Ik heb hem inmiddels, wel de zolder voor moeten verbouwen, maar het is niet anders. Heb hem nu opgesloten op de slaapkamer. Heb ik wel een bed vol haren, maar het is niet anders. Half 3 heb ik een afspraak.
hihih ik zie het al voor me hoe je hem hebt gevangen... maar gelukkig heb je hem. ik hoop ook dat het allemaal mee valt. maar ik neem aan dat we dat wel horen he.
Zeker, ik laat het wel even weten. Ik denk zelf dat het op zich wel mee valt, al zal ie wel hoofdpijn hebben, maar m'n man is vreselijk ongerust (ergens wel schattig, maar nu ff irritant) en die wil dat ik hem mee neem naar de dierenarts, omdat het bijna weekend is. Nou ja, prima.
Hallo allemaal, Ik ben Pebbles bijna 34 weken zwanger van ons eerste kindje,33 jaar en kom me na lange tijd weer eens melden. Ik heb inmiddels verlof en wellicht wat meer tijd om mijn 'gezicht' hier eens wat vaker te laten zien. (heb wel zo af en toe eens meegelezen) Mijn zwangerschap gaat op bekkenklachten na prima en ik mag dus niet klagen. Onze babykamer is zo goed als klaar en we hoeven alleen nog de spulletjes in de kasten te leggen maar dat ga ik samen met mijn moeder doen. Nu ga ik even snel boodschappen doen, tot later. Groetjes Pebbles
Wat een geweldig nieuws! Ik ben zo blij voor Hannah. Nog heel even thuis. En inderdaad lekker op bed blijven meid! Anna, lief van jouw man, en ook wel handig dat hij kan strijken. Deentje, meid ik snap heel goed dat je het heel erg zwaar hebt nu, logisch zo zonder die medicijnen. En dan komt er ook nog al dat gedoe van het huis bij. Kijk gewoon even of je mee kan, zoniet dan niet hoor, misschien een paar uurtjes in bed? Evelien, yoehoe je banner doet het weer! Echt vervelend van dat vocht. Mijn handen hebben ook heel erg dat tintellige gevoel, echt wel vervelend. Lekker gewandeld? Hier is het ook best wel mooi weer. 8) Even kijken of mijn loempia's klaar zijn. Jaaaaaaa, die ben ik aan het bakken, jammie. Ben zo terug.............. X Neia
@fiona: ik had het al een klein beetje gedaan, maar nog een extra felicitatie is altijd leuk dus dit is een speciale: Van harte gefeliciteerd met je 33 weken zwangerschap! \/ \/
Lieve meiden, Hier dan even een berichtje van mij............. Allereerst ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes en kaarten. Super! Met mij gaat het redelijk dankzij een flinke dosis bloeddrukverlagers.. Was wel schrikken vorige week. Ik wist ook eigenlijk wel toen dat ik zou moeten blijven. Nu is mijn bloeddruk goed gedaald en gisterochtend was de onderdruk zelfs 60 Moet nu 2 keer in de week op uitgebreide controle met echo, ctg en bloeddruk controle. Ze willen het liefst een natuurlijke bevalling zonder kunstgrepen en zolang ukkie het goed doet grijpen ze niet zo snel in. Maar het wordt wel per week bekeken en ze laten me zeker niet tot 42 weken doorlopen zo. Voor de jeuk heb ik een zalf die echt super werkt en al mijn krabwondjes zijn er door aan het genezen. Gelukkig. Het blijft nu echt zeer rustig aan doen. En kan ook niet zo veel want een klein beetje inspanning zorgt er voor dat ik duizelig wordt of sterretjes zie. De andere klachten van de hoofdpijn en vocht blijven onveranderd....En een bijwerking van de medicijnen is dat ik erg duf/slaperig ben dus ga zo ook een dutje doen. Maar goed ben blij dat ik nog even thuis kan zijn.........Hopelijk komt de kleine gewoon snel dan ben ik van alles verlost hoop ik.... Kom er alleen net achter dat je geen borstvoeding mag geven met de medicijnen......en dat vind ik niet leuk dus ga dat meteen maandag navragen... Nou lieverds, nogmaals jullie zijn echt allemaal kanjers! Liefs!
Fijn wat van je te horen, een onderdruk van 60 is natuurlijk geweldig! Nog even volhouden en dan heb je het wonder waar dit alles voor nodig was in je armen. Hopelijk kunnen ze wel wat verzinnen waardoor je borstvoeding mag geven.
hallo allemaal, Zo ik heb weer een heleboel bij moeten lezen, maar ben geloof ik wel weer zon beetje op de hoogte. Wat fijn om te horen dat het met Hannah beter gaat. De laatste lootjes wegen dus echt wel het zwaarst he zucht. Ik begin er zo langzamerhand wel genoeg van te krijgen. Ik hou ook zo megaveel vocht vast en dan zie je ook aan alle kanten. :x En alsof dat nog niet erg genoeg is helpen bekende die je dan in het dorp tegenkomt je er wel aan denken.(goh ja je kan wel zien dat je zwanger bent hoor, je hebt een lekkere gezonde kop) GRRRRRRRRR Ja heel leuk allemaal. En dan die schoenen mijn god ik kan ze echt niet meer aan. Maarja om nou overal op mijn slippers naar toe te gaan vind ik ook alweer zowat. hahahaha Moet zometeen naar de verloskundige en ben benieuwd wat ze er van zegt. Zelf heb ik het idee dat het niet zolang meer gaat duren namelijk. Het rommelt al een tijde al wil dat natuurlijk niks zeggen. De kleine is megadruk en is al helemaal ingedaald. Ik heb dus regelmatig last van steken in de vagina zeg maar. En das echt niet leuk! Slapen gaat ook steeds moeilijker. Heb vannacht twee uur beneden gezeten. Beetje tv gekeken maar daar is weinig aan zo midden in de nacht(alleen maar sex hahahaha en daar zit je dan ook echt op te wachten he?) en een beetje op de zwangerschapssite rondgehangen. Ach nog een paar weekjes en dan weet ik weer waar ik het allemaal voor gedaan heb. Zo nu heb ik wel weer genoeg geklaagd sorry hoor moest ik ff van me af schrijven. Fijne middag nog allemaal! Groetjes Annrieke
Veel plezier meid, geniet ervan! Onsukkie, jeetje wat erg voor je poes zeg. Ik hoop echt dat ze vanmiddag snel beter wordt. En ja die financien, dat schiet niet echt op bij jullie he! Daam, misschien heeft je baas je wel expres een rustig dagje gegeven. Het is tenslotte je laatste dag! Ohhhhhhhhh de loempia's waren heerlijk. Ik lust er nog wel meer, maar ik zal me inhouden. Zometeen maar gewoon een boterhammetje smeren. X Neia
Ja ik ben nu wel even gerustgesteld gelukkig! Raar zeg de laatste keer zw. gym. En jeetje 37,5 kilo, ongelofelijk zeg! Hier is het gelukkig wel mooi weer nog. Ik ga zometeen aan mijn strijkwas beginnen, en daarna naar mijn zus. Dus voor 50% wel leuke plannen, haha. Waar woon je ergens? misschien kom ik dan even de strijkwas brengen. Babsd, welkom hier! X Neia
Welkom terug meid, ik herken je nog wel hoor. Heerlijk verlof, geniet er maar van! Hannah, wat ben ik blij om eindelijk iets van jou zelf te horen! je hebt geweldige buddy's en een hele lieve man, maar het is toch altijd fijn om iets van jou persoonlijk te horen. Gelukkig ben je nu thuis. Inderdaad goed rustig aan doen met af en toe een dutje. Vervelend dat je met deze medicijnen geen bv kan geven, maar misschien kun je daar straks mee afbouwen, zodat het alsnog kan. Even afwachten dus. GEFELICITEERD met je 36 weken! Over een week duim ik voor je dat de kleine snel ter wereld komt. Anna, jij ook nog GEFELICITEERD met je 36 weken! X Neia
Nee, nou ja... gelukkig is het bijna mei, dat betekend zowel belasting als vakantiegeld. Dan zal alles toch wel weer een klein beetje moeten recht trekken. Kat is terecht, op de slaapkamer opgesloten, zal hem zo eens in z'n mandje gaan stoppen, want kwart over 2 ga ik richting dierenarts. Het arme beest.