grijns, inderdaad aanmoedigingen zijn het..whahaha. En nee evelien ik had het bij tim ook niet goed, ik dacht dat die ook wel voor de uitgerekende datum zou komen en die was gewoon fashionably late, ofterwijl pas met 42 weken.
Ik zit me te bedenken, ik heb dit weekend best wel tijd om te bevallen hoor, grijnsssss, zondag is wel een mooie dag
wat spannend zo ineens op t forum zeg! haha! nu vind ik t hier veel interesanter! maar ga nu toch echt wat doen! ben ook erg benieuwd naar de eerste baby foto's!
Katsas, 20 april is een mooie datum, ik moedig je wel aan, met lifew verslag hier op de zwangerschapspagina!
whahaha, zo had ik het nog niet bekeken evelien * zet pruillipje op * en voelt zich heeeeeeeeeeel saai... whahahahaha
Geen dank! Ze laat net ook nog weten dat ze contact met de gyn heeft gehad en als het regelmatiger komt moet ze bellen!
heel verstandig dat ze gebeld heeft, ben benieuwd, is voor neia toch nog te vroeg eigenlijk? Ik hoop maar dat het weer rustiger wordt dan
Zo ik ga eten met Tessa, ze moet zo dadelijk naar de peuterspeelzaal, daarna moet ik naar de bekken-peut. Heb Tessa schandelijk geen aandacht gegeven vanmorgen die ice ook! Ben helemaal het minder goede nieuws vergeten, de kraamzorg kan mij ivm drukte niet de aantaluren hulp garanderen die ik nodig heb, nou ja, zie wel hoe het loopt, ben er wel nuchter onder, erwin is heel flexibel met zijn werk en ben al een ervaren moeder dus het komt vast goed!
Neia loopt exact gelijk met mij, is dus nog te vroeg, hoop ook dat ze nog even niet bevalt, het is wel een vrij veilige termijn inmiddels, maar gewoon bevallen op het moment dat het mag is gewoon veel fijner.
wel belachelijk eigenlijk evelien dat ze je je uren niet kunnen garanderen. natuurlijk ga je je redden, daar ben ik van overtuigd, maar toch, vind het wel stom! Succes bij de peut! Ik ga zo ff tukken en dan nog wat in huis doen.
Dames, het gaat wel gelukkig wel goed met mijn beebje, alleen pijn aan me vagina en af en toe last van voorweeen. Loop echt als een pinquin, grappig. Donderdag naar de gyn, hopen dat me beebje niet zoveel is aangekomen. Maar met mij gaat het niet zo goed. Ben veel emotioneel, loop al een weekje te huilen, Ik wil het effe voor me houden, thuisproblemen. wauw, ik zie dat de eerste mei mama al bevallen is. bij mij moet het nog effe wachten. over 3 weekjes mag ik bevallen, maar ik vind dat het gaat wel snel gaat, hoor. Vandaag 34 weekjes zwanger. ice: Gefeliciteerd met je dochter, idd echt een mooie naam. Geniet ervan, metje prachtige dochter. Onsukkie: gefeliciteerd met je verjaardag. Ben wel veel op het forum, maar ik hou het niet echt bij. Dus als er iets is, dan laat ik het wel horen.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr Hoogezand - zh (geplande KS) + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - zh + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - meisje 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 18 mei: Sannieee 1e kindje -meisje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje zh + fv - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 14 apr: Onsukkie, Daphne, Anastasia 15 apr: Jvtje, Daam, Lafo, Friendly 16 apr: Neia 17 apr: KatSas 21 apr: Daphne 25 apr: Katje81 5 mei: Daphne Agenda Echo - Geboren Luna dochter van Ice, 13 of 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 3/4 dagen) Aantal (aankomende) moeders: 34 Jongen: 10 Meisje: 11 Onbekend: 13 Tweeling: 0 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in