Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will

will Niet meer actief

even vlug wat posten. moet zo naar school voorde 10 minutengesprekken, beehheheh

autorijden lukt hier niet echt meer, kom die verdomde auto amper in. wij hebben een terrein wagen dus erg hoog.

de meeting zag er idd gezellig en lekker uit.

steken in mijn doos, hou op. het is net of de kleine ergens een opening aan het pulken is. heb ik met die andere 2 nooit gevoeld.

Hier ook nog steeds wat gerommel en misselijk.

jvtje, ik beviel van daisy op precies 38 weken, dus wie weet morgen nog een mei-mama.

evelien, voedsel wat tegen je praat? is dat net zo iets met een kerstboom die roept, neem mij, neem mij.

@lbert komt hier niet, balen. vond het ook altijd wel handig.

ga maar is aankleden en dan op school aan.

tot later

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    wat een heerlijk weer is het weer, hopelijk blijft het zo. :)
    Ben daarom ook nu pas op het forum. Net bezig geweest weer met schilderen; het hor voor Ukkie's kamer voor de 2e keer. Hopelijk red ik alle kanten voordat ik zo wegga, dan is het klaar en kan manlief het in elkaar zetten vanavond of morgen.

Ga ff bijlezen...

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Als het over medicijnen gaat, dat heb ik ook. Zelfs geen paracetemolletje.

Zometeen ga ik naar m'n school toe, even nog wat rekentoetsen droppen en werkstukken die ik nagekeken heb. Had ik nog hier liggen :oops:
    Daarna naar het schoolvoetbal van de meiden kijken, die hadden dat gevraagd...

@autorijden, dat lukt wel. Het in en uitstappen doe ik mbv van een vuilniszak waar ik op zit. Daardoor glijd ik makkelijker de auto in&uit (het draaien gaat makkelijker).

@deentje, wat is er nou zo bijzonder aan een voedingsbh? gaat die aan de voorkant open ofzo? waar heb je het gekocht?

@stelling; moeilijke situatie. Ligt idd aan de verhouding tussen de dames in dit verhaal.

Mijn moeder was op 5 mei (bevrijdingsdag) uitgerekend van mij. Ik kwam iets eerder, namelijk op 1 mei (dag van de arbeid). Beide toepasselijk niet ? :)

@boodschappen bezorgen...tja onze appie zit op nog geen 5 minuten lopen...op de hoek van de straat eigenlijk. Toch ga ik nu op de fiets, want dan hoef ik niet te sjouwen. Of ik rijd met de auto langs als ik ergens ben geweest. Even parkeergarage indraaien en boodschappen inladen en dan doortuffen naar huis

Zo nu even kijken of de verf al droog is, zodat ik de andere kant kan doen...anders nog ff relaxen :)

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Waar is iedereen?

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    sinds ik zwanger ben, neem ik ook geen medicijnen in, alleen me eigen zwangerschapsvitaminetjes

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ nazli, ik heb een heel pak paracetamol in huis gekocht, maar geen een ervan nodig gehad. Alleen mijn vitamine pillen en voor de rest helemaal niks, oja af en toe een rennie, maar dat noem ik geen medicijn.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Was geboorte-enveloppen aan het schrijven, das helemaal niet zo leuk als je van te voren denkt. Ik heb er hoofdpijn van en moet nog een deel... volgende keer maar weer.

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    haha, ik heb etiketjes gemaakt, veel makkelijker en ziet er ook mooi uit. Zelfde lettertype gebruikt als het kaartje zelf.. :D

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik moet de geboortekaartjes nog bestellen......

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, ik ga tessa even op bed leggen en daarn ga ikzelf ook even, kim is lekker bij een vriendinnetje aan het spelen, dus het kan eventjes, heerlijk!

tot later

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Sinds gisteren ook niks meer gehoord van katsas trouwens, hoop dat het goed is daar , ze had immers erge hoofdpijn en zag sterren!

12. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi daar was ik weer!

@ Deentje: ze hebben bij ons bij de praxis veel winny de pooh spulletjes, echt heel leuk, ben je daar al geweest? Ow ik zie dat evelien je dat ook al verteld nu..hihihi

@ friendly: thanks voor je advies :confused: ik moet morgen toch, dus ik ga vandaag niet meer bellen, heb nog steeds erge hoofdpijn inderdaad...maar gelukkig voel ik beeb erg goed bewegen, dus dat is belangrijkste.

@ katje81: mmm zin maken in dingen, ik herken het...mijn energie en zin om dingen te doen is volkomen verdwenen :(

@ Linda, hoe oud is Quinn eigenlijk? Wel leuk dat ze er zoveel zin in heeft een zusje te krijgen, lief hoor! En wat heerlijk zo'n lange nacht maken! Ik heb al weken last van bekkeninstabiliteit en daar ook fysio voor inderdaad maar nee het wordt alleen erger, na de bevalling...dan krijgen we ons lijf wel weer terug! Mmm lekker maaltijdsoep, stuur mij ook maar een bordje op..heerlijk!

@ Pebbles: sex? Wat is dat? is hier al weken geen issue meer, doet gewoon teveel pijn. En vanwege mijn man zijn postuur zijn niet alle standjes mogelijk,dus het is al weken handwerk...ach komt wel weer.

@ Neia: wauw, je vloer is vast heel mooi alstie opgedroogd is...ideaal zulke lieve schoonmoeder en mama!

@ Deentje: ik kan mijn muts niet meer zien inderdaad, ik heb afgelopen weekend met mesje nog op de gok gedaan maar inmiddels een bikinitrimmer geleend van dinnetje, zodat mijn man het dit weekend ff weer netjes bij kan werken.

@ Neia: jij dus vandaag naar de vk, hoop dat alles goed is, maar dat zal vast wel.

@ Daphne: mmmm dat is nog even schrikken weer lees ik al gisteren..doe je wel voorzichtig meis! en probeer inderdaad jezelf niet gek te maken met je bloeddruk, maar ja..dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. nou ja gelukkig was het dus allemaal goed.

@ anna: heeeel belangrijk om er mooi bij te liggen in je kraambed en jeetje jij bent echt actief zeg! Geef eens wat van die energie hierheen?

@ Hannah: die spanning is ook niet normaal vind ik hoor, hoe het al ging voor je opgenomen werd..ikh oop dat ze bij 37 weken gewoon gaan kijken of er niet al wat kan gaan gebeuren.

@ Linda: ja is inderdaad leuk met de buddies,w erkt ook goed, je mag mijn buddy wel zijn hoor, ben al buddy met mamain ook, maar kan altijd een bij :)

@ friendly: voor jou geld hetzelfd, wil ook wel jouw buddy zijn, mamain is er ook eigenlijk nooit. Ow is al geregeld met evelien zie ik, ook helemaal goed! :D

@ Jvtje: ideaal he een mobiel met internet, fijn om te horen dat het zo gezellig was!

@ evelien: ik heb hetzelfde, hydrofiele luiers zijn allemaal al honderd keer gewassen of zo bij tim en nu éénmalig gestreken en dan straks weer gewoon opgevouwen de kast in ;)

@ Anastasia: pretzels inderdaad, will zei het ook al. heerlijk! Fijn om te horen dat jij de meeting ook gezellig vond en ja slecht het dat wij de 1500 niet hebben gehaald. We kunnen natuurlijk gewoon niet zonder jullie (slijm slijm) grijnssssss

@ Lafo: jij vond het dus ook gezellig, helemaal goed, ik moet zeggen de appeltaart en het broodje klinken ook goed! ben ook benieuwd naar de foto''s

@ Gina: hihihi de grootste kont? Een collega van me zei van de week: jeetje je lijkt wel een surinaamse nu, soko soko! hihiihih

@ Daam: leuke foto's, jammer dat ze een beetje donker zijn, maar je kan zien dat het gezellig was!

@ Evelien: thanks voor het vragen, nee heb nog steeds barstende koppijn helaas.

@ Frostieke: jeetje ook al zo spannend dus allemaal, ben benieuwd wat er uit komt dan.

@ JVtje: bijna 38 weken al jij, jeetje het gaat echt ineens gewoon te hard bijna he...ik heb overigens mijn vluchttas ook nog steeds niet ingepakt..hihihi. Vandaag de laatste dingetjes gekocht...dextro energy voor mij en marsjes e.d. voor mijn mannetje...dus het kan er gewoon ingekwakt.

@ Linda: uhhhh waar woon je dan? Het klinkt nu alsof je echt in een hutje op de hei woont :D

@ Dolphin, spannend zeg dat het bij jou al rommelt, voorweeen, of misschien toch het echte werk..je weet maar nooit!

@ Evelien en Neia: feli met de 35 weken!

@ Mamain: autorijden gaat nog net, maar in en uitstappen is een crime en inderdaad omdraaien in bed...gaat soms echtniet, heel vervelend.

@ Daam: oef wat een stelling, ik zou me als vriendin zeer vereerd voelen dat ik gevraagd zou worden maar zou er ook een dubbel gevoel bij hebben en zou daarom toch bedanken voor de eer. Hoe blij je ook op zich met het huwelijk kan zijn, maar dat staat er dan buiten.

@ Evelien: ben er al weerrrrrrrrrrrrrrr, geen zorgen...gisteren inderdaad heel lang op bed gelegen en daarna rustig aan gedaan. Vandaag al weer naar fysio geweest en daarna ff op de thee bij een tante.

Ice: ik hoop dat alles ok is, ben zo benieuwd!

@

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou dat is ook toevallig katsas, telepathie!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nu ben ik echt weg, doeiiiii

15. KatSas

KatSas Bekend lid

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    volgens mij is ice nu aan het genieten met haar dochtertje, ze is het forum wel vergeten en dat kan ik me voorstellen

17. KatSas

KatSas Bekend lid

zij heeft groot gelijk ook, ik zou ook wel andere dingen te doen hebben dan, ze zweeft heerlijk op een wolkje...

ik heb net gezegd dat ik niet ging liggen...maar denk dat ik toch nog maar uurtje op bed ga...pff watje ik...maar word echt gek van de hoofdpijn

tot later

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    katsas, de foto´s van de meeting kan je vinden in het album van Daam

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, alleen heb geen etiketjes meer en ben overigens nu toch al bijna klaar.

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Oke, er is weer veel geschreven hier, kan het bijna niet bijhouden nu ik niet de hele dag hier online ben.

Daam: over de stelling: als de getuige het eens is het met huwelijk dan zou ik het wel doen. Ik denk dat het ook heel erg afhankelijk is van de reden dat ze gescheiden zijn.

Over medicijnen, ik ben bijna een medicijn kastje zoveel als ik gebruik (en moet gebruiken). Oke helemaal voorstander ben ik er niet van hoor, maar ik vind wel dat ik bepaalde dingen moet blijven kunnen en daar heb je soms een pilletje oid bij nodig.

Geboortekaartjes, pffff wat ik wil gaat waarschijnlijk niet lukken. Dan worden de portokosten te hoog (6,50 per kaartje porto omdat de envelop te dik is... nee vind dat geen goed plan hihihi)

Boodschappen, ik vind het eigenlijk nog wel lekker om naar het winkelcentrum te lopen. Alleen heb ik tegenwoordig wel een rustpauze daar nodig, en op de terugweg kost het me allemaal wel heel veel moeite... dus ik denk dat het binnenkort hier ook Albert gaat worden (heet geen albert meer trouwens he!)

Opvliegers, lees dat hier een aantal dames het ook zo warm hebben. Ik heb nu echt af en toe ineens last van opvliegers.

Voorweeen, vannacht/vanochtend was het weer raak. Je begint dan wel langzaam te denken wanneer het echte werk gaat beginnen. Maar als dit de echte weeen zouden zijn dan is het wel te doen hihihihi (daarom denk ik al dat het gewoon voorweeen zijn)

Ik vond 30 april wel mooie dag om te bevallen, dit omdat ik dan 5 jaar samen ben met mijn man (en dat is gewoon een feit, wat er ook gebeurd in de toekomst), en 30 april is eene vrije dag, ook fijn! Maar nu blijkt dat de meeste gemeenten dicht zijn op 2 mei. Dus... de aangifte kan dan pas op maandag en dan zit je in de knoop met het hieleprikje.

O de Po.. die is niet echt bedoelt om in te plassen of te poepen. Tijdens bevalling wordt die idd gebruikt voor het opvangen van de placenta, en daarna wordt die gebruikt voor het wassen door de kraamzorg (weet niet of ze dat allemaal doen hoor)

Gisteren ben ik bij een kennis geweest, die had een partij kindermerkkleding op de kop getikt. En kosten: 2 euro per kledingstuk. Merken als Ducky Beau/Feetje/Dirkje dat soort merken. Dus even lekker geneusd en geshopt :D Had uiteindelijk 20 stuks voor 36 euro. (Zowel voor Sam als voor nr 2 dingetjes gehaald).

Grr, ook nog een lekkere tegenvaller vandaag te horen gekregen. Het UWV is lekker oplettend geweest. Ze hebben wel op 4 april mijn ziektewet stopgezet, maar zijn vergeten om vanaf 4 april mijn zwangerschapsuitkering in gang te zetten. En omdat ik vandaag gebeld heb gaan ze er achter aan. Dit wil zeggen dat ik over zo'n 4! weken pas mijn geld krijg (dan dus over ruim 5 weken of misschien wel 6 weken). En hoe dit komt? Nou ze hebben een brief vergeten te versturen (schijnt alles te zijn wat ze moeten doen). Dus mag nu de komende weken op mijn tandvlees gaan leven :( (en moet de kinderwagen nog kopen).

Deel Deze Pagina