Feli met je 37 weken... ik kom hier niet zo veel, maar wilde het toch even zeggen haha ik ben reuze benieuwd! nog even volhouden groetjes sandra
Gina je komt morgen toch wel he ! omdat je in de war was met woensdag! En lafo je mag tot op de laatste minuut nog bedenken dat je in het ziekenhuis wil bevallen of thuis, zei de vk laatst toevallig nog bij de voorlichting!
Buddy nieuws! Ice is bevallen! de eerste mei mama! Ze hebben een dochter Luna, 48 cm en 2740 gram! Luna krijgt de bloedsuiker nog gecheckt en dan mag ze naar huis! einde buddynieuws
Jeetje, ben helemaal ontdaan hier! Ice, van harte gefeliciteerd meid met je mooie dochter! Ik hoop dat alles goed is gegaan! De eerste mei-mama, wordt wel heel echt nu he! @Anastacia, ja natuurlijk ben ik er morgen hahaha.. was gewoon helemaal in de war! Ik heb mailtje terug gestuurd! Xxx
Ice, gefeliciteerd meid, hoop dat jullie naar huis mogen, geniet vanm je kraamtijd! Ben gewoon ook helemaal van mijn stuk, vind het een heel ontroerend moment! liefs evelien
poeh, bijlezen vanaf 1455...even kijken of ik dat vandaag ga redden. Eerst even een ego-berichtje; we waren dit weekend weg met de familie i.vm. 80 jarige verjaardag van m'n oma. Lekker naar Landal op de Veluwe... We hadden onwijs goed weer, dus dat was heerlijk. Vandaag m'n eerste echte verlof-dag...gevuld met de 'vakantie-was' wegwerken en verder gewoon rustig aan doen. Ga zo ff lezen
Dit is ook echt een ontroerend moment Evelien mijn hormonen slaan helemaal op tilt misschien ook omdat ik het eigenlijk nog niet echt verwacht had en dit een teken is dat het echt gaat opschieten voor ons allemaal
Gefeliciteerd Ice! Mooie naam hoor! Zal vanmiddag de lijst er even bijpakken en bewerken zodat de bevallingslijst er ook bij kan. Moet zo eerst even een hele lading boterhammen smeren...
Lafo, mijn hormonen slaan ook op tilt, vind het ook zo fijn dat de eerste mei-baby van het vaste clubje een gewone bevalling heeft gehad, geen vroeggeboorte en complicaties! Geeft een goed gevoel! ( ben natuurlijk Mirjam niet vergeten, maar bedoel van alle mama's die nu nog zwanger zijn!)
ICE gefeliciteerd met je dochter !!!! ben er een beetje emotioneel van, ik wist het wel de 1e mei mama niet lang meer zou duren! Bijzonder zeg! [/b]
Nu nog even Neia afwachten , ik maak me toch wel een beetje zorgen om. Wrs is er niets aan de hand, maar ze heeft al zoveel tegenslagen deze zwangerschap!
Ik had vanochtend een heel stuk getypt, maar omdat ik dat deed op de laptop die aan het sterven is... had dat dus weinig zin, want ik kon niet meer op enter drukken Maar Ice, gefeliciteerd met jullie dochter! (en wat ben ik stiekem blij dat ik niet de eerste ben) Op de overige dingen kom ik straks terug, ik ga zo maar eerst op pad, op naar het ziekenhuis. Ben erg benieuwd want mijn bloeddruk doet raar (of mijn bloeddruk meter, dat kan natuurlijk ook nog het geval zijn) xx
Goed idee van die lijst Friendly wilde me zelf ook al opperen om de lijst bij te werken misschien een aantal mensen ook toevoegen (nieuwelingen) en er af halen die we nooit meer spreken?