Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja dat heb ik dus ook; supernieuwsgierig, maar geen voorstelling er van kunnen maken. Fijn om te lezen hoe jullie er over denken :D

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo.. ik ben weer helemaal schoon en gladjes :) het lukt me nog aardig moet ik zeggen.

heb meteen maar even de badkamer goed schoon gemaakt.

heb al 1 ijsje gehad maar het smaakt naar meer :)

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo.. ik ben weer helemaal schoon en gladjes :) het lukt me nog aardig moet ik zeggen.

heb meteen maar even de badkamer goed schoon gemaakt.

heb al 1 ijsje gehad maar het smaakt naar meer :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

*****Inbraak*****

ICE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!!

leuk de eerste meimama bevallen :D

*****uitbraak*****

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even een berichtje van mij:

Ice, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Luna

Weet iemand al hoe het met Ice gaat en hoe de bevalling was?

Zo lief dat jullie bezorgd om mij waren.
    Bedankt buddy's!
    Ik was ook helemaal emotioneel toen ik hoorde van Gina dat Ice de 1e mei-mama is geworden. Geweldig!

Onsukkie, GEFELICITEERD met je verjaardag meid!

Met mij gaat het nog niet zo goed.
    Vannacht ook veel pijnlijke harde buiken gehad. En ook echt krampen en steken. Ik voel me nog steeds beroerd: misselijk en hoofdpijn.
    Omdat mijn man en ik ons toch wel zorgen maakte of het nu het echte werk is, hebben we de gyn gebeld.
    Die zei dat het kon zijn dat het voorweeen zijn, maar ik moest vandaag maar in bed blijven liggen, en de tijd tussen de harde buiken timen. Als het regelmatiger wordt moet ik terug bellen.
    Het is nog niet regelmatig, maar soms wel 10 keer per uur. Het doet ook echt pijn. Niks helpt. Ik heb ook nog niks gegeten. Maar wel water gedronken.
    Nog even afwachten dus. Ik hoop echt dat de kleine nog even blijft zitten hoor!

X Neia

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Jeetje Neia: maar goed luisteren naar de gyn. Wel vreemd dat de voorweeen dan zo lang aanhouden, meestal is dat een paar uurtjes en dan weer over en komt het later (of niet) weer terug. Lekker rustig aan doen idd maar en goed in de gaten houden hoe vaak ze komen. En als ze te pijnlijk worden of je voelt je onrustig gewoon de gyn bellen en vragen om een ctg om te kijken of het weeen zijn. Als je weet dat dat het niet is wordt je zelf ook een stuk rustiger lijkt me.

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    jeetje niea jullie zullen idd wel geschrokken zijn. die maar lekker rustig aan en idd als je het niet vertrouwt gewoon weer bellen.

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    lekker rustig aan doen neia, hopelijk neemt het snel af ! sterkte meis !

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Neia hopelijk neemt het weer af, en anders gewoon de gyn weer bellen. Kan het zijn dat je weer last hebt van die nierstenen?

Vandaag bij de VK geweest voor APK helemaal goed.. bloeddruk 125/75 :) dus nou dat is weer mooi. Alles doorgenomen over wanneer bellen naar de VK ...
    bij 15 pijnlijke weeen in een uur, of groen/bruin vruchtwater...

Nou, nu weer lekker thuis.
    en voor vanavond een heerlijk ijsje gehaald voor mij en mannetje !

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden heb me ikea lamp opgehangen okay hij zit met 1 spijker vast maar hij hangt dat is het belangrijkste en me deurstocker zelf erop geplakt ben helemaal trots op mezelf
    zometeen eten koken en voor vanaaf heb ik lekker hangop met aardbeien zelf gemaakt
    hmmmm

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea wanneer het niet afzakt ofzo gewoon weer bellen hoor wil je niet ongerust maken maar voor het zelfde geld ben je al bezig met bevallen de baby moet nog wel ff een paar weekjes blijven zitten hoor! hou ons op de hoogte
    trouwens nog steeds niks van patricia gehoord...

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja dankzij jullie lekkere verhalen over ijs zit ik nu met een bevoren tong inmiddels met een framboosewaterijsje in me mond en met 2 handen te typen okay hij gaat nu langzaam dood me tong

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    je weet het altijd wel lekker te brengen he fioon hahaha

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Neia..gewoon weer bellen..ik vind het vrij veel 10 harde buiken in het uur.
    @Fiona..niet weer aan die lamp komen..gewoon vanaf blijven :D
    @Anastasia..nette bloeddruk hoor!

Erg hé die ijsjes..kwam er net achter dat we niet veel meer in huis hebben.. Bij de jumbo hebben ze kiwi/ananasijs erg lekker...

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ff je tong reanimeren.. :)

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja als ik jouw maar aant het lachen kan maken is het toch goed hahaha als je down bent kom je maar naar mij toe ben je zo weer vrolijk

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zag trouwens allemaal leuke babydingen voor het komende EK in juni..
    oranje rompertjes en t shirtjes met plaatjes of teks echt schattig.
    :)

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hoe kan je nou een tong reanimeren?

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja me tong is gewoon een beetje gevoelloos nu maar het ijsje zit erin! ppfff o ik ben echt happy heb bijna alles rond alleen me vluchtkoffer nog en het beddegoed van de beep en een geboortebord regelen en dan kan ze komen !

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wiieeww leuk anaS. dat klopt ja het EK! oo ga echt wel een leuk rompertje doen zie het al voor me

Deel Deze Pagina