Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    bah voel me helemaal niet fijn... verdrietig zelfs.. dat mijn man alles maar zo gewoon vind en dat alles teveel moeite is..
    Is het nou zoveel gevraagd om tijd met mij door te brengen?
    Schijnbaar wel..

Zullen de hormonen wel zijn maar ik voel me echt zielig

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat een vreselijke kutdag heb ik achter de rug alleen maar ruzie en ruzie gehad met me man echt grrrrr ben eruit gevlucht met me schoonmoeder en heb een paar uur gewinkelt dat luchte ernorm op! heb me lamp bij de ikea gekocht en een leuke deursticker met ,ssssst, erop voor de babydeur
    zit nu groeten uit de rimboe te kijken echt lache hoe kasan die mensen voor de gek kan houden met zijn trucs

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

neia ik heb ook niks meer gehoord van dr ik wacht nog ff af en anders stuur ik haar morgen wel ene smsje hoop dat alles wel in orde is
    heb ook niks meer van will gehoord...
    die had ook een groeiecho weer

anaS nou ik vindt me zelf ook behoorlijk zielig omdat mijn man zich veeeel zieliger voelt als mij grrrrrr

daam idd het zijn echt de hormonen bij hem denk ik...

ben zo tekeer gegaan vamiddag was echt bang dat de kleine er iets van over zou houden
    me schoonmoeder verteld en die zei nee joh gek dan weet die meid van jouw ook gelijk wat optreden is! hahaha moets er wel weer om lachen ze beurt me altijd op

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pfff heb zo vreselijk gehuild... ik vind het zo jammer dat mijn man niet lijkt te begrijpen hoe graag ik nog eens met hem gewoon een dagje weg had gewild. Even genieten nog van elkaar... Paar weken geleden npg gezegd.....
    En zelfs een filmpje kost te veel moeite.
    Nu al ik week 37 dus de kans dat het voor de bevalling nog wat wordt is zo goed als nihil, daar we de komende 2 zaterdagen afspraken hebben en de zaterdag daarna ben ik uitgerekend.
    Bah, ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet
    Lig nu al weer een hele tijd te huilen in bed, kan er niets aan doen.
    En het erge is dat het ook niet veranderen meer kan, deze dag kan niet teruggedraaid worden en de komende zaterdagen zitten gewoon vol.. met andere woorden...
    helaas
    *snik*

5. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    hier ook een tijdje niet mee gemaild. probeer de computer een beetje te mijden aangezien ik er anders haast niet achter vandaan kom...

net 2 weekjes verlof en begin eindelijk een beetje te onthaasten. Frummeltje mag komen, maar aan de andere kant vind ik het zo ook nog wel ff lekker rustig.

Lees net jullie berichtjes over jullie "hormonale" buien. Heel herkenbaar... heb deze week ook al een aantal keer ruzie of bijna ruzie met; man, moeder, schoonmoeder etc. gemaakt.
    Om het minste geringste.

Alles is me soms te veel, en heb ook idd vaak het gevoel dat ik het maar alleen moet doen... slaat nergens op, want ik weet dat het niet zo is. En man lief werkt zich de benen uit z'n lijf, ook thuis.
    Maar toch... die hormonen zijn af en toe niet te bedwingen... grrrr.

Nog maar een paar weekjes... (en dan komen de kraam tranen... oh wat kijk ik daar weer naar uit maar niet heus.. vorige x echt liters gejankt om.. nou ja vertel jij het maar...)

Onze groeiecho afgelopen donderdag was overigens prima, gelukkig.
    Deze frummel is nu al 500 gr zwaarder als dat aidan bij 40 wkn was! echt raar idee. Als ze zo door groeit zou ze volgens de curve zo'n 7 pond zijn bij d'r geboorte. (reusje invergelijking met de 2335 gr van A...)

Sterkte iedereen met de hormonen.. ;)

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Ik zie dat we gister allemaal een hormoondag hadden.. hier ook! Niet naar mn mannetje toe, want daar heb ik gewoon echt niks op aan te merken maar ben het gewoon zat.. had echt een dag om te schieten! ik ben gewoon klaar met het zwanger zijn, en ik heb niet eens iets te klagen..
    wat een zeur ben ik he..

ik hoop dat iedereen een betere dag heeft vandaag.

Hele fijne dag allemaal meiden!Xxx

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ witte reus: Wij hebben vroeger thuis een kat laten inslapen die op de behandeltafel voor het spuitje nog lag te snorren, en die was echt doodziek. Dus helaas gaat dat van dat spinnen niet altijd op, maar het is idd wel een redelijke graadmeter.

@ anastasia: Lullig van je man zeg, net of ie niet naar de film wil en het wel best vindt allemaal. Gelukkig heeft mijn man helemaal geen kroeg-neigingen meer.

@ fiona: Vervelend dat je vaak zo botst met je man... zijn dat d ehormonen?

@ hormoon-monsters: Ik zei gisteren tegen m'n man, dat vrouwen die moeder zijn waarschijnlijk beter voorbereid zijn op het ouder worden dan vrouwen die dat niet zijn en mannen, want ik denk nou elke keer: "Oh, dat kan ik ook niet meer." Als ik wat buk, of til, of loop of wat dan ook. Net een oud wijf. Hij stond me toch raar aan te kijken, haha.

Gisterochtend werd hij uit z'n bed gebeld door z'n werk, en nu dus weer, hij was helemaaaaaaaaal niet blij (en ik ook niet, want hij moest dus echt naar z'n werk toe, en nou kan ik alleen het huis schoon gaan maken voor de verjaardagsvisite van vanavond).

*zucht*

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen,

hier nog steeds strontchagerijnig *sorry*
    mannetje denkt dat alles met een vrolijk goedemorgen is opgelost...niet dus.
    Hij zei gisteren al dat hij het echt niet wist, en het echt niet zo begrepen had...
    Maar ik blijf er bij dat hij al weken weet dat ik zo graag nog eens iets met z'n 2-en wil doen, nu het nog kan voordat de baby er is en nu ik nog gewoon kan lopen.
    En eigenlijk kan dat nu niet meer.
    En ik baal er van, geen idee of het de hormonen zijn en geen idee wat ik er aan kan doen maar ik blijf boos/verdrietig
    bah
    dat je d'r mee op staat is nog wel het meest irritante

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,
    Ach jeetje wat hebben jullie last van de hormonen..Pak lekker een stoel Anastasia en ga lekker in het zonnetje zitten..

Veel plezier met de verjaardagsvisite Onsukkie..ik ga vanmiddag lekker op verjaardag. Het zal de laatste keer zijn dat mijn schoonfamilie mijn dikke buik ziet.

Fijn dat de groeiecho van jullie kleine goed was Moederdgans..7 pond..mij is iets meer belooft afgelopen week..

Hier verder alles oké..redelijk geslapen..ik ga mannetje zet net een stuk appeltaart voor me neer :)

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Goodmorning!
    Nou hier alweer een poosje wakker, maar lekekr in bed ontbeten en relaxed aan gedaan.
    Eten by de Griek was weer super, zo lekker. En ik lag me altyd kapot daar, heb wat met die mensen hihi. is t geen sjans met de ober, dan komt de eigenaresse me wel voordoen hoe ik t vlees t beste van de spiezen af kan krygen ( was de vorige keer haha, ze zag me klungelen....:oops:). Dit keer was t dus de eigenaar. Eerst werden we naar tafels achterin t restaurant gewezen, maar dat was best krap met mn buik. Dus hy kwam kyken of we goed zaten, zag mn buik, en riep heel hard WOOOOOOOOW. En dus ging ie tafels voor ons voor in t restaurant regelen waar de ruimte tussen t bankje en de tafel wat breder was :) Later kwam ie nog ff kletsen, hy was er helemaal van overtuigd dat t een jongetje zou wordne. En ik nee, we hebben het al gezien, het is een meisje (ken ze verder toch niet) maar hy: jaja, kom over een paar maanden maar terug met je jongetje op de arm :rolleyes: Whaha, daar lagen we weer in een deuk. wat een vent zeg :)
    Maar goed, t was weer erg gezelli dus.
    Maikels moeder had ook mn klamboe al af! Echt super snel, en hy is zooooooooooo super gaaf! zal strax ff een foto maken en showen :D

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Daam en Neia, ik wil een shoarma :D (zo worden de schaapjes hier vaak genoemd whahaaha) Mijn man en ik krijgen het vaak voor elkaar om als we twee potjes spelen, om ze beiden in ons gezin te houden (dus hij wint er een en ik win er een). Is wel al lang geleden dat we het hebben gespeeld.

Neia, ik wilde ook al zeggen, hang die ring dan aan een ketting.

Patricia, hoop idd dat het goed is!

Anastasia, wat vervelend zeg dat het niet doorgegaan is. Mannen! Ik zou de hele buurt bij elkaar janken denk ik momenteel. Alhoewel op dit moment voel ik me "rustig" zoals ik het zo mooi noem. Mijn lijf is wat minder rustig trouwens.

Wij waren gisteren dus gourmetten en pokeren bij mijn schoonbroer en schoonzusje samen met neefje en zijn vrouw (eigenlijk gewoon goede vrienden van ons). Was gelukkig een hele gezellige avond. En vanochtend eindelijk voor het eerst in heeeeeele lange tijd lekker lang op bed gelegen. Kwam er om kwart voor 11 pas uit, zaaalig. Man is al naar een vriend omdat NEC dalijk tegen Vitesse speelt, en dat is DE wedstrijd van het jaar, en dit jaar spelen ze om de play offs, dus nog meer spanning.
    Ik ga dalijk douchen, dan proberen te stofzuigen en misschien nog even de kinderwagen bak achter de zooi vandaan toveren, en het autostoeltje, en dan even de bekleding in de was gooien.

O ja, trok gisteren avond mijn schoenen uit, en ik kon mijn enkels niet meer vinden.. had ook de hele avond op een eetstoel gezeten, en zolang ik zat was het niet erg, maar toen ik opstond... heb me echt nog nooit zo oud gevoeld. Daarom willen oude mensen niet zo lang op zo'n stoel zitten.

Onsukkie, ik heb ook begrepen idd dat katten ook veel spinnen als ze juist veel pijn hebben.

Fiona, wees maar blij met een schoonma waar je zo'n goede band mee hebt!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mariska er is hier geen zon, ..
    en het klinkt een beetje alsof je vind dat ik me aanstel.. bedankt

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @neia: graag gedaan hoor ;) Heb je ene mooi kettinkje gevonden?
    Ik hoop ook dat alles goed is met Patricia!
    @Wittereus: hihi leuk hè zo'n hoog bed :)
    @Anastacia: hmmm dat is idd niet zo leuk van je vriend zeg :( Daar had ie ook wel ff rekening mee mogen houden!
    Kan me voorstellen dat je je daar verdrietig om voelt, dat zou ik ook hebben! Dikke knuff meis, hopenlyk voel je je vandaag beter!
    Zo'n baaldag had ik vorige week idd, is niet leuk hè!
    @Onsukkie: je bent vandaag jarig toch? In dat geval van harte meid, raar hè, je laatste verjaardag zonder ukkie ;)
    @Anastacia: oooh zie dat je je vandaag nog niet veel beter voelt :( ga maar gewoon iets lekkers voor jezelf doen, in bad, met iemand weg, enz. Laat hem maar voele dat je verdrietig bent, had ie maar meer rekening met je moeten houden!
    @mariska: jammie, hier ook nog appeltaart, slecht hè ;)

Zo ik ga me acht aankleden nu, wy gaan zo nog ff de zolder opruimen, wordt gek van die rotzooi daar hihi.
    Oja gistermiddag en avond last gehad van harde buiken, en vannacht trouwens behoorlyk last gehad van krampen, voorweeën?
    T gekke was, als ik op mn linkerzy lag, deed t pyn, maar op mn rechterzy niet :rolleyes:
    Nou ja, tot strax ladies! Fyne dag iedereen!

14. goedemorgen meiden!

Ice ik wil er juist voor zorgen dat de katten wel naar buiten kunnen ;) we gaan iets van plankjes proberen te maken zodat ze naar beneden kunnen klimmen! de kattenbak staat nu op het balkon.. en daar komen ze ook altijd wel.. maar poepen doen ze liever buiten in de struiken enzo... hopelijk kunnen we er wat op verzinnen!

bv geven wil ik zeker heel erg graag! vind ik heel erg belangrijk! ga je zelf ook bv geven?

asastasia en witte reus bedankt voor het opzoeken! ik ga er indd. is even achteraan.. die kerel van de buurtbemiddeling zegt.. als die mensen daar al lang wonen staat t nog niet in het huurcontract.. waardoor ze dat niet kunnen verplichten.. want volgens hem staat dat er nog maar sinds kort in... ik ga straks is even mijn huurcontract doorlezen!

anastasia jammer dat je niet naar de film kon :( kerels.... ;)

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja ice dat klopt, heb nog geen woord gezegd tegen hem, hij zoekt t maar lekker uit.
    Erg gezellig zo in de woonkamer, ik achter de laptop en hij achter de krant!

en voorweeen misschien, dat kan wel al toch. Ik geloof dat ik ze zelf niet eens zou herkennen. Heb ook nog niet echt dat ik een harde buik herken.
    Misschien heb je maar aan 1 kant last omdat daar de beentjes van de baby liggen, dus als je op die zij ligt dan drukt dat...
    Dat heb ik namelijk wel, ik kan alleen op mijn linker zij liggen soms, en rechts doet dan enorm zeer.. maar daar liggen dan de benen en armen en dan schopt ze denk ik tegen mijn ribben ofzo.. iniedergeval neit fijn

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vertelde je verhaal aan m'n man en die was het zelfs met je eens (en dat mag een naam hebben), dus prik het niet teveel op je hormonen hoor, je mannetje mag er best even rekening mee houden, er gaat toch een hele hoop veranderen.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    bedankt ons ukkie ....

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben officieel morgen jarig, maar ik vier het vanavond.
    En ja, inderdaad raar. Ik word nog ff nét 24 voor ukkie er is.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    't Is gewoon balen dat soort dingen, maar moet zeggen aan de andere kant... ik sta hier vanmorgen het HELE huis schoon te maken met m'n dikke buik en dan staat ie dus gewoon te computer he.

En als ik dan nu zeg dat ik buikpijn heb zegt ie: "eh... ja... oh..."

*zucht*

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Nee joh...Ben je gek..Ik woon in het noorden en daar schijnt de zon volop.
    Hormonen hebben we allemaal last van. De één wat meer als de ander.
    Ik probeer heel duidlijk te zijn naar mijn man wat ik van hem verwacht zodat hij weet wat ik verwacht. Ga net wat Ice zegt lekker wat voor jezelf doen... Bel eventueel een vriendin die je mee neemt op sleeptouw..
    Nog ff volhouden meid..we zijn er bijna..

Deel Deze Pagina