Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo ik wou toch nog even de 1504 halen hihihi

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik hoop dat hij opschiet, ben het wel een beetje zat nu.. :)
    Hij is ook drukker als normaal, wie weet is dat ook een teken.. we zullen zien.

3. Ik heb zojuist een lijstje met belangrijke telefoonnummers bij de computer gelegd. Mocht er onverwacht wat zijn en de GSM net een lege batterij hebben, dan weten we tenminste welke nummers we moeten bellen.

Als het goed is dan komen vandaag de proefdrukken van het geboortekaartje binnen. Ben erg benieuwd, heb bij geboortepost en poobies een proefdruk besteld. Maar omdat ik ook de fotokwaliteit wil beoordelen heb ik geboortefoto's van Quinn gebruikt. Ziet er wel gek uit: foto's van Quinn maar dan met een hele andere naam erbij haha.

Hadden jullie al snel namen trouwens?

Bij ons is een meisjesnaam echt een dilemma geweest. Ik vond al 2 jaar een naam supermooi, maar vriendlief niet. Maar toen we uiteindelijk maar niks konden vinden wat we samen echt mooi vonden hebben we een compromis gesloten, "mijn" naam als roepnaam en "zijn" naam als 2e naam en dat vonden we samen dan wel weer mooi.
    Ben benieuwd hoe iedereen op die naam reageerd, want is een vrij aparte zeldzame naam.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mogguh ;)

@ Deentje ik ga zo ff spieken bij je, ik ben benieuwd naar je foto's :D

@ Mariska spannend hoor de laatste loodjes voor jou.

@ Mamain wel een mei baby dus, gokje ik denk 2 mei is de dag :D of misschien wel 5 mei :D

Ja er is een hoop gekletst gister idd gelukkig kijk ik meerdere keren per dag hier anders is het niet bij te houden en misschien mis ik anders wel babynieuws :D

@ Daam oh ga gelijk ff bij jou in het album kijken :D
    Kan je ze ook ff mailen :D

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    goodmorning! Zo ff reageren op wat ik nog weet:

@anastasia: was het eten te eten?

@lafo: ik lust wel bietjes hoor! Maak ze alleen niet zelf, heb ik één keer gedaan en smaakte niet zoals het moest. :oops: en chocorepen zijn altijd goed!

@fiona: idd gewoon vragen over de schatting hoor! Zulke dingetjes zijn altijd leuk om te weten.

@gina: Zit me gek te zoeken naar de foto's die je mannetje er naruurlijk meteen heeft opgezet, maar ik kan ze niet vinden? ;)
    Je Hb is nog niet wat het moet zijn, maar misschien helpen uitsmijters wel voor het ijzer! Laatste meting bij mij was 6.6 mmol, en toen ben ik gestart met ferrofumaraat 2xdaags én 2xdaags 10cc Floradix per dag. Gistermiddag is op mijn aandringen mijn Hb weer bepaald en die was ineens 7.1 mmol! Ikke blij! Ben ook een stuk minder vermoeid dan een paar weken terug.

@hannah: Ze houden je daar goed in de gaten en als ze dat niet doen, komt je mannetje gelukkig voor je op. Wat een lieverd zeg!

@mamain2008: Ik ga voor 6 mei. Heb ik het goed? :)

@fiona: mmmmm een lap leer, echt iets om naar uit te kijken! ;)

@deentje: mooie kamer hoor!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Evelien sinds dat ik zwanger ben heb ik nog niks ingenomen, op de een of andere manier doe ik dat dan weer niet.
    Sterk he ;)
    Maar jij hebt jezelf al verwend met een stuk slagroomtaart nou die was vast ook erg lekker en ja sorry dat we geen stukje appeltaart hebben meegegeven aan Jvtje volgende keer moet je maar gewoon meegaan ;)

Ja wie is wie op de foto ik ben die hele dikke met blond haar op m'n schouders!

@ Fiona die vriend van jou had ik ff de mond gesnoerd idd, daarom wil ik nou niet zo graag mijn man meenemen nou weet ik het weer ;) :D

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!

@Dolphin : spannend hoor zou jij nr 2 worden? Heb je een buddy eigenlijk? anders moet je me even een PB sturen dan geef ik je mijn nummer mocht er iets zijn!

@ Lafo.... Dikke ? Volgens mij waren we alle 5 Bol hahaha :) hihihi
    Had de namen toch gezegd voor iedereen, of heb ik het verkeerd gezegd? Als je bovenaan de foto links begint is eerst Gina, daarnaast zit ik, op de kop van de tafel Daam, en dan de hoek om jij en JVtje toch ?

@eten is gelukt heb het op de fiona manier gedaan en dat heeft goed gewerkt : Nog bedankt!

@Anna&Hannah Gefeliciteerd met de mijlpaal van 37 weken! Voor Hannah betekend dit wel gelukkig dat als die bloeddruk niet daalt dat ze de kleine veilig kunnen gaan halen!

@Lindatjuh Namen waren we redelijk snel uit, ik wilde 2 namen, mannetje eigenlijk 1... ik heb een compromis gesloten, de naam die hij het mooiste vond als roepnaam en daarna een 2e naam hihi

Dames ik ga nog eens wat poetsen in huis, en hopen op babynieuws van iedereen die al mag bevallen.
    En als het goed is komt tussen 11 en 13 de man van de appie heijn boodschappen brengen !

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Deentje wat een leuke foto's heb allebei je sites ff zitten bekijken :D

@ Neia ja 6,5 pond het is natuurlijk geen garantie maar ze hebben altijd al gezegd dat het niet echt een grote baby zou worden, gelukkig maar het moet er ook allemaal weer uit :D

@ Evelien en Neia gefeliciteerd jullie ook al 35 weken en een hoop gerommel ;)

@ Dolphin spannend meid

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook veel gerommel en een drukte in m'n buik, maar heb liever dat ik d'r voel als dat ik niks meer voel dat is ook weer niet leuk alhoewel mijn vk zei dat er nu tijden gaan aanbreken dat de kleine 4 uur achter elkaar gaat slapen, nou nog niks van gemerkt :confused:

Heb ook last van (nu we het toch even over kwaaltjes hebben) een zwaar drukkend gevoel op m'n muts als ik loop en lang sta dan heb ik echt het idee dat er al wat bungeld (weet nu wat een man moet voelen ;) ) zoiets, kweet niet hoe ik het precies moet uitleggen :(

Jvtje ja voor jou was het idd een lange reis gister wel heel leuk dat je ondanks dat toch gekomen bent :D

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ anastacia, eerlijk gezegd gebruik ik mijn mobiel zelden, dus als de kleine er is dan zet ik het zelf zsm hier neer.. :D

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Pfff AU heb echt al 20x steken gehad in en rond mijn vagina... pfff wat een k*tgevoel ( letterlijk en figuurlijk)
    Zou dat zijn dat ze NOG verder indaald ofzo?
    Of zou ze dan tegen iets aankomen met haar handjes ofzo..
    Wat een irritant gevoel is dat *BAH*

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Anastacia ja dat zag ik pas later dat je al geantwoord had heel politiek correct ;)

@ Daam leuk de foto's we staan er goed op :D

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    O.k Is natuurlijk ook goed :)

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Waar kan ik de foto´s zien van de meeting.

15. Die steken in je doos zijn irri he.
    Ik heb het maar heel af en toe, maar wel al sinds 20 weken ofzo.
    Vorige zwangerschap had ik er meer last van.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou ik ga ook weer verder met de dagelijkse rompslomp jammer we hebben niet iedere dag een meeting ;)

Gisteravond nog een groot deel van het huis zitten doen en de babykleertjes gestreken, nu hangt er weer een wasje aan het wasrek, kind heeft echt al een hoop kleertjes :confused:
    Als je er dan zo mee bezig bent kan je haast niet wachten om het aan te trekken zo leuk allemaal :D

@ Anastacia zo bofkont dat je appie laat komen, ik misbruik m'n man gewoon iedere zaterdag ;)

Vanmiddag ga ik naar het afzwemmen van m'n nichtje van 6 ze moet voor het eerst voor haar A diploma, spannend voor haar :D
    Ik ga wel iets luchtigs aantrekken want het is altijd zo warm in het zwembad 8)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    In Daam haar album :D

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bedankt lafo ik zal effe kijken

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
  20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @ice: ik hoop dat je vreselijk aan het genieten bent en dat alles gaat zoals het hoort te gaan.

meerdere checks op een dag: Ja, dat is eigenlijk wel nodig, maar soms ben je er ook zo weer doorheen (ff doorbijten! :) )

@mariska72: Ik zeg 24 april. Heb ik het goed? ;)

@evelien: Was het slagroomgebakje als troost dat je geen appeltaart hebt gehad? 8) Lief he die lodger bunker! Wij hebben hem gekregen gelukkig want ik vond hem best duur.

@neia: heb je al bedacht waar je gaat eten als de rest van de vloer behandeld moet worden? Of ga je lekker uit eten met zijn tweetjes?

@fiona: Je moet idd je man een beetje beter africhten hoor! En niet zo bijdehand overal doorheen praten als er twee volwassen vrouwen aan het praten zijn! :) ;) :)

@frostieke: Ben benieuwd naar wat ze zeggen morgen.

@jvtje: Hahahaha, als ze die spiegel pakken, gewoon je ogen stijf dichtknijpen en roepen dat je niet naar die ravage wil kijken omdat je er zelf wel een goede voorstelling van kan maken die niet zo nodig bevestigd hoeft te worden! :)

@lindatjuhhh: Ze kunnen erg irritant zijn die voorweeën en je hebt er vaak meer en heftiger dan bij de eerste. Als je het eng vind, ga je lekker ff douchen of pak je een warme kruik, dan wordt het vaak snel wat minder pijnlijk. Voor het echte werk is het voor jou nog te vroeg hoor! Die afscheiding is vervelend en blijft dacht ik tot de bevalling.

@dophin: Heb je ook al een kruik geprobeerd? En rustig aan he, jij mag al vanaf vandaag! :)

Deel Deze Pagina