zo mijn kledingkast is eindelijk opgeruimd! pff wat een k*tbaan. Nu maar kijken hoe lang het zo netjes blijft. Heb de zwangerschapskleding die ik niet meer draag op marktplaats gezet verder tussendoor de poffertjes die ik nog had opgegeten En ga zo verder met mijn to do lijstje best makkelijk en daar kan ik alles op wegstrepen wat ik gedaan heb word een aardige waslijst al zeg ik t zelf en kan ik met mijn zeefgeheugen niets meer vergeten Ghita welkom hier
Ice, ik verwacht er nog een paar aan te hangen de komende tijd. Ik krijg er nog eentje van mijn schoonma, moet even kijken hoe ik het doe, want heb stiekem wel een wens voor welke, maar ja.... die is een beetje te duur dus misschien dat ik bijlap. En dan de naam die komt er ook nog aan. Ghita, welkom! En ook ik heb erg veel zin om te bevallen (NOT, ik sla het liever over hihihi)
Hallo meiden! Hier alles oke. Gisteravond lekker met mijn mannetje op bed een filmpje gekeken. En vandaag alweer zo'n lekkere dag. Zal het dan nu nog om gaan slaan? haha. Het weertje is hier in ieder geval erg lekker. 8) En we hebben boodschapjes gedaan; de koelkast en kasten puilen uit met allemaal lekkere dingetjes. Heerlijk! Net eindelijk het ledikantje opgedekt met het nijntje dekentje en lakentje. Ohhhhhhhhhh wat is hij mooi! Als van de week het aankleedkussen binnen is, dan volgen er eindelijk foto's. Maar het is echt erg mooi! Vanavond komen mijn schoonzus en haar nieuwe vriend hier Kolonisten. Heb ik wel zin in! Ik ga even een ijsje pakken, en dan zal ik zo even bijlezen. X Neia
@mariska: ik vind echt niet dat jij voor de gemakkelijkste weg kiest hoor. Een keizersnee is niet zomaar iets, een echte operatie (en aan elke operatie hangen risico's) Het herstel zal dan ook langer duren met zo'n buikwond. Gefeliciteerd met je 37 weken! @anastasia: gefeliciteerd met je 37 weken! @fiona: heeft je mannetje wat last van zijn eigen hormoontjes? @evelien: fijn weekend! @deentje: Je kan het hoor! Je bent goed bezig! Ben ook benieuwd hoe het gaat met de buurtbemiddeling. @dolphin: aaaagh, nou al een schatje! @neia: Ik ben benieuwd naar je foto's volgende week. Leuk he kolonisten, maar wel met de scheepvaarders erbij! Mag ik een schapie? Vanmorgen heeft mijn zoontje een turnwedstrijd gehad. Hij is eerste geworden. Ik ben zo trots op hem! Mijn dochtertje was aan het kijken en wil ook wedstrijden gaan doen, maar daar is ze nog te jong voor (nu 6 jaar) vanaf dat ze bijna 8 is, mag ze meedoen, maar ze vindt het niet leuk om zo lang te wachten.
Ijsje weer op, was jammie! Anastasia en Mariska, GEFELICITEERD met jullie 37 weken! Jullie hebben ook de mijlpaal bereikt. Daphne, fijn dat je bloeddruk vandaag weer wat beter is. Ik ben benieuwd wat de gyn maandag zegt. Heerlijk dat Sam uit logeren gaat. Jullie hebben een lekker avondje voor de boeg, geniet ervan! Deentje, ik snap dat het soms erg moeilijk is. Dat kan ook niet anders, die medicijnen had je niet voor niks. Maar ik weet zeker dat je het kan als je even doorzet. Die bevalling gaat je zeker lukken, we hebben tenslotte afgesproken dat je deze eruit poept. Dus probeer vertrouwen te houden in jezelf. Hoe was het vanmiddag met de buurtbemiddeling? Evelien, erg sterk meid, haha . Geniet van je weekendje weg. Onsukkie, ja dat is echt een heel vervelend gevoel. Bij mij komt het soms ook opzetten als ik zit, gewoon erg pijnlijk. Probeer dan even languit te liggen en de kleine een beetje te duwen. Gina, haha jij hebt dus ook zo'n zusje. Ikke ook. Maar is soms wel eens moeilijk om te zien hoe slecht het met haar gaat, vooral ook omdat ze echt heel erg met mijn vader's ziekte zit. Daarom moet ik af en toe maar lief zijn he. Klinkt erg gezellig zo met z'n allen met je ouders thuis eten. Pebbles, ze zeggen inderdaad wel eens dat je lichaam je voorbereid op het 's nachts wakker worden. Maarja, dan is die van ons de hele nacht wakker. Dus ik hoop dat dat bij mij niet op gaat. Hupse, niet teveel doen he?! Ook een beetje relaxen. Mariska, ik heb ook vaak genoeg gehoord dat een ks echt niet de makkelijkste weg is hoor, helaas kan het niet anders bij jou. Ice, ja de ring ophalen was helemaal geweldig. Ohhhh, ik ben er zo blij mee. Ik doe hem na de bevalling pas om, omdat hij nu wel erg strak zit, maar dan kan ik mijn 3 kleintjes bij me dragen. Mmm lekker dat je vanavond naar de griek gaat, alvast veel plezier! Anastasia, inderdaad een rotklus zo'n kast uitruimen, maar je hebt het weer mooi gedaan. Gelukkig heb ik dat een aantal weken geleden al gedaan. Balen dat het niet zo goed gaat met Anoesj, wel fijn dat je ons op de hoogte houdt. Bedankt voor je knuffel, super lief! Voor jou ook een hele dikke knuffel terug! Fiona, leuk dat je de geboorteslinger binnen hebt. Zijn die drie puntjes ook echt de puntjes voor de naam? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig. Heb jij nog iets van Patrcia gehoord? Ikke namelijk niet. Ik hoop maar dat alles goed is. Dolphin, ah wat schattig! Ghita, welkom hier! X Neia
Ice is geen domme vraag hoor woon nu in een appertement.. 2 hoog.. ik wil ze graag naar buiten laten.. maar helaas niet mogelijk.. we zijn wel druk bezig te dneken of we er iets op kunnen maken! dit is voor die beesten ook niet leuk zo! omdat ze het heerlijk vinden buiten! helemaal nu t mooie weer eraan komt. onsukkie is dat helemaal blauw getrappelt van de kleine of zit de kleine zo hoog nog dat het daarom pijn doet... soms lukt t dan om je kleintje een beetje te draaien.. dat wil nog wel is helpen! hier zit hij soms ook zo hoog dat ik amper kan bukken of zitten.. maar dan kan ik hem redelijk terug duwen! neia wat fijn dat je zo tevreden bent over je kamertje! ik ben benieuwd hoe het eruit ziet! alvast veel spelletjes plezier vanacvond en heerlijk he savonds lekker op bed een filmpje kijken! lekker ontspannend! Daam wat goed van je zoontje zeg! kan me voorstellen dat je dochtertje dat dan ook wil! nou de buurtbemiddeling is geweest.. eigenlijk kunnen ze niks doen.. het is ook niet verplicht een goede vloer te hebben in een appartement hij gaat naar die mensen toe en uitnodigen om met zijn alle gezellig om de tafel te gaan zitten dan gaan we afspraken maken.. maar het is maar de vrag of de bovenburen dat ook willen.. weigeren ze dat en blijven ze zoveel lawaai maken dan mogen we de politie bellen.. al kunnen die ook nieterg veel doen! dus hopelijk zijn het een beetje normale mensne die hier zonder ruzie en problemen willen wonen! dus maar eventjes een weekje afwachten! ik ga zo ff eten maken.. denk patat! en dan nog eventjes wat boodschapjes halen... en dan is t alweer avond!
neia ik ga zeker doorzetten! ben benieuwd hoe het gaat! probeer positief te blijven denken! al is dat soms best lastig! vandaag gelukkig weer een redelijke dag! ook omdat ik lekker geslapen heb vannacht denk ik!
Ik word zo blij van dit berichtje! Hopelijk volgen er meer van die nachten en dagen! Daam, je kunt heel trots op je zoontje zijn. Zo geweldig zeg, eerste. Leuk dat je dochtertje nu ook wilt. Ben je zelf ook zo sportief? X Neia
Nog 1x bylezen vandaag, en dan ga ik maar es in de benen haha. mannetje komt zo thuis, ff kleertjes voor em klaarleggen, en dan gaan we strax lekker met zn ouders by de Griek eten. jammie, heb ik zin in @Anastacia; goed bezig meid. ja das idd een rotklus, maar t is maar weer mooi egdaan nu @daphne: Als je em zo graag wil hebben, kun je beter zelf wat by betalen hihi. En denk nie dat ik een bedel van schoonmams kryg, hebben al zoveel van hun gekregen @neia: fyn dat t ledikantje zo mooi is geworden, ben benieuwd naar de foto's! Veel plezier vanaaf, Kolonisten, dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb zeg... @Daam: wat goed van je zoontje! Dat worden the olympics later @neia: fyn dat de ring zo mooi is, hy is je gegund meid Kun je em tot dat je em weer omkunt niet aan een ketting hangen ofzo? Heb je em toch by je... @Deentje; ok ja dan snap ik t, zal idd voor de katten ook wel wennen zyn...Je kunt wel van dat soort kippengaas lags de spylen van t balkon maken. En als je dat dan aan de bovenkant iets naar binnen laat lopen, kunnen ze er als t goed is niet overheen....Of gewoon gaas tot aan t balkon boven je, nog beter Enne goed zo meid, positief blyven denken, denk er maar goed vaak aan hoe goed bv voor je kindje is, en jullie contact samen. Zie dat genietende gezichtje maar voor je, dan vrolyk je vast wat op En uiteraard zyn wy er altyd om je op te beuren hoor! U go girl Zo ik ben weg. 8) daaaaaag!
Nu niet meer. Ik heb vroeger ook op klassiek ballet en turnen gezeten en ik was best goed. Ik heb gesport totdat ik in de verpleging ging werken. Toen ben ik gestopt omdat het trainen en werken vaak niet samen ging door de wisselende diensten. Achteraf heb ik daar wel spijt van en ik denk er hard over na om na mijn bevalling toch weer iets op te pakken, maar wat dat moet zijn ben ik nog niet over uit. Ik vind veel dingen leuk.
Vreemd deentje van die vloer, hier staat het in het regelement namelijk. en ikw eet bijna zeker dat het ook voor huurwoningen geld. Jammer dat je dit neit van te voren wist he! anders was je vast niet verhuisd! Gewoon stug blijven volhouden, iedere keer politie bellen whatever... dit kan natuurlijk ook neit
Deentje ik heb het opgezocht voor je, want ik heb echt wel gelijk met die vloer... Verhuurders van woningen en verenigingen van eigenaren hebben veelal in een huishoudelijk reglement geluidseisen vastgelegd waaraan een bewoner is gebonden als die een harde vloerbedekking legt. Meestal verlangt men een verbetering van de contactgeluidsisolatie van 10 dB. Daarover bestaan veel misverstanden. Leveranciers maken gebruik van de verwarring en prijzen soms hun producten aan met onjuiste informatie. Woonconsumenten kunnen daarvan de dupe worden wanneer er klachten komen van hun onderburen. Indien niet kan worden aangetoond dat aan de eisen is voldaan, moet de harde vloerbedekking eruit. In de nieuwsbrief van de NSG wordt een en ander haarfijn uit de doeken gedaan voor meer informatie moet je eens kijken op http://www.nsg.nl/main en zoeken op buren en je vind heel veel informatie. Verder zou ik het regelement van de huurder er eens op nalezen, want de herrie die jij beschrijft dat hoort echt neit
Lekker rustig hier! Ice, jij zit waarschijnlijk nu lekker te genieten bij de Griek. Goed idee, ik ga de ring om een mooi kettinkje hangen. Thanks! Daam, van daar, dan hebben je kindjes het niet van een vreemde. Anastasia, dat is inderdaad een goeie voor Deentje. Hier lekker pasta gegeten, en als toetje bananen split ijs. Ooooh was zo lekker! X Neia
MMMM Daam dat klinkt ook erg lekker! Ik maak me toch een beetje zorgen om Patricia. Ze zou donderdag een groeiecho krijgen. En 's ochtends kreeg ik een smsje dat ze me zou laten weten hoe het was. En sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord. Daarom heb ik haar donderdagavond nog gesmst en net nog maar een keer. Maar ik heb nog niks gehoord. Ik hoop maar dat haar telefoon kapot is ofzo, en dat alles goed is. X Neia
goede avond allemaal, hoe is het ermee? @ de nieuwe , of die ik nog niet ken.. welkom of welkom terug @ Deentje, toen wij in het appartement woonde waren wij ook verplicht om een goede geluidsdempende vloer te hebben stond idd in het regelement... ik zou het even na kijken. @Daam gefeliciteerd met je zoontje.. ik heb zelf 10 jr geturnd totdat ik er geen tijd meer voor had helaas. @neia geloof ik met je verwend dag hmmmmm lekker heb ik ook wel zin in, maar ja om die stap te nemen ik persoonlijk vind het ook wel weer veel geld wat je dan kwijt bent, wel leuk en lief van je dat je je zus een een kado bon hebt gegeven. @ snickers en mars.. mjummie toevallig heb ik gister ook zo'n zak gekocht en had me toen voor genomen om van elk soort 1tje te pakken.. en helaas niet gehaald hihihi. @ukkie, gelukkig valt het wel mee met je poezie, en tegek van de dierenarts. je hebt er ook af en toe van zo'n zeikerds er tussen zitten die echt overal geld voor willen hebben. mijn moeder heeft me altijd gezegd zodra de poezen weer spinnen voelen ze zich beter en happy. een kat van ons begint te spinnen zodra die eten ruikt hihi. @meiden met een weekje erbij gefeliciteerd. ohh vanmorgen het bed op klossen gezet, het lijkt wel alsof ik erin moet duiken zo hoog lijkt het hihi. nog leuke plannen voor vanavond iemand? mijn vriend moet zo zijn ouders weg brengen en dan gaan we lekker samen film kijken, heb zelf eier salade gemaakt brie voor hem gekocht want dat lust ik toch niet hij vind het heerlijk, en veel chips . Liefs WR
ik was even in de kamer we zouden eigenlijk naar de film gaan, laatste keer dat het ws kan omdat alle andere weekeinden volgepland zitten.. maar vriendlief vond het belangrijker om met zijn vrienden in de kroeg te zitten en was dus niet op tijd thuis Kan me zo aan hem ergeren .... Dan zegt hij dat we niets hadden afgesproken, maar weet dan toch wel dat ik idd had gezegd zorg dat je om 18uur thuis bent.. de film begon om 18.30 en die van 22uur is voor mij echt te laat!
Neia: Misschien kun je patricia nog een keer een smsje sturen? Of een mailtje? inderdaad wel vreemd dat ze niet reageerd op je sms, maar zo vaak kwam ze hier ook niet dus misschien had ze nu ook geen zin of tijd of voelde ze zich wel ziek.