Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Deentje toch nog gelezen :) :) :)

2. KatSas

KatSas Bekend lid

grijns, inderdaad aanmoedigingen zijn het..whahaha. En nee evelien ik had het bij tim ook niet goed, ik dacht dat die ook wel voor de uitgerekende datum zou komen en die was gewoon fashionably late, ofterwijl pas met 42 weken.

3. KatSas

KatSas Bekend lid

Gina: bedankt voor je berichtje over Neia, gelukkig dat het iets beter gaat.

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    gelukkig maar, Neia, doe maar even lekker rustig aan!

Gina bedankt voor je buddynieuws!

5. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik zit me te bedenken, ik heb dit weekend best wel tijd om te bevallen hoor, grijnsssss, zondag is wel een mooie dag :)

6. wat spannend zo ineens op t forum zeg! haha!

nu vind ik t hier veel interesanter! maar ga nu toch echt wat doen!

ben ook erg benieuwd naar de eerste baby foto's!

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Dank je deentje ik weet wel dat we saaaaiii zijn, hihi ;) :)

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Katsas, 20 april is een mooie datum, ik moedig je wel aan, met lifew verslag hier op de zwangerschapspagina!

9. KatSas

KatSas Bekend lid

whahaha, zo had ik het nog niet bekeken evelien

* zet pruillipje op * en voelt zich heeeeeeeeeeel saai...

whahahahaha

10. KatSas

KatSas Bekend lid

hahahahaha, dat lijkt me goed plan, hihihi, ik ga ervoor

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
  12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Geen dank! Ze laat net ook nog weten dat ze contact met de gyn heeft gehad en als het regelmatiger komt moet ze bellen!

13. KatSas

KatSas Bekend lid

heel verstandig dat ze gebeld heeft, ben benieuwd, is voor neia toch nog te vroeg eigenlijk? Ik hoop maar dat het weer rustiger wordt dan

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo ik ga eten met Tessa, ze moet zo dadelijk naar de peuterspeelzaal, daarna moet ik naar de bekken-peut.

Heb Tessa schandelijk geen aandacht gegeven vanmorgen :confused: die ice ook!

Ben helemaal het minder goede nieuws vergeten, de kraamzorg kan mij ivm drukte niet de aantaluren hulp garanderen die ik nodig heb, nou ja, zie wel hoe het loopt, ben er wel nuchter onder, erwin is heel flexibel met zijn werk en ben al een ervaren moeder dus het komt vast goed!

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ze is nog geen 35 weken, dus nog te vroeg ja...
    hopen dat het voorwerk is en het niet doorzet..

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia loopt exact gelijk met mij, is dus nog te vroeg, hoop ook dat ze nog even niet bevalt, het is wel een vrij veilige termijn inmiddels, maar gewoon bevallen op het moment dat het mag is gewoon veel fijner.

17. KatSas

KatSas Bekend lid

wel belachelijk eigenlijk evelien dat ze je je uren niet kunnen garanderen. natuurlijk ga je je redden, daar ben ik van overtuigd, maar toch, vind het wel stom! Succes bij de peut! Ik ga zo ff tukken en dan nog wat in huis doen.

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dames, het gaat wel gelukkig wel goed met mijn beebje, alleen pijn aan me vagina en af en toe last van voorweeen. Loop echt als een pinquin, grappig. Donderdag naar de gyn, hopen dat me beebje niet zoveel is aangekomen.

Maar met mij gaat het niet zo goed. Ben veel emotioneel, loop al een weekje te huilen, Ik wil het effe voor me houden, thuisproblemen.

wauw, ik zie dat de eerste mei mama al bevallen is. bij mij moet het nog effe wachten. over 3 weekjes mag ik bevallen, maar ik vind dat het gaat wel snel gaat, hoor.

Vandaag 34 weekjes zwanger.

ice: Gefeliciteerd met je dochter, idd echt een mooie naam. Geniet ervan, metje prachtige dochter.

Onsukkie: gefeliciteerd met je verjaardag.

Ben wel veel op het forum, maar ik hou het niet echt bij. Dus als er iets is, dan laat ik het wel horen.

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m
    1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr – Hoogezand - zh (geplande KS) + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje

6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje

7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - zh + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - meisje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

18 mei: Sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje

27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje – zh + fv - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    14 apr: Onsukkie, Daphne, Anastasia
    15 apr: Jvtje, Daam, Lafo, Friendly
    16 apr: Neia
    17 apr: KatSas
    21 apr: Daphne
    25 apr: Katje81
    5 mei: Daphne

Agenda Echo
    -

Geboren
    Luna dochter van Ice, 13 of 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 3/4 dagen)

Aantal (aankomende) moeders: 34
    Jongen: 10
    Meisje: 11
    Onbekend: 13
    Tweeling: 0

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Anastacia & Daphne78
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice & Anna28
    Neia & Gina82

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

20. KatSas

KatSas Bekend lid

goed gedaan Friendly!
    Ben zo benieuwd wanneer we meer horen!

Deel Deze Pagina