Meiden fijn dat de meeting zo leuk was! Heb mn best gedaan om die laatste pagina's mee tekomen haha! Kga nu ook maar ff eten koken! Smakelijk allemaal! Xxx
meiden ik ga ook weer eens wat nuttigs doen, even kijken of mijn eten opwarmt op een pannetje... en dan de oven aanzetten voor mezelf hihihi arm mannetje hij gezond eten en ik een vette hap
ja hoor ben ff weg en gelijk zitten jullie op de 1500 okay eetsmakelijk allemaal eeeh lafo keukenprincess ik!? hahaha ja mag het na 8 jaar in de catering en is je hond ondertussen geknapt haha
Jeetje meiden.. wat gaat het snel hier hahahaah.. zijn we er ff een dagje niet De meeting was echt gezellig! Dikste buik.. hmmm denk wat Lafo zei.. maar ik had de grootste kont hihihi.... Ik ga proberen de foto's er straks op te zetten.. (mannetje hellep!) Eten opwarmen kan in de oven alleen wordt het wat droger! Maar je kunt ook de aardappeltjes opbakken en de groenten op laag vuur opwarmen! De 1500 pagina's gehaald.. jeetje meiden toch hahaahah! Ik ben ook weer door de keuring bij de vk.. hb was nog steeds 6.5 dus daalt niet weer en de bloeddruk was 110/60 dus mooi.. 3 ons eraf dus de ijsjes zullen er volgende week wel bij zitten hihi... Wat vervelend van Hannah zeg.. ben wel blij voor haar dat ze haar niet langer laten lopen dan nodig! Sorry dat ik verder niet overal op reageer, straks of morgen weer.. had mannetje uurtje slapen gestuurd en ga zo eten maken en hem wakker maken. Wij eten kogelbiefstukje met gebak. aardappeltjes en rode kool met appeltjes..! Lekker! Doeiii xx
ik zie wel een berichtje van je mamain2008 en de vorige was over dat ze de kleine gaan halen. Welke dag wordt het? Of is dat een geheim?
Ice ik ben zo nieuwsgierig naar je verhaal en je foto's maar je hebt het natuurlijk veels te druk, begrijpelijk natuurlijk ben alleen zo nieuwsgierig
ja ik ook! kan niet meer zo nieuwschierig ik ben je zal wel hele andere dingen aan je hoofd hebben ice maar ik wil het weten!