Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Tja,'t is niet anders, mei is een drukke maand hier, ook de andere buro's gaven dat al aan. ik zie het wel, vond het de vorige keer ook wel best dat de kraamhulp weer ging, heb op een gegeven moment ook weer zoiets van, lekker weer op ons zelf.

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mijn dochter zit wel op turnen, maar doet nog geen wedstrijden ivm haar leeftijd.

Gefeliciteerd met je 37 weken!

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede middag allemaal,

wow toen ik las dat ice bevallen was kreeg ik wel ff een brok in mijn keel... gek he dat je er bijna van kunt huilen zo blij kun je voor een ander zijn. het komt echt dichterbij allemaal!

kom net bij de vk vandaan alles was goed. de kleine lag ook al vast. ze zei wel iets geks.. het is nog niet zeker dat ie vast blijft liggen maar als ie volgende week wel vast ligt dan wel ...

@ice GEFELICITEERD meid met jullie meisje.., geniet ervan :) nu wij nog..

@ukkie, gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je gister een leuke dag gehad.

@vind het best stom evelien van de kraamhulp. voor hetzelfde geld is het je 1e kindje en heb je wel veel tijd ed nodig en kunnen ze het niet garanderen. ik zou me er best druk over kunne maken. Maar ja iedereen kijkt er anders tegenaan.

gr WR

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Zo, moest er als een speer vandoor naar de vk dus had supersnel het nieuws van Ice even gepost!

Wat fijn he dat alles goed is en dat de eerste mei mama er al is! Helemaal leuk! Weet nog niets van de bevalling en of ze alnaar huis is. Kan me voorstellen dat ze letterlijk op een roze wolk zit nu! :)

Bij mij bij de vk was alles goeie prima! Bloeddruk nu 135 om 75, echt super! Moet nu elke week komen en dat deed mij ook wel realiseren dat we nog maar heel kort saampjes zullen zijn! Heb een brief met instructies meegekregen. Kleintje wordt rond de 6 pond geschat. Was het nog ni helemaal dacht ze.... Ik vin mooi! Het moet er ook nog uit hihi ;)

@Onsukkie: Gefeliciteerdmet jeverjaardag

@Neia: Doe lekker rustig aan meid! En Gina bedankt voor de update!

xxx Anna

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb de kraamzorg er hier niet over gehoord dat mei een drukke maand was. In de buurt zijn deze maand al 3 kleintjes geboren, en de vk zei dat een groot deel van de april-moeders vast in maart bevallen was (die waren te bang dat het kindje op 1 april zou komen zei ze ;) ). Ze zei ook dat de trend in de praktijk de laatste tijd is dat er meer kinderen tussen de 38 en 40 weken komen dan tussen 40 en 42... dus misschien krijg ik dan toch wel geen juni-kindje :D

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    friendly mooi die lijst maar haal je ice dan wel bovenaan er af :) hihihi

OO ik vind het echt leuk dat we al mogen strepen!

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @evelien; fijn dat alles goed was en je nu elke week mag komen

@burengerucht: heel irritant ; wij hebben last van schreeuwende buren (ruzie naar elkaar, schreeuwen tegen de kids...nu ff rustig...geen kids ivm school...zal straks wel weer beginnen :()

skip 1458 naar 1470...

@onsukkie; gefeliciteerd met je verjaardag!

@ICE: gefeliciteerd met je dochter Luna!! Leuke naam, hebben ze hier een heel park van :)

@neia; rustig aan meid ! Take care!

@evelien; balen dat je niet de zorg krijgen kan die je verdient wegens drukte! Kunnen ze geen extra mensen inhuren dan?

@lijst; ik ben er ineens uitgehaald :( heb friendly een pb gestuurd
    ze heeft me al weer er tussen gezet, supersnel :)

hoor net dat een vriendin van me zwanger is van haar 2e, tis nog heel pril, maar wel heel leuk om te horen. Zij zit nu weer in het begin, terwijl ik aan de laatste fase bezig ben :)

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd ice! Stiekemerd, zo onverwachts! :) ;)

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik kom ook uit jouw woonplaats, maar woon nu samen, maar kom nog geregeld in HHW.. :D

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    volgens mij had friendly de lijst opgeschoond, en meiden die nogal weinig kwamen er uit gehaald ...

maar als je haar gemaild hebt zal ze je wel weer terugzetten katje

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    *** inbraak ***

nou, mei mama's zo te zien is het hier ook begonnen ;)
    zet 'm op meiden, en veel sterkte met de laatste loodjes!

*** uitbraak ***

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Ja klopt, ik had alweer een PB terug dat ze me erbij zou zetten. Ze was iets te fanatiek geweest...ze heeft me al weer er tussen gezet, supersnel :)

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo, de lijst is klaar... heb idd weer wat gestreept (en dus ook alweer teruggezet ;) ) maar doordat ik niet alles bijgehouden heb kan het zijn dat ik ff te fanatiek geweest ben. Dus mocht iemand gewist zijn of nieuw zijn en er bij in willen, stuur dan ff een PB en dan komt het goed :D

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    ik kom er niet vandaan, ben import ;) woon er wel samen nu

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    heb gisternacht een goed gesprek met vriendlief gehad, en we hebben goed gepraat over wat ons dwars zit. gelukkig niets over elkaar maar meer dat we ons storen aan anderen. hij zei gelukkig hetzelfde over zijn moeder als wat ik bedoelde. dus dan weet je ook dat het niet aan jezelf ligt. ben wel blij dat we ff goed gepraat hebben zat me stiekem meer dwars dan dat ik dacht.

maar ja we gingen pas rond hal1 slapen en om 4 uur ging zijn wekker weer. dus hij zal nu wel kapot zijn. heb omdat ik het best sneu vond zijn broodjes maar gesmeerd.

maar nu ben ik nog te moe om op te staan. denk dat ik zo maar eens ga doesje en ff op bed ga liggen :)

jullie nog leuke plannen ?

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Leuke plannen? Nou, ben bezig met achterstallige administratie (dus helemaal niet leuk...) heb nog wel leuke dingen in de planning, maar daar mag ik pas aan beginnen als alle niet-leuke dingen klaar zijn (helaas helpt dat nog niet echt om met de niet-leuke klusjes bezig te gaan) Maar goed. Over 3 week MOET alles klaar zijn...
    Heb gisteren wel de vormen voor het naambordje voor in de tuin uitgezaagd, maar mag dus pas verven etc als alle andere dingen gedaan zijn.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Toch fijn he die goede gesprekken, wij doen dat nu ineens ook. Meestal sloegen we zoveel op totdat we echt niet meer konden en nu niet meer. Moet zeggen dat dat wel heel erg oplucht en veel prettiger is. Vorige week las ik in een boekje dat deze periode uitermate geschikt is om met zn tweeen uit eten te gaan en het te hebben over de opvoeding. Het uit eten gaan is gelukt, maar het over de opvoeding hebben is niks van terecht gekomen... ach hebben we ook nog wel tijd genoeg voor dacht ik ;)

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oeh je bent wel streng voor jezelf ;)
    maar zo heb je de andere klusjes sneller gedaan.

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden nog 5x ochtendjes werken en dan is het voorbij heerlijk vrij wezen tot 22 sept heb met m manager overlegt en ik ga werken van maandag tot donderdag van 9 tot 2 en als dat te veel is (dat weet ze nog niet ) ga ik in januari 3 dagen werken van 9 tot 2 ben nu elke vrijdag vrij dus dat ik al lekker

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh fiona, daar ben ik jaloers op. hoeveel weken heb je vrij? ik vond het best erg dat ik 6 weken van te voren moest stoppen ipv 4.
    klinkt goed van 9 tot 2. helaas werk ik in de horeca en moet ik er aan geloven om ook af en toe een weekend te werken :(

maar is wel lekker nog 5 daagjes en dan VERLOF :)

Deel Deze Pagina