Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

he wat balen zeg van hannah! echt niet leuk voor dr het is geen fijne zwschap voor haar geweest
    wil je haar de groetjes doen van mij en beterschap anna ,

zo het eten zit erin heb weer eens normaal kunnen eten normaal zat ik zo snel vol maa rnu me hele bordje leeg met me vlees

oowweeee wat een mega irritante reclame die met dat krijt over het bord wordt er helemaal niet goed van bij dat geluid

will as vrijdag gaan ze weer meten?

meiden is het normaal dat je veel vocht vast houd me gezicht is helemaal opgezet me lippen zijn er van opgebartsen me enkels die zie je niet meer waar me sokken zitten zitten hele geulen en me bovenben en me handen zijn ook opgezet waar licht dat aan?

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    de vk zei dat het vocht vasthouden er bij hoort dat het zorgt voor verweking vh kraakbeen etc...
    zolang je bloeddruk goed is , is het geen probleem.

Hannah wat ontzettend k*t dat het weer niet goed gaat met de bloeddruk! Hoop dat de kleine het wel goed maakt, en dat jij misschien met aanpassing vd medicijnen toch naar huis mag.
    knuffel!

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    fiona, geen idee op de cursus zeiden ze dat het je lichaam schuld is. die doet dat .. ze had er niet echt een verklaring voor. vind het wel zo gek dat de ene er zoveel last van heeft en de ander vrijwel niet!

kan me echt niet voorstellen wat jullie mee maken. mijn vingers zijn een beetje dikker maar meer niet.

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    kijkt het bij jullie ook zo donker? net alsof het ieder moment kan gaat stormen :( vorig jaar rond deze tijd was het 24 graden....

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ VERJAARDAGS-FELICITATIES: Bedankt Fiona, Gina, Will, Dolphin, Mariska, Lafo, Anastasia, Evelien, Friendly, Katsas

@ Lafo: Ja, verjaardag was gezellig, op een gegeven moment 15 man op bezoek, paste maar net, maar wel oergezellig. Vrijwel iedereen kwam gelijk om 8 uur en ze gingen ongeveer gelijk allemaal weg. Echt zo'n drukke maar gezellige avond. Hondjes hadden een plek onder de grote tafel achter de bank gekregen, lekker uit zicht, en hebben zich werkelijk KEURIG gedragen. M'n man iets minder, die stond de helft van de tijd weer te dromen. Ik moet er maar gewoon aan wennen dat als ik wil dat hij iets doet ik dat moet vragen, want hij doet het echt gelijk en zonder klagen, alleen hij ziet het zelf dus niet. Zelfs als ik vraag of ie wil zorgen dat de hondjes op hun plek blijven als er steeds visite binnen komt lopen ze langs hem heen (c.q. tegen hem aan) zonder dat hij iets ind e gaten heeft. Nou ja. Beetje druk in z'n hoofd zeker... hij bedoeld het niet verkeerd in elk geval. En hij kijkt zooooooooo uit naar ukkie, echt schattig, iedereen die het horen wil vertelt ie dat het zoooooooo lang duurt, en dat ie echt niet meer kan wachten! *smelt*

@ Katsas: Gefeli met je 37 weken, echt weer een mijlpaal he?! Ik vond 34 weken ook een mijlpaal, en 35 weken is ook leuk (want dan is het 35 weken zwanger, nog 35 dagen te gaan). Maar nu mag je lekker thuis bevallen!

@ Ice: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Jeetje zeg, die had ik nog niet verwacht, maar wel super natuurlijk en fijn dat jullie lekker naar huis mogen, heerlijk! Geniet van de kleine Luna.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier is het helder, blauwe lucht :)

ons ukkie fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

7. net wouden we ff lekker tv kijken tijdens t eten! moet de tv weer knetterhard om over de buren heen te komen :( mijn vriend maar weer naar boven gegaan... doen gewoon weer niet open!:( nu gelukkig weer rustig!

Evelien is ook indd. een lastige keus thuis of in het ziekenhuis bevallen! doe waar jij je het prettigste bij voelt! maar wel beter dat je die keus zelf kan maken toch! als dat je verplict in t zh moet bevallen

Neia jeetje meid... t zit je echt niet mee... hopelijk gaat t snel weer wat beter met je.. doe t lekker rustig aan en laat je lekker verwennen! lekker een warm bad...

voorweeen horen geen pijn te doen volgens mij.. hou t goed in de gaten! en anders gewoon bellen hoor daarvoor zijn ze er... wat voor tijdstip het ook is! sterkte!

Gina de 15e is morgen al :)

fiona klote is dat van die gebroken nachten! vanavond lekker vroeg naar bed! en lekker luieren!

Will fijn weer wat van je te horen! van bloedruk heb ik geen verstand.. dus kan je neit verder helpen! verder fijn dat t goed met je gaat! en met de kleine natuurlijk :)

Mariska binnen nu en 2 weken.. dat is wel erg snel ja! heerlijk geniet nog ff van dat getrappel in je buik! je zult t gaan missen ;)

Lafo geen idee waarom ze het bij ons niet berzorgen t kraampakket.. wel jammer... maar moest ook klossen en de po ophalen en dat moet bij t zelfde centrum.. krijg je die ook thuis afgeleverd?

gefeliciteerd met je 35 weken!

friendly jeetje wat een gezijk zeg met dat internet van jou.. binnen nu en 3 wkeen.. ppffff en je wacht al zo lang.... beachelijk hoor!

Katsas gefeliciteerd met je 37 weken! jij mag nu ook bevallen!;)

wow kan er nog steeds niet over uit de eerste mei mama al bevallen! echt super! toen ik het mijn vriend vertelde sprongen de tranen bijna in mijn ogen haha!

evelien neej jullie zijn niet saai hoor :p maar vind de babykamer inrichten toch ook wel erg leuk! ;)

Witte reus fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt met je man! dat is vaak wel erg fijn!

fiona nog ff doorzetten! zla nu wel zwaar worden met werken of niet?

Katje ik droom wel vaak over een kleintje... maar t zal toch heel anders gaan als je verwacht. bij arjen kon ik mij helemaal geen voorstelling maken en was het allemaal nog zo onwerkelijk.. en nu ik een 2e krijg.. heb ik toch wel zo mijn voorstelling van hoe het zou zijn.

jeeyje neia 10 harde buiken per uur.. dat is wel veel! goed rust houden he! en zodra je het niet meer vertrouwd gelijk bellen!
    hoop ook voor je dat ie nog eventjes blijft zitten!

haha hier ook al leuke ek baby kleertjes.. arjen was net geboren toen de wk was.. dus heb nog genoeg oranje voetbal kleertjes voor de kleine! wel ahndig:)

anastasia iritant zeg zonder magnetron!
    is toch altijd zo als je het niet kan gebruiken krijg je allemaal extra uitgaves

hahaha denk niet dat de baby snel wil komen als je een ijsblok op je doos legt haha.... kruipt ie snel weer terug

Neia als je weeen hebt herken je ze echt meteen! zeminste dat is mijn ervaring.. ik wist gelijk bij de eerste wee van ohja die zijn weeen! hoop dat t echt t voorwerk is!

Mariska indd. wat een witte inhoud heeft die doos.. alelen maar verband :(:(

achnee toch! hannah niet weer naat dat stomme ziekenhuis! wat vervelend zeg! dan maar hopen dat ze je kindje snel gaan halen!

zoow alles weer bijgelezen! nu ga ik weer even wat doen! :)

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo er is een hoop gepost zo te zien :D maar dat was te verwachten met de eerste meimama :D
    Ik moet het ook echt tegen iedereen zeggen zo raar, tegen m'n ouders die me echt zo aankijken van ja und ? :)
    Die snappen er helemaal niks van, maar wij zijn in de feeststemming \:D/

@ Anna fijn zo'n mooie keuring, ik moet morgen weer !

@ Neia meid hopelijk is het allemaal voor werk en blijft het nog lekker even zitten, heb nog niet alles terug gelezen dus hoop wat positiefs te lezen.

@ Gina jij had ook al een sms gestuurd las ik net mooi zo, goed teamwork ;)

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    deentje leuk he de babykamer inrichten :)
    ben je nu klaar?

neia hoe gaat t nu?

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    en meiden niet vergeten morgen de Delft date :)

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Lafo: Echt een ontroerend moment ja, dat er opeens een 1e mei-mama is waarmee alles ook goed gaat met haar een ukkie. Gaaf man, wat komt het dan opeens dichtbij!

@ Katsas: Nou, dan beval jij komend weekend toch, wel zo lekker. Haha. Echt gek, want jullie zijn echt al in die fase, en ik ben "pas" 34 weken. AAAAAAHHHHHHHH! Frusty!

@ Nazli: Klinkt alsof de kleine al flink aan het indalen is, of al is ingedaald, bij mij ligt ie nog hoog. Wel grappig, want we lopen spatgelijk. Bedankt voro de felicitatie!

@ Witte reus: Fijn dat ie ingedaald is en vast zit, bedankt voor de felicitatie.

@ Anna: Bedankt voro je felicitatie, mooie bloeddruk, mijne blijft maar zo achterlijk laag, vanmorgen weer 120/50

@ Katje: Leuk als mensen in je omgeving ook zwanger zijn he, is zo leuk om hetzelfde schuitje te zitten, zeker als het allemaal een beetje dicht bij elkaar zit. En bedankt voor je felicitatie nog!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Die heb ik idd al gekocht, ben wel een beetje voetbalfan dus kon het niet laten liggen :D

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @ukkie, ik had je ook gefeliciteerd hoor :( ... ;)

woehoe, vriendlief is over een half uur thuis heb echt zin in boerenkool mjummie

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Toch niet die van festini he, heb er net alweer 2 op. Slecht!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, ja, dat had ik ook gelezen. Erg zijn we he...

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Thnx!

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oei vergeten te vragen... heb je ook leuke kado's gekregen?

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hoeveel pech kun je in 1 zwangerschap hebben zeg, hopelijk trekt het snel weg en blijft je ukkie nog even veilig zitten!

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He wat balen zeg... hopelijk gaan ze haar met 37 weken inleiden, want dit wordt nu toch wel een beetje een hel lijkt me!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jazeker, we hadden afgelopen maand de CV-ketel stuk en een lek in de gasleiding en dus een hele berg geld armer. Nou wilden we in de keuken een hotfill boiler om water te besparen en die heb ik nu van m'n ouders gekregen. Is echt niet goedkoop, dus ben er super blij mee!

Deel Deze Pagina