Hannah wat vreselijk balen weer jij en Neia hebbe niet wat je zegt een droom zwangerschap en dan loop ik weleens te klagen over mijn kleine dingetjes Sterkte meiden hoop snel toch wat positiefs te lezen. @witte reus die matrasbeschermer kan je ook bij de Hema halen daar kost het gellof ik 15 euro, heb die daar ook gehaald. Moet die er wel een keertje om heen gaan doen, vergeet het iedere keer! Meiden hou eens op over ijsjes, precies datgene wat ik dus niet in huis heb Vandaag van alles door elkaar zitten vreten, twee broodjes haring en toen weer een rookworst, zak Engelse drop was ook niet veilig en nu een beetje misselijk. Moet nog eten zelfs, ik denk dat we lasagne gaan halen ben nu een beetje lui aan het worden, moet vanavond nog strijken
Zo, ik ben weer bijgelezen. Jullie moeten niet zo veel kletsen hoor, het is zowat niet te volgen! Was vandaag ook weinig online, omdat m'n mannetje lekker een dagje vrij was ivm de VK vanmrogen en m'n verjaardag. Wel relaxt met z'n tweetjes.
Net komt mijn man binnen en zegt dat een collega van hem heeft gedroomd dat het binnen een week geboren gaat worden Nou word ik toch steeds nerveuzer...........
zucht mannetje is nog in utrecht op zn werk... gaat allemaal niet echt zoals t moet en nu dus druk druk nog.. fijn dat hij dan even belt om te zeggen dat hij laat is, .. heb eigenlijk al geen honger meer... en hij is ws pas over een uur thuis..
Onsukkie, ik had je al gefeliciteerd. Maar nog niet met je 34 weken: GEFELICITEERD meid! Heb je nog leuke cadeautjes gekregen? Hannah, wat erg zeg dat je bloeddruk weer zo hoog is. Ik hoop echt dat je niet hoeft te blijven. Maarja, alles voor jouw gezondheid en voor de kleine natuurlijk. Anna, heb je nog iets van Ice gehoord? Katsas, GEFELICITEERD met je 37 weken! jij hebt ook de mijlpaal bereikt. Deentje, ik zou echt gek worden van die buren. Pff belachelijk zeg. Evelien, kan me voorstellen dat je opeens twijfelt over het thuis of in het zh bevallen. Inderdaad even goed met je vk overleggen meid. En je weet natuurlijk nooit hoe het loopt. Jvtje, nou dat vind ik echt belachelijk dat je schoonmoeder je keuze niet gelijk accepteert. Een bevalling is niet niks (heb ik me laten vertellen ), en dan moet je je wel op je gemak voelen. Ik vind het dan ook raar dat ze dan ook nog achter jouw rug om aan je mannetje vraagt of ze erbij mag zijn. Gewoon duidelijk blijven meid. Ik vind het al heel wat als je haar beneden laat wachten. Lafo, je bent een schat! En een vreetzak, haha . Anastasia, lief dat je het vraagt! Het gaat nu iets beter hier. De harde buiken zijn er nog wel, maar zijn echt veel minder pijnlijk. Ik denk dat het komt omdat mannetje thuis is. Nu kan ik me beter ontspannen. Nog niet echt iets gegeten, zometeen maar even proberen. Mijn moeder is alweer 2 keer langs geweest: mam er is niks veranderd :x . X Neia
Thanks jij ook bijna he En ja ik weet het wat een vreetzak ben ik, morgen weer op de weegschaal bij de vk helaas Blij dat je je iets beter voelt gelukkig maar we moeten nog even he meid 8)
Nee, hier heb ik dus juist totaal geen last van achter de pc zitten! (gelukkig niet ) Ik heb meer last van m'n lijf als ik gewoon op de bank wat puzzeltjes zit te maken ofzo. Maar ja, de bank is dan ook eigenlijk wel aan vervanging toe .. daar zit ik gewoon niet echt lekker meer op 100,- terug krijgen. Het is een kleine pleister op de wonde, maar toch netjes dat ze überhaupt wat terug geven! Bij ons zat er een knuffeltje in het kraampakket bij. En een boek over veiligheid in & rond het huis. Ben benieuwd naar de foto's van de babykamer! Het kraampakket werd hier gewoon thuis bezorgd door de verzekeraar. Klossen en po hebben we zelf op moeten halen bij de thuiszorgwinkel. @fiona: ik zeg ook wel gewoon wat ik ervan vind hoor Ik vind het alleen dan weer zo lullig dat schoonmams dan nog even bij vriendlief aangeeft dat ze het toch écht wel heel leuk zou vinden, terwijl ik daarvoor toch al duidelijk genoeg heb aangegeven dat ik dat niet wil *zucht*. Ik kan het echt prima vinden met m'n schoonmoeder, daar niet van .. maar hierbij wil ik gewoon alleen m'n vader hebben. En ja, als ze er vrijdag weer over begint, dan ga ik haar dus voorstellen dat ze best in de woonkamer mag wachten enzo, dat ik haar best wil bellen als het zo ver is. Maar in de slaapkamer erbij, nee. Haha, dat geluid van het krijt is wel irritant ja, al kan ik er redelijk tegen. Voor de rest vind ik het wel een heel grappige reclame. Vooral waar dat meisje ineens met in de ene hand een hoorntje en in de andere hand het softijs staat @witte reus: hihi, als de kleine moet wachten tot het de 13e is, dan heb je nog een maand te gaan dus! Loop je zowat 2 weken overtijd.... En ja, dat vind ik dus ook Ik denk ook wel dat m'n schoonmoeder zich erbij neer zal leggen hoor, ze is wat dat betreft niet zo moeilijk gelukkig. Alleen eten is inderdaad niet leuk Gelukkig zal dat hier waarschijnlijk niet meer gebeuren t/m de bevalling (en de periode erna). M'n man heeft z'n cursus vorige week afgerond, daarvoor moest hij wel met enige regelmaat 's avonds nog weg, dus toen die cursus nog bezig was, kon ik ook gemiddeld 1-2x per week alleen eten Hier schijnt het zonnetje nog. Maar vanmiddag is er wel een flinke regen/hagelbui langs getrokken. @anna: hè bah Nou ja, als dat het beste is voor Hannah en de kleine... Gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden, maar het is zeker niet leuk als ze nu toch weer het ziekenhuis in moet. @onsukkie: leuk dat je verjaardagsfeest zo geslaagd was! Nou ja, als je man de dingen wel doet als je ze vraagt, zonder te zeuren, dan is daar nog over heen te komen denk ik Het zou natuurlijk nog prettiger zijn als hij dingen zelf zou zien, maar ja. Beter zo dan dat je alles nog eens 10x zou moeten vragen en vervolgens nog afgesnauwd wordt ook. Kan me voorstellen dat het best frustrerend kan zijn, dat 'wij' al zover zijn dat we ook gewoon mogen bevallen en dat jij nog een paar weekjes moet... maar die weken vliegen echt voorbij hoor! @lafo: ik heb het alleen aan m'n man verteld van Ice d'r bevalling. Maar volgens mij raak ik er ook meteen niet meer over uitgepraat Geloof dat hij het ook wel bijzonder vindt, zeker omdat Ice en ik gelijk uitgerekend waren. Komt het ook voor hem natuurlijk wel ineens héél dichtbij! Hij houdt het forum kennelijk ook beter in de gaten dan ik denk Namen zeggen hem niet zoveel, maar hij had wel meteen zoiets van 'oh, die met die engelfoto?' Ja, die dus @anastasia: alleen de VK kan me morgen uit Delft houden hoor! En ik ga er toch niet vanuit dat m'n situatie nu ineens zodanig veranderd is, dat ik naar het zh zou moeten ofzo. Nee, vergeten doe ik het zeker niet! @neia: gelukkig zakt het dus weer iets af nu. Hopelijk blijft dat zo, want dit lijkt me toch niet goed hoor, zoveel pijnlijke harde buiken! Gelukkig wonen mijn ouders & schoonouders niet zo dichtbij dat ze zomaar even binnen komen vallen. Maar als ik in jouw situatie had gezeten, hadden ze vast ook al wel meerdere keren gebeld Ze zullen het allemaal best heel goed & lief bedoelen, maar als er wat nieuws te melden is, geven we dat vanzelf wel door, niet dan?
Oh, de mp3-speler op de server hier (soort winamp, maar dan anders...) heeft er zojuist voor gekozen om Bon Jovi te draaien, nu word ik weer even helemaal vrolijk (nee hoor, ik ben helemaaaal geen Bon Jovi fan .. waarom komen ze dit jaar ook niet wat later naar NL?! Juni is echt nog een tandje te vroeg hoor...)
lafo haha ja hier ook.. ik ook aan iedereen vertellen.. anastasia ja nog ff laatste puntjes op de I zetten... maar de babykamer is zo goed als af.. moeten nog ff plintjes gelegd worden.. maar das niet mijn taak ik ben druk aan het wassen! alle hydrofiel en flannelen luiers e.d. morgen lekker strijken maar dan heb ik die klote klusjes gedaan! en dan lekker weg dromen en fantaseren over wie daar in dat bedje komt te liggen zoow ik ga gtst kijken ! prettige avond iedereen! ben er morgen weer! al ben ik morgen aardig druk.. probeer wel wat tijd voor jullie vrij te maken
ik ga mij ijs dat ik vanmiddag voor mij en mannetje had gekocht als toetje en dat ik bewaard had voor hem lekker opeten.. tsss dan maar geen aardappels.. ik heb al een doosje ministroopwafels op, en er is best nog wel een plekje voor heerlijk zelfgemaakt ijs! banaan en pistache en als manlief niet lief is als hij terugkomt eet ik morgen ook zijn ijsje op hahaha
het lekkerste ijs ( vind ik) hebben ze helaas pas als het echt wat mooier weer gaat worden, dan hebbenz e afther eight ijs ja ja en het is zzzoooooo lekker !
Lafo, wij lopen maar iets op je achter hoor, neia en ik! Is wel leuk he zo dicht bij elkaar, vind ik tenminste wel, kun een beetje vergelijken en herkenning! Neia, fijn dat het nu iets beter is, hoopt dat het zo blijft. Heb je ook paracetamol genomen. Mijn vk zegt ook dat je dat gerust eens mag doen, is ook goed voor de doorbloeding en misschien kun je je nog beter ontspannen als je pijn nog minder is. Alleen voor de genen dia al graag willen bevallen, dan geen paracetamol, remt de weeen/bevalling. Hannah, balen weer meid, ik had zo'n goede hoop na de onderdruk van 60, helaas, ik duim voor je en hoop inderdaad dat ze het straks ook gewoon gaan halen met 37 wk want zo is het ook niets en dan hoop ik dat je heerlijk relaxed kraambed krijgt dat heb je wel verdiend! Jvtje, je woont dus dicht bij ekkersrijt, de prenatal bij de deur, zou niet goed voor mij zijn Ik loop wel eens in eindhoven en dan zie ik een hoogzwangere vrouw en dan denk ik dat zou jvtje kunnen zijn, hihi. Onsukkie, fijn dat je zo'n goede verjaardag hebt gehad, en wat betrefd je man, ik geef je fgroot gelijk, die verander je niet zo 1,2,3. En dat hi alles zonder mopperen doet is ook heel wat!. Zegt wel wat over zijn intenties. Deentje, tuurlijk vind je het erg leuk om je babykamer in te richten, snap ik helemaal, en je hebt er ook lang op moeten wachten voor het zover was. Maar het stond er zo grappig dat het nu Ice een babytje had het stukken interessanter was hier, ik moest je gewoon even plagen Lafo, kan me voorstellen dat je nu een beetje misselijk bent. Anna, je bent er inderdaad druk mee, al is het laatste berichtje niet leuk om te moeten verspreiden. Als je hannah nog smst doe haar dan de groetjes van me en heel veel sterkte! Nou ik ga eens languit op de bank, heb looples gehad bij de bekken peut en probeer daar nu steeds op te letten, is wel vermoeiend. Groetjes Evelien
evelien: ja, de prenatal is bij wijze van spreken om de hoek. De Ikea ook trouwens, da's net zo onveilig Ik heb me tot nog toe gelukkig aardig weten te beheersen en mannetje wil graag altijd mee, dus dan moet ik toch wachten tot het weekend Grappig is dat hè, als je niet zover bij elkaar vandaan woont. Dat je dan echt zoiets hebt van "dat zou ... kunnen zijn!"
@ Deentje hier staat gtst ook aan, alleen dan voor mijn man Het is soms net een wijf Ben dus niet de enige die het heel de dag over Ice heeft Evelien ja jullie lopen maar twee daagjes achter, dat is te verwaarlozen toch Daarvoor heb ik ook zoiets met Neia dat ik me wel in haar kan verplaatsen. Pff wat een enerverend (weet niet hoe je het schrijft) dagje vandaag zeg Ben er moe van Meiden van de Delft date al zin in morgen ? @ Anastacia jij ook of hang je over de plee En after eight ijs bah kan je niet wat lekkerders verzinnen Trouwens Jvtje heb wel medelijden soms met jou en al die bemoeizieke mensen om je heen, baas in eigen huis hoor :x