan zo eten mijn mannetje is aan het halen :D
    vanavond ff naar mijn zusje om een bakkie dan ik mijn tantezeggertje ook nog ff zien dat is ook echt een scheet :D :D
    tot morgen meiden

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden het eten zit er weer in en alles is weer aan de kant zo het is nog lekker licht buiten heerlijk hoor, kan echt niet wachten tot het zomer is! lekker wandelen buiten ect ect

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

8. heej meiden!

wat een weertje vandaag he! heerlijk!

anna indd. een leuk idee... alleen houd mijn vader helaas niet van geurtjes! maar een goed idee voor als er weer iemand jarig is die daar wel van houd :)

heb een asbak gekocht voor mijn vader.. als ie dan zijn as aftikt gaat ie heel ard hoesten ofzo... misschien dat dat hem van t roken afbregt.. word ie er elke keer mee geconfronteert.. en dan moet er nog iets bij.. denk ee grote fles bier ofzo met glazen... morgen maar ff kijken bij de gal en gal.

vandaag weer een minder goeie dag.. sta de hele dag te duizelen op mijn benen.. en weer zo'n onwerkelijk gevoel de hele dag :( heel iritant! vaak word dat dan een paniekaanval.. maar hou me nog redelijk goed!

evelien schrikke joh.. doorgestuurd worden! wel beter dat ze je goed in de gaten houden! en we zijn benieuwd wanneer jou kleintje zich aankondigt...als ie nog maar wel 3 weekjes blijft zitten!

fiona hier ook.. word soms echt heel boos om eigenlijk helemaal niks... de kleinste dingen zijn echt super iritant! zullen de hormonen we wezen.. gelukkig begrijpt mijn vriend dat wel.. anders hadden we de hele dag ruzie denk ik :)

haha ook al last van nesteldrang zo te lezen!

jvtje hier valt t mee dat ik alles vies zie.. vind alleen alles zo vies ruiken haha... mijn neus is echt supersterk.. volgens mij ruik ik de kattenbak door de muren heen... loop de hele dag.. .. bah het stinkt hier ....

neia niet druk om maken hoor.. sommige baby's kunnen tot 40 weken alle kanten opdraaien. arjen lag met 37 weken in een stuit en is ook gewoon goed gaan liggen later!
    hier draait de kleine ook nog steeds... voel nog steeds vaak dat zijn hoofdje boven ligt.. en later ligt t hoofdje weer beneden

Lafo ik ga duimen dat de puber erg tevreden was over de woning!
    succes met je nesteldrang haha

ice lekker he met dit weertje in de tuin zitten! dat mis ik nu toch wel een tuin!

onsukkie wat appart dat het met t blote oor te horen is.. mijn vriend heeft t wel is met een wc rolletje geprobeerd! dat werkt ookw el goed.

lafo ik moet nog beginnen met mijn vluchttas.. maar indd. dingen zoals mijn pantoffels en octendjas e.d. moet ik toch echt op t laatste moment pakken.

ik heb dinsdag bij t stadskantoor de ongeboren vrucht erkend.. hoeft vriend alleen maar na de geboorte met een papier erheen...

Daphne dat is indd. raar zo'n sollicitatie gesprek.. hopelijk gaat t morgen beter!

lafo je klaagt maar lekker hoor! lucht vaak wel ff op!
    hier ook nog van die verhuisdozen vol met rotzooi... gelukkig hier van die flatcontainers.. dus kan mijn afval gelukkig wel kwijt.. als is het vaak een grote vuilnisbelt rond die containers.. ik zet t er maar gewoon bij... vorige huis had ik ook zo'n kleine grijze bak.. past indd. niks in.. elke keer als ie geleegd was zat ie gelijk weer vol met alles wat we opgespaard hadden... en dan nog heel veel afval over.. alleen aan luiers heb je haast al een container vol in de 2 weken

en wel rustig aan doen he!

bedankjes doe ik ook niet aan!

zo weer bijgelezen! en nu is het tijd voor aren om zijn bedje in te gaan.. vriend is weg.. bij een vriend helpen schilderen! verklaar hem wel voor gek hoor.. hier ook nog een babykamer die behangen moet worden.. maargoed! gaan we dat morgen doen! we hebbene r al 3 banen behang opzitten! daarna was ik echt te moe en moest echt liggen!

pff iriteer me ook echt dood aan de bovenburen.. die draaien de hele dag muziek.. hebben krijsende kinderen.. maken tot 2 uur snachts ruzie en rare geluiden.. en als je daar aan de deur gaat doen ze gewoon niet open grrr:( terwijl ze er zeker zijn.. want hoor gewoon een kind krijssen....
    normaal heb ik niet zo'n last als buren lawaai maken.. maar als arjen er niet van kan slapen.. en ik snachts ook niet.. dan moet er toch echt wat aan gedaan worden!

zo weer een heel evrhaal! ga nu arjen naar bed doen! hopelijk kan die slapen et die kut muziek van hierboven!:(

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo daar was ik weer :D
    vanmiddag heerlyk in de zon gezeten met een kopje thee en een stukje mokka gebak, en gezelli by gekletst met dinnetje.
    daarna nog ff een kykje genomen op de vorige bso waar ik werkte, die is hier vlak in de buurt. Had mn collega's (zelfde stichting, dus nog steeds collega's ;)) nog beloofd dat ik ff een kykje in t nieuwe gebouw zou nemen.
    vanavond lekekr chicken 2night tomaat-room gegeten. Die is super lekker, maar moest er wel 2 winkels voor af, aangezien ze em dus niet overal verkopen...Heb gelyk 3 potten mee genomen :)
    Zo ff bylezen hoor

@Witte reus: Hier regelen de buren naamstickers by vrienden van hun als de baby geboren is.
    @Jvtje; nee vind t idd nie zo fyn, maar meer omdat ik t naar vind klinken dan dat t pyn doet...
    Fyn dat t geregeld is met de bank, maar wat een oenen daar zeg. Idd stel je voor dat ze es iets controleren :mad: Daar wordt je toch ook simpel van :rolleyes:
    @Lafo: haha vertel my wat, de vluchttas puilt hier ook al uit. Ik stop alles erin wat ik nu al kan missen, en de spullen die op t laatste moment meemoeten, doe ik erin als t begint...En graag gedaan hoor, blyf gewoon duimen!
    @daphne: hihihi zweetpiiiiieeeeeppp :) Ik heb een gewone tandenborstel gekocht voor in de tas, maar miss gooi ik op t laatste moment mn elektrische er wel in ;) En idd wat een raar gesprek heb je gehad zeg...
    @Lafo: wy snappen je wel hoor ;) Je wilt net als iedereen hier gewoon alles goed in orde hebben, en liever nog gisteren dan vandaag :) Dus klaag er hier maar lekker op los hoor!
    @Fiona: welke welke welke?? Show me the candy, shoooooooooooooooooow me the candy :) (oftewel: FOTO!!) Dan kan ik morgen ook na de stad hihi.
    @Jvtje: weet je welke kant en klaar maaltyd wel heel lekker is. Van de AH!! ben vooral heel gek op de combi zalm, broccoli en aardappeltjes. Hmmmm heb ik trouwens al lang nie meer gehad, iets kant en klaars :rolleyes:
    @Neia: hoop dat ukkie nog goed ligt!! Laat je t ons weten!
    En in t zonnetje zitten is gelukt, niet hier, maar by dinnetje. Smiddags is er alleen nog zon achterin de tuin by ons, en laat daar nou net de steiger liggen :mad: Heb al tegen mannetje gezegd dat ie moet zorgen dat dat ding opzout haha, irriteer me er mateloos aan ;)
    @frostieke: fyn dat jullie uk gedraaid is!
    @Patat eten: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh terg me niet langer, ik wil niet meer horen dat er nog iemand patat eet :evil:
    Maar wy gaan zaterdag lekker naar de GRIEK :p ;)
    @Fiona: leuke taart!!
    @Deentje: jouw buren waren goeie voor my geweest :evil: Wat een aso volk zeg!!

Zo ik ga weer ff knutselen hihi. Mannetje is achter t terras aan t schoonspuiten met de hogedruk reiniger, die heeft zeker ook nesteldrang :)

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Lafo: hier wordt de vuilnis ook elke 2 weken opgehaald. Ene week is het de vuilnis, de andere week de groenbak. En ja .. afval scheiden, ik moet zeggen dat de groenbak hier gemiddeld 1-2x per jaar aan de straat gezet wordt :) Als we weer eens wat onkruid uit de tuin gehaald hebben ;) Als ik toch moet wachten tot die stomme bak vol zit met alleen wat restjes eten enzo, dan is die bak er uit zichzelf al vandoor voordat 'ie vol zit! Dus dat gaat hier even vrolijk bij het normale huisvuil hoor. Ik heb niets tegen afval scheiden, maar met die beetjes aan etenswaren die we weggooien, komt die bak gewoon nooit vol!

Druivensuiker moet ik ook nog gaan halen. M'n man wilde al een hele showdoos gaan halen bij de Makro, maar dat lijkt me weer net wat overdreven :p Ik weet eigenlijk niet of er een maximum aan zit van hoeveel van die tabletjes je mag per dag, maar meer dan één mag in elk geval wel hoor :) (ik eet ze altijd met 2 tegelijk!) Iets lekkers voor m'n man moet ook nog gehaald worden. Dat zullen wel stroopwafels worden, maar dat zoekt hij maar zelf uit!

Ik zou niet weten of frietketel Brabants is .. of Limburgs (daar kom ik vandaan), of ... :)

@neia: haha, ja, toen ze dat zei van dat ze pas met koninginnedag dacht weer tijd te hebben, was dat ook het eerste wat door mij heen schoot "zal ik je daar aan houden als de kleine eerder komt?" :) Pfff, had haar ook gezegd dat ik dus het voorgevoel heb dat de kleine op 24 april komt. Dat is een donderdag. M'n moeder ook meteen zo van "oh, dat wordt dan wel lastig, want dan moet ik tot 6 uur werken!" Ja, alsof mij dat wat kan schelen zeg! En daar zal de kleine zich ook echt wat van aantrekken, dat oma die dag tot 6 moet werken :rolleyes: :evil: Echt, ik had zo'n zin om haar even een flinke trap onder de kont te geven! Maar ja, dan sta je midden in een druk winkelcentrum en met die dikke buik wil het omhoog gooien van een been ook niet meer zo lukken, dus daar heb ik toch maar vanaf gezien :)
    Maar dat ze er sowieso vanuit gaat dat we haar dolgraag hier willen zien op het moment dat we bellen dat de kleine geboren is :rolleyes: Voor hetzelfde geld willen we dan nog gewoon de rest van de dag rust hebben. Nou ja, hoe we tzt tegen visite aankijken is nu toch nog koffiedik kijken, dus dat merk ik dan wel, maar als ik nog geen bezoek op prijs stel, wordt dat echt wel héél duidelijk gemaakt aan m'n moeder. Of ze dat nou leuk vindt of niet.

Als het goed is, hebben ze de boel nu weer rechtgezet. Maar daarvoor moet ik even de volgende afrekening afwachten! (Of een afrekening van vorige maand vinden, dan kan ik het via Internet bankieren nakijken, maar dan moet ik even gaan graven in de papieren die ik nog moet gaan opruimen :p)

@frostieke: fijn dat de kleine gedraaid is!

@eerlijkbeertje: haha, daar zou ik ook geen nee tegen zeggen! :D

Net een begin gemaakt met het strijken van de babywas. Ik wist nog net m'n strijkbout te vinden :) (ik strijk echt nóóit). Nou staat er nog een halve mand te wachten en er komen nog wat kleertjes aan. Één deel hangt inmiddels over de waslijn, ander deel moet nog gewassen worden. Maar dat komt van de week ofzo wel. Ik heb nu in elk geval de kleertjes gehad die we de kleine aan willen doen net na z'n geboorte (op het broekje na...) dus dat kan straks in elk geval de vluchttas in!

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, de AH heeft zeker lekkere kant-en-klaar maaltijden! Meestal doen we bij de Jumbo boodschappen, maar als we boodschappen moeten doen en er moet ook meteen iets gehaald worden wat ik zelf kan opwarmen ofzo (omdat m'n man dus niet thuis eet), dan gaan we altijd naar de AH, want de maaltijden van de Jumbo vind ik niet zo lekker. Ik ben vooral verzot op de stamppotten en op combi van cordon-blue & spinazie & aardappeltjes. Maar die stomme maag verdraagt nu in de zwangerschap geen spinazie :evil: :'( en ik heb nu echt geeeeen zin in stamppotten (terwijl ik die normaal gesproken ook echt het hele jaar door kan eten, al is het midden in de zomer met 30+ graden!). Kortom: het zijn niet zozeer de maaltijden die het probleem zijn, het is mijn lijf die het probleem vormt :)

En ja, je wordt af en toe redelijk simpel van dat soort acties! Pff, hoe moet je dan ook als gewone klant weten dat ongeacht betalingskenmerk of wat dan ook, het geld dat van een bepaalde rekening overgemaakt wordt hoe dan ook op een bepaalde plek terecht komt, waar je het niet wilt hebben?!?

@deentje: ja, ruiken doe ik ook wel beter dan normaal de laatste tijd! Er zijn echt bepaalde geuren waar ik overgevoelig voor lijk te zijn! (Terwijl ik andere dingen dan weer niet beter of slechter ruik dan normaal) En geluiden! Ik kan sommige geluiden écht niet meer horen! Dat heb ik dan wel vooral met geluiden die ik normaal ook al niet echt prettig vind, maar nu word ik er dus knettergek van.

Lekker dan, van die bovenburen :( Daar word je inderdaad niet vrolijk van! Als ze echt zoveel overlast bezorgen en dat elke dag opnieuw en er valt niet met ze te praten, ook al heb je dat écht geprobeerd, dan zou ik gewoon de woningstichting, wijkbeheerder of desnoods de politie inschakelen hoor! Er zijn gewoon grenzen aan overlast veroorzaken!

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Frostieke, fijn dat uk is gedraaid.
    Maar 100 gram zwaarder als normaal is toch niet echt veel of wel?

Eerlijkbeertje, ik zou zo'n voorstel echt niet afslaan nee. ;)

Fiona, erg leuk!

Deentje, verschrikkelijk zeg zulke bovenburen. Vooral dat ze niet open doen dat is echt aso. :evil: Bedankt voor je opbeurende woordjes. Gelukkig kan de kleine dan nog draaien, maarja ik wil liever dat hij/zij NU goed ligt.
    haha jouw man is echt gek dat hij nog bij andere gaat klussen. Hopelijk heb jij lekker een dutje kunnen doen.

Ice, oooooooooohhhhhhhhoooooooo mokka gebak. Daar heb ik echt zin in! Ik wil ook, ik wil ook....
    En die chicken tonight tomaat-room vinden wij ook echt heerlijk.

Jvtje, hahaha jammer dat die schop niet meer lukt. :cry: ;)
    Die had ze wel verdiend. Sorry mam, ik kon het niet ophouden tot 6 uur. Ik heb het echt geprobeerd, hahaha.
    Inderdaad lekker je eigen ding doen meid.
    Strijk jij nooit? ikke helaas iedere vrijdag, morgen dus weer.
    Ik ben wel zover dat ik alle babyspullen nu heb gewassen, en nu moet het dus allemaal nog gestreken worden.
    Volgende week nog een week toch?

Jammie de frietjes waren heerlijk!
    Er ligt iets op mijn ribben te drukken, hopelijk dus geen koppie. Ik ben benieuwd. Nog niks van Patricia gehoord trouwens.

X Neia

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Meiden, mijn bloed was helemaal ok, mag gewoon volgende week op controle komen, ze wil nu geen 2 weken meer er tussen laten vallen, maar vind dat zelf ook prima zo, was vanaf 36 week toch ook het geval geweest, is dus ook maar 1 keer extra!

Heb vandaag wel veel harde buiken en erge druk van onderen, net als persweeen maar veel minder heftig en pijnlijk. Wrs toch wat voorwerk.
    De kleine meid lag wel met koppie omlaag maar niet ingedaald maar dat mag nog zelfs tijdens de bevalling.Maar das niets bijzonders bij een derde wel krijg ik volgende week nog even een echo om dan goed te kijken of ze in iedergeval met het hoofdje omlaag blijft zitten.

Witte reus, heb zelf wel heel erg dat mindere karakter trekjes van iemand( en wie heeft die nu niet) daar stoor ik me veel meer aan, heb soms ook niet het fatsoen om me dan in te houden, lukt me dan niet, stomme hormonsters. Nadien schaam ik me dan af en toe, maar soms denk ik ook wel , nou die heb je te pakken, want ik durf wel meer nu ik zwanger ben, hihi..

Mariska, ik probeer me in te houden, maar zoveel red ik gewoon al niet op een dag, ivm bekken en vermoeidheid. Dat frustreerd me dan, en ik zie wel alles liggen.

Jvtje, fijn dat je schoonmoeder je zo helpt, allen nu wel even de spulletjes waar ze niet aan moet zitten wegruimen dan!

Neia, als de kleine toch gedraaid is, don't panic, dan kan hij/ zij ook nog terug draaien!

Lafo, ik duim voor je dat je je huis nou maar eens kwijt mag raken en voor een goede prijs ;)

Ice, ik hoor soms wel een knak rechts boven in mijn buik, net elastiekje die knapt, heb ook geen idee wat het is, ik had bij mijn vorige zwangerschappen niet .

Mijn kleine meid heeft echt heel vaak de hik de laatste week!

Lafo, ik heb ook veel nieuw gekocht voor de vluchtkoffer, maar sommige dingen doe ik pas op het laatst.

Daphne, ik was jou in mijn eerste berichtje vergeten, maar ik vind het heel rot voor je waar je nu door heen moet en dat tijdens je zwangerschap, ik denk aan je!
    En al 35 weken, deze keer gaat het toch een heel andere ervaring bij de geboorte!
    En je sollicitatie gesprek, dat komt niet erg proffessionbeel over van die dames daar, misschien wil je dan ook maar liever daar maar niet aangenomen worden. Hopelijk meer succes bij je volgende gesprek.

Hannah, lekker weer in je eigen bedje en huisje?!

Lafo, ik zou lekker nog wat troep in de contaieners bij je huis gooien, volgens mij betaal je daar ook nog wat voor, of niet!
    Heerlijk zo'n man, die van mij kan ook zo bot uit de hoek komen af en toe, grrr :evil:

Ik heb ook flesvoeding gehaald, maar drie van die kleine kant en klare melkpakjes, even ter overbrugging, vorige keer kon ik bijna een heel pak weggooien, vond ik ook zonde, ook een fles erbij en een borstel dan red ik me eerst en nieuwe is zo gehaald!

Neia, knap dat fietsen nog lukt, hier een zere doos en helemaal buiten adem!

Frostieke, fijn dat kleine gedraaid is en 2,6 lijkt me toch netjes!

Deentje, komt dat draaierige en onzwerkelijke gevoel van het stoppen met je medicijnen?
    Ik doe mijn best voor die drie weekjes, hoop het wel, lijkt me wel leuk om eens een keer thuis te bevallen, en hoe dichter ik bij de 37 weken kom, hoe meer hoop ik krijg. Qua bloeddruk is dit de beste zwangerschap tot nun toe, en dat op mijn oude dag( ahum, ahum).
    Balen zeg dat je zulke luidruchtige buren hebt, lijkt me een grote bron van ergernissen!

Ice, klinkt als een heel gezellig middagje, heerlijk dat zonnetje, wat kun je daar toch naar verlangen aan het eind van de winter!

Zo dit was het weer eventjes, tot later, groetjes Evelien

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo dit is m'n laatste berichtje voor vandaag dan gaan weer verder met nesteldrang ;)

@ Neia volgens mij las ik hier ergens dat iemand schreef dat het goed ging met Patricia dacht ik.... :rolleyes:
    En ja je mag lachen hoor, als ik het nu terug lees dan kan ik er ook om lachen ;) :)

Is het vandaag nationale frietdag, ik lees niet anders dan frietjes of poffertjes of......misschien wil ik het wel lezen ;)

@ Ice die chicken tonight is zekers erg lekker, kan ik ook wel weer een keertje maken, goede tip :p

@ Jvtje wat een mams heb jij zeg ik kan me voorstellen dat je daar af en toe gek van word :evil: gelukkig lijk je niet op je moeder ;)
    En ja zo lenig zijn we allemaal niet meer he :)

@ Deentje gewoon met een bezem even hard op het plafond beuken midden in de nacht ;)
    Ik zou daar echt gek van worden, ik heb aan twee kanten buren en ik heb juist het tegenovergestelde ik hoor ze nooit !

Nou mijn eten zit er ook weer in, ga nu ff uitbuiken ;)

Tot morgen meiden

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Evelien wat een goed nieuws meid, gelukkig maar :D

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    HAHAHAHA Lafo dat wilde ik dus echt juist tikken van dat met die bezem!
    Zou het gewoon doen...
    x

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Neia: aaaah sorry, nu heb ik je lekker gemaakt....Heb aan schoonmams al t recept gevraagd, maar ze moest t recept van t cake-gedeelte ff opzoeken...
    @Evelien;das goed nieuws, dat je bloed ok is!
    Ik hoor de knak meer onderin ergens. rechtsbovenin heb ik steeds zo'n trillend spiertje, ook very irritating :rolleyes:
    En ja idd heerlyk dat zonnetje, morgen helaas alweer minder :(
    @lafo: soms heb ik best goeie ideeën ;)

Zo ik ga lekker House kyken...
    Tot morgen ladies, slaap lekker voor strax!

18. die bivenburen spreken volgens ij ook geen nerlands.. ik weet ook niet waar ze vandaan koen.. de muziek klinkt turks.. maar ze maken ook indiane geluiden.. dus ik heb geen idee wat het is... maar heb de woningbouw al gebelt.. want arjen ligt nu nog steeds wakker.. omdat het gewoon te lawaaierig voor hem is. de buurtbemiddeling zou binnenkort langkomen om te kijken.. ben benieuwd of ze dan open doen.
    mijn vriend word soms ook echt kwaad.. vooral als het savonds al heel laat is.. dan slaat ie met zijn vuist op t plafond en schreeuwt ie ene keer dat t zachter moet.. maar geen reactie:(

evelien denk indd. dat dat onwekelijke gevoel van t stoppen met de medicijnen is. en dat duizelige vermoed ik van t ijzer te kort..

hier ook t zelfde gevoel.. lijken wel hele lichte persweeen... wel vaag.. dan denk ik echt van hmm misschien gaat t wel niet lang meer duren.. kleintje ligt soms ook zo laag.. dat ik denk volgens mij pers ik hem er zo uit haha... maar dat zal wel niet ;)

neia kan me voorstellen dat je wilt dat je kindje goed ligt... misshcien lijkt t alleen maar of ie gedraait is.. en ligt ie nog prima!

pff vreet me echt en ongeluk de laatste tijd... haal alleen nog maar lekekre dingen bij de supermarkt.. en dan loop ik nog te klagen dat ik zo dik en ook :( heb nu alweer een chocolade reep op:(

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, super dat je bloed gaat, en dat je nu iedere week mag komen. Ik moet blij zijn met om de 4 weken. :cry:
    Maar het echte voorwerk is bij jou al begonnen zo te horen, ik hoop wel dat de kleine nog even wacht, zodat je thuis kan bevallen.
    Ik leg net uit waar ik pijn heb nu na het fietsen, zegt hij; dat is neit je stuitje joh maar je bekken/doos. Ja weet ik veel. :oops:

Lafo, ja ik schreef vanmorgen dat alles goed is met patricia, omdat we hebben gesmst, maar ze had vandaag de groeiecho, dus ik ben benieuwd.
    Uitbuikse!

Ice, oh ja lijkt me echt lekker.
    Jij ook alvast trusten!

Ik kon echt niet wachten om het hartje te horen, want ik voel echt iets verschrikkelijk drukken op mijn linker rib. Maar ik hoor het hartje alleen onderin de buik. En echt niet boven mijn navel.
    Dus ik ben voor nu even gerustgesteld! :D

X Neia

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja evelien, helemaal vergeten ! Gelukkig dat alles goed was bij de gyn zeg!
    En ook de uitslag van het bloed!

Deel Deze Pagina