toen ik mijn bedje ging opmaken heb ik gemerkt dat er een deukje is in het matras waar ik slaap en toevallig waar ik met mijn buikje lig.hahaha het ziet er wel grappig uit. Ga vandaag me mannetje effe laten zien, hoop dat ie dan geen grapjes over maakt.
Katsas ik zoek nogeen leuke hanglamp van winnie de pooh. en een kleed voorop de grond van winnie de pooh. dan nog een grote muurstikker van winnie.. of een paar kleinere.. moet ik nog ff kijken wat ik leuker vind! in ieder geval winnie de pooh spulletjes
wat een klote weer.. oh een vriendin van ons is volgende week jarig en die krijgt van ons een kitten kado ... ik wil er ook nog wel een zei ik. alleen hihih wij krijgen een beebje haha
Hoi! Vanochtend controle gehad en bloeddruk was gestegen, mocht nog net maar moet volgende week extra op controle komen. Heb een heel advies gekregen van wanneer ik moet bellen ivm de bloeddruk. 1 van de redenen was Enorme hoofdpijn en sterretjes zien, dus Katsas als je na je dutje nog steeds last hebt zou ik ff je vk bellen om je bloeddruk te laten controleren. Verder moet ik echt rustiger aan gaan doen (en had al het gevoel dat ik niks meer deed...) maar goed, dat gaan we proberen en nu dus eerst maar even een uurtje het bankje op. Verder waren ze heel tevreden, buik is mooi, alles voelt prima aan. Liefs Friendly
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr Hoogezand - zh (geplande KS) + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - zh + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - meisje 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 18 mei: Sannieee 1e kindje -meisje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje zh + fv - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 16 apr: Neia 17 apr: KatSas 21 apr: Daphne, Lindatjuhhh 22 apr: Friendly 25 apr: Katje81 5 mei: Daphne Agenda Echo - Geboren Luna dochter van Ice, 13 of 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 3/4 dagen) Aantal (aankomende) moeders: 35 Jongen: 10 Meisje: 11 Onbekend: 14 Tweeling: 0 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in
zo de hor staat voor de eerste keer in de verf. Gister had manlief het losgeschroefd, zodat ik het nu makkelijker kan schilderen. Inmiddels schijnt het zonnetje alleen maar nog, hopelijk blijft dat. Straks komt een vriendin langs, ze is op de fiets. Hoop dat het weer zo blijft, want ze moet ook nog een uur terug fietsen. Een uur fietsen, dat zou ik nu echt niet uithouden. Heb flink hoofdpijn, te laat gegeten en te weinig gedronken is denk ik de oorzaak. Dus dat heb ik net maar even gedaan. Nu even rustig aan totdat vriendin er is. Voel de hoofdpijn wel al iets zakken dus dat is wel lekker. In het huishouden niet zoveel zin, komt later wel weer. Beetje opgeruimd en het daarbij gelaten. Morgen nog ff naar het schoolvoetbaltoernooi van de meiden kijken, hadden de kids gevraagd "juf komt U toch nog kijken" (aangezien m'n verlof ingegaan is deze week), als het tenminste droog is
Jullie schrijven veel te veel, kan het niet bijhouden Ik ben gisteren om 20.30 uur op de bank in slaap gevallen en daarna van bank naar bed verhuisd om vervolgens tot 8.30 uur te slapen vanochtend. Ik had eindelijk eens het gevoel fit te zijn toen ik opstond. Maar vanochtend zijn we boodschappen gaan doen en nieuwe schoentjes voor Quinn gaan kopen en daarna was ik alweer bekaf. We waren nog even in een kinderboetiek, daar hadden ze zo'n schattige kleertjes van Baby Barb, maar ik vind het gewoon zonde geld omdat ze er zo snel uitgroeien. Dus niks gekocht haha. Ik lees dat verschillende mensen sterretjes zien, ik heb dat ook regelmatig. Wie heeft hier trouwens ook last van bekkeninstabiliteit? Ik kreeg er rond 23 weken last van en het wordt steeds erger. Fysiotherapie helpt wel een beetje, maar het is echt vervelend. Ik vind het vooral frustrerend dat ik de hele week thuis zit en het huishouden niet zelf kan doen. Ook kan ik niks meer met m'n paardje doen en geen grote stukken met de hond wandelen. Wat dat betreft had ik bij Quinn meer geluk, toen liep ik een paar dagen voor de bevalling nog wel een paar kilometer. Quinn wordt elke dag ongeduldiger, "Baby moet uit de buik mamma" zegt ze dan. "Als baby geboren is Quinn flesje geven" zegt ze steeds. Maar ze zal het nog een kleine 6 weken bij haar babyborn moeten houden haha.
Voor het lijstje: Lindatjuhhh (Linda), 27 jaar, 26 mei uitgerekend van onze 2e dochter, ik woon in Kerkrade en wil graag thuis bevallen, ga flesvoeding geven en moet 21 april op controle bij de VK.
Ik heb ook last van bekkeninstabiliteit. Ben vrij snel begonnen met mensendieck (houdingstherapie) en probeer daar ook echt op te letten. Verder helpt rust nemen bij mij heel erg en dus niet te lang dingen doen. Ik vind het erg lastig, omdat ik normaal een bezig bijtje ben...maar ik heb gewoon wel door dat het moet. Mijn lichaam geeft het zo duidelijk aan dat ik rustig aan moet doen, anders heb ik ook gelijk rugklachten omdat ik het op die manier 'compenseer'. Kan me voorstellen dat je baalt dat je niets meer met je paard en hond kan ondernemen.
@katje, ik hoop niet dat jullie zo'n weer krijgen als hier.. hier kijkt het zo donker en regent het al een poosje. veel plezier straks met je vriendin. @linda balen dat je zoveel last van je bekken hebt. ik heb er * afkloppen * niet veel last van
Linda: heb je in de lijst gezet hoor. Hier ook last van het bekken. Vk was niet zo blij met de bekkenband, ze heeft liever fysio of ceasar therapie. Dat ga ik dus na het dutje maar even proberen te regelen...
En niet te vergeten vind ik het ook wel balen dat ik niet zo gek met m'n dochter kan doen, ze moet toch wel veel zelf spelen nu. Mmm het begint hier lekker te ruiken. Ik heb soepevlees opstaan voor een heerlijke dikke maaltijdgroentesoep. Vriendje heeft late dienst en die is niet zo van de soep, dus het ideale moment om een ketel soep voor mij en m'n dochter te maken. Normaal houd ik wel van pittig gekruid buitenlands eten, maar daar moet ik nu niks van hebben, heb sinds kort wat brandend maagzuur af en toe en dan eet ik het liefst milde dingetjes.
Het gekke is dat ik hier openlijk vertel dat we een meisje krijgen terwijl het voor de omgeving eigenlijk geheim is. Een paar vriendinnen, m'n zus en de peettantes weten dat we een meisje krijgen, maar de rest hebben we gezegd dat we het zelf niet weten. Heb je ook geen gezeur. Onze ouders willen het niet weten dus das ook wel makkelijk. Alleen voor de buren konden we het niet geheim houden. Toen we vorige week de babykamer roze geverfd hadden, moest het raam open om te luchten en tja toen kon iedereen naar binnen kijken.
@ friendly Zou je mij ook op de lijst willen zetten? Ik ben dus 29 jaar en woon in Didam. Ben zwanger van de 2de en moet in het ziekenhuis bevallen. Ben van plan om borstvoeding te gaan geven, en we weten niet wat het wordt. Ik ben uitgerekend op 11 mei. Alvast bedankt! @ Ice Hoera hoera een meisje van harte gefeliciteerd! Geniet van deze heerlijke momenten, en ik hoop dat jullie lekker verwend worden. Ben heel erg benieuwd naar je wondertje en kijk regelmatig even op je website. Doe het rustig aan, en wie weet kletsen we nog een keer op het forum.
hoi hoi, Ik heb ook last van mijn bekken, al vanaf de 15e week ongeveer, ga ook naar de fysio en dat helpt gelukkig wel. het meest lastige is voor mij om me er bij neer te leggen dat ik sommige dingen niet meer moet doen of er bij na denken welke spieren in gebruik en hoe. Ik ben ook minder gaan werken vanaf 28 weken en dat heeft ook enorm geholpen, gelukkig heel veel begrip van mijn werkgever en collega's. Waar ik nu tegen aan loop is dat het vrijen lastiger is geworden, het is meer zoeken en kijken wat nog kan en geen pijn doet dan een ontspannende bezigheid, we proberen er wel de humor van in te blijven zien en dat helpt wel een beetje. ik heb er ook meer frustratie van dan mijn partner hoor, hij is zo lief en geduldig altijd. Hebben jullie daar geen last van?
Jeetje wat wordt er hier gezellig gekletst zeg! Ik kan het niet bijhouden hoor. Hier was het even een drama, dus nog niet aan de strijkwas begonnen. We hadden dus het verkeerde spul voor de vloer in huis gehaald. Dus mijn moeder naar een speciaalzaak gereden, maar later bleek ook dat spul niet goed te werken. Toen weer naar een andere zaak, en nu zit de helft van de kamer in de olie. Het ziet er nu echt prachtig uit, maar het moet nog drogen. En we mogen er 24 uur niet op lopen. Dus nu gaan we straks bij mijn schoonouders eten. En donderdag komen de oma's terug om de keuken en de gang te doen. Dan moeten we weer wat verzinnen om ergens te eten. Ja, met die oma's om de hoek, heb ik wel geluk hoor. Dit had ik niet meer zelf kunnen doen. Want ze hebben ook de hele vloer geschrobt en met een waterstofzuiger gedaan. Maarja, het nadeel is dat ze ook zo op de stoep kunnen staan. Dat neem ik wel op de koop toe. X Neia
Ja de sex is momenteel ook niet meer wat het geweest is haha. Maar ging deze zwangerschap eigenlijk beter dan bij Quinn, toen heeft het me 9 mnd. pijn gedaan, dus deden we het helemaal niet meer. Nu gaat het alleen als ik volledig ontspannen ben, dit is de grote truc: Ik slaap en vriendje begint wat te frunniken, tegen de tijd dat ik wakker ben, ben ik zo opgewonden dat ik geen tijd meer heb om na te denken hoe ik me moet ontspannen en ben ik dus ook al echt ontspannen. Maar we doen het wel steeds minder hoor, 1x in de 2 weken ofzo. Maar komt na de bevalling wel weer helemaal goed!