Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha dat zou best kunnen onsukkie! groot zijn baby's al he! een hele volle buik met baby :)

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Vandaag 37 weken!
    Maar ja...ik heb geen zin in een spoed KS dus laat ik hem nog maar lekker ff zitten ;)
    Vannacht wel voorweeen gehad..raar hoor als je gaat bedenken dat ik misschien helemaal geen weeen krijg. Ik heb soms het gevoel dat ik de makkelijkste weg kies..

Hier ook mooi weer. Volgens mij heerlijk weer om de was buiten te hangen.

3. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    heb ik vorige week een paar dagen gehad, geen pretje om je schoenen aan te doen. Aan tafel eten was ook niet fijn.
    Ik had het idee dat de baby met het kontje als het ware tussen mijn ribben zat, in iederegeval heel hoog.
    heb er inmiddels minder last van nu.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou behoorlijk en het doet vandaag goed zeer bovenin. Duidelijk beurs ofzo. Blehhhh...

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Goodmorning!
    Alles goed met iedereen?
    Eerst maar es ff de felicitaties:
    Anastacia & Mariska: van harte met jullie 37 weken, jullie ukkie mag nu ook komen :D
    Frostieke: jy van harte met je 35 weken!

Zo nu es ff de rest bylezen ;)

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oja, dat kryg je er nou van dat jullie t al een paar dagen over patat eten hadden, nu moest ik gisteravond ook patat eten :evil: :) :)

@pyn in de ribben: hier wel soms, meestal rechts, maar ook wel es links. Dan heb ik haar niet voelen trappen daar, maar wel opeens pyn :rolleyes:
    @lafo: haha ja je zou t haast zeggen :) Ik zei al, miss moet je op dieet :evil: gnagnagna :)
    Ik heb trouwens van die boxertjes gekocht by de hema, neem aan dat de zooi daarin ook wel blyft hangen :) Maar ik zal bly zyn als ik mn strings weer aan kan ;)
    @Daam: nou echt van harte met je verlof meid! lekker genieten!
    @Deentje; dat is hier gelukkig niet veranderd, ben nog steeds gek op senseo. Ben ook altyd errug bly als ik ergens op visite ga, en ik kryg daar senseo, ipv gewone koffie hihi.
    Zyn je katten trouwens altyd al zo niet-zindelyk geweest? Of zyn ze nog heel jong, of juist oud?
    @Daphne: hihihi jy was heel wat van plan gisterenavond zeg, patat én ys én chocola én appeltaart, ben je soms zwanger :)
    Hoop dat t meevalt met je bloeddruk!
    @Neia: joepie je ring ophalen, leuk!
    @Deentje: pfff kan me voorstellen dat t moeilyk is, vind t ontzettend knap van je dat je t probeerd, hou vol meis, je kunt t!
    @Fiona: nou kom maar op met dat schattige rompertje :) En ik heb idd ook alyd liever dat de postbode als wy niet thuis zyn t by de buren afgeven, maar dat ligt er helemaal aan waar t vandaan komt, sommige bedryven versturen t alleen aangetekend, en ja, dan moet je wel thuis zyn :rolleyes:
    @Hupse: haai leuk wat van je te horen ;) probeer nog maar wel wat te relxen hoor! :D
    @mariska: nou de makkelykste weg zal ik t niet noemen ;) Of je nou natuurlyk bevalt, of met een KS, allebei heb je wel last van. En volgens mn buuv (die heeft ook een KS gehad) kryg je met een KS ook nog wel weeén, in ieder geval na-weeën (sorry.....). Maar ja, dat loopt ook by iedereen anders......

Zo mannetje gaat aan t werk by oude buren van ons, en ik ga lekker scrappen. Zit héél lui nog steeds in pyama, de geloof dat ik mezelf ook echt maar es naar de douche ga schoppen....
    vanaaf gaan we lekker uit eten by de Griek met Maikels ouders, gezelli :D Ben zooooo gek op Griek, die ryst, jammie!
    Nou fyne dag iedereen, miss nog tot strax!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden voel me wat licht in me hoofd maar verder is de verkoudheid er nog wel maar niet meer zo hevig

me mannetje was net lekker chago we zouden weg gaan maar heb gezegd dat die lekker een ander kon gaan vervelen maar mij niet , nou dus toen ging die kwaad weg , opgerot dacht ik ga wel lekker forrumen ;)

zo het weer is niet veel maar als het droog blijft vindt ik het best moet nog wel wat dingen in huis doen mar kan de energie er ff niet voor op brengen
    oja me geboorteslinger is net binnengekomen die ik had besteld met hoera ... is geboeren met bloemen ertussen heel lief is die geworden en me 100 ballonnen zijn er ook al haha
    o me lijstje is echt elke keer wat korter aant worden heb bijna alles al geregeld!

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska een ks is zeker neit de makkelijke weg al denkt iedereen dat vaak wel. Het is juist veel vervelender omdat je een wond hebt, en daarna ook zeker nog wel een week of 2 last hebt van die wond met hoesten, tillen enz..
    Het is toch een buikoperatie! dus zeker niet nix
    Alles heeft zo zijn voor en nadelen. Maar in jou situatie is dit ws de beste oplossing..

Deentje: soms heb ik goede ideeen :) niet al te vaak maar af en toe !
    Maar zo'n plan werkt vaak heel goed, zeker omdat je het nu ook goed nog kan verwoorden.
    En wat let je om nu een alternatief therapeut of iets te zoeken die je ondersteuning kan bieden.?

Hupse :) leuk weer eens wat van je te lezen!

Anoesj voelt zich momenteel ook niet 100% dus die is ook afwezig, maar ze komt weer zodra ze zich beter voelt zei ze :)

Verder ben ik hier bezig om mijn kledingkast uit te mesten :)
    En dat is een flinke klus.. pfff wat heb ik veel kleren!

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Quote fiona:

"oja me geboorteslinger is net binnengekomen die ik had besteld met hoera ... is geboeren met bloemen ertussen heel lief is die geworden en me 100 ballonnen zijn er ook al haha "

Hihihi fiona, bij jou komen ze er dus van boven uit ipv beneden!

Meiden even een kort egoberichtje, ik ben het weekend weg, dus tot maandagavond!

Groetjes Evelien

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

voor iedereen die dit vandaag nodig heeft, en speciaal voor mijn buddy's Deentje & Daphne!

Evelien geniet van je weekeindje weg!

11. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Scherp Evelien, heel scherp :)
    Veel plezier dit weekend!

Ja zoals jullie zien ben ik nog steeds achter de compu :rolleyes: Schiet nie echt op met my vandaag haha.

@Anastacia; aaaah lief hoor :D

Zo nu ga ik echt-echt-heel echt douchen :)

12. Ice mijn katten liepen eerder altijd buiten.. en deden nooit wat op de kattenbak alleen buiten.. en nu kunnen ze niet naar buiten en moeten ze wel op de bak. en daar hebben ze nogal problemen mee...

fiona helaas hier wel regen! gatverdamme! net al lekker nat geregend op de fiets.
    hier moet ik ook nog slinegrs en balonnen bestellen! ga ik straks maar is naar op zoek! wel leuk natuurlijk t huis versierd!

anastasia ik wil ook indd. wel iets van een alternatief vinden.. kan wel is op internet gaan zoeken wat de mogelijkheden zijn...

en als je vaker van die goede ideeen hebt ;)

Evelien een prettig weekend!

13. aaah wat lief buddy :):)

de buurtbemiddeling belde net.. ze komen tussen kwart over 1 en half 2 langes.. ik ben benieuwd... moet zeggen de buren zijn nu vrij rustig.. je hoort ze wel.. zul je altijd zien:( nahja misschien gaat zo de muziek wel aan daar!
    wel appart verwacht je ook niet dat ze op zaterdag bellen en langskomen!

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    was ik ook weer eens.
    Straks lekker eventjes nog wat boodschapjes halen en eventjes een rondje door de stad ( paar winkeltjes).
    Ukkie is zo lief he, elke ochtend als ik wakker word en ik leg mijn hand op mijn buik dan krijg ik een klein trapje zodat ik weet dat hij ook wakker is.. :D

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Evelien, fijn weekeinde!
    Anastasia, dank je!
    Mariska, je krijgt idd te maken met naweeen (uit persoonlijke ervaring). En een keizersnede is op het moment zelf misschien wel het makkelijkste, maar een dag later al weer niet meer. Je bent echt voor een aantal weken zeer beperkt in wat je kan doen. Ik mocht 6 weken niet autorijden, en ik heb bijna 3 weken niet op mijn zij kunnen slapen, kon amper rechtop lopen. Nee, het genezen was echt geen pretje!
    Ice, ik heb een nieuwe clip om mijn armbandje (p364 als je kunt zoeken hihihi) foto komt over paar weken, na de bevalling, dan hangt die naam er ook aan :D

Gatver, gisteren was echt ranzig met alles door elkaar eten! Heb nog appeltaart, en de rest ook eigenlijk nog whahaha. Heb trouwens wel de dropjes laten liggen. (net was bloeddruk weer eventjes "normaal" dat is ook wel eens lekker!)

Hier hebben de buren de honden buiten opgesloten, hebben denk ik visite die bang zijn voor de honden. Maar de honden zijn het er duidelijk niet mee eens (en ik ben even blij dat Sam naar de voorkant van het huis verhuist is).
    Dalijk Sam naar mijn ouders in Den Bosch brengen, daar blijft ze logeren, wij gaan vanavond pokeren en gourmetten. En dan morgen is mijn oma jarig, dus dan haal ik Sam weer op en mag ze daar de boel op stelten zetten hihihi.

tot latersss

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha evelien ! doos die ik ben

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hello is er nog iemand?

18. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

Hallo meiden..

Ik kom me ook aansluiten bij dit topic..
    ben rond 22 mei uitgerekend..
    vindt het erg spannend allemaal..
    Dit is ons eerste kindje samen, en begin um nu wel een beetje te knijpen voor de bevalling.. haha..

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Nou ik ben weer vertoonbaar hihi.

@Deentje; Oja dat is lastig ja, als je ze dat nu nog aan moet leren. pfff moeilyk hoor. Miss beetje domme vraag, maar waarom kunnen ze niet naar buiten?
    @Daphne: alweer een nieuwe, mazzelaar ;) Ik hoop op één of meerdere bedels als ik bevallen ben, maar Maikel snapt de hint niet echt :)
    Maar die bedel is super! Die staat ook nog op myn verlanglystje hihi, maar dan wel met een blauw steentje, voor aan mn limegroene/blauwe armband.
    @Fiona: ik ben er hoor ;) :)
    @GhitaThakoerdin: welcome hier!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, appeltaartje gebakken, maar moet zeggen dat die beurse plek bovenin m'n buik echt wel érg zeer doet om heel eerlijk te zijn. Zolang ik rechtop loop voel ik het niet maar als ik ga zitten begint het weer en als ik een paar keer heb gebukt is het echt geen pretje meer.

Vervelend dit zeg...
    Ik vier morgenavond m'n verjaardag, dus dan mag het hui snog wel een poetjes krijgen.

Deel Deze Pagina