Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    hier weer een update over hannah (mijn lieve vrouwtje)vandaag had ze weer een controle in het ziekenhuis om 16.00.
    de bloeddruk was weer te hoog 110....dus ze moest weer een bloedonderzoek doen en urinetest....deze waren uiteindelijk allebei goed.....om 20.30 kwam er eindelijk een arts om te vertellen dat ze moest blijven....dit wilde ze helemaal niet maar dit is wel het verstandigste.....om 22.00 hebben we nog een echo gehad en de kleine deed het helemaal goed....dus de komende dagen maar eens kijken hoe het gaat lopen....voorlopig gaan ze nog niets doen........tussendoor om ongeveer 19.00 heb ik het ziekenhuis maar eens gebeld of er misschien iets te eten en drinken kon worden gebracht naar hannah....ze had immers al 2,5 uur niemand gezien....geen arts en ook geen verpleegkundige.......uiteindelijk is ditdan ook gebeurd.......hou jullie op de hoogte....groeten mannetje van hannah

2. KatSas

KatSas Bekend lid

Hai hai, daar was ik weer.

@ Evelien: nou ja het is ook wel lekker om de keet weer voor jezelf te hebben dan inderdaad....ik moet nu natuurlijk na de bevalling verplicht paar dagen plat dus ik vind het wel lekker dat ik veel uren krijg moet ik zeggen. Dan gebruik ik die ook om dit keer eens echt bij te komen.

@ witte reus: wat fijn dat alles goed was bij de vk en kindje ligt dus al vast in je bekken :D Helemaal goed!

@ Anna: ook alweer goed nieuws dus, wel lekker hoor dat je bloeddruk nu zo netjes is! En ja nu gaat het echt hard..hihihi, voor je het weet lig jij ook met je beeb in je armen!

@ friendly: jouw beeb komt vast op 31 mei...grijnssssssssss

@ katje81: gefeliciteerd met je vriendin, leuk zijn dat soort berichten he, als je zelf zwanger bent is het dubbel zo leuk lijkt wel.

@ mielenl: thanks! Gek idee dat het hier al begonnen is terwijl bij jullie nog zoveel wachten ook, maar goed, ook dat hoort erbij. Jij succes met je laatste loodjes!

@ witte reus: fijn kan zo'n gesprek dan zijn he, wel zielig inderdaad dat je vriend dan zo weinig slaap heeft gekregen, maar dat had hij er vast graag voor over.

@ Fiona: lekker he, dat je bijna verlof hebt en dan dus heerlijk lang vrij ook..mmmm helemaal goed.

@ witte reus: worstenbroodjes? mjammmmmmmmmmm, hierheen!

@ katje81: ik weet natuurlijk al hoe het is met een kleine, maar ben toch weer benieuwd hoe het nu is en nu ook vooral wat voor karaktertje mijn nieuwe wondertje heeft.

@ Neia: meis, bah vervelend dat het niet echt beter gaat :cry: Ik hoop dat het wel snel overgaat en anders echt wel morgen ff naar de gyn hoor.

@ Anastasia: hee ook weer door de apk lees ik al, helemaal goed! Ik ben inderdaad benieuwd wanneer ik kan bellen en hoe het gaat werken omdat het nu de tweede is en ik in het ziekenhuis MOET bevallen, ben benieuwd of ik dan eerder moet bellen of niet...ik hoor het wel. en ijsje? Wat voor ijsje?

@ fiona: als ik jouw verhaal zo lees, schaam ik me dood :oops: ik heb mijn vluchttas nog niet eens klaar..echt erg! Morgen maar gelijk aan beginnen, of woensdag...zucht, morgen geloof ik eigenlijk geen tijd, maar ja..toch maar tijd maken dan, want schiet wel erg op he.

@ JVtje: ik kan me heel goed voorstellen dat je je schoonmoeder er niet bij wilt hebben hoor, hoe lief ik mijn schoonmoeder ook vind, het is en blijft toch iets heel intiems gewoon. Ik hoop dat ze dat begrijpt.

@ Linda: welkom! Leuk je tweede kindje, een dochtertje? Ow ik zie het al , ja dus, leuk joh!

@ JVtje: lekker dat je er klaar voor bent, ik heb nog geen rust, maar heb ook nog niet alles af, ga deze week echt alles in orde maken zodat ik rust krijg in mijn hoofd...eerder komt beeb waarschijnlijk toch niet.

@ onsukkie: ook weer goedgekeurd dus

@ Deentje: wat leuk dat je het bedje en alles klaar hebt, super hoor! ik moet eigenlijk nog de kelder in zit ik me net te bedenken...want daar staat nog een doos met babyspullen van tim. Maar ja de ingang naar de kelder is ongeveer 1 bij 1, dus normaal ga ik daar altijd in, nu toch maar lief mannetje aankijken die het dus waarschijnlijk vervolgens weer niet kan vinden :confused:

@ fiona: ik ben bang dat je er mee zal moeten leren leven met dat vocht dan..ik heb er ook zo'n last van, ik drink veel water en eet bleekselderij, dat helpt wel iets...en minder zout natuurlijk. Verder kan je er niks tegen doen...na de bevalling raak je het vanzelf weer kwijt.

@ Hannah: waardeloos zeg...bah bah bah, ik hoop toch echt dat het allemaal meevalt...jeetje wat een ontzettende pech weer.

@ onsukkie: hihihi, dat ik met evelien heb afgesproken dat ik zondag ga bevallen is nog geen garantie dat dat ook gaat lukken hoor..whahaha ;)

@ Lafo: mmmm lekker haring...met uitjes...woensdag maar weer scoren op de markt. moet toch heen voor fruit e.d. dan maar gelijk een lekker visje halen. Is goed voor de hersenen van beeb he, dus altijd een goed excuus dan :D

@ Neia: fijn om te lezen dat het ietsie pietsie beter gaat. Ik hoop dat je een beetje lekker kan slapen vannacht.

@ Ice: wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk om te horen, geniet er lekker van meis!

@ Hannah: ^%$@#%^^T bah bah bah! Het zit je ook echt niet mee...waardeloos. Dikke knuffffffffff en veel sterkte!

@ Danjo: wat lief dat je Ice komt feliciteren :D alles daar ok?

@ mannetje van hannah: waardeloos hoe dat dan loopt in zo'n ziekenhuis...pfff echt wel. Ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat verlopen!

Zo ben ik weer bij, nu lekker slapen zo. Morgen op tijd op want mannetje komt uit de nachtdienst en moet dan echt slapen, dus mijn taak om tim rustig te houden, gelukkig komt oma tim tegen half tien kwart voor tien ophalen, zodat ik ook nog ff rust heb en we daarna als mannetje weer wakker is nog ff in huis aan de slag kunnen. Ik kan niet wachten tot ik donderdag weer naar de vk mag, dat slaat eigenlijk nergens op, want ze gaat toch niks doen, maar voor het idee...grappig he.

Meiden van de meet morgen: veel plezier!

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bah, ga ik eens op tijd naar bed omdat ik me toch wel erg moe voelde, kan ik verdorie totaal niet in slaap komen! :x Na 2 uur draaien in bed ben ik toch maar even een bekertje melk warm gaan maken en die zit ik nu lekker voor de pc leeg te drinken. Hopelijk helpt het, want ik wil morgen wel een beetje fit zijn natuurlijk ;)

@man van Hannah: 4,5 uur in onzekerheid gelaten over of ze nou wel of niet moet blijven :confused: En dan ook nog zelf achter eten enzo aan moeten gaan... Daar word je toch ook al niet vrolijker van :(
    Gelukkig doet de kleine het nog altijd goed, maar voor de rest is het natuurlijk een belabberde situatie! Heel veel sterkte, ook voor Hannah natuurlijk! En hopelijk komt de kleine nu gewoon snel, zodat Hannah ook meteen van al die problemen verlost is!

@KatSas: Hier is de vluchttas ook nog niet klaar... Heb wel de lijst al uitgeprint liggen en de nodige spulletjes bij elkaar gezocht. Dingen die nog gekocht moesten worden zijn al gekocht. Maar nu moet nog alles daadwerkelijk de tas in (en bijv. onze eigen kleren uitgezocht worden enzo). Morgen zal daar wel weinig van terecht komen (meeting :D), dus woensdag mezelf toch écht maar een schop onder de kont geven. Want Ice heeft inmiddels al wel bewezen dat het zomaar ineens zo ver kan zijn ;)

Ik denk wel dat m'n schoonmoeder het zal begrijpen, ook al hoopt ze misschien op iets anders. Maar ja, of ze het begrijpt of niet zal me in feite ook een zorg zijn, het antwoord blijft evengoed 'nee' ;)
    Mannetje begon er vanavond trouwens ook nog weer even over en ik heb hem nogmaals gezegd dat ik me daar gewoon niet prettig bij voel (en dat we het er maanden geleden ook al over gehad hebben, dus dat ik het toch wel vervelend vindt dat hij er nu weer over begint...) en dat accepteert hij gelukkig. Heb hem ook gezegd dat ik best bereid ben om schoonmams op een gegeven moment te bellen, zodat ze wel alvast deze kant op kan komen en snel na de bevalling de kleine kan komen bewonderen. M'n man denkt dat zijn moeder dat ook al wel leuk zou vinden, dus als ze er vrijdag over begint (zelf zal ik natuurlijk zwijgen in alle talen, ga geen slapende honden wakker maken :)) zal ik dat ook gewoon voorstellen.

Hier is ook nog niet alles helemaal af, de vluchttas moet dus nog gepakt worden, er moet nog wel wat gepoetst worden (m'n deuren & kozijnen zien er niet uit :confused:), ik moet nog wat kleertjes strijken... En vast nog wel wat van die kleine dingetjes. Maar op de één of andere manier is er wel een hoop rust in m'n lijf gekomen. Kijk ook niet echt meer op tegen de bevalling ofzo. Het is nu echt zoiets van 'laat maar komen'.
    .... Al zou ik dat op het moment trouwens niet zeggen, van die rust, als ik m'n lijf voel. Haha, zo'n onrust in m'n donder op het moment! Had in 2 uur tijd in bed al wel 10x omgedraaid ofzo, ben er alweer een keer uitgeweest om naar de wc te gaan (terwijl ik meestal pas tegen half 5 hoef als ik eenmaal in bed lig), baby is (of hopelijk was...) als een gek aan het spartelen vanaf een uur of 11...

Nou ja, de melk is op, op het moment lijkt Wurmke zich weer wat gedeisd te houden, dus ik ga maar weer een poging wagen tot slapen!

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Dag meiden!

@Hannah-man, jeetje wat vervelend zeg! Geef haar een dikke knuffel en ik hoop voor jullie dat de kleine er snel mag komen!

@Ice, meid wat fijn dat het zo goed gaat.. en we hopen snel foto's te zien van je mooie wondertje!

@Neia, hoe voel je je meid? Ik hoop dat je een goeie nacht hebt gehad!

@Meeting, meiden heb er zin in!

@Anastacia en Anna, fijn dat jullie weer door de keuring heen zijn.. fijn hoor! Ik mag laat in de middag weer!

@Jvtje.. tja, denk wel dat je schoonmoeder het snapt hoor.. ik wil er niemand bij hebben alleen manlief.. vind het helemaal niks het idee dat iedereen naar mn kijkdoos staat te kijken, wil het zelf niet eens zien!

Kan er hier ook nog geen voorstelling van maken hoe het dalijk is met een kleintje ineens... Ik ben idd wel ineens zover dat ik wil dat het begint.. ben wat minder bang (vind het nog wel eng, maar het gevoel dat de kleine moet komen overheerst!) Mannetje heeft er ook zo'n zin in hahhahaah..

Nou ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft vandaag en het met iedereen goed gaat! Wij drinken een kopje koffie vandaag en proosten op ons allemaal ;) hihi.. doeiiii xx

5. will

will Niet meer actief

goeiemorgen,

Hannah, joh het zit niet mee, hopen dat de verhoging van de medicijnen hun werk doen, duim voor je.

Neia, hoe gaat het?

vluchtkoffer, stond hier al een tijdje klaar maar om 1 of andere reden heb ik er weer van alles uitgehaald, dus moet het even bekijken.

Ijs, hebben ze niet zoveel smaken van hier en het is schreeuwend duur. alleen de ben en jerry heeft een normale prijs en die vind ik toevallig erg lekker. maar als ik jullie nu hoor over citroenijs mmmmm

hier een slechte nacht gehad. ik heb behoorlijk last van voorweeen gehad in mijn rug en been. toen ik op het punt stond om manlief het zh te laten bellen ben ik weer in slaap gevallen. het rommeld nu nog een beetje.

oei mijn broodje floept uit de rooster, even eten.

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen,

Heb niks teruggelezen nog doe ik zo wel even eerst naar de vk.

Heb zo kut geslapen, heb iedere beweging van de baby gevoeld.
    Had ook last van hoofdpijn en misselijkheid en af en toe krampen maar geen harde buiken, moet zo toch naar de vk ik ga het allemaal even navragen.
    Voel me helaas nog niet helemaal lekker, maar vandaag de meeting en daar heb ik zin in :D

Tot straks!

7. Goedemorgen!

hannah en man jeetje wat word je schandalig behandelt zeg ik het ziekenhuis... dat ze je de hele tijd laten wachten zonder wat te eten en te drinken!
    helemaal zwangere vrouwen moeten ze niet te lang zonder eten laten zitten ;)
    Hopelijk gaat het snel beter! wat klote zo zeg! bah!

Ice ik ben benieuwd wanneer je online komt! ben heel erg benieuwd naar jou kleine meid!

Daphne voorween voelen indd. iets aan als lichte krampen.. die komen en gaan.. en niet pijn doe en niet te lang aanhouden.. temisnte dat is mijn ervaring met voorweeen.

ik kon de po en klossen met 32 weken ofzo al ophalen.. maar heb ze gister opgehaald... en met 37 weken moet je je bed verhoogd hebben.

zo ik ga zow naar de vk.. moet eerst nog ff langs t ziekenhuis om mijn ponskaartje te laten veranderen ivm verhuizing.. anders gaat dat mens dara weer zeuren ;) is ze goed in :p

en dan nog doorfietsen naar mijn schoonmaak adresje :( en dan nog verder hier in huis.. dus weer een drukke dag!

Meiden die de meeting hebben vandaag heel veel plezier!

verder iedereen een hele fijne dag!

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben heel benieuwd naar het verhaal van ICe en Hannah natruurlijk.

Meiden ik ga douchen want we hebben straks een date :)
    dus ben er effe niet :)

9. will nog ff binnenhouden he die kleine! bijna 37 weken!

wel rottig dat je zo slecht geslapen hebt!

hier ook erg slecht geslapen:( was erg gestrest vannacht.. was echt van alles aan het bedenken wat ik nog allemaal moest doen.. pff en dan val ik maar niet in slaap :(

10. *inbraak*

Ik las van een meeting:
    dames heel veel plezier!

*uitbraak*

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden zo ff aan 3 sneden brood en een stuk fruit en een bak thee de vk aant kijken haha zo heerlijk bijaant komen

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    krampjes gehad vanmorgen en veel harde buiken, kennelijk het voorwerk. Nu ben ik misselijk, maar verder is alles weer afgezakt.. :rolleyes:

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja meiden vindt het echt klote dat ik niet in de buurt woon anders had ik het echt heel leuk gevonden die meeting maar heel veel plezier vandaag en ik hoor de verhalen wel hier

hanah man dankje voor de update ! pff hopelijk is het snel over al dat gedoe en mogen jullie de kleine uk in je armen sluiten okay het kan nog beter ff blijven zitten maar voor haar lijkt het me helemaal niks! zou gek worden

zo alles zit erin ga maar wat in het huishouden doen
    oja katsas niet schamen hoor ik ben een controlfreak had met 8 weken al me wandelwagen ect ect hahaha heb een lijst en die ga ik af en vindt het zo fijn om dat afte strepen
    ga vandaag me vluchtkoffer klaarzetten verveel me
    en dan vande week ff een fijn nachtpak kopen enzo

14. zoo weer terug van de vk! en mag lekker thuis bevallen en bv geven! :) ben helemaal blij!
    alles was goed. kindje is nog niet ingedaalt.. maar ligt wel weer met zij koppie naar beneden :)

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wow, de eerste mei-mama! Gefeliciteerd ICE met jullie dochter Luna. Prachtige naam hoor! Ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan.
    Geniet van de kraamtijd en alles wat er om je heen gebeurt en vooral van jullie meisje.

Jvtje: ik zou mijn schoonmoeder er ook niet bij willen hebben hoor. En mocht ze het niet begrijpen: jammer dan! Het is JOUW bevalling en JIJ moet je er prettig bij voelen.

Hoe is het met Hannah? Wat vervelend zeg, van je bloeddruk.

Hoe is het verder met iedereen? Ik las van de meet. Gezellig, voor degenen die gaan: veel plezier!

Er wordt veel te veel geschreven om alles terug te lezen hoor! Reageren wordt zo moeilijk.

Hier weer genieten van de zon en een dagje rust. Ga zometeen lekker naar de kapper. Even de haren bijkleuren. Na de bevalling komt het er niet zo snel van.
    Zaterdag is mijn schoonmoeder geweest om te helpen met schoonmaken. Nu kwestie van bijhouden. Dat is al moeilijk genoeg ;)
    Morgen komt mijn moeder voor een paar dagen, dus hoop dat de bevalling nog even op zich laat wachten. hahaha.

tot later!
    Liefs
    LIS

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen,

Hier een vrij goede nacht, nu wel wat hoofdpijn, hoop dat dat geen reden heeft!

Hannah, heel veel sterkte meid, hoop dat je bevalling snel op gang komt straks met 37 weken, het liefst uit zich zelf. Zou best kunnen want je lichaam heeft het zwaar.

Neia, hoe gaat het meis?

Will, gelukkig toch weer afgezakt, ook maar even rustig aan vandaag. Je bent al wel 36 weken bijna, maar je kleintje kan de groei nog wel even gebruiken!

Meiden van de meeting, veel plezier!

Deentje, fijn dat je thuis mag bevallen enbv mag geven, daar doe je het voor!

LIS fijn dat het bij jou goed gaat, geniet van je kapperuitje, je bent ook al bijna 38 wk, kan ook elk moment gebeuren!

Dolphin, wrs wat voorwerk, maar misschien toch een inleiding op wat komen gaat, omdat je ook misselijk bent? Je mag al wel of niet?

Jvtje, de rust die je nu vind bewijst dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling, allemaal werk van een bepaald hormoontje, heel fijn dat dat bestaat :)

Alle dames die vanddag naar de vk moeten, hoop op goede berichten!

Tot later, ik ga even wat doen.

evelien

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oh vanaf morgen mag je dolphin, komt vast goed,

groetjes evelien

18. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    Hoi!

* ice! Gefeliciteerd met je dochter!
    super hoor!

ik ben de laatste rijs niet geweest omdat ik echt licamelijke klachten heb, erge hoodpijn, kramp in mijn nek.. en bekken, rueg en heupen maken t niet makkelijker,
    Dus gisteren heeft de gyn aangegeven dat t kindje gehaald wordt.
    We weten de datum al, heel raar, die mag je dan zelf uitkiezen...

t kindje werd bij 31 weken op gem geschat..1500 gram.. en nu paar weken later ineens al 3600!
    dus uit voorzorg wordt t kindje dus ook gehaald, ook omdat mijn zootje met geen mogelijkheid eruit kon ;)

iig,
    ik probeer wat vaker te komen.
    Maar dan weten jullie hoe en wat (zolang jullie t nog leuk vinden, en weten wie ik ben ;))

Groetjes

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meiden goedemorgen!

HEEL VEEL PLEZIER MET DE MEETING VANDAAG! :)

Vraagje: Is misselijk zijn een voorteken dat de bevalling zich kan aankondigen?Hier ook veel harde buiken en krampen en ook af en toe zow misselijk.... gisteravond ook :-s

Ga nog ff mn keuken verder uitsoppen.... dat roepik nu ook al twee week hihi....danheb ik alles in huis gehad! Ook de kozijnen en de deuren hihi ;)

zal mn buddy's nog ff smsen om te vragen hoe het gaat met ze!

xxx

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ja hij houdt zich netjes aan de goede tijd.. :)
    Ik wil toch in het zh bevallen, dus mag vandaag ook wel hoor.. ;)

Deel Deze Pagina