Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha heerlijk neia! ik wil ook zulke oma's :)
    mijn moeder houd iet van poetsen haha! en mijn schoonmoeder ken ik niet...
    wat fijn dat je vloer weer helemaal als nieuw is!

pebles sex? wat is dat :p haha nee hier ook niet meer van harte! beetje hand werk :) ook lekker hoor! echte werk hoeft van mij niet meer! dan zit de buik ook behoorlijk in de weg!

pff kunnen jullie je bikinilijn nog scheren.. echt vaag kan me eige doos niet eens meer zien!

nahja ik ga ff arjen uit bed halen! dan gaan we ff boodschapjes doen! :) moet ook gebeuren he!

2. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    haha Fijn om te weten dat het na de bevalling weer goed komt. gelukkig doet het geen pijn als we eenmaal de juiste houding gevonden hebben en dan kan ik er ook echt wel van genieten. ben helemaal niet zo'n beest maar om het bijvoorbeeld zes maanden niet te doen zou ik niet grappig vinden hoor...... bij ons is het ook aardig minder hoor, wij halen net 1x in de week ongeveer. :oops:

3. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    hahah nou ja hier 1x in de week sex en tussendoor wat handwerk hahaha

Mijn lieve man scheert mijn bikinilijn en mijn benen ahahah heel handig hoor. en natuurlijk super lief van hem. ik moet zeggen dat ik echt niet mag mopperen over mijn man hoor.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ice, ik ben zo benieuwd naar je verhaal. En hoe de bevalling was, en hoelang het duurde etc. En ik ben natuurlijk enorm nieuwsgierig naar jullie Luna! :D

Hannah, wat verschrikkelijk dat je weer in het zh ligt.
    Jeetje een onderdruk van 110. Dat dat kan met zulke medicijnen!
    Hannah-man lief dat je ons op de hoogte houdt. Dit lijkt me verschrikkelijk voor jullie.
    Ongelofelijk dat ze een zwangere vrouw met bloeddruk problemen in spanning houden. Daar kan ik echt niet in komen.
    Wil je je vrouwtje een dikke knuffel van mij geven?

Will, dat klinkt echt als het echte voorwerk meid. En jullie meisje moet nog wel even blijven zitten, omdat ze nog extra goed moet groeien.
    Hopelijk heeft het dutje wel een beetje gewerkt.

Anna, hoe is het met de keukenkastjes?
    Nog wel aan begonnen, ondanks de misselijkheid?

Dolphin, ah bah dat is dan een leuk vooruitzicht als je nog zo lang misselijk moet zijn.
    Even rustig aan doen meid, misschien helpt het.

Deentje, het klinkt echt al als een babykamer hoor.
    Super leuk! Schattig he, zo'n laag opgemaakt bedje?
    Geweldig dat alles goed was bij de vk en dat je bv mag geven. Jouw doel haal je zeker! :D

Daphne, gelukkig alles wel oke gister bij de gyn.
    En ook wel een goed teken dat hij de medicijnen (nog) niet wil verhogen.

Meiden op de meeting: jullie zullen nu wel heerlijk aan het kletsen zijn onder het genot van een appeltaartje! Ik ben kei jaloers, jammer dat jullie zo ver weg wonen.

Pebbles, het vrijen komt hier bijna niet meer voor! :oops: Dus geen last van, haha.
    Maar ik baal er wel van hoor, ook voor mijn mannetje. En ik mis de intimiteit. Maar iedere avond knuffelen we nog even.
    Ik ben benieuwd hoe het straks weer naar de bevalling is.

Linda, leuk dat jullie al weten dat het een meisje wordt.
    Haha lachen met de buren, die zouden wel hebben gedacht: mmm wat zou het nou worden?! :rolleyes: :)

Katje, veel plezier met je vriendin strakjes.
    Inderdaad op tijd eten en drinken is nu extra belangrijk, dat voel ik tegenwoordig ook.

friendly, fijn dat de bloeddruk nog net goed was. Hoofdpijn en sterretjes heb ik nu ook al meer als een week. Dus ik ben benieuwd wat mijn bloeddruk morgen is. Normaal eigenlijk wel goed. Hoe was die van jou hiervoor?

Nu weet ik het even niet meer, even verder teruglezen. :oops:

X Neia

5. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    nou neia verras hem vanavond met wat handwerk :D

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben net terug heb heerlijk geluchnst met me mannetje en heb nog ff wat dingen kunnen afstrepen van me things to do lijstje heerlijk zo hoor ppfff zit vol
    ff bijlezen

7. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    ik ga ff boodschappen doen, laterrrrr

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Askim, welkom terug. Nog 1 weekje werken meid, nog even aftellen.

Lafo, hoe was het bij de vk vanmorgen?

Katsas, ja leuk he naar de vk? Ik heb ook helemaal zin in morgen dat ik naar de gyn moet. Ik zal wel na 5 minuten buiten staan, maarja is altijd leuk.
    Hoe is het nu met je?

Jvtje, jeetje wat balen zeg dat je niet in slaap kon komen.
    Wel lekker dat je nu zo'n gevoel hebt dat de kleine mag komen.
    Maar eerst morgen nog even je vluchtkoffer inpakken meid, want je weet maar nooit.

Gina, bedankt meid!
    Mijn mannetje heeft er ook helemaal zin in, leuk he die mannetjes van ons?

Fiona, heerlijk lekker lunchen met je mannetje.
    En is je vluchtkoffer al ingepakt?
    Ik moet toch echt nog de babykleertjes strijken, voordat de rest erin kan. Als er nog iets in past. :(

LIS, en zie je er weer als nieuw uit met je kleurtje?
    Wij houden gewoon ieder weekend het huishouden bij.
    Maar zo een keer de vloer helemaal doen, is maar 1 of 2 keer per jaar. En volgens de toekomstige oma's moet dat natuurlijk helemaal mooi zijn als de baby komt. :)

Evelien, hoe is het met je hoofdpijn meid?

Mamain, wat spannend dat je nu weet wanneer de kleine komt.
    Wil je het met ons delen? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. ;)

Sjaan, GEFELICITEERD met je verlof! Heerlijk. Van mij mag het nu ook wel mooi weer worden hoor.

Mariska, lekker geshopt in Duitsland?

Nazli, balen dat je het nu al zat bent, want je moet nog eventjes meid.
    Hier wordt mijn mannetje ook wat dikker. En als mensen er dan iets van zeggen, zegt hij: wij zijn samen zwanger hoor. :)

Pebbles, ja een beetje handwerk wordt hier ook gedaan.
    Meer vraagt hij gelukkig niet. Hij zegt wel dat hij mijn buik sexi vindt, maar ik zelf snap daar niks van. :rolleyes:

Deentje, balen dat je moeder niet van poetsen houdt. Ik zal er dan maar extra blij mee zijn....... :D

X Neia

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, het gaat beter met de hoofdpijn, voel me alleen wel erg moe, ga nu even liggen, tot straks!

evelien

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier alvast een korte update van mij, ben even best moe van het boodschappen doen.

Gisterenavond nog naar het ziekenhuis geweest, mijn handen werden gigantisch dik (vocht) en mijn bloeddruk was echt aan het stijgen. Ik belde op om navraag te doen over de bloedtesten en urine test. Blijkt de urine test niet gelukt, dus ze wilden dat ik toch maar even kwam om aan de bloeddruk meter te liggen, een ctg en nog een keer plassen (dat was het belangrijkste). Nu kon ik dus niet plassen :s maar ja... uiteindelijk toch gelukt. En gelukkig was urine goed, dus ik mocht gewoon weer naar huis. Nu hoop ik dat ik mezelf wat minder gek ga maken met bloeddruk meten (maar ja... was hier niet zo vreemd als ie constant over de 90 ging, tot aan de 99 toe, en dan is ie echt veel te hoog).

tot laterrr

11. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    neia ik denk dat het gewoon ook belangrijk is om er zo af en toe eens over te praten en vooral ook lol in te hebben samen.
    hij weet heel goed dat ik graag iets mobieler zou zijn maar dat het even niet anders is en dat ik daar zelf best moeite mee heb.(meer dan hij) En het helpt gewoon als hij begrop toont en lief voor me is en dat is hij gelukkig altijd. :D

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Zo hier is de keuken ook klaar :) Nu heb ik nagenoeg het hele huis weer op orde :) en ook zondermama'sin de buurt! Heb alles zelf gedaan en in de laatste drie weken zelfsnog wat saus en schilder en behangwerk samen met manlief gedaan in het hele huis haha........

Groote nesteldrang ;)

Werd gisteren door de pearl gebeld dat mn nieuwe bril klaar is dus die ga ikeven ophalen samen met wat boodschapjes ;) Volgensmanlief lig ik er dan mooi bij hihi...........

Eerst ff douchen want ik stink een uur in de wind!

[b]Buddynieuws:[/b]

De kans dat Hannah weer naar huis mag is erg klein....dit omdat de bloeddruk tijdens de controles toch te hoog blijft :-s Ze had door de spanning een slechte nacht gehad..... ze hebben wel gezegd dat wanneer het genoeg is genoeg is... dus met andere woorden ze zullen haar niet langer laten lopen dan echt nodig is.......

Van Ice heb ik nog niets gehoord..... had dr ook vergeten te sms en hihi.... zal zo direct ff doen.

En Neia en Witte reus.... Ik wil jullie buddy ook wel zijn hoor! Heb idd nu geen loslopende buddy meer hihi...... ;)

xxx

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Daphne doe je rustig aan?

Wie heeft die hagel hier naar toe gestuurd? bah :-s

14. Ja de buurman vroeg heel voorzichtig of we een meisje krijgen. Ik zei heel droog dat we een jongen krijgen. Hij begon wat te mompelen en snapte er niks meer van met die roze muren op de kamer.
    Dus ik weer heel droog: "Jouw zoon heeft toch ook een roze poloshirt aan" Whaha hij had het niet meer. Ja duh, stel dan niet zo'n gekke vragen!

15. Leuk trouwens die Buddy's hier, kan iedereen elkaar toch een beetje op de hoogte houden.

Balen dat Hannah in het ziekenhuis moet blijven!

Zo de soepie is bijna klaar. Verder heb ik vanmiddag eigenlijk nog niks gedaan.
    Moet hoognodig de vaatwasser leegruimen en weer inruimen. Aanrecht is een bende!

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hahahaha Anna, geen loslopende buddy? :)
    Ik zal je zo even pb'en.
    Jeetje wat ben jij goed bezig zeg. Maarja, dan kun je nu ook echt zeggen dat de keuken ook nog af is.
    Ook lekker druk met de buddy's zo. ;)

Balen zeg dat Hannah waarschijnlijk niet meer naar huis mag. Maar wel logisch natuurlijk.
    Gelukkig zullen ze haar niet heel lang meer laten lopen zo. Ik hoop dat ze heel snel haar kindje in haar armen heeft.
    Ik ben ook mega benieuwd hoe het met Ice en de kleine is.

Linda, ja haha lachen zeg! :)

Evelien, echt goed om te horen dat je hoofdpijn over is. Ik maakte me al zorgen. Lekker rustig aan doen meid, hopelijk helpt het dutje een beetje.

Pebbles, dat vind ik ook, samen er lol in hebben is het belangrijkste.

Daphne, jeetje meid dat is even schrikken.
    Gelukkig mocht je weer naar huis.
    Even nu niks meer doen meid, je hebt het al druk genoeg met Sam.

Shit man, net mijn vinger verbrand aan het strijkijzer. :(
    Doet altijd zo'n pijn. :cry:

X Neia

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    vriendin is weer terug, gaat weer op de fiets voor ruim een uur ;)
    Was wel ff gezellig, het weer ziet er nog goed uit. Maar ik heb toch m'n schilderwerk ff binnengehaald, want ik ga zo boodschappen doen en dan wil ik niet dat mijn werk verregend.

18. he wat sneu voor hannah! nu maar hopen dat t niet meer te lang gaat duren! want van zo'n ziekenhuis word je niet vrolijk! wel een fijn idee dat ze goed in de gaten word gehouden!

zo ik ga ff strijken! :(

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo heb lekker gedut op de bank en ben er nu wel weer...
    Mijn onderdruk was eigenlijk de hele zwangerschap rond de 70 (soms er net onder, soms net boven) vorige controle was ie 80 en nu 85. Als ie volgende week naar de 90 gaat dan gaan ze stappen nemen, al weten ze nu nog niet welke. Moet ook voor de eerste keer urine meenemen dan, dus zal ook wel afhangen van de eiwitten wat de consequenties zullen zijn.

Anna: als je Hannah nog spreekt, wens haar heel veel sterkte. Ben blij dat ze haar niet langer laten lopen dan noodzakelijk is!

sex: ik heb er weinig moeite mee, mannetje heeft een paar week gehad dat ie er niet aan moest denken, maar dat is gelukkig weer over. Gemiddeld gebeurt het nu 1 a 2 keer per week (afhankelijk van hoe moe ik ben, hij zal me nl nooit wakker maken daarvoor...). Knuffelen doen we wel heel erg veel, das toch wel net zo belangrijk!

Ik kan er btw ook nog wel 1 a 2 buddy's bij gebruiken hoor... mijn buddy heb ik hier al zo lang niet gezien... Dus als er liefhebbers zijn, laat het maar weten!

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Annrieke: zet je op de lijst hoor, maar wacht ff af of er nog meer lijst-wijzigingen komen vanmiddag dan kan dat in 1x.

Deel Deze Pagina