wat een vreemd weer hier; het zonnetje schijnt, de hagelstenen vallen tussen de regendruppels naar beneden. Mijn plannen om buiten in het zonnetje te gaan schilderen vielen ineens in duigen. Het is nu alweer gestopt. Hopelijk blijft het droog, vind het zonnetje veel leuker! dat was om 10 uur, had blijkbaar niet op "ok" geklikt. Ga nu wel naar buiten, het lijkt nu droog te blijven 11 uur
Ohhhhhhhhhhhh meiden, volgens mij heeft Ice iedereen aangestoken ofzo. Ik hoor opeens dat er enorm veel mensen aan het rommelen zijn. Dat is wel typisch. Maar ook weer niet, want er zijn er al een aantal die de 37 weken grens hebben bereikt. Anna, ze zeggen wel dat je misselijk kunt zijn bij de bevalling. Heb je trouwens nog een buddy die niet in het zh ligt of bevallen is? Anders mag je mij wel even pb'en hoor. We willen ook van jou op de hoogte blijven natuurlijk. Ik ben zo terug, even bij de oma's kijken.
goede morgen allemaal, diegene die naar de meeting gaan veel plezier, en diegene die niet kunnen of te ver weg wonen. dan gaan wijhet hier gewoon gezellig maken goed? hier ook een gekke nacht gehad. duurt zo ontzettend lang voordat ik inslaap kom. en als ik slaap slaap ik ook zo vast. jammer dat ik om de 2.5 uur moet piesen hoe voelen harde buiken dan eigelijk aan, ik heb ze geloof ik 1keer gehad en toen was ik pas 20 weken. iedereen heeft het erover maar ik heb werkelijkgeen idee.
Dan wordt je buik net een harde bal, geen prettig gevoel. Vaak trekt het ook zo weer weg, maar je merkt het snel genoeg.
hallo allemaal. wat leuk dat de eerste mei baby al is geboren. toch net een april-baby geworden nog. het wordt nu spannend allemaal. ik heb vanaf deze week verlof! nu mag het wel mooi weer worden dan kan ik de lakentjes en kleertjes lekker eens wassen buiten drogen! groetjes van sjaan
hai hai JVtje: ja jij mag dan ook wel keer je tas in gaan pakken inderdaad, hoewel als het moet kan het natuurlijk nog op het laatste moment, maar is gewoon lekker als dat klaar is. Will: je bent dus nog aan het rommelen, mmmm, wie weet duurt het dan ook voor jou toch niet zo lang meer, maar eigenlijk moet beeb nog heel ff wachten toch. fiona: gelukkig maar dat ik me niet hoef te schamen..hihihi, helpt ook niet echt hoor, maar ja...ik baal aan de ene kant wel, wil alles af, maar de energie en de zin ontbreekt volledig. Deentje: fijn dat beeb goed ligt en indalen hoeft nog lang niet dus wat dat betreft helemaal goed. Lis: gezellig dat je mams komt zeg, beeb wacht vast wel tot je mams weg is Buddy: spannend hoor dat je het al weet...vind dat toch wel een heel bijzonder idee, hoop dat alles goed gaat en dat je heel gauw je beeb in je armen heeft. Anna: ben benieuwd hoe het met hannah gaat inderdaad... ennuh kan jij mij een beetje energie geven? Ik voel me echt waardeloos, heb knallende koppijn en zie sterretjes, ik hoop maar dat ik niet ziek word, heb geen tijd voor die ellende...bah. Zo maar ff weer kwartiertje iets doe en dan ff zitten, pfff dat een ellende Voel me wel 80
@anna, ik heb ook nog geen buddy, @katje, hier is het ook gek weer, net regende het mega hard nu schijnt het zonnetje maar lijkt alsof het zo weer gaat regenen, ik wilde eigenlijk op de fiets naar de stad.. @evelien, hoe was het bij de vk? @jvtje.. pff keuken uitsoppen. ik doe liever 10 keer de badkamer dan de keuken. en wij hebben een keuken van 1.80 bij 2.20 dus niet groot. doe je alles? ook de binnenkant ed? @lis veel plezier bij de kapper. staat ook op mijn verlang lijstje maar mijn schoonzus is kapster dus daar wacht ik wel even op
@sjaan, dat zeg ik al vanaf dat ik verlof heb. en dat is nu bijna 4 weken.. maar als ik de voorspellingen moet geloven krijgen we over 1.5 week 17 graden. maar ja je weet maar nooit
Lief dat jullie allemaal vragen hoe het met me gaat. Gelukkig een heel stuk beter. Jullie mogen allemaal bevallen, want bij mij rommelt het niet meer. Nog wel veel harde buiken, maar die zijn lang niet meer zo pijnlijk als gister. Alleen nog vervelend. Zal ook wel komen omdat alles gevoelig is. Ik heb redelijk kunnen slapen. Alleen nu weer veel last gehad van maagzuur. Vanmorgen stonden de oma's hier al vroeg op de stoep. Want die komen beneden de eiken houten vloer schrobben en een wax laag opbrengen. Ze stonden me zo aan te kijken, toen ik de deur open deed. Wat doe jij uit bed? Hoe gaat het nou? Een aai hier en een zielige blik daar. Haha ik begon gewoon te lachen. Nee hoor oma's, de baby komt nog niet. Nu zijn hun dus beneden bezig. En ik zal zo even beginnen met het strijken van wat babywasjes. In de pauzes kom ik even reageren. X Neia
Neia: wat hardstikke lief dat ze zo met je meeleven, toch lief van de oma's heerlijk hoor, ik heb ook wel zin in hulp...maar dat zit er ff niet in, zo toch maar ff wat doen, hoewel ik nu weer harde buiken heb, dus blijf weer ff zitten..zucht...
Goedemorgen, Veel plezier bij de meeting! @Hannah..wat vervelend allemaal en zo lang moeten wachten op een uitslag..tssss..Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat. @mamain..hier ook één die de datum al weet..vreemd hé. Wij houden onze mond over de datum jullie dan? @Anna..die misselijkheid kan ook komen dat het kindje tegen je maag aan zit. Ik hoor toch vrij veel mensen die op het laatste meer last van misselijkheid hadden dan in de eerste 3 maanden. Je hebt het maar druk met je buddy's hé.. @Witte reus..hier ook geen harde buiken hoor..soms wel steken. @evelien..kan je hoofdpijn komen van vocht tekort? Ik heb bijna elke morgen hoofdpijn. Binnen een half uur na het opstaan heb ik dan ook al een liter drinken op en is mijn hoofdpijn weg. @Jvtje..Jij moet bevallen en jij bepaalt wie erbij is hoor! Als ik "normaal" zou bevallen zou er een vriendin van mij bij zijn maar met een KS mag alleen mijn man erbij zijn. Hier een goede nacht gehad. Sinds het weekend heb ik een matrasbeschermer om mijn matras maar dat is niks zeg..maar goed even een nieuwe matras halen doe je ook niet zomaar. Wij gaan even duitsland in. Kan nu nog lekker. Groetjes..
hee mariska, veel plezier in duitsland! Altijd leuk! Ik heb echt zin in die uhmmm chips hoe heet het nou, die zoute broodachtige dingen...pfff wat erg zeg, ben het echt helemaal kwijt
@mariska, ik wild eook een matras beschermer kopen en die koste 29.99 dat vond ik erg veel. en toen zei vriendlief waarom doe je die van kraamhulp er niet om. maar die heb ik snel genoeg er af getrokken. ik wilde eigenlijk vandaag op de fiets naar de stad gaan maar het weer werkt niet echt mee. @neia, wat lieve oma's .. het gekke is normaal ben ik echt een mensje dat veel mensen om zich heen wil hebben, maar nu totaal niet vind het veel lekkerder om alleen te zijn of met vriendlief.
nee, het is meer broodachtig ook het is helemaal geen chips..hihihi, hoe ik daar weer bij kom, ben goed in de war volgens mij. Het heet iets van pretzels of zo, zoiets?
mmmm, nou inderdaad, grijnsssss, ik zie me voorlopig nog niet naar duitsland rijden, maar mmmmmm het is wel erggggggg lekker, zo ik heb mijn boodschappenlijstje bijna af, dan ga ik zo toch met mijn luie lijf ff opstaan en ietsie pietsie doen..tot zo
hier moeten ook boodschappen gedaan worden, maar kom er ne achter dat er best veel gehaald moet worden. Dus ik wacht tot zaterdag en dan gaan vriendlief en ik samen. boodschap ze!
katsas, die heb ik in huis, van die stokkies en als een krakeling. anna, bij Amy en Daisy ben ik nooit misselijk geweest vlak voor de bevalling maar nu ben ik dus wel misselijk, hoop niet dat het een teken is, beetje te vroeg voor dit kleine hummeltje. meiden die de meeting hebben veel plezier. Evelien, vervelend die hoofdpijn, drinken kan idd wel helpen. ga maar is een tukkie doen, misschien kan ik wat slaap inhalen
Nou het valt hier echt niet mee met het weer. Heb vandaag nergens zin, heb net de wasmachine opgestart, moet nog de keuken opruimen, afwas doen.pffff Dames jullie hebben echt geluk dat jullie moeders in de buurt zijn, want ik moet hier alles alleen opruimen en schoonmaken. Ik mag pas over 3 weken bevallen en ik hoop dat het dan komt en niet later, want ben het nu al zat met zwanger zijn en met het stress erbij, is het echt niet te doen. Misschien hoort het erbij. En ik vind het zo zielig voor me beebje, die moet ook al het stress meemaken, wat er hier allemaal thuis gebeurt, ik kan hem dit toch niet aandoen, maar het gaat niet weg. Ik voel me gewoon niet opgemak thuis. Heb gewoon geen zin om thuis te blijven. Heb net ijsje op, dankzij de dames hier die het over ijs hadden en ik heb het ook heel erg warm van binnen, denk dat het erbij hoort. Het is echt alsof me man zwanger is, hij begint dikker te worden, hij is moe en slaapt gelijk als ie van zijn werk komt. En de dames die de meeting hebben, veel plezier en geniet ervan!