Halloooo Allemaal! Rianne gefeliciteerd! Ik mag vandaag de vk bellen... word wel echt zo he hahaha...krijg je gelijk termijn echo de eerste keer? Ik zit echt helemaal op roze wolk hoor hahaha.. denk iedere keer "ik krijg een baby.. en heel klein lief mensje groeit in mij..."hahah... heerlijk idee zeg.. kan niet wachten tot ik zo'n heerlijke grote buik heb waar ik mee kan pronken! xx
gefeliciteerd mamafaye geniet van je zwangerschap en mariska72 dat is het nou juist geen een kindje is bliijven zitten maar de pijn, wat ze zeggen dat je gaat krijgen en meschien heb ik wel teveel bevallingverhalen gekeken haha, aar weet niet hoe het voelt maar me vriend zegt het is goed vol te houden en dat hij veel begrip heeft voor alle vroouwen die een bavaling en de pijn hebben dat vond ik wel lief maar ga weer groetjes samantha
gina82 dat heb ik ook maar probeer er ondertussen niet te veel aan te denken anders gaat de tijd zo langzaam maar ja ik droom er zelfs van elkekeer over de zelfde kindje wel leuk om te zien groetjes samantha
@Gina...Hier geen roze wolk nog Ik heb een posi test in handen gehad en ongi blijft weg en ik voel me niet lekker..maar ik wil eerst mijn echo zien voordat ik op een roze wolk kruip.. Bij ons in de familie zijn ze al aan het voorspellen of het een jongetje of meisje wordt
Hallo allemaal, Gerda, veel sterkte! Mariska, 't is allemaal nog zo onwerkelijk eh. Heb ik ook hoor. Ik kijk elke avond even naar de positieve test op mijn nachtkastje. Nieuwelingen: welkom!
Gerda heel veel sterkte! Hier ook nog onzeker hoor, heb in januari een mk gehad na 7 weken, en ben heel bang voor herhaling... Ik ga pas echt geloven als ik een echo heb gehad...
Zo kom ook eens even kijken bij de mei mama's. Ben zelf mei mama.... ben namelijk 1 mei uitgerekend.... Op donderdag 27 september moet ik voor het eerst naar de vk. Gerda sterkte
Gerda heel veel sterkte! Ik heb vorige maand vroege mk gehad dus ik ben ook wel bang voor mk maar ik geniet er wel van, puur omdat ik van mening ben dat een positieve instelling goed voor je is... ik mag 25 september naar de vk, hoop dat ik dan ook een echo krijg.. dan heb je wat meer zekerheid! Ik voel me nog goed heb enkel aan de linkerkant van mn bekken (of schaambeen, weet ik t) last van trekkerig pijnlijk gevoel, herkent iemand dit? xx
Gelukkig heb ik tot nu toe nergens last van... Dat was bij mijn dochter wel anders. Iedere morgen tot ingeveer 12 weken ontzettend misselijk geweest. Maar nu niet. Ik merk het wel aan mijn kleding en aan mijn bortsen tepels... Heel erg opgezwollen en tepels super pijnlijk. Zolas jullie lezen heb ik al een dochtertje van 14,5 maand.