Wie de dikste buik had nou vraag je me iets, of JVtje of ik denk ik, maar Jvtje is dik twee weken verder dus dan denk ik mezelf Komt natuurlijk door al die vreetbuien Kindje zelf gaat waarschijnlijk maar 6,5 pond wegen
zo meiden ben misselijk al een aantal dagen pfff heb echt geen zin in eten nu maar moet het toch gaan maken ze zeggen dat rode paprika nu goed is voor je baby omdat ze een belangrijke groeispurt maken aan het einde dus ik ga maar biefstuk doorbakken met champi ui en parika mannetje is het nu halen in de supermarkt maar heb eigelijk helemaal geen zin
Heeft iemand een slimme tip overigens.... de magnetron is dus stuk.. Maar hoe krijg ik nu het eten opgewarmd... ? Kan het in de oven dan en zo ja hoe lang? Hellup
Zo ik knipper even met m'n ogen en we zijn zo weer een pagina verder, ja de aprilmama's zijn ook al over de 1500 kunnen wij niet achterblijven natuurlijk
vreetbuien haha erg he! ik heb er ook zo erg last van! als ik boodschappen ga doen neem ik alleen maar koekjes en chocola mee... heel erg! ze verwachten dat mijn kindje ong. 3700 gram gaat wegen.. als ie teminste netjes 40 weken blijft zitten! ze vermoedden dus iets zwaarder dan arjen was. kan ook zijn dat je misschien veel vruchtwater hebt? dat weegt ook een hoop!
nee dat is zo die zijn al op 1501 ofzo, maar goed wij mogen een maand langer kletsen dus dat komt wel goed
kun je het niet in een pannetje oparmen gaat een stuk sneller dan de oven... die moet eerst op temepratuur komen en dan denk ik wel iets van 15 min. ofzo... 20?
Anastacia ik ben geen keukenprinses helaas Fiona blegh doorgebakken biefstuk, heb straks wel trek in een medium biefstukje als de beeb er is Wij eten bietjes (krootjes) vanavond maar dat vind vast niet iedereen lekker en ik nu ook nog even niet, heb nog een halve chocoladereep naar binnen zitten werken
maar de aardappels en de groenten die zijn al gekookt is het restje van gisteren! Dus dan kan ik het toch niet meer in een pannetje opwarmen?
eh... geen idee hoe je dat t beste op kan warmen dan! ben ook geen keukenheld misschien even kort opbakken in de koekenpan?
ik ben benieuwd hoe groot ons kindje is.. bij mij hebben ze het geschat op 7 pond bij 40 weken dus ben benieuwd.. buik zegt ook niets hoor kan idd ook veel vruchtwater zijn.
ana schep je gekookte eten op een bord doe er plastic folie overheen dan doe je een grote ruime pan met een laag water daar zet je het bord boven op maar en dan zet je hem op het gas soort van au bainmarie snappie! en dat gaat super in de oven lijkt me niet meer lekker die groenten en aardappels
ik zou m'n hond nog gaan uitlaten weet je nog die is nu de dupe omdat ik de 1500 wil halen, ach arm beest