Ik wacht trouwens nog steeds met smart op m'n lasagna heb toch wel weer honger gekregen. Hoop dat die vreetbuien na de zwangerschap echt verleden tijd zijn, heb al een beetje zitten spieken in het nieuwe boek van Sonja B. Eigenlijk moet ik daar echt nog niet aan denken
zo ijsje is ook op.. en manlief is nog altijd niet thuis.. toch geen tijd om nog te eten vinden jullie wel.. en afther eight ijs is zo lekker
@Lafo: het is gelukkig vooral m'n schoonmoeder hoor. En mjah, dat is de aard van het beestje... Ze is gewoon zo iemand die graag alles regelt en graag ook zelf de touwtjes in handen heeft. Het zij zo. Meestal heb ik er ook niet zo'n last van hoor en ik vind het ook gewoon prettig dat ze zo fijn mee komt helpen met het huishouden enzo. En ze doet echt héél veel voor ons. We hoeven maar een kik te geven en ze staat voor ons klaar. Alleen af en toe is het gewoon irritant dat onze ideeën niet met elkaar overeen komen. En m'n hormonen zullen daar op het moment ook niet bij helpen... maar voor de rest is het echt een schat van een mens hoor! Ik ga echt veel liever met die kleine irritaties om van haar bemoeierigheid af en toe, dan met m'n eigen moeders egoïsme....
Hmm, ik hou al niet van gewone after eights, dus zal de ijs-variant ook wel niet lekker vinden. Chocola met mint is gewoon niet mijn combinatie Maar m'n man zou er waarschijnlijk wel een moord voor doen. Die vindt dat dan wel weer errug lekker! Nee, van Italiaans ijs hou ik vooral van citroenijs en straciatella ijs Oh, en Lafo: natuurlijk heb ik zin in morgen!
we zijn wel van het ijs he pfff als het goed is komt mannetje zo thuis... ben benieuwd of hij nog honger heeft of direct naar bed gaat!
Hi, Het is alweer lang geleden dat ik iets geschreven heb hier, lees af en toe nog wel mee maar kan het gewoon niet bijhouden en denk dan iedere keer "schrijf maar niet want heb toch geen tijd om het verder te volgen". Ik ben nog steeds fulltime, 40 uur p.w., aan het werk maar deze week is dan eindelijk mijn laatste week en dan heb ik VERLOF! En dan heb ik zoveel meer tijd en hoop ik dat ik nog weer bij jullie mee mag schrijven/kletsen.... Ik lees dat de eerste mei mama al geboren is, wauw wat komt het dichtbij! Ice, van harte gefeliciteerd. Ik was van de lijst gehaald (terecht want ben hier al lang niet geweest) maar mijn gegevens: 34 jr, Rotterdam, 1ste kindje, uitgerekend 19 mei, geslacht is bij ons bekend maar voor de rest een suprise...
@JVtje; gewoon duidelijk je mening geven naar je schoonmoeder. Ze kan niet van je verwachten dat ze er bij mag zijn. Ik vind zelfs dat je man dat niet van je kan vragen... @lindaatjuh; welkom @onsukkie; ik hoop ook te verjaren voor dat ik ga bevallen. Moet wel lukken theoretisch; ben 1 mei jarig en 25 mei uitgerekend @Hannah; het zit niet mee he...misschien weer opnamen Graag gedaan hoor @askim; tje nog 40 uur aan het werk... alles gaat goed? lekker dat je wel bijna verlof hebt toch? Ik ben net terug van zwangerschapsfit. Was wel weer gezellig. Volgende week partnerles, ben benieuwd
Meiden ik ga de laptop opbergen, ik voel me een beetje volgevreten, ik ga ook niet meer strijken, komt allemaal wel. Morgen om 09.00 bij de vk zijn en daarna richting Delft Meiden van de date ik zie jullie morgen, overige dames ik spreek jullie morgen wel weer
Dolhpin, wat je zegt, niemand weet wanneer ie aan de beurt is. Simone, jullie meid komt ook echt wel snel hoor! Nog max 2 weekjes (maar die gun ik je niet hoor) Evelien, Deentje heeft het stiekem toch wel gelezen Evelien, irritant dat kraamzorg het aantal uren niet kan. Ik had het ook al gehoord dat het een drukke periode is. Daarom heb ik er ook al snel voor gebeld, maar ze hebben er later niets over gezegd.(en voordeel als ze het hier niet kunnen leveren krijg ik geld van het VGZ) Neia, hoop dat het wel een beetje zakt. Nazli, je bent niet de enige met thuisproblemen helaas. Anna, als het kopje maar lekker klein is.. dat schijnt het prettigst te poepen Mielenl, jij ook succes de komende weken! Wittereus, jammer dat ik je aanbod nu pas lees. Worstenbroodjes zijn altijd lekker! (tenminste, niet allemaal, vind die van de appie het lekkerste) En raketjes heb ik ook nog in de vriezer, en perenijsjes... en vianetta de Enkels.. het ziet er hier uit als een zwembandje om mijn enkels heen Heel vreemd! Katje, ik vind het wel raar om te bedenken hoe het dalijk is met twee ukkies. Pfff zal een heel geregel worden 's ochtends. Anastasia, op ijs zitten, dat is ook weer zo koud, brrrrrrr Neia, ik heb ook geen idee hoe weeen voelen, maar als ik eerlijk ben denk ik dat hier het voorwerk ook begonnen is. Nou moet deze tante nog indalen, maar ja... Jvtje, ook ik strijk niets... van de week jurkje voor Sam meegegeven aan mijn ouders en mijn moeder heeft het maar wel gestreken voor ze het aankreeg hihihi En ik zou mijn schoonma er ook niet bij willen hebben. En ik weet ook dat zij het heel graag wil. Maar ik lig daar met mijn benen wijd, niet mijn man! Ik zou ze ook niet in huis willen hebben als ik thuis zou bevallen. Zij krijgt Sam onder haar hoede op het moment supreme. Hier heeft mijn man bij Sam ook heel even gedacht dat hij vond dat zijn moeder er ook wel bij mocht zijn. Tot ik het vergelijk maakte als hij met zijn blote kont en benen wijd daar zou liggen. Dan wilt hij mijn moeder er ook niet bij hebben. Lindatjuhh, welkom! Voor alle nieuwe, we hebben ook een hyves pagina! (adres krijg je alleen via PB) Deentje, ik zit nu even te typen (doe er erg lang over ivm msn met meerdere mensen momenteel) en heb hele stijve handen/vingers. Verschrikkelijk! Fijn dat het kamertje opgeschoten is! En leuk een ochtendjasje, ik kreeg een verzorgingstas in Lime groen, waaraan iedereen kan zien waar je verzekerd bent (en er lopen zoooveel mensen met die tas rond, terwijl ik hem niet eens echt handig vind) Anastasia, ik doe bijna geen boodschappen meer bij de appie, vind het te duur.... tegenwoordig ga ik weer naar de Jumbo. Maar mocht het echt te zwaar worden, dan zal het ook wel de bezorgservice van appie worden. Will, volgens mij gaan ze bij 3plusjes actie ondernemen. Je mag wel iets van eiwit in je urine hebben. Fiona, ik heb gelukkig geen last van die reclame, kan best goed tegen irritante geluidjes hihihi En 70% van de zwangeren houdt vocht vast, dus ja het is normaal! Deentje, hoe horen voorweeen te voelen dan? Hier voelt het als menstruatie krampen (maar geen harde buiken) Wanneer mag je die stomme dingen (po+klossen) ophalen eigenlijk? Ik dacht pas bij 37 weken... Lafo, laat idd nog maar heel even zitten! Lafo, ben blij dat ik niet hoef te wegen bij gyn hihihi, wil momenteel even niet wegen... (steek mijn kop maar in het zand) Jvtje, in juni is er ook een leuk festival in Nijmegen waar ik heeeel erg graag heen wil.. moet toch wel haalbaar zijn hihihi Anastasia, aftereight ijs... nee dank je! Evelien, via hyves kan je Jvtje op de foto zien Askim, welkom terug! Zo toen was ik bijgelezen hihihi (en heb dus nu hele stijve handen!) Vandaag dus bij gyn geweest, en gelukkig minder lang hoeven te wachten dan de vorige keer. Hij kan mijn bloeddruk ook niet verklaren. Maar hij wilt de medicatie dus nu niet verhogen. Dit omdat hij ook wel eens heel laag wordt en ik dus aan het flauwvallen ben. Verder is urine en bloed vast goed want anders had de gyn me wel gebeld. Vandaag niet veel online geweest, omdat mijn nieuwe laptop even werd geinstalleerd (back up van oude laptop dus kan bijna zonder moeite verder met deze) Wij hebben vanavond Roti op, erg jammie weer! Nou ik ga even verder lezen op de site, ben totaal niet bij hihihi (maar gelukkig wel hier) En ben benieuwd wanneer we de 1500 gaan halen xxx
Buddy's nieuws!!!!! Ice: Met Luna gaat het super! Ze zijn uiteraard erg blij en gelukkig! Ze hopen vanacht wat te slapen en dan wilde ice morgen proberen ff online te komen!! Zo niet dan horen jullie weer! Hannah: wordt opgenomen in het ziekenhuis. Net pas bekend na ruim drie uur in onzekerheid weer te hebben gezeten. Bloeddruk was weer 110 en dat met bloeddrukverlagers.....gaan nu de dosis weer verhogen en dus weer afwachten. Weer een teleurstelling.... ze had het wel zien aankomen maar toch........ :-s
heb zulke leuke lieve pakjes weer gehad vandaag echt zo lief he ik smelt gewoon als ik denk dat dat kleine gompie dat aan heeft dadelijk
@askim: leuk weer wat van je te horen! Lekker hoor, nog een weekje werken en dan verlof! Wel knap dat je het nog steeds 40 uur volhoudt! En gefeliciteerd met je 35 weken! @katje: m'n man kwam daar gister ook echt op zo'n gezellig tijdstip mee .. op het moment dat we naar bed gingen . Ik heb hem toen maar verteld dat hij die kleine er niet uit hoeft te poepen en het daar verder bij gelaten. Had op dat moment echt geen zin meer om er nog verder op in te gaan. @daphne: die zal ik gebruiken als mijn man er misschien weer eens over begint "zou jij mijn moeder (of vader .. m'n moeder is sowieso geen goed voorbeeld, vrees ik ) erbij willen hebben als jij daar moest liggen?" Ik heb er opzich niet zo'n moeite mee als ze in huis zou zijn. Al zou ik dan wel wachten met bellen tot ik (bijna) zo ver ben dat ik mag gaan persen. Dan hoeft ze ook geen uren te wachten, want dat zou ik wel minder prettig vinden. Po & klossen .. bij ons mag je ze vanaf 36 weken halen. Maar het kan zijn dat dat per thuiszorginstelling wisselt. Als Bon Jovi nou niet helemaal in Amsterdam zou zijn.... Nou ja, ik heb het wel serieus overwogen hoor, maar tegen de tijd dat het loon destijds er weer eens bij was en ik dus überhaupt geld had om kaartjes te gaan halen (en anderen, die dan evt. mee zouden gaan), waren de kaartjes al uitverkocht. Dus ja, toen hoefde ik er al niet meer over na te denken of het niet te vroeg zou zijn
Bedankt voor het buddynieuws Anna! @Ice: hopelijk krijg je vannacht wat slaap Super dat het zo goed gaat met Luna! Hopelijk ben je morgen in staat zelf even iets te plaatsen, ben erg benieuwd hoor! @Hannah: Sterkte meid! Alweer dat stomme ziekenhuis in... nadat ze je eerst 3 uur in onzekerheid hebben gelaten. Pfff, het zit je echt niet mee zeg! Ik hoop echt heel erg voor je, dat ze je niet te lang door laten lopen en liefst al rond de 37 weken gaan inleiden, want dit is echt helemaal niets! Dames, ik ga m'n bed in! Morgen meeten! Misschien dat ik morgenavond nog even online kom en anders woensdag wel!
Hannah, wat vervelend dat je weer bent opgenomen. Hoop dat het nu eindelijk wel de goede kant op gaat. Ik weet van de februari mama's 2007 dat er ook iemand was die de laatste maanden om de haverklap werd opgenomen ivm haar bloeddruk. Maar ben wel beetje lotgenootje van je... bloeddruk verlagers helpen zooo geweldig dat mijn bloeddruk echt stijgt, maar vervolgens ook weer keihard daalt.. ik kan nog maar 1 stapje omhoog met de verlagers, en dat doet de gyn liever nog niet (ivm het flauwvallen door de dalingen)
meiden ga slapen weltruste en wat een klote nieuws over hannah en ice ik kan niet wachten om je verhaal te horen en een glimp van lunna! echt super
hier weer een update over hannah (mijn lieve vrouwtje)vandaag had ze weer een controle in het ziekenhuis om 16.00. de bloeddruk was weer te hoog 110....dus ze moest weer een bloedonderzoek doen en urinetest....deze waren uiteindelijk allebei goed.....om 20.30 kwam er eindelijk een arts om te vertellen dat ze moest blijven....dit wilde ze helemaal niet maar dit is wel het verstandigste.....om 22.00 hebben we nog een echo gehad en de kleine deed het helemaal goed....dus de komende dagen maar eens kijken hoe het gaat lopen....voorlopig gaan ze nog niets doen........tussendoor om ongeveer 19.00 heb ik het ziekenhuis maar eens gebeld of er misschien iets te eten en drinken kon worden gebracht naar hannah....ze had immers al 2,5 uur niemand gezien....geen arts en ook geen verpleegkundige.......uiteindelijk is ditdan ook gebeurd.......hou jullie op de hoogte....groeten mannetje van hannah