Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    16,40 gewonnen bij de staatsloterij zucht en dat voor een straatje 5e loten... ik word ook nooit eens miljonair!
    Toch altijd weer jammer :)

2. achja.. ik heb ook og nooit wat gewonnen in de staatsloterij.. hooguit een keertje mijn lot terg gewonnen!
    maar wie weet heb je een keer echt geluk!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hier is er voetbal op tv, bleh, helemaal geen zin in, ga zo ook nog maar wat aan mijn nesteldrang doen. Merk dat ik het de laatste tijd nog beter op kan brengen om 's avonds wat te doen als de kids op bed liggen.

4. aaah mannetje is thuis! dus ga lekker op de bank zitten :):)

prettige avond iedereen! en een hele fijne nachtrust!

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    *gelezen t/m 1452*

@Hannah: Wat een goed nieuws dat je naar huis mag!

@Gina: Wat een heftige operaties heeft je vader al gehad zeg en dan nog een in het verschiet, sterkte met hem.

@iedereen met 37 weken: GEFELICITEERD! spannend hoor!

@Jvtje: Fijn te horen dat alles goed gaat en dat je het gewoon erg druk had, maarrrrrrrrrr, het is de bedoeling dat je rustig aan gaat doen hoor! :) Nee hoor, lekker doen waar je je goed bij voelt.

@Fiona: Dat is geen make over, maar een renovatie! :confused:

Lekkage? Tot nog toe geen last van gehad.

@Patricia: was de groei-echo goed?

@Evelien: Ik hoop dat de uitslagen goed waren.

@jvtje: idd nog even volhouden tot ná aanstaande dinsdag! ;) Ik moet pas in de middag naar de verloskundige zo tegen vieren.

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje, nou ik hoop voor jullie dat die buurtbemiddeling er iets aan doet. Want het is toch niet normaal als je daardoor niet kan slapen.
    Heb je ook al andere buren over hun gesproken?
    haha zometeen poepen jij en Evelien de kleine zo eruit. Dat zou gaaf zijn!
    Geniet nu nog maar even van die vreetbuien, straks heb je er geen reden meer voor.

Anastasia, mmm jammer dat je geen miljonair bent geworden. 16,40 is ook niet echt de moeite nee.

Evelien, ja hier ook voetbal op. :(
    Dus ik heb net ook maar wat babykleertjes gestreken en een begin gemaakt met wat broeken van mannetje.
    Maarja, ik heb zo'n pijn aan mijn ribben dat ik er nu mee moet stoppen.

X Neia

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat maakte ik dus gisteren mee. :confused: De makelaar belde met de mededeling dat de mensen, die al drie keer waren wezen kijken en zelfs de meubels al hadden ingemeten, er toch vanaf zouden zien en de reden? Nou in ieder geval één die je na 1 keer kijken ook wel had kunnen bedenken, want ze vonden de tuin te klein voor de kinderen en die is in die drie keer echt niet ineens kleiner geworden hoor! :rolleyes: Toevallig was ik op dat moment op een kinderverjaardag en ik ben even weggelopen, want ik stond bijna te janken (die hormonen helpen ook al niet)
    Ik hoop dat er heel goed nieuws komt voor jullie, Lafo!

@neia: Ik duim dat ie gewoon nog ligt zoals ie hoort te liggen.

@daphne: Over de badkamer doe je vast wat langer dan 5 minuten! ;) Succes met je sollicitatiegesprek morgen, die van vandaag klonk niet echt veelbelovend.

@frostieke: Dus die kleine ligt nu met het koppie omlaag? Mooi! :thumup: Maakt die 100 gram echt zoveel uit dat je daar last van kan hebben?

@deentje: irritant zeg, zulke buren! Hoop dat dat nog snel eens opgelost
    gaat worden.

@evelien: Fijn, een goede uitslag!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi meiden hier een hoop stress moet ik echt ff niet doen maar me man wordt besodemiederd door een klant voor een groot bedrag en hij is dan niet te bereiken en dan is die weer niet thuis pff heb net voor zijn huis gestaan ik was zoo woest maar niemand deed open half uurtje later was ik weer thuis met me man en toen belde die op hoezo toevallig me man heeft hem de waarheid gezegd en toen heb ik de telefoon gepakt en hem gezegd waar het op staat wat een lul verhaal kwam er toen uit zeg ja ja ja ja hoorde ik alleen ik heb hem een tijdslimiet gegeven en opgehangen hij zou zo op morgenvroeg weer terug bellen ooooo wat ben ik kwaad zeg moet nog voor me bevalling een juridische zaak ervan gaan maken tegen zon debiel!

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jeetje fioon, dat kun je nu net gebruiken, not! Tja ,ik kan wel roepen dat je je rustig moet proberen te doen, maar dan denk ik aan hoe ik zelf zou zijn: Nou, helemaal over de zeik dus! :evil:
    Ik hoop dat ie morgen met een bevredigende oplossing komt voor jullie!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daam ik ben zo opgefokt! me mannetje zit nu ook van maak je aub niet druk denk aan de kleine laat dit maar aan mij helemaal over bla bla bla en ik zorg ervoor maar ik weet gewoon dat die vent die deugt en de boel belazert echt ben over me toeren
    ik moet rustig aan doen van me man maar kan het gewoon niet de tranen schieten elke keer in me ogen als ik eraan denk

maar goed goed komen doet het wel hoe dan ook...

ice hahaha hij is zooowe cute! maak morgen ff een fototje en dat voor 4 euries! ik denk dan als het lekker warm is het is mt 62/68 dan leg ik haar in dat rompertje met de dikke kuiten (die denk ik er dan bij) en dan de schatige schoentjes erbij met een mutsje hahaha het is een baby maar het is net als toen ik 8 was en met me babyborn in de weer was haha okay dit is ff iets anders maar stja met een meid en een echte meidenmoeder puilt nou ook haar kast al goed uit en ik ben nog lang niet klaar!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden weltrusten!

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jij ook Anastasia!

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    En die hormonen erbij doen ook niet veel goeds!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Morgen is mijn laatste dag werken! \:D/

15. KatSas

KatSas Bekend lid

hallooooooooo

@ Lafo: mmmm een man die kok is, dat wil ik inderdaad ook wel, net als jvtje, die heeft dat ook goed geregeld.

@ Daphne: jeetje meis, dat is nogal wat, is er geen enkele mogelijkheid meer om er met je man uit te komen? Misschien met therapie samen of iets anders? Jeetje...brrr....verdrietig allemaal...bah... Dikke knuffffffffff
    Natuurlijk ben je niet eeuwig zwanger en nee, als je echt aan het werk wilt weer straks dan gaat dat vast ook lukken.

@ Mariska: kan me indenken dat je dan voor een KS hebt gekozen, wel spannend je weet nu dus al wanneer je daadwerkelijk mama wordt. Leuk zeg! Wanneer is de dag?

@ Anastasiä: thanks voor je nieuws over jvtje! Fijn dat er niks aan de hand is.

@ Lafo: heel goed dat je voor de appeltaart gaat, veel beter! En ja je moet er zeker mentaal aan toe zijn om het gesprek in te kunnen gaan.
    En oef de lijst stond zeker al weer ver weg denk ik ja. Ja wat mij betreft mogen er mensen af, maar ja..wie ben ik.

@ Deentje: echt zo knap dat je alweer een week zonder medicatie bent! Hardstikke goed!

@ Dolphin: ze verwachten dus dat je eerder gaat bevallen ? Spannend hoor!

@ Daam: hihihihi, we wisten gelukkig al hoe het met jvtje was inderdaad, maar geeft niet hoor :D

@ Anastasia: ik vond het in het begin zo vreselijk, ik durfde niet te slapen gewoon zo hoog. Nu is het wel gewend en vind ik het prima.

@ Ice, anoesj, Witte Reus, Lady Ice shir enJVtje: gefeliciteerd met de 37 weken! Jullie mogen vanaf nu thuis bevallen! Mijlpaal!

@ JVtje: goed om weer wat van je te horen.En ja, we hadden je echt gemist! Maar gelukkig was er niks ergs aan de hand en heb je dus juist heeeeeeeel veel energie lees ik al.
    Jammer dat feestje van oom en tante een beetje saai was, vaak krijg je dan dat soort kliekvorming he, doe je niks aan helaas.
    Wat is jouw mannetje een schatje zeg..hihihi, heb je hem wel verteld dat het met een beetje pech nog wel vijf-zes weken kan duren voordat beeb komt? Wel lief dattie zo zenuwachtig is, het is ook nogal wat natuurlijk. En ja wij voelen van alles en zij kunnen niks anders dan aan de zijlijn toekijken. Toch wel leuk dat je mams ff kwam en ja commentaar word meestal aan de verkeerde mensen doorgegeven he, maar ja dat hield het in dit geval dus wel gezellig, dat scheelt. En ja tijdschriften in je vluchttas moet natuurlijk echt ;)

@ Gina: lekker zeg dat alles bij de vk goed was, wat heb je een lage onderdruk zeg. En ja voorwerk is lastig maar wel goed...

@ Anna: jezelf helemaal in de revisie gegooid lees ik al, lekker voelt dat dan weer he! Ik wil eigenlijk mijn teennagels nog lakken, maar ik vraag me af of ik daar nog met goed fatsoen makkelijk bij kan eigenlijk.

@ Ice: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat goed nieuws!

@ Hannah: :thumup: :D JIPPIE!!!!!!!!!!!! HANNAH NAAR HUISSSSSSSSSSSS, JEEEEEEEEEEEEE, FEESTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    @ Mariska: goed geregeld dat er steun voor je partner is na de tijd, want een bevalling en ook een ks is natuurlijk gewoon superemotioneel!

@ Ice: grinnik, volgens mij geniet je met volle teugen van je verlof..hihihi Ow ja, dat uhhhh lekken, kan van alles zijn inderdaad. Ik heb ineens weer meer last van afscheiding ook bah bleech, dat lekken deed ik al, ben dikke vriendjes ineens met inlegkruisjes.

@ fiona: dat wordt dan inderdaad tijd voor een opkikkertje als ik het zo lees..hihihi, anders lijk je straks nog op ma flodder.

@ Evelien: wel goed dat je doorgestuurd bent nog naar het ziekenhuis, beter zekere voor het onzekere. Maar goede bloeddruk ja, klinkt mij goed in de oren in ieder geval. En vreselijk die nesteldrang hoor, pfff, maar ja hoort erbij he. Ben nog wel benieuwd naar de uitslagen van je onderzoek?

@ witte reus: ik heb dat op het moment met mijn stiefvader inderdaad, zie hem liever ff niet....maar ja dat is lastig want mijn moeder is wel hardstikke lief.

@ Lafo: spannend hoor, ik hoop dat de kijkers interesse hebben gehouden, ik duim!

@ Ice: ik doe geen geboortebedankjes. Dat ze mij en beeb mogen zien is natuurlijk beloning genoeg O:)

@ JVtje: mmmm, het duurt ff maar de rabobank kan dus toch nog gewoon nadenken en het recht breien...gelukkig maar!

@ Daphe: ook voor morgen weer veel succes!

@ seks: ben blij dat mijn mannetje handjes heeft...moet er niet aan denken,pfff, kan ook echt niet meer elk standje nu, handwerk is ff beter, voor beide kanten.

@ Lafo: grijnsssss, meid heerlijk he die hormonen, maar ik begrijp je helemaal! Mannen zijn dan soms te nuchter en te rustig. Ik ben dan helemaal in paniek, zo van: en dit moet nog en dit moet nog en dat en en en en en.... en hij : och komt wel goed hoor. Brrrrrrrr, neeeeeeeeeee, dat wil ik niet horen, ik wil dat het NU goed komt!

@ vluchttas: mmmm, moet nog, staat voor aanstaand weekend gepland... moet nog paar dingen kopen misschien, maar vond vandaag nog heel veel mini's, dus die zijn handig om mee te nemen sowieso.

@ Neia: uk komt vast nog in de goede positie!

@ Evelien: hee wat fijn dat de uitslag verder goed was en bij jou dus ook al voorwerk, je kan echt merken dat het allemaal dichterbij komt zeg!

@ Deentje: waardeloos zulke buren, ik hoop maar dat de woningbouw er wat aan kan doen!

@ Daam: balen dat het met jullie huis niet is gelukt...pfff dat hadden ze idd de eerste keer ook wel kunnen bedenken!

@ fiona: jeetje, bah dat kan je er niet bij hebben zeg. Ik hoop dat het allemaal toch nog netjes opgelost wordt.

@ Daam: succes op je laatste dagje werken!

Zo ...hier vandaag weer aardig wat dingen van mijn to-do lijstje afgestreept, lekker gevoel! Achtertuin is gedaan, badkamer is helemaal opgeruimd en grote beurt, ook alle kastjes en make-upjes uitgezocht e.d. de was is weggestreken, deur babykamer geschilderd, babykleertjes ingepakt. Kortom produktief dagje, ben wel ergggggg moe nu, maar goed....wel voldaan..bah wat klinkt dat dozig..hihihi

Overigens zal ik blij zijn als beeb gewoon komt hoor, nou ja na maandag dan. Heb steeds meer pijn en begin dat een beetje zat te worden ook... Maar ja zal nog ff doorzetten zijn denk ik toch he!

Ow ja vandaag drukproef van kaartje opgehaald, helemaal goed! Kan ik dus ook mooi een begin maken met de adressen schrijven of printen, weet nog niet precies wat ik doe.

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@neia: nee, we kopen eigenlijk alleen maar kleren die niet gestreken hoeven te worden (of maar heeeeeel af en toe). M'n man heeft sinds een paar maanden wel overhemden ontdekt, maar hij vindt het onzin om die te strijken "want als ik ze 5 minuten aan heb, zijn ze toch weer helemaal gekreukt!" Nou ja, dan niet hè, scheelt mij weer werk :)

@evelien: super dat je bloeduitslagen goed waren!
    En ja, die spulletjes worden nog wel opgeruimd. Ik heb nog een week voor ze weer komt ;) en zo groot is de stapel nou ook weer niet (alleen dus nog even ergens zin maken... :oops:)

@Lafo: Nee, gelukkig heb ik ook nog wat genen van m'n vader meegekregen :D Al zijn er ook best wel punten waarbij ik (een beetje) op mijn moeder lijk hoor. En als dat dan iets is waar m'n man over valt, zegt hij ook zowat standaard "je lijkt net op je moeder!" Nou, da's echt de beste manier om mij helemaal over de rooie te krijgen hoor! :)

@Ice: als je schoonmams het recept gevonden heeft, wil ik dat ook wel hebben hoor! Jammie, mokkataart!

@Deentje: Het is inderdaad te hopen dat buurtbemiddeling wat kan betekenen! Want zo'n overlast is echt niet normaal. Nou ja, als buurtbemiddeling er niets aan kan doen (omdat ze bijvoorbeeld nog altijd niet open doen), dan hebben die volgens mij wel weer bevoegdheden om zwaardere middelen in te zetten (bijv. politie inschakelen). Maar het zou natuurlijk prettig zijn als het zo opgelost kan worden.

@daam: ik doe het best rustig aan ja ;) Heb wel veel te doen gehad de afgelopen dagen, maar een hele hoop bestond toch vooral uit zittende activiteiten :) En de dingen die echt fysiek zwaarder zijn, die doet m'n man voor een groot deel of we hebben oplossingen bedacht dat ik er zoveel mogelijk bij kan zitten. Dus al met al valt het wat dat betreft gelukkig wel mee!

Vervelend dat die mensen dan uiteindelijk toch niet het huis willen kopen :( En dan inderdaad met zo'n reden wat ze al na de eerste keer hadden kunnen bedenken!

Bijna verlof dus! Nog maar 1 dagje!

@fiona: Bah, wat een klant zeg :( Daar zit je echt niet op te wachten! Hopelijk heeft hij morgen een wat beter verhaal klaar!

@Katsas: ja hoor, mannetje weet heel goed dat het in het slechtste geval nog wel een weekje of 5 kan duren. Maar ja, op de 1 of andere manier hebben we zelf het idee dat de baby wel voor 1 mei komt en hebben ook mensen in m'n omgeving dat idee! Nou ja, we wachten wel gewoon af, meer kunnen we toch niet doen.

Ja, dat ze geen commentaar gaf hield het zeker wel zo gezellig. Wat dat betreft vind ik het ook nooit zo erg dat ze bij ons toch d'r mond niet open doet. Maar ja... van de andere kant zou het ook wel eens goed zijn om er eens een flinke discussie aan te wijden (al weet ik niet of dat uiteindelijk veel zou helpen. M'n moeder is nogal goed in het in haar schulp kruipen als ze kritiek krijgt. Dan komen er al heel snel traantjes en dooddoeners als 'ik wist niet dat jullie dat zo vonden' en 'ik doe het ook allemaal niet met opzet' Tsja, daar kun je nu dus echt 3x niks mee, met dat soort opmerkingen!)

Zo, jij bent ook flink bezig geweest vandaag zeg! Kan me voorstellen dat je nu erg moe bent. Ik zou me al erg moe voelen als ik de helft van dat lijstje gedaan zou hebben, volgens mij ;)

Leuk, de proefdruk! En super dattie helemaal goed was!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen,

Ik wil ookeen keertje de eerste zijn ;) :)

En het is gelukt :D

Kan echt niet meer slapen, dit gaat niet goed komen vandaag ben ik bang, ging pas om 01.30 naar bed dus ....... dit had ik nou nooit als ik moest werken nou moet ik niks en dan heb je dit :rolleyes:

Pffffff

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Neia vandaag is toch je strijkdag ;)
    Ik strijk echt iedere dag, ik ken mezelf als ik dat niet doe dan ligt er binnen de kortste keren een berg zo groot als de Mont Blanc en dat wil ik niet meer ;)
    Oh nog ff afwachten dan op nieuws van Patricia

@ Daam hoe lang staat jouw huis te koop dan?
    Ik hoor het vandaag maar heb er geen moed meer in, ben al zo vaak teleurgesteld. Echt dat mensen het helemaal fantastisch vinden en dam zonder reden afhalen, ja ik ken het gevoel klote ook voor jullie :evil:
    Lekker hoor bijna verlof meid, laatste dagje vandaag :D

@ Deentje ik zou echt woest worden op die bovenburen, moet ik ff langs komen ;)

@ Jvtje jouw man weet je dus ook soms goed kwaad te maken nou die van mij ook hoor dat kunnen ze volgens mij allemaal in deze fase ;)

@ Fiona rustig meid niet te druk maken, doe ik ook nooit ;)

@ Katsas jij ook al lekker bezig, ja ik ben het nu toch ook wel een beetje zat aan het worden allemaal, maar het kan nog niet he, voor mij nog 2,5 week wachten en dan mag ze komen :D
    Alhoewel de meeste zeggen oh eerste kind reken dan maar op 42 weken ik moet er nu niet aan denken dan moet ik nog zo lang :(

De hik weet ik nu ook wat het is, maar dat heeft ze dus wel vaker gehad alleen wist ik niet wat het was.
    Onderin voel ik het heel licht iedere keer om de 4 seconden, grappig :D

Het word al licht, ik probeer nog ff te slapen, vandaag met m'n beste vriendin ff shoppen dus zal pas laat online zijn weer !

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen eidenlijk een beetje redelijk kunnen slapen vanacht ga nu zo naar me werk toe en dan is het weekend hellaas wordt het weekend niet zo mooi weer en volgende week ook al niet :(
    maare vandaag ik ook 33 weken zwanger!

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo lafo ik vermoed dat jij nog in een soort coma verkeert ... dat heb je nou he als je vrij bent! haha
    ik wil ook! nog deze week 3 x en dan volgende week 3x en dan vrij! nou meiden ik ga toedels!

Deel Deze Pagina