deze uk is bij rechtop zitten ook heel vervelend. Heeft dan idd minder ruimte. Zodra ik ga liggen (of hangen) wordt ie weer rustiger en voelt het voor mij ook een stuk prettiger!
hier niks gehoord van hydrofielluiers, heb ze maar 1x gewassen, nou ja jammer dan, heeft de kraamhulp tenminste wat te doen..
Witte reus, ik heb geen pb hoor. ik denk dat je Anna hebt gestuurd of niet? Je mag mij ook sturen hoor. Dolphin, haha goeie, ik vind 1 keer ook wel genoeg. Eerlijkbeertje, leuk dat je donderdag de intake hebt. Evelien, super meid, dat je je lekker voelt na je dutje. Goed gedaan! Fiona, ik heb ook nog steeds niks van Patricia gehoord. Ik heb al 3 smsjes gestuurd. Deentje, haha nu dus op heineken. Ik ben benieuwd, Jvtje, leuk dat je even vanuit de trein hier komt kijken. Super dat het zo gezellig was! De vloer is hier nog mega nat. Zal wel langer duren als 24 uur intrekken denk ik. Maar zometeen naar mijn schoonouders. En dan naar de pufles. X Neia
Zo meiden, jullie hebben aardig je best gedaan om wat pagina's er bij te kletsen! Hier dus ook weer thuis. De meeting was erg gezellig moeten we zeker nog eens opnieuw doen als de baby's geboren zijn! Heb ook even geen puf voor een heel verslag, maar vond het leuk om de gezichten bij de naam te zien. x
heej! meiden die naar de meeting zijn geweest mooi dat het zo geslaagd was! wie waren er allemaal? hier ook geen probleem met de hydrofiel luiers.. die van mij zijn ook al gebruikt geweest! ook ik strijk ze allemaal maar 1x omdat ze dan zo mooi in de kast liggen.. daarna doe ik het vast niet meer haha veeeel te veel werk! ja ik ben ook erg benieuwd wat beter bevalt heineken of grolsch
Hier overigens ook geen behulpzame schoonmoeder of moeder hoor.. maar ws omdat die weten dat ik alles toch liever zelf doen.. Moet er niet aan denken dat ze in mijn kasten gaan zitten rommelen enzo
Goedemiddag Zo eerst even op iedereen reageren, er is weer een hoop bij geschreven @ Daphne je maakt jezelf idd alleen maar gek met die bloeddruk meter, ben blij dat ik zo'n ding niet in huis hebt, maar in jouw geval kan ik wel begrijpen dat je het iedere keer controleerd @ Hannah lieverd wat een pech heb je toch lees nu net pas dat je weer in het zh ligt Ik hoop dat je straks misschien eindelijk hoort wanneer de baby gehaald word is toch ook geen doen meer zo. @ Katsas ik vind het ook altijd leuk om weer naar de vk toe te gaan, zeker nu ik met verlof ben, je moet ergens naar uit kijken Beterschap meid, sterretjes zien is heel vervelend weet ik uit ervaring! Volgens mij heeft iedereen vanacht slecht geslapen @ Deentje schoonmaak adresje? Maak je nu nog ergens schoon met je dikke buik? Knap hoor, ik kan bijna niet meer bukken alles word steeds lastiger. Klossen moet ik zelf halen en de po ook bij de thuizorgwinkel, dat staat nog op mijn to do lijstje waar steeds meer bij komt en steeds minder af gaat, dat gaat niet goed zo Deentje dat is pas een goede keuring, mooi zo meid je kan het Ik heb ook een Pooh kamer en heb die spulletjes bij de Leen Bakker of de Kwantum gehaald en Praxis heeft idd ook een aantal dingen. @ Evelien ik had ook hoofdpijn vanmorgen maar is gelukkig weer weggezakt, vroeger was het allemaal een stuk makkelijker dan nam ik gelijk een ibuprofen en dan was het zo over, maar helaas dat mag nog niet @ Mamain vervelend dat je je zo rot voelt maar het lijkt me wel een geruststelling om te weten wanneer het komt, dus je mag zelf een mooie datum uitkiezen, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wanneer maar dat wil je vast niet kwijt....over twee weken? @ Anna hier vanacht ook misselijk geweest en had dat vanmorgen gemeld aan de vk maar dat was geen voorteken volgens haar, dus wil je niet ontmoedigen Maar voor het mooie moet het toch nog ff blijven zitten @ Neia fijn om te lezen dat het beter met je gaat, mag ik een oma lenen van je Ik mis ook de intimiteit wel hel erg, knuffelen is soms al lastig @ Witte reus ook ik heb de laatste tijd veel behoefte aan alleen zijn of samen met manlief, zal er wel bij horen allemaal @ Friendly vervelend van je bloeddruk, nu echt NIETS meer doen Wat fijn eindelijk iets wat ik niet hoef te strijken, hydrofiele luiers dat is goed nieuws @ Pebbles vrijen wat is dat, mijn man wil niet meer, die is bang al een aantal weken dus ja dan maar een lange tijd wachten Ja hij scheert gelukkig wel mijn bikini lijn, wil er niet uit zien als een ontplofde mol als ik aan het bevallen ben @ Jvtje wow dat is handig internetten in de trein zeker als je even niets te doen hebt Leuk dat je het gezellig vond de meeting, ik heb me ook zeker erg vermaakt @ Anastacia jij ook al snel weer aan het spieken op het forum, verslaafde Nou meiden de meeting was echt erg gezellig, dat moet je natuurlijk altijd maar afwachten maar het was echt supertof, de volgende keer idd met babies en dan moeten er wel meer meiden mee hoor Hoe meer zielen hoe meer vreugde. We hebben nog wat foto's gemaakt die zouden Gina en Daam er zsm opzetten dus daar ben ik ook erg benieuwd naar We hebben lekker appeltaart gegeten (was lekker hoor Jvtje ) en toen nog in een ander tentje een broodje etc gegeten en het weer viel hartstikke mee, geen terras weer weliswaar maar toch! Nu net thuis van boodschappen doen en eigenlijk moet ik ook nog wat gaan doen in huis maar heb ik daar zin in uhm nee Vanmorgen naar de vk geweest en alles was goed, mijn bloeddruk word steeds minder 110/70 dus dat was keurig. 1 kilo weer gegroeid. En ze schatte de baby op 6,5 pond als het geboren word dus dat vond ik wel een leuk bericht. Niet te zwaar en niet te licht. Volgende afspraak op Hemelvaartsdag 1/5 dan werken ze gewoon, ook raar maar voor mij wel goed dan kan mijn man weer eens mee Ik ga ff de hond uitlaten.
dat klinkt erg gezellig die meeting! ben ook erg benieuwd naar de foto's! leuk die dikke buiken op een rijtje! en wie had er de dikste buik? Lafo heb 2 schoonmaak adresjes.. moet ik wel doen.. anders heb ik echt te weinig geld om vfan te leven! gelukkig helpt mannetje mij vaak mee... probeer t toch zo lang mogelijk vol te houden om dat te blijven doen en de controle bij de vk was zeker een goeie de beste tot nu toe
mijn eten staat in de oven.. dus hoef alleen nog maar even te wachten! nog 1 kwartiertje! heb wel honger