hannah, wat erg allemaal, Ik hoop dat het beebje tot 37 weken blijft zitten en dat ie dan vanzelf komt.
De bevalling kan zich aankondigen door het feit dat je lichaam zich dan leeg wil maken, vaak door diarree, maar een enkele keer ook wel door misselijkheid, maar ik denk dat er heel veel andere redenen zijn ook voor misselijkheid. Dus het is allemaal giswerk, en gewoon geduldig ( nou ja geduldig) afwachten tot het echt zover is. Ik heb hier ook meer last van harde buieken en indalingsweeen, maar dat schiet niet zo op want de kleine meid blijft niet ingedaald zitten, verkend alleen de route die ze heeft afteleggen volgens mij. Witte reus, ik moet morgen pas naar de vk. Hoop dat mijn bloeddruk goed blijft, maar heb er een beetje hard hoofd in, maar dat is meer gestoeld op mijn vorige zwangerschappen dan dat ik direct aanleioding heb om te denken dat mijn bloeddruk omhoog is, maar bij de vorige keren had ik ook helemaal geen verschijnselen bij de bloeddruk, zoals hannah ze bijv. beschrijft. Bij de meting was hij steeds te hoog, maar ik voelde er niks van. Bij iedereen is het toch weer anders. Anna fijn ook weer wast van jou te horen! Succes met je keuken! Groetjes Evelien
witte reus, ik zie dat je al bijna 38 weken zwanger bent en ik zit maar bij 34 weken, over 16 dagen ben je er al.
@ evelien, mijn moeder belde net en zij was ook dagen voordat ze moest bevallen misselijk, nou lekker vooruitzicht dan. Ben nu misselijk, maar wil dus echt niet misselijk zijn als ik aan het bevallen ben..
Ik hoop voor jou dat je niet misselijk blijft dolphin! Want dat is inderdaad vervelend..bah. hier zijn de sterretjes iets minder inmiddels en heb het keukenblad opgeruimt en de keukentafel voor de helft leeg, tonijnsalade gemaakt en wacht nu ff tot mijn afbakbroodje klaar is..mmm, hongerrrrrrrrrrrr
@nazli, toen ik 34 weken was dacht ik pffff maar ik vond de tijd best wel snel gaan. en over de moeders/schoonmoeders. die wonen hier om de hoek maar die hebben nog niet aangeboden om te poetsen hoor, daar ben ik ook een beetje te trots voor. ik wil je wel helpen. heb zelf mijn hele huisje schoon ( op de keuken na dan ) maar het dringt nog niet echt tot ons door dat het binnen nu en 4 weken er is. @evelien, hopelijk blijft ook jou bloeddruk goed..
Ben gelukkig niet misselijk, maar ben alleen maar aan het eten.honger honger honger. Dames hoe zie je eigenlijk die sterretjes, want ik weet niet of ik dan sterretjes zie, maar soms zeg maar als ik moet overgeven (sorry) zie ik af en toe, soort lichtjes voor me.
Bij mij is het zo dat alles vaag wordt, ik zie het niet meer helder en net alsof je in de flits van een camera hebt gekeken zeg maar, dat idee
@katsass, heb je ook nog iets anders als tonijnsalade? ik lust geen vis @nazli, sterretjes zie je ook als je gewoon vor je uit kijkt. volgens mij heeft iedereen een mindere dag vandaag.
Witte reus, Hoop dat de tijs hier ook wel snel gaat. Na het stofzuigen ben ik al zat en het dweilen dat komt er dan niet. Ik moet nog de afwas doen, maar voel me zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Het kan bij mij nog 8 weken ofzo duren, maar hoop van niet. Hoop echt dat ie over 1 maandje ofzo er al is. Kan snachts niet meer slapen, heb overal pijn en heb soms voorweeen en indalingsweeen.
witte reus: sorry wij hebben echt niets meer inhuis, daarom had ik al snel zelf tonijnsalade gemaakt, pfff het is drama, vanmiddag snel boodschappen halen!
hier zie ik af en toe wel iets van sterretjes en word dan ook heel duizelig en slap! bah iritant is dat! dan helpt t vaak wel om ff wat te eten! ik ga zo weer eens even verder in de baby kamer! wel een appart gezicht zo'n heel laag opgemaakt ledikant! wil eigenlijk nog ff 2 plankjes kopen... om boven de komode te hangen! om daar de zeepjes enzo en de hydrofiel luiers op te leggen! en dan nog wat leuke deco dingetjes kopen hier ook misselijk.. maar ook honger tegelijk haha!
erwin is net wakker na zijn nachtdienst, dus ik ga zo mijn bedje in en als ik wakker ben maken we de babykamer aan kant(plankjes ophangen en bedje opmaken) en daarna boodschappen doen. Pfff ik wilde dat mijn hoofdpijn over ging.
Deentje: wat voor deco dingetjes ga je scoren? nazli: gewoon tonijn uit een blikje uit laten lekken, fijngesneden uitje en fijngesneden paprika erdoor, peper, mayo en beetje curry en dan prakken. is mjammmmmm