Nou ik ga m'n eten maar eens op zetten, manlief komt over een half uurtje thuis weer lekker laat maar ja....
ik heb echt zon rokershoest man of ik een pak per dag wegrookt die klote griep zit er nog steeds in bij me
Hoi hoi ja, ik had nog meer berichtjes geplaatst... maar ik kan ze niet vinden.. vreemd... ik had een heel verhaal en vragen naar iedereen.. en over ice... maar goed. de datum, ddat is idd nog een geheimpje.. wel erg vreemd dat je weet dat je die dag nog een keer moeder wordt... ik wordt in de 1e week van mei ingeleid, welke datum zeg ik nog niet )
wow de 1500 is gehaald! Ik was er vanmiddag voor het laatst even bijlezen... leuk dat de meeting leuk was Heb niet alles onthouden wat er was geschreven Arme hond van Lafo, gelukkig is hij/zij nu uitgelaten
1e week van mei, ben benieuwd! ik ga even met mannetje op de bank zitten En ice we wachten geduldig af.
Pfff... jullie zijn echt niet bij te houden! Leuk dat de meeting geslaagd was. Er volgen er straks vast nog meer... MET baby's!
gaat snel he? Merk nu ik meerdere malen per dag kan checken het wel makkelijker bij te houden is, maar als ik 1x per dag check is het idd niet bij te houden
Ja wel leuk dat er zo'n grote groep uit de regio zuid holland komt , dat maakt het plannen van een date ook makkelijker
nee katje id ik ga ook meerdre keren checken want het is id niet bij te houden. en erg goed dat de meeting goed is geslaagd! ik ga nog ff forummen en dan maar lekker vroeg naar bedje toe want ben voor de verandering weer eens moe. zonet de grote boodschappen binnen gehaald blij dat mannetje mee was die gaat elke x de zware dingen al halen maar de laatste weekjes is het toch wel lekker dat ie helpt.. tot morgen ]
Ik ga even proberen om de foto's in mijn album te zetten. Rechtstreeks op het forum zal niet lukken, want ik weet niet hoe!
Ik ga eerder...ik haal mei niet met de kleine in mijn buik... Tjonge wat hebben jullie veel geschreven vandaag Volgens mij was de meeting wel geslaagd... Hier eigelijk een top dagje gehad. Lekker naar Duitsland geweest en ik heb nu nog steeds energie. Morgenmiddag de hele middag in het ziekenhuis. Eerst een afspraak bij de afdeling anethesie, daarna bij een verpleegkundige en dan nog naar de gyn.
Neia, lekker eten bij je ouders en succes met puffen! Anastasia, we hebben reuze ons best gedaan, maar we gunden jullie het inkoppertje, Lafo, ALS JE NIET ZWANGER BENT IS HET INDERDaAD MAKKELIJKER OM WAT IN TE NEMEN, oeps capslock, maar een paracetamol mag nog steeds maar toch doe ik het niet zo snel op de een of andere manier. Ben benieuwd naar de foto's van luna, en de meeting, hebben jullie niet een lekker srukje appeltaart voor mij meegebracht, je had het zo aan jvtje mee kunnen geven, valt me weer tegen. Lafo, goed berichten van de vk, en nog weer 2 weken wegblijven, dat gaat goed met jou! En 6.5 pond is inderdaad een mooi gewicht! Anastasia, ik bak groente en aardappelen meestal even samen op in wat olijf olie in een koekepan, krijg je een lekker gebakken smakkje. Bietjes zijn erg leuk om je ukkie straks te geven als ze dat mogen hebben, fotocamera bij de hand, succes verzekerd, grijnsssss. Dat doet me denken aan katsas, hoe is het meid, is jou hoofdpijn alweg en je sterretjes? Fiona, sommige vk doen dat gewoon niet schattingen maken, het kan nog behoorlijkafwijken. Haha anna, dat is ook wel eens andersom geweest, er was een tijd dat we moeite moesten doen om met knabbel en babbel mee te komen. Ik zou wel willen dat dat nog zo was dan was het beter gesteld met hannah! Deentje, heel leuk je babykamer, wat een leuke wieg! Friendly, ik realiseer me opeens dat ik nog helemaal niet op jouw bloeddruk heb gereageerd, balen dat hij omhoog is, wel even rustig aan doen dan meid. Hoop dat hij zo blijft hangen en niet nog hoger wordt!~ Zo dit was het dan weer eventjes, ga even aan de tv en op de bank, de kids willen niet slapen, ben terwijl ik dit schreef een paar keer naar boven geweest, het lijkt nu pas rustig te worden. Erwin is uit eten met zijn team, ik heb mezelf lekker op een slagroomgebakje getrakteerd, moest eventjes, hihi, mjammie Tot later of tot morgen, Evelien
Daam, leuk de foto's maar wie is nu wie? Ik heb trouwens ook die roze lodger bunker, heb hem via mp, ging hem zondag in den bosch op halen. Kom ik daar, ook een zwangere vrouw. Maar zij krijgen nu een jongetje vandaar dat ze de roze wegdeden, vond ik wel grappig. Hij ziet er nog als nieuw uit! Evelien