@evelien: ik ben ook echt niet van plan om toe te geven, omdat schoonmams en/of manlief dat zo leuk zouden vinden. Ik geloof best dat ze dat leuk zouden vinden, maar het is inderdaad wel mijn bevalling en ik moet me gewoon 100% op m'n gemak kunnen voelen! Maar ja, dat neemt helaas niet weg dat je je dan toch een beetje schuldig gaat voelen enzo... Zeker wanneer je man dan ook nog begint dat hij het ook wel prettig zou vinden We gaan naar de Praxis op Ekkersrijt. Dat is echt 5 minuutjes hier vandaan, terwijl we voor de Hurk zo'n beetje de hele stad door moeten @Lindatjuhhh: Welkom hier! Natuurlijk mag je nog meeschrijven Op het inpakken van de vluchttas en het strijken van de laatste babykleertjes na, ben ik helemaal klaar om te bevallen! Ik vind het wel grappig trouwens... toen ik 36 weken zwanger was, begonnen de zenuwen toch wel flink toe te slaan. Echt het besef dat het nu bijna elk moment kan gebeuren. En tegelijk het idee dat de baby toch echt nog een paar weekjes moest wachten, want er was nog een hele waslijst aan dingen die ik moest doen (althans, voor m'n gevoel). Nu ben ik ruim een week verder, heb voor m'n gevoel de afgelopen week echt niet zo heel veel gedaan (al heb ik wel inmiddels bijna alles van m'n lijstje af kunnen strepen) en nu ben ik ook een stuk rustiger! De nieuwsgierigheid is het aan het winnen van de zenuwen en ik heb nu ook (eindelijk) wel het gevoel van "ja, het is goed zo, de kleine kan nu gewoon komen!"
Thanks! Nog net ff verjaart voor de kleine er is. En vandaag ook nog 34 weken. Is toch leuk? 14 april 24 jaar geworden 34 weken zwanger En m'n geboortedatum is ook nog 14-04-1984, ik heb wat met de 4 geloof ik. Haha. Vanmorgen naar de VK geweest, hele uitleg gehad over wanneer te bellen enzo, hartje mogen horen, 130 slagen per minuut, echt keurig en ze ligt nog steeds met het koppie beneden, maar... nog niet ingedaald! En mocht weer bloedprikken om te kijken of m'n ijzer goed stijgt.
Jvtje: het is ook gewoon fijn om alles klaar te hebben, alleen al voor je eigen gemoedsrust. Bij jou schiet het idd. op nu. Zoek nog even wat afleiding om die laatste paar weekjes door te komen. Ik was bij Quinn eind december uitgerekend en had toen genoeg aan mijn hoofd met de feestdagen zodat die laatste weken echt omvlogen. Toen de nacht na 2e kerstdag de weeen begonnen had ik pas in de gaten dat het al echt zover was. Heerlijk gevoel was dat.
welkom linda leuk dat je erook bij bent gekomen hier alle sklaar op de vluchtkoffer na en het bedomhoog ect ect maar ben nog niet zover jvtje stjee ja wel een kutsituatie wie je nou weer heb je moet echt aan je zelf denken hoor en gewoon eerlijk zeggen hoe je erover denkt ze kan toch ook op de gang wachten? zo ga weer ff verder met het eten hanah hoe is het met je meis
heeej ben ik weer even! de baby kamer begint echt op een baykamer te lijken! echt super! heb t bedje al opgemaakt! hemel en mobiel hangen er boven! beddengoed en zo moet nog wel gewassen worden hoor.. maar was toch wel benieuwd hoe het eruit komt te zien! en ben al helemaal verliefd dat was het vele werk van vandaag zeker waard! t is nu nog een rommeltje daar.. maar ga vandaag of morgen even een paar foto's maken! het word eene cht winnie de pooh kamer! Onsukkie van harte gefeliciteerd met je verjaardag! vanmorgen helemaal vergeten! stom! Jvtje wat een lange verhalen typ jij toch! heb je nog geen last als je zo lang achter de pc moet zitten? bij mij begint dan alles zeer te doen! De buurtbedmiddeling gaat deze week terug bellen dus ben benieuwd! vandaag ook een telefoontje gehad over die klachtenbrief en dat gesprek waar mijn vriend is geweest.... we krijgen 100 euro vergoeding.. nahja vind ik nog netjes! helaas halen ze die schouw er niet uit.. maarja dat had ik ook eigenlijk al wel verwacht. Arjen is indd. gek op lampjes en alles.. en dan tellen papa en mama niet meer echt mee haha... Vandaag ook t kraampakket opgehaald! wat een griezels al die onderleggers hebben jullie ook wat leuks in het kraampakket erbij gekregen! ik heb een ochtendjasje erbij gekregen! wel heel leuk! aleen nog veeel te groot voorlopig die past arjen nu wel haha. en bij arjen had ik ook een ochtendjasje gekregen! Landatjuhhhh welkom hier gezellig dat je mee komt kletsen! zoow vriend is eten aan het maken! hij vond dat ik al genoeg gedaan had vandaag! lief he
zo alles is gestofzuigd, de aardappelen zijn geschild voor de boerenkool mjummie, @ukkie, leuk he dat je iets met een getal kunt hebben. wij hebben dat met 13. 2jr terug vlogen we vrijdag de 13 stoel nummer 13, 13e x vliegen en vluchtnummer 13... een jaar later gingen we op een 13e kijken voor een huis, het huis heeft huisnummer 13 en de postcode ook. dus vriendlief zegt ook dat de kleine de 13e moet geboren worden @linda welkom hier. ja hier is alles klaar voor de beeb het geboorte bord moet nog 1 keer wit geschildert worden. en dan is alles echt klaar oeps bedenk me net dat ik nog zo'n matras beschermer moet kopen. ff een vraagje daarover waar hebben jullie die matras beschermer gekocht ? want bij de Leen Bakker kost ie 29.99 vind ik een beetje veel geld. jvtje, ik/ wij willen er niemand anders bij hebben dan de vk en kraamhulp. en als jij wilt dat alleen je pa erbij is dan is dat je goed recht. ik zou dat ook netjes tegen haar zeggen. ik vind het wel stom van haar dat ze achter je rug om nog naar je man toe gaat. als jij toch nee zegt moet ze dat accepteren. evelien, eet smakelijk
zo heb het me hier maar eens makkelijk gemaakt, de bezorgservice van de appie komt woensdag de boodschappen brengen, dat scheelt weer een hele hoop sjouwen! gemak dient de zwangere nietwaar
@Linda..Welkom hier.. @Deentje..ik had een knuffel en een omslagdoek in het kraampakket zitten..Erg charmant hé al die spullen die in een kraampakket zitten. Ik had een vluchtkoffertje klaar maar dat wordt nu een echt tas. Ik ga ervan uit dat ik minimaal 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven.
als eerste ice en man van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje neia, ik zou ook nog even bellen. ik mocht niet meer dan 6 harde buiken per uur hebben en ze mochten al helemaal niet pijnlijk zijn. ik snap dus ook niets van dat eiwit gebeuren. vliezen lekken niet, dus dat is het ook niet. omdat de bloeduitslagen goed waren en ze mijn bloeddruk niet te hoog vonden mocht ik weer naar huis. voel me verder prima (beter dan de rest van de zwangerschap), heb alleen de hele dag honger. nieuwe mama's, leuk dat jullie nog even mee komen kletsen. waterijsjes, verdorie die ben ik dus vergeten te kopen vandaag, heb nog maar twee van die calippos. zal ze maar even verstoppen voordat amy en daisy ze ontdekken.
@deentje, wat lief van je mannetje dat ie doet koken. leuk is dat he als je echt merk dat de baby kamer babykamer word... loop ook steeds vaker even binnen om te spieken ik had een verzorgingstas erbij gekregen. ook leuk alleen ik hoor van andere dat ie niet logisch en gemakkelijk in gebruik is. en ik heb er eentje die bij de wagen hoort.
zoow ff bijlezen vanaf pagina 1471 dat zijn aardig wat bldz.. maar heb tussendoor wel wat berichtjes opgevangen kijken hoever ik kom.. want eten is ook zo klaar ooh eten is al klaar dan vanavond maar ff terug lezen! hehe
is iedereen eten? vriendlief belde net dat hij waarschijnlijk laat klaar was ik vind het zo vervelend om alleen te eten...
Druk vandaag met de buddynieuws! Hannah moest voor controle vandaag naar het ziekenhuis. Helaas is haar onderdruk weer gestegen. Zelfs met de medicijnen is de onderdruk weer rond de 100.De kans is erg groot dat ze haar weer gaan opnemen :-s Ze houdt me op de hoogte!!
Hier ook n et met manlief opgehangen. Is ook pas over een drie kwartier thuis. Gaan we samen eten..... maar als je mannetje nog later thuis komt dan is alleen eten idd nie zo leuk ! Je kan ook nu gaan eten achter de pc....hou ik je gezelschap hihi