ik ben trouwens niet meer zo achterlijk moe nadat ik die bloeding heb gehad. wat idioot, zeg het maar niet tegen het mannetje, anders is er vast wel weer 1 of ander lullig klussie voor me.
haha will ik zeg ook niks ssssttttt Ik begin ook iets minder moe te worden wel 1 of 2 dagen in de week dat ik er ff door zit zal wel komen door te hard werken ,laat naar bed ga zo maar door
Ik was van de week eerst aan de Hamka's chippies en even daarna moest ik toch echt vanille vla met slagroom eten! Enneh, tomatensoep en vette hap , helemaal een crush op! Al zou ik nu ook heel blij zijn met speculaas! Offeh....pepernoten!
jakkes? we hebben het over pepernoten. volgens mij had jij het gisteren over afscheiding en witte onderbroeken, dat was pas jakkes
Thanx Will, ff googlelen kan natuurlijk ook! Moet eerlijk bekennen dar ik als ik thuis ben momenteel wel heel erg lui ben dus miss kan manlief pepernoten bakken en help ik hem er af?
nee dat ruiken das jakkes maar denk dat je het ook verkeerd leest hahahaha Ik zit net ff in lounge te lezen wat de meiden verdienen viel bijna van de bank
Hi nog steeds niet gedoucht Net met een vriendin heel lang gekeuveld en toen met m'n zwagern (moest hem door de eerste week van Sonja Bakkeren heen slepen, ik als ervaren SB'er) Hoezo Danjo verdienen zeker veel allemaal Oh trouwens zitten jullie nou weer over eten te kletsen Meiden we "boffen" maar dat we zwanger zijn in vreetmaand nummer 1 dadelijk December (voel de kilo's nu al komen ) Oh Will bedankt voor je antwoord, dacht al dat je misselijk zou zijn met twee meiden, ik ben bezig met een wetenschappelijk onderzoek, heb dadelijk geen echo meer nodig om het geslacht te bepalen, ik weet het al ) Ik heb trek in gevulde speculaas mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (en niks in huis :x )
Heej dames, enjoy nog ff.... kga mn man ff opzoeken op de bank! Oh ja, dat zijn inderdaad flinke bedragen die er nu en dan tussendoor komen! en Lafo, begreep ik nu dat k een jongen krijg? Ben nl nagenoeg niet misselijk! haha Trusten voor straks! Liefs Anna