Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ohh ja, Onsukkie gefeliciteerd met je verjaardag!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

neia meid hopelijk is het afgezakt en helemaal weg laat het ff weten ... zou niet weten of dat voorwerk is heb heb tot nu toe nog helemaal nergens last van alleen die steken maar ben wel vanaf dat ik wakker ben misselijk kan wel kosten zoals in het begin van me zwschap hopelijk heeft het nog iets te maken met me verkoudheid die nu al 8 dagen duurt , ben echt blij als ik me weer lekker voel
    vandaag ook met me andere manger praten dat ik na me verlof nog 4 dagen ga werken en hoe het nou geregeld is me verlof want 25 april ga ik toch echt met verlof

gina je bent ook weer lekker vroeg zoals vanouds

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    tja Fioon, slapen wil hier wel maar alleen korte stukjes helaas..... snik snik! Ben ook verkouden.. vervelend he!

4. will

will Niet meer actief

ik ben er weer.
    we hebben hier vanaf donderdag steeds stroomuitval gehad waardoor internet niet meer geopend kon worden maar het is weer opgelost, we kunnen weer.

donderdag bij de gyn geweest. kindje maakt het goed maar was zo druk dat het niet gemeten kon worden, vrijdag opnieuw proberen.
    er zat wel eiwit in mijn urine, +2 kan iemand mij vertellen of dat veel is want ik kan het niet vinden op internet. ze bleven er maar op terug komen werd er dus behoorlijk zenuwachtig van.
    over de bloeddruk, misschien dat daphne het weet. als je normaal een bloeddruk hebt van ongeveer 90/60 en het is nu 137/83 is dat dan hoog of heeft de bloeddruk die normaal is er niets mee te maken? ik heb verder geen klachten, ja mijn ene been is wat dikker maar dat is te verwaarlozen, bloeduitslagen waren ook goed dus ik begrijp niet waarom zich zo druk maakte.

onsukkie, begrijp dat je jarig bent. van harte, de laatste keer jarig als niet mama. volgend jaar een extra kadootje, haha

verder heb ik even vluchtig terug gelezen maar geloof dat het met iedereen goed gaat.
    begreep dat hannah ook weer thuis is, gaat het goed?

nu eerst maar is wat gaan eten hoor mijn maag knorren en dan naar de tandarts.
    tot later.

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Die heb ik ook gekocht ! Oh heerlijk he.. moest ze gewoon kopen en eten.. :evil:

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Oh Onsukkie gefeliciteerd met je verjaardag !

Tussen nu en 7 weekjes ligt mijn kindje in mijn armen, goh dat is dus snel.. :D

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Onsukkie..gefeliciteerd.
    @Will..geen idee van dat eiwit maar je bloeddruk is wel hoog als normaal je onderdruk 60 is en dan naar 83 gaat..
    @Neia..het klinkt inderdaad als het voorwerk..ik hoop dat het is afgezakt.
    @Anastasia..hoe gaat het vandaag meid?
    @Dolphin..tussen nu en 7 weken..haha..7 weken klinkt best nog ver weg.

Ik zelf word mama tussen nu en 2 weken..nou dan krijg je wel de kriebels kan ik je vertellen..
    Hier gaat alles wel goed. Vannacht heb ik wel last van krampen gehad maar dat heb ik nu elke nacht en het is niet zo heftig dat ik niet meer kan slapen. Ik verneem ze draai me om en slaap weer verder..

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen,

Ik ga strakjes naar m'n moeder (iedere maandag) dus moet weer naar Delft net als morgen ;) maar ik ga niet naar de stad denk ik die zie ik morgen al ;)

Moet alleen nog wat rompertjes en sokjes kopen en spuuglappen want daar schijn ik niet zoveel in geinvesteerd te hebben kwam ik gister achter :(

Verder voel ik me vandaag niet helemaal tip top, beetje zeurderig en hangerig........blegh :(

@ Fiona gister had ik ook echt een vreetbui het lijkt nu wel steeds erger te worden, meer mensen dit?

@ Deentje waarom moet jij zelf je kraampakket ophalen? Bij ons werd het netjes afgeleverd!

@ Neia wat fijn dat je ring zo mooi geworden is, maar had ook niet anders verwacht :D
    Hoe is het nu met je meid al wat beter, hopelijk alleen wat voorwerk!

@ Anastacia blij dat de lucht weer een beetje geklaard is, maar wel vervelend dat je weekend er door verpest is. Morgen maken we er een leuke dag van :D met of zonder mooi weer :D :D
    Heeft iedereen wel een telnummer van iemand?

Vocht valt wel mee heb uberhaupt nooit slanke enkels gehad en m'n trouwring heb ik nog steeds om weliswaar om de verkeerde hand, maar toch!

@ Evelien ook nog steeds aan het twijfelen over de plek van de bevalling ;)
    Wij hebben hier gewoon zoiets van we zien het wel als het thuis goed gaat thuis en anders naar het zh, mij maakt het niet veel meer uit.
    Zie ik het thuis niet zitten dan gaan we toch lekker naar het zh!

@ Gina de date is toch morgen of ben ik koekoek aan het worden?
    Morgen is het de 15e!

@ Will vervelend stroomuitval, we waren alweer een beetje ongerust!
    Maar wat heb je normaal gesproken een lage bloeddruk!

@ Onsukkie gefeliciteerd, hoe was je verjaardag gister?

Nou dit was het weer voor even, tot straks of anders vanavond weer.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja vandaag 35 weken en nog 35 dagen te gaan :D

Zo in april is het de laatste dagen hard gegaan met de babies :D

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina
    de date is morgen! zie je mail meis :)
    Volgens mij heeft niemand nummers van elkaar... misschien handig om even op de mail te zetten !

Ons ukkie Gefeliciteerd met je verjaardag!

Will dat eiwit, tsja dat worst hier ook aangeduid in plusjes...
    Ik had steeds 1 + en dat was eiwitverlies, maar niet schokkend zeg maar. Dus als jij 2 + jes hebt betekend dit meer eiwitverlies en dat moeten ze goed in de gaten houden. 1 + kan bijvoorbeeld nog komen door afscheiding ofzo, 2 + is echt verlies van eiwit en dat houden ze vaak goed in de gaten!
    Als je bloeduitslagen verder goed zijn, dan valt het ook bij jou gelukkig ws wel mee!

Alle andere meiden goedemorgen!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja het gaat idd snel met de april mama's nog even en de eerst mei mama's dienen zich aan!
    spannend hoor!

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    vocht heb ik heel veel last van. Ik zie mijn enkels niet meer en mijn vingers kan ik bijna niet meer buigen, voelt dan net of ik de aders afknel, dus ook alle ringen afgedaan..

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen meiden,

Nog geen nieuws van neia , of wel? Ben wel benieuwd.

Onsukkie gefeliciteerd!

Will, fijn weer wat van je te horen, lijkt me maar lastig zulke langdurige
    stroomstoringen. Volgens mij kan eiwit in urine ook wijzen op vruchtwaterverlies of vergis ik me daarin? Als ze nl je urine op eiwitten willen controleren en je hebt al een scheurtje in je vliezen dan wordt je gecatheteriseerd, omdat het vruchtwater ook eiwitten bevat. Als je je zorgen maakt bel je je gyn toch nog even en vraag je het toch nog, of is dat lastig ivm de taal?

Gina, hihi , dat tandenborstelverhaal kwam van daphne, niet van mij!

Lafo, kan je op het laatst nog beslissen om naar het zh te gaan zonder medische indicatie, ik dacht dat je dat al moest aangeven bij het zh.
    Bij mij is het echt even koudwatervrees, nu de zwangerschap dicht bij komt, ik laat allemaal scenario's de revu passeren, ben er nu maar mee gestopt, ga er donderdag even met de vk overpraten, even kijken of zij het wel zien zitten, die bevestiging heb ik wel even nodig. Als zij zeggen, gezien jou verleden zie ik je liever in het zh bevallen dan doe ik dat denk ik wel.

Ik vraag me ook af, misschien weet iemand van jullie dat als tijdens mijn bevalling mijn bloeddruk toch naar boven de 95 gaat moet je dan alsnog naar het zh?

Fiona, sterkte vandaag, nog eventjes volhouden, het is bijna verlof ook voor jou!

Ik droomde laatst dat de kleine er al was, een heel kleintje met een donker bos vrij lang haar, zo schattig, was helemaal verliefd en toen moest ik weer wakker worden en had ik niks meer in mijn armen.
    Nog even wachten, ik heb zelf het gevoel dat de kleine in de meivakantie geboren gaat worden, ergens tussen 1 mei en 12 mei, we wachten het maar af!

Ik word zo gebeld door het kraamburo, voor de telefonische intake, ben benieuwd.

Tot laterrr.........

evelien

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja maar niet morgen hoor ;) :)

Heb je een mail terug gestuurd!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh jee Evelien nou vraag je me wat maar volgens mij wel hoor ik heb het er laatste met de vk ook over gehad en zij heeft me daar niets over verteld dat het niet kan....

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

Eindelijk bericht van internet, binnen nu en 3 weken wordt het eindelijk geleverd (dus ik ga uit van 3 week, dan kan het alleen maar meevallen!).
    Hier is alles prima, wel veel last van de bekken, maar met mn bekkenband is dat al wel beter geworden. Morgen maar even aan de vk vragen of fysio voor erbij wel of niet nodig is, aangezien we toch nog wel 6 weekjes moeten.
    Neia: klinkt idd een beetje als voorweeen, de meiden van de zwangerschapsgym vertelden nl net zo'n soort verhaal.
    Onsukkie: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Will: jammer dat ze de kleine niet konden meten... maar goed, het is snel vrijdag dus hopen dat ze er dan wel goed voor ligt. Eiwit, tja heb er verder helemaal geen verstand van, maar zolang het ziekenhuis rustig is zal er wel niet al te veel aan de hand zijn lijkt me. Bloeddruk zegt ook niet zoveel, het verschil is natuurlijk wel groot als je steeds constant geweest bent, maar misschien is het vrijdag wel weer enorm gezakt. Mijn bloeddruk is nog niet 1x hetzelfde geweest (en ook wel met hele grote verschillen) en de vk heeft er nog nooit wat over gezegd...
    Heb alle babywas gewassen, alleen de hydrofielluiers ga ik nog 2x doen. Moet alles nog wel strijken, maar dat doe ik deze week stukje bij beetje. Wij hebben echt veel te veel, maar goed, een groot deel is gekregen spul en dat leg ik als noodvoorraad onderin de kast. Heb in de kast robijntje geurbuideltjes gedaan, vind die van zwitsal te (heb verder ook geen zwitsal en de wasverzachter is ook van robijntje) dus de hele babykamer ruikt nu heerlijk! We gaan bijna elke avond even samen naar de kamer 'even kijken' en dan dagdromen over dat het niet meer zo lang duurt voordat de kleine er in ligt.
    Hier nog helemaal geen last van vocht, maar dat kan ook haast niet met hoe vaak ik 's nachts naar de wc moet. Kan goed vernemen dat de kleine helemaal ingadaald is!

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    had ik trouwens nog niet verteld, gyn vertelde vorige week dat de kleine al een flink bos haar op zn hoofd heeft... wel leuk, krijgt ie misschien een beter kapsel dan zn papa en mama :D

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Je kunt gerust het laatste moment naar het ziekenhuis hoor, geen probleem. gewoon lekker thuis beginnen en als je dan alsnog naar het ziekenhuis wilt dan belt de vk om te vragen of er plek is en dan kun je gaan zodra je genoeg ontsluiting hebt.

19. KatSas

KatSas Bekend lid

** begint weer te lezen vanaf pagina 1465, want zie dat ik daar gebleven was **

@ onsukkie: zo jouw man wordt vroeg gebeld door zijn werk zeg :confused:

@Pebbles: ik ben 'snachts wel 6 keer wakker dus ik hoop niet dat beeb dat straks ook wordt...maar goed, ik wordt wakker omdat ik moet plassen dus dat is dan toch weer anders.

@ Hupse: fijn dat alles lekker gaat, wel ook nog beetje relaxen af en toe he!

@ Mariska: ik kan me ergens je gevoel voorstellen, maar je kiest natuurlijk niet zomaar voor een ks.

@ Ice: en waren de patatten lekker vrijdag? En nog beter zaterdag de griek..mmmmmmm, ben gek op grieks eten. Ben vooral ook dol op Griekenland en dan met name Karpathos...zucht....

@ Fiona: hihihihi, je mannetje de deur uitgejaagd lees ik al..whahaha. Wel leuk zeg dat de geboorteslinger zo mooi is geworden en nog beter..je lijstje is dus bijna af... (ik schaam me diep, ik ben nog niet klaar hoor)

@ Anastasia: wauw wat een lieve knuffel zeg.Ik had hem niet echt nodig, maar wil hem toch..grijnssssss

@ Deentje: apart inderdaad dat de buurtbemiddeling op zaterdag langs komt, dat zou ik zeker niet verwachten, ben benieuwd hoe het afgelopen is.

@ Daphne: hee leuk zeg, gourmetten en pokeren, klinkt ergggggg gezellig!

@ Ghita: welkom! Spannend inderdaad nu alles zo dichtbij komt he!

@ Neia: helemaal lekker als de koelkast en kast weer vol zitten met lekkers..mmmmmmmmm. Hier is het baggernog..zucht...morgen boodschapjes doen en dan sla ik ook gelijk door denk ik..hihihi

@ Mariska en Anastasia: feli met de 37 weken!

@ Daam: jee wat goed dat je zoontje eerste is geworden zeg! Echt knap. Ik zie hier trouwens wel kindjes turnen die jonger zijn dan 8 jaar hoor, of is dat per vereniging verschillend?

@ Deentje: wie weet komt het wel goed met de bovenburen, duimen maar!

@ Daam: pizza met cornetto :confused: pffffffffffff lekker zeg, dat is niet verkeerd.

@ Neia: vreemd dat Patricia niks van zich laat horen, heb je al gemaild?

@ Anastasia: oef dat is niet leuk van je vriend, daar zou ik boos en verdrietig om zijn waarschijnlijk :cry: Voelt hij zich niet beetje schuldig offe? Mmm, niet gek dat je je zielig voelt, dat zou ik ook hebben. voor jou een megadikke knuffffffffffff

@ fiona: wat lekker dat je zo'n lieve schoonmoeder hebt, echt wel! En die mannen..grrrrrrr, die moet je echt soms achter het behang plakken.

@ moedergans: feli met je 37 weken en lekker dat alles goed gaat.

@ Ice: klinkt alsof het echt supergezellig was bij de griek! Leuk als ze dan zo met je meeleven he! En wat goed dat maikels mama de klamboe af had

@ Daphne: fijn om te horen dat je je wat rustiger voelt en ja zo'n hele avond zitten daarvan krijg je inderdaad echt dikke enkels, vervelend gevoel is dat he..bah..als ik mijn kousen niet aandoe, zoals vandaag dan kanik vanaaf mijn benen nauwelijks meer omhoog krijgen :confused:

@ Ice: voorweeen kan makkelijk! Meestal zijn ze wel ergens goed voor, dus who knows....

@ witte reus: ik ben ook niet van het ontbijt op bed, dat word straks na de bevalling nog wat, ik heb namenlijk idd ook vreselijjk de pest aan kruimels in mijn bedje.

@ Daphne: doe je wel voorzichtig met je bloeddruk e.d. :confused:

@ Lafo: kan me voorstellen dat je je aan die mensen hebt geergerd zeg...pfff dat zou ik dus nooit doen he.... mijn kind zonder toezicht in de auto laten liggen...onverantwoord gewoon.

@ Anastasia: goed dat je vriend welgemeend sorry heeft gezegd, maar ja..ik kan me voorstellen dat je nog steeds een rotgevoel hebt hoor, het is gewoon zo jammer van het weekend.

@ Evelien: kan me voorstellen dat je twijfelt,denk dat je vk gaat zeggen dat je op het laatste moment nog mag beslissen wat je doet. als je je dan lekker voelt bij thuisblijven dan doe je dat toch gewoon?

@ Neia: oef meis, rustig aan doen, lekker in badje gaan inderdaad en als je het niet vertrouwt inderdaad de vk bellen hoor.

@ Onsukkie: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!

@ Will: ik heb geen idee hoe dat zit met dat eiwit e.d. maar ik zou er ook zenuwachtig van worden als ze er over door blijven gaan... En aanstaande vrijdag gaan ze dus weer kijken? Ben benieuwd.

Zoooooo dan ben ik weer bij, zo lekker op de bank liggen kraamafdeling kijken. Mijn kleine man is naar het kdv en erwin ligt te slapen want die heeft weer nachtdienst gehad... Ff rust voor mezelf..mmmmmmmmmmmmm

En ow jaaaaaaaaaaaaa, ik ben vandaag 37 weken!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Katsas gefeliciteerd meid :D

Deel Deze Pagina