Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb 2 groene bakken, maar heb hem halverwege de week al vol (en ik moet 2 weken met die dingen doen), met al dat konijnenafval. Soms moet ik zelfs de grijze bakken ermee vullen (invuilniszakken dan).

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb de grote vriezer maar es ontdooit. De honden hier eten vlees en dat was bijna op, krijg als het goed is morgen nieuw, dus mooi moment om die vriezer ff uit te boenen. Smerig werkje, maar goed, is toch wel zo fris he. Dethol er maar even door denk ik.

3. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Pebbles: ja hier ook zo'n snotneus, nog te beroerd om ff zn zonnebril af te zetten (niet dat ik nou zo oud ben haha, maar ik heb in ieder geval wel manieren :evil:). Miss was t wel dezelfde als by jou aan de deur hihi.
    @Daphne: jy wel een nette postbode gelukkig, waar kan ik die bestellen :rolleyes: Enne de babyfoon dat is deze : http://www.luvion.nl/ Belachelyk duur, ik weet t :oops: maar we vonden em zo gaaf, en we hebben een groot deel gesponsord gekregen van mn oom & tante, dus t viel mee haha.
    @Onsukkie: wat netjes van de dierenarts om t zo te doen (maar volgens my zyn jullie daar een goede klant, dus dan mag dat ook wel hihi.) En fyn dat t meeviel met de kat! Enne die verklaring, hihi, dat zou zomaar kunnen ;)
    Suc6 met de vriezer!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Euhhh ja, we komen daar vaker dan me lief is. Als het de honden of katten niet zijn dan is er wel weer een opvangkonijn ziek, gelukkig sponsoren ze de opvang, dus die rekeningen zijn nooit zo gepeperd (de gewone rekeningen trouwens ook niet, dat valt best mee).

5. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0

Haha je zou het haast denken he?

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    gelukkig viel alles mee met de kat!
    Fijn dat ze alles een beetje gunstig op rekening konden zetten scheelt een hoop geld!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jazeker, want nou krijg ik van de 65 euro gewoon iets van 50 terug van de verzekering. Dus dat scheelt nogal!

De kat gaat goed trouwens, geeft weer koppies, en gaat weer staan als je eraan komt. Vanavond mag ie weer door het huis lopen, ik laat hem nu boven maar ff rommelen.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemiddag :D

@ Fiona gefeliciteerd meid met je 33 weken :D en idd lag in coma :)
    Was dus toch weer in slaap gevallen onverwachts en werd veels te laat wakker :confused: (11.00) en toen moest ik me nog haasten ook :x

@ Deentje wat vervelend zeg voor je met zulke klote buren, is toch niet normaal, maar je bent verplicht in een flat om isolerende materialen te gebruiken dus ik zou als ik jullie was actie ondernemen hoor!

@ Neia lekker hoor een beauty ochtend en wat fijn voor je forum vriendin, ik kan me voorstellen dat je helemaal mee leeft :D

Ik ben net terug van het winkelen, ik voel me net een oud wijf helaas, heb me nog vol zitten stoppen met Mac Donalds en toen ik thuis kwam was mijn man al lang thuis (ja dat flikt hij altijd als ik er niet ben :x ) en we gaan dus met vrienden uit eten, maar heb helemaal geen honger.....

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Anna en Hanna gefeliciteerd met jullie 36 weken, nog ff dames :D

@ Dolphin de mijne ligt ook zo dus heb ook geen last van m'n ribben gelukkig.
    Heeft iemand dat wel al hier dan?

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Daam wat lief dat ze al rekening met je laatste dag houden op je werk ;)
    Heb jij getrakteerd?

@ Anna wat een fijn nieuws over Hannah laat haar maar lekker rustig aan doen :D

@ Onsukkie wat vervelend voor je kat en alles komt altijd tegelijk net als je het even niet kan gebruiken. Hoe is dat gekomen denk je? Komt je kat buiten?

@ Evelien wat balen zeg van die Staatsloterij wij dachten ook een keertje heel veel gewonnen te hebben met de oudejaarsloterij toen hadden we de letters goed behalve de twee laatste cijfers anders hadden we de jackpot, nou zo ver komen we nooit meer denk ik :(

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Witte reus wat een belachelijke mensen heb je soms erbij zitten he die kijkers, ik word er ook niet goed van, is ook echt de laatste keer dat ik verhuist ben, ik ben het helemaal zat.
    Nog niks gehoord dus zal wel allemaal niet doorgaan wat ik al verwachtte maar je hebt altijd een beetje hoop :(

Hier geen wilde plannen voor het weekend alleen wederom een kinderverjaardag morgen en m'n schoonouders wegbrengen naar Rotterdam airport dus valt wel mee allemaal

Meiden jullie zijn vandaag wel druk geweest zeg :confused:

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Hannah wat fijn om weer wat van je te hoen meid uit eigen hand ;)
    Idd net als wat Neia zegt applaus voor je buddies en je man :p
    Zo onderdruk 60 dat is netjes hoor, gelukkig is je jeuk ook minder dat schijnt vaak erger te zijn dan pijn.
    Ik hoop dat je me kaartje nog ontvangen hebt, ik had die maandag op de post gedaan dus.....
    In ieder geval welcome back girl ;)

Waar las ik nou ergens 37,5 kilo aangekomen :confused: , ik voel me gelijk stukken beter ;) :)

@ Neia wat klinkt dat aanlokkelijk zo'n beautyochtendje (ik wil ook) en wat lief zeg dat je dat allemaal doet voor je zus :D

@ Ice je man uit z'n broek scheuren, zwangert hij ook mee ;)
    :)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo laatste berichtje hoor dames daarna verlaat ik jullie weer ;)

@ Onsukkie wat een behulpzame dierenarts, scheelt toch weer knaken :D

@ Daphne idd Kotex hebben ze mij ook aangeraden, zit geen plastic in.
    Dus gaat niet broeien.
    Je moet wel een aantal oude oma onderbroeken in huis hebben (lekker sexy ;) ) want anders past dat verband niet in je onderbroek

@ Anastacia ik ken het ook niet action zal wel niet bij ons in het westen zijn denk ik!

Tot morgen!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nou, ik heb haar even gebeld over hoe en wat en toen kon ik toch nog wel even aan de slag hoor! :)
    Maarrrrrrrrrrrr, nu ben ik echt vrij! jipppppieeeeeeeeeeeeeeee!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lekker daam ! lekker gaan genieten!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anastasia: Dank je wel! Jij nog één dagje tot de mijlpaal!

17. hoi hoi

anastasia ze hebben het er wel over gehad over de bovenburen.. ze zeiden dat we moesten wachten op de buurtbemiddeling.. en als dat nog te lang duurde moesten we nog maar een keer naar de woningbouw bellen...

Vandaag waren ze weer behoorlijk veel lawaai aan het maken! vriend;) is er heen gegaan en ze deed maarzo is open.. ze kon hem alleen niet verstaan.. en heefte r dus niks van begrepen.. hij heeft t met gebarentaal uit proberen te leggen maar ze begreep t niet :(:(

Ice fijn he van die postbodes... hier ook.. belde aan kun je ff naar beneden komen heb een pakje voor je.. pfff horen ze toch netjes aan his te bezorgen ;)
    ik ook een senseo freak alleen sinds ik zwanger ben lust ik geen koffie meer.. maar zal na de zwangerschap vast wel anders worden :)

Daphne ja is er indd. heel moeilijk uit te krijgen.. heb lopen boennen met tapijtreiniger.. en opzich zie je er niks meer van... maar hopelijk flikken ze me dat niet elke dag.. anders gaat de kat toch de deur uit denk ik! heb al genoeg aan de kids termee.. daar kan ik echt geen nietzindelijke katten bij gebruiken!

aaah onsukkie arme kat hahaha! oet je hem vandaag maar lekker verwennen! en alsnog feliciteeren! haha! misschien is ie ergens door aangereden ofzo? of een schop gehad van iemand.. je hoort zulke rare verhalen tegenwoordig...

Lafo is dat echt zo dat je dat verplicht bent? ik vroeg mij dat namelijk ook al af... ik hoop t.. want dit is waardeloos zo.. dinsdag is de buurtbemiddeling pas weer te berijken.. dus hopelijk gaat er dan wat aan gebeuren!

haha dat is balen als je net bij de mac bent geweest! aah misschien heb je straks wel weer honger! in ieder geval veel plezier ;)

hier wel last van de ribben.. de kleine gaat nog alle kanten op.. en soms doet t ook best zeer... soms denk ik dat ie ingedaalt is.. dan voel ik beneden echt een bobbel en boven wat meer ruimte.. maar een uurtje later zit ie weer achter me ribben...

Daam gefeliciteerd met je verlof! geniet ervan! :)

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    klopt hoor wat lafo zei deentje, je mag bijvoorbeeld ook geen plavuizen leggen op een flat of parket tenzij het superdik geisoleerd is dit is ivm geluidsoverlast...
    Heb je enig idee waar de mensen vandaan komen? Mogelijk dat je anders een tolk kan inschakelen ( beetje omslachtig maar als t helpt..)

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, ik heb hier onderbroeken die nog een kantje hebben. Waren ook wel wat duurder dan de HEMA onderbroeken, maar het oog wil ook wat :D

Vanavond ga ik aan de frietjes. Heb alleen maar lekkere dingen gehaald, minireepjes (mars/bounty/twix/snickers).., heb nog ijs gehaald, en heb een appeltaart gekocht. En waarom? Mijn hoofd dacht dat ik daar zin in heb... maar ja, ik zal het wel zien vanavond whahaha. Appeltaart is toetje, en de rest hoeft niet zo snel gegeten worden door mij.

Kreeg trouwens van een vriendin te horen dat mijn gezicht nu wel begint op te zetten (heb ook meer last van vocht).

Wij hebben hier achterburen, en die hadden flinke boom in de thuis tegen onze schutting. Hierdoor hadden wij totaal geen inkijk, en nu hebben ze de boom weggehaald, dus met als gevolg: inkijk! (en als hun buren die struik nou weghalen, dan hebben wij geen last meer van bladluis, want dat is wel een vervelend ding!)

Maar gelukkig hebben wij niet echt last van enige buren. Soms van de honden, maar dat is niet dagelijks.

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daam, GEFELICITEERD met je verlof! :D
    geniet ervan.

Deentje, volgens mij zijn die mensen gewoon oostindisch doof. Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat ze zachter moeten doen. :evil: Echt belachelijk.
    Goed van je dat je niet mee bent geweest, die stress is gewoon niet goed voor je!

Lafo, mmmmm jammie de Mac. Na en uurtje zul je wel weer honger hebben, dat heb ik altijd bij de Mac.
    Heb je nog iets leuks gekocht?
    Bedankt, mijn zusje kan soms ;) ook heel lief zijn.
    Hier wel af en toe heel erg last van de ribben. Alleen maar aan de linkerkant. Ik ben dan ook benieuwd of de kleine is ingedaald volgende week op controle.

Daphne, ben ik even blij dat ik vanmiddag niet thuis was. ;) Grrr echt geen strijkwas brengen hoor, ik ben blij dat het af is, haha.
    Ohhhhhhh wat lekker al die dingen. Die appeltaart, mmmmmmmmmm misschien sta ik wel bij jou aan de deur straks. ;)

Onsukkie, goed om te horen dat het met je poes al een stuk beter gaat nu. Super lief van die dierenarts, dat scheelt toch weer een hoop geld. Een meevallertje mag ook wel een keer.

Ice, belachelijk zeg die postbode. Dat is toch niet meer normaal. :evil:
    Gelukkig heb je nu wel je pakje.

Anastasia, die action zullen ze niet overal hebben. Maar daar hebben ze hele leuke hebbedingetjes voor weinig geld.

Ik heb echt een heerlijke dag gehad zeg. lekker relaxed na zo'n beauty ochtend.
    Mijn zusje was mega blij met de verrassing. Dat is ook echt iets voor haar. Ze is helemaal weg van make-up dingetjes enzo. Ze was helemaal blij! dat geeft mij ook weer een goed gevoel.

Neia-man en ik gaan nu nog even naar het dorp.
    We kunnen de ring ophalen!

X Neia

Deel Deze Pagina