hmmm woensdag = frietjes dag alleen is vriendlief weer laat thuis deze keer echt laat dus dat word alleen eten ...
@witte reus: Haha, nee, afspraken zijn er hier bijna niet meer eigenlijk. Komende vrijdag gaan we de geboorteborden ophalen en 's avonds is er een borrel van de werkgever, maar ik weet nog niet of ik daar heen ga. Voor de rest is m'n agenda geloof ik errug leeg! Verjaardagen hebben we hier vooral tussen september en februari, dus dat scheelt natuurlijk wel Mijn man vraagt sinds de 37-weken grens zo'n beetje elke dat wel minstens 1x aan de baby wanneer die gaat komen @anastasia: Gina heeft je aangestoken? @daphne: mijn winterjas begint nu ook wel lastiger dicht te gaan! Het wordt echt tijd dat die temperaturen eens omhoog gaan (en/of dat de baby komt natuurlijk, want dan ben ik ook van dat probleem af ) De gordel krijg ik wel nog fatsoenlijk dicht, hooguit dat het wat meer moeite kost om bij het slot te komen, met die dikke buik. Alleen blijft die schuine band niet fatsoenlijk tussen m'n borsten zitten en dat is dan wel weer irritant (maar dat is al een hele tijd zo, niet iets van de laatste weken ofzo) Ja, jouw kleintje is ook volgende week 37 weken natuurlijk... Die kan dus bijna veilig gaan komen!
Nee, nog steeds niet! (AFKLOPPEN) Heb ook het idee dat als uk met z'n rug links ligt er weinig spanning op m'n buik staat, en hij ligt meestal links. Zoals vandaag ligt ie rechts en dan vind ik m'n buik een stuk strakker, dus wellicht heb ik gewoon mazzel. Ik blijf me maar voorhouden dat het nog wel komt, dan kan het ook niet tegenvallen (hoewel het me sowieso wel tegen zou vallen, 't is toch jammer van je huidje).
Op m'n borsten heb ik er wel een paar, maar aan de onderkant, kan ik zelf niet eens zien, en ze zijn ook nog geen eens een cm lang, dus dat is niet zo erg.
Hier één die de hele middg in het ZH heeft gezeten. Eerst naar de anesthesie. is ons alles uitgelegd van hoe en wat met de KS. Daarna naar de verpleegafdeling geweest. Ze hebben bijna allemaal 1 persoonskamers. Hier kreeg ik te horen dat ik tussen 9 en 10 moest komen..Wij balen want dat zou betekkenen dat je in de loop van de dag wordt geholpen.. Daarna naar de gyn. Nog een echo gehad om te kijken of de kleine echt nog in een stuit ligt. Daarna bloeddruk enzo..Alles is goed. Er is nog voldoende vruchtwater en de gyn heeft ff gekeken in de operatieschema en we zijn direct om 8uur aan de beurt! Erg fijn natuurlijk...hang je er niet de hele tijd tegen aan. Moet er dan voor 7uur in de ochtend zijn.
Jaaaaaaaaa het lijkt me iets heel geks dat ik straks iets heb wat van mijn man en mij is, wat we samen "gemaakt" hebben, uit ons onstaan is, zo gezegd. We hebben wel dieren en die zijn "van jou", maar dit lijkt me iets heeeeeeeeel geks!
Daam, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor! Heeft ze het ook eerst met jou besproken, want dat scheelt dan nog iets. Ik had me net bedacht dat jij misschien wel trouwplannen had met je huidige vriend, dus dat jij de bruid was, hihi en dat je in dilemma stond of je die vriendin wel kon vragen of niet, maar het is dus net andersom. Daphne balen van het uwv, heerlijk zulke logge (overheids?) bedrijven en hun burocratie! Hoe is het nu thuis met jullie( met je man en jij?) Grappig dat ze floot is best moeilijk, zou reuze knap zijn als ze het echt al kan. Oh en over de medicijnen, soms moet je inderdaad en dan is het ook heel fijn dat ze er zijn, wij hebben het meer over luxe medicijn gebruik, hihi, wat er meer is voor je gemak. Ik heb trouwens wel paracetamol geslikt hoor, maar doe het veel mionder snel dan als ik niet zwanger bent. En ik vind op zich de weeen tot zo'n 5 a 6 cm ook wel uit tehouden is wel pijnlijk en je moet wel puffen hoor, maar daar heb je wel grip op, de laatste cm geven de pijnlijkste weeen is mijn ervaring. Katsas sterkte met de hoofdpijn. Askim, hoop voor je dat de thee helpt. Fiona, dat hoef jij ook niet door tegeven volgens mij maar jou werkgever. Nazli, de baby groeit gewoon volgens zijn eigen plannetje daar doe je helemaal niks tegen, laat het maar gewoon over je komen. En men zegt vaak ook dat zwaardere kindjes juist makkelijker bevallen, ivm de zwaartekracht. Zolang het hoofdje maar niet te groot is. Maar je hebt ook wel kleinere kindjes met een groot hoofd. Niet van in paniek raken het komt helemaal goed! het is een cliche maar er is nog nooit een kindje blijven zitten, gelukkig maar, pff moet er niet aan denken. Ja van ice vind ik ook een onwerkelijk idee, zit daardoor ook opeens op een andere manier op het forum, steeds in je achterhoofd, he die is er niet geweest zou er misschien...... Bijvoorbeeld neia vandaag, ze moest naar de gyn dat weet ik wel, verder nog niks gehoord........ Zelf heb ik ook nog echt zoiets van van mij hoeft het nog niet zelfs niet door alle ongemakken, ben er nog niet aan toe en wil ook nog wel even genieten van de leuke dingen van het zwanger zijn, speelt misschien ook mee dat het voor mij de laatste keer is, ben voorzichtig aan het afscheid nemen. Merk wel dat kim het spannender gaat vinden, ze voelt ook aan dat het dichterbij kwam. Bij Kim beviel ik vandaag, bijv. met exact 35 weken, vertelde het net nog aan haar en ze vroeg of ukkie ook vanddag geboren werd? haar ogen schitterden van opwinding. Maar weer even benadrukt dat zij wel erg vroeg was. Als ik heel veel pech heb moet ik nog ruim 7 weken, wat ik niet denk , maar je weet nooit en 7 weken zijn voor een kind wel erg lang. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit ziet lijkt ze op kim of tessa, of is het weer een heel ander kindje? Tessa is 21 april jarig dus ik hoop dat daar nog een paar weekjes tussen komen te zitten wat dat betrefd wil ik best tot 40 weken doorlopen. mariska, fijn dat je al om 8.00 uur gelijk mag, als het dan moet dan maar meteen, zou ik ook hebben hoor.
Mariska kan me voorstellen dat het allemaal nog heel onwerkelijk is, en dat je er ook wel tegen op ziet. Aan de andere kant, weet je wel dat je binnen niet al te lange tijd je wondertje in je armen hebt!
ik heb ook een buik foto gemaakt, zal hem zo plaatsen .. mij lijkt het ook zo'n gek idee wetend wanneer je je kindje in je armen kan houden...
ja foto's staan erin. op de een of andere manier vind ik altijd dat andere een dikkere buik hebben als mij stom he.. is iedereen eten? of atwt kijken?
valt wel mee je buik volgens mij toch ? zeker voor bijna 38 weken ! Ik zal ook eens een nieuwe in mijn album proberen te zetten zometeen.
@strepen: op m'n borsten had ik ze al heel snel in de zwangerschap en ook helemaal rondom M'n buik is ontploft toen ik een week of 32 was denk ik, zodra de kleine met indalen begon! Eerst vooral onder m'n navel, maar inmiddels zitten er ook zat strepen boven m'n navel Ik ontdekte vorige week zelfs een streep op m'n been.... Ach ja, je doet er niets tegen hè. Gelukkig trekt het straks allemaal wel weer een beetje weg, zodat het meer niet zo opvalt. @mariska: fijn dat je meteen om 8 uur al aan de beurt bent! Echt spannend hoor! Lijkt me zo raar, dat je nu niet alleen de datum weet, maar ook nog eens het tijdstip... @witte reus: nou, ik vind het een beste toeter hoor Mooi buikje! @anastasia: je buik is inderdaad flink gegroeid in de afgelopen 2 weken! Mooi hoor!
Ik heb na 3 zwangerschappen nog geen streepje, en ik ben de slankste niet en mijn buik is echt veel dikker dan die van jullie, echt een toeter!Dus onsukkie, misschien blijft jou buik ook wel streeploos. Ik heb een heel elastische huid denk ik, maar mijn zus en moeder hebben het ook niet, misschien een erfelijkheids kwestie?
Katje ja een voedings bh gaat aan de voorkant los. met en klipje.. ook kun je er makkelijk een compres achter doen. zoow kom net uit de stad! ga niet alles bijlezen! lees er ff vluchtig doorheen! heb weer veel te veel geld uitgegeven maar voor de baby nu alles in huis! heb nog ff een ledikant deken gekocht. die oude van arjen was niet echt meer wat. en een slaapzakje.. wel lekker van de zomer. en vast flesvoeding heb ik dat in ieder geval in huis.. mocht de bv niet helemaal goed gaan. ik ga ff mannetje helpen kandelaars op te hangen in de woonkamer!
bij arjen ook helemaal geen streppje te bekennen.. en nu helaas pindakaas! aan de zijkant een paar aardig donkere strepen ben benieuwd of het een beetje wegtrekt na de bevalling. heb nu ook wel een veel grotere buik als bij arjen. evelien wat een geluk! 3 zwangerschappen en geen strepen! onsukkie wat een mooie buik heb jij zeg!