Friendly, je mag je gerust bij will en mij toevoegen. Will moete zowiezo 5 dagen in het zh blijven bij bevalling, en bij mij is het ook altijd afwachten. Dus wat extra back-up kan geen kwaad, hihi groetjes Evelien
Ik heb net ff een kopje soep gegeten, dochter ligt in bed een uurtje te slapen, maar ik moet mezelf nu eens echt onder de kont gaan schoppen om het aanrecht op te gaan ruimen! Ik ga straks ff bij m'n tante op bezoek (die is helemaal fan van m'n dochter). Ben wel blij dat ik wat adressen heb waar ik af en toe heen kan want dat thuiszitten en niks doen word ik lichtelijk krankzinnig van.
hallo, pfff volgens mij heb ik gister te veel gedaan ik zit nog steeds in mijn huispak, en ik heb al 2 uurtjes geslapen @neia ik heb je een pb gestuurd. @daphne, jeetje gelukkig is er niets aan de hand. balen dat hannah weer langer moet blijven. ik denk dat iedereen zich de laatste paar weken van de zwangerschap anders voorgesteld heeft dan in het zh terecht te komen.
zo heb geen zin meer in strijken haha! heb t altijd heel snel gezien met dat klote werk vriend heeft vandaag bierkratten gehaald dus t bed mag omhoog! ga nu op de heineken kratten bevallen haha! vorige keer was t grolsch ik ga nog ff een stroopwafel naar binnen werken en dan zo met t avond eten beginnen!
Ik zit nu in de trein naar huis (lang leve telefoons met internet ). Het was echt super gezellig vandaag! Ik heb alleen geen idee hoe de appeltaart smaakte, want daar hou ik zelf niet van Maar ik geloof dat de andere dames er bijzonder weinig moeite mee hadden Als ik thuis ben kom ik wel weer uitgebreider reageren, er is in elk geval weer genoeg gekletst vandaag zag ik al
ben zo lui geweest vandaag en nog zit als een waus achter de laptop spelletjes te spelen en ondertussen nog wat babykleertjes aant wassen en strijken hoeveel keer wassen jullie de hydroluiers is dacht na 1x is genoeg ze ligen zo strak en mooi in me commode moet het nou nog echt een x?
ja dan nemen ze beter het vocht op hetzelfde gezeik als met nieuwe handdoeken en theedoeken je kent het wel hier heb ik patriciaK een sms gestuurt hopelijk is er niks aan de hand en is ze gewoon heel druk laat het jullie wel weten hoe of wat
als ik achter de laptop zit gaat die kleine elke keer tekeer zodra ik ga liggen op de bank is mevrouw stil hmmm vreemd voggeltje die van mij
hihih leuk he, volgens mij wil die van mij wel eens een verhaaltje mee schrijven. oh ik heb ze eerst in een emmer met koud water gelegd. te weken en toen gewasse. en er verder niet bij na gedacht... hmmm
Fiona, ik denk dat je achter de computer rechtop zit en dan heeft ze minder ruimte en dus voel je haar beter op de bank heeft ze druimte, als je ligt, maar wie weet beweegt ze wel net zoveel, ze is vast net zo temperamentvol als haar moeder
Bij ons zeiden En de kraamzorg En de vk dat je de hydrofielluiers echt het beste minimaal 3x kunt wassen, ze nemen dan idd het meeste vocht op. Verder kun je ze beter niet strijken (dat maakt nu voor het mooi in de kast liggen natuurlijk niet uit...) maar door het strijken gaan de vezels die het meeste vocht opnemen weer dicht zitten en drogen ze dus minder goed af. Van mij hoeven jullie je er niet aan houden, maar ik doe het wel. Evelien: zal je ff een pb sturen zo!
Ok friendly, ik stuur jou vanavond even pb, moet nu kim halen. Ik heb dat probleem niet, mijn hydrofiel luiers zijn al gebruikt bij de vorige 2 kids , heb ze voor een keer wel gestreken, maar doe dat als de kleine er is niet meer, dan blijf je bezig!
he meiden niet bij te houden hier moet me geloof ik maar aan de stoel vastbinden en 8er de pc blijven zitten ik ben natuurlijk de helft ook alweer vergeten hier gaat alles zijn gangetje vanmiddag ook maar ff een dutje gedaan dat kan mooi als mijn dochtertje op school zit en ik ebn er van opgeknapt! hannah meid wat heb je een pech!ik wou jou en je man heel veel sterkte en geduld toewensen! ikke ben ook nieuwsschierig naar de kleine van ice en haar verhaal hier nog geen klossen kan pas met 36 wkn... donderdag heb ik het intake gesprek. ik ga zo met het avond eten bezig,vanavond vroeg eten en dan boodschappen doen samen met mijn mannetje hoef ik ook niet te tillen.... tot vanavond